امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 24 آبان 1394 - 08:06

فال روزانه 1394/08/24

فال روزانه یک شنبه 24 آبان 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 24 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! یک دور همی صمیمی با عزیزان و نزدیکانتان خیلی بهتر از یک جشن تولد شلوغ و پرخرج خواهد بود و خیلی هم بیشتر به شما خوش خواهد گذشت. این مسئله در مورد سالی که پیش رو دارید نیز صدق می کند. سعی کنید روابط خود را به جمع های صمیمی و دوستانه محدود کنید و وقت خود را صرف افرادی که هیچ سنخیتی با شما ندارند نکنید. شما بهترین هدایا را در این جمع های صمیمی و کوچک پیدا خواهید کرد. به ویژه در زمینه روابط عاطفی این جمع ها ممکن است بزرگترین هدیه ممکن که همان پیدا کردن شریک زندگیتان است را به شما بدهند. تا آخر امسال به احتمال زیاد شما نیمه گمشده خود را پیدا خواهید کرد. گزینه های زیادی پیش رو خواهید داشت و باید با دقت تمام فردی که بهترین گزینه برای شما می تواند باشد را انتخاب کنید. البته موفقیت های شما به مسائل عاطفی محدود نمی شوند و با داشتن همت و پشتکار در زمینه حرفه ای نیز می توانید موفقیت های بسیاری کسب کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شاید فکر کنید که با سخت کوشی خواهید توانست هر کاری که از شما انتظار می رود را انجام دهید. با این حال ممکن است موانعی در سر راهتان قرار بگیرند که انجام این کار را برای شما مشکل کنند. مجموعه ای از اتفاقات غیر منتظره روزتان را تبدیل به یک جنگ مداوم با موانع پیش بینی نشده خواهند کرد. با این حال نباید هیچ کسی را بابت مشکلاتی که به وجود آمده اند سرزنش کنید، شما باید یاد بگیرید که مسئولیت وظایف خود را به عهده بگیرید. در هر صورت خیالتان باشد که مشکلات امروز هیچ تاثیر دراز مدتی روی کارها و برنامه هایتان نخواهند داشت و همه این اتفاقات به نوعی مثل آزمایش صبر و اعصاب شما هستند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز همین طور که به مسیر پیش رویتان و این که قدم بعدیتان به کدام سو باید باشد فکر می کنید متوجه خواهید شد که گزینه های زیادی در برابرتان وجود دارد. ولی به دلیل شرایط فعلی تنها یکی از این گزینه ها را باید انتخاب کنید و همین باعث می شود که این انتخاب از اهمیت بیشتری برخوردار باشد، زیرا باید با هوش و ذکاوت تمام بهترین مسیر برای رسیدن به اهدافتان را پیدا کنید. نیازی نیست وقت و انرژی بیش از حد برای مدیریت تمام جزئیات احتمالی صرف کنید. اول انتخاب اصلیتان را انجام دهید، بعدا برای پرداختن به جزئیات وقت کافی خواهید داشت. تازه اول هفته است، خودتان را آنقدر خسته نکنید که پیش از پایان هفته انرژیتان به پایان برسد.

فـال روزانـه - Daily Omen


شما دارید کم کم به این موضوع پی می برید که حتی اگر تمام توان و انرژیتان را به کار بگیرید هم نخواهید توانست تمام چیزهایی که می خواهید را به دست بیاورید. فشار آوردن بیش از حد به خودتان تنها شما را خسته و افسرده خواهد کرد و در عین حال هیچ ضمانتی هم برای این که به خواسته های غیر معقول خود برسید به وجود نخواهد آورد. هدف های خود را مشخص و محدود کنید و یادتان باشد که با یک دست نمی توان چند تا هندوانه برداشت. تمرکز روی یک هدف خاص باعث خواهد شد خیلی سریعتر به خواسته خود برسید. در خانه و محل کارتان وسایلی که لازم ندارید را دور بیندازید و خودتان را زیر انبار چیزهای به درد نخور غرق نکنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

حساسیت نسبت به نیازها و خواسته های دیگران یکی از ویژگی های قابل تحسین شما محسوب می شود، ولی اگر احساس شادی و خوشبختی خود را تنها به احساسات یک نفر دیگر وابسته کنید این کار برای شما اصلا خوب نخواهد بود. با این کار شما حس خوشبختی خود را در دستان فرد دیگری قرار می دهید که ممکن است به اندازه ای که شما نگران او هستید به احساس شما اهمیت ندهد. خوشبختانه شما می توانید با ایجاد تغییر در اولویت هایتان اثرات مثبتی روی این وضعیت بگذارید. از خودتان در مقابل افرادی که ظاهر خود را یک طور نشان داده، ولی در باطن طور دیگری هستند محافظت کنید و به هیچ کسی بیش از لیاقتش فرصت ندهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما از امروز به شدت نگران فردایتان و به ویژه افزایش چالش های احساسی موجود بین شما و همکارانتان هستید. شاید ندانید که چطور باید با وضعیت موجود کنار بیایید و حتی به اشتباه فکر کنید که می توانید رفتار خود را بدون توجه به احساسات واقعی خود تغییر دهید. با این حال باید بدانید که تظاهر به این که همه چیز روبراه است تنها آتش این درگیری را تندتر خواهید کرد. بدون هیچ تردیدی اگر می خواهید اوضاع بهتر شود تنها راه حل موجود داشتن صداقت است. اگر کسی رویاهایتان را مورد تمسخر قرار داد با جسارت از آنها با تمام وجودتان دفاع کنید. شما آینده خود را بر اساس این رویاها و ایده ال ها برنامه ریزی کرده اید، نگذارید کسی آنها را زیر سوال ببرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خوشبختانه اوضاع در خانه خیلی بهتر به نظر می رسد، با این حال هنوز خیالتان از بابت این که همه چیز به وضع عادی خود بازگشته باشد راحت نیست. حتی شاید نگران این باشید که مبادا اوضاع هیچوقت مثل سابق نشود. نیازی نیست که امروز در این رابطه هیچ اقدامی بکنید. با وجود این که دارید دوره پرفشاری را پشت سر می گذارید، داشتن یک نگرش مثبت در شرایط موجود روی آینده شما اثر مستقیم خواهد داشت. اگر می خواهید به بزرگی و عظمت برسید باید اول آن را در ذهن خود تجسم کنید. اگر کسی شما را ناراحت کرده است به جای گریه و زاری و سخنان تند، اول خوب به موضوع فکر کنید و خیلی منطقی با او بحث کنید.

 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با تلاش بیهوده برای انجام دادن کارهای بسیار زیاد در کنار برنامه روزانه فشرده ای که دارید برای خودتان بحرانی غیر ضروری به وجود می آورید. آنقدر کار برای خودتان تراشیده اید که هر چقدر هم خوب عمل کنید و کارهای زیادی را به انجام برسانید هم به رضایت نخواهید رسید. با این همه شما سعی دارید غیر ممکن را ممکن کرده و تمام این کارها را به انجام برسانید و هیچ چیزی هم نمی تواند مانع شما شود. با این حال هر چقدر جاه طلبی های بیش از حد خود را کنار بگذارید و زندگی را ساده تر بگیرید وقت بیشتری برای کسانی که دوست دارید خواهید داشت و خودتان نیز از زندگی بیشتر لذت خواهید برد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید این اواخر فرصت در میان گذاشتن افکارتان با دوست هایتان را از دست داده باشید. تا فرصت باقی است با آنها حرف بزنید و آنچه در ذهنتان می گذرد را به آنها هم بگویید. منتظر فرا رسیدن بهترین زمان ممکن برای گفتن حرف هایتان ننشینید. در غیر این صورت ناگهان به خودتان آمده و خواهید دید که تمام فرصت ها را از دست داده اید. حرف هایی که اکنون ناگفته باقی بمانند تا همیشه در ضمیر ناخودآگاهتان باقی مانده و شما را آزار خواهند داد. شما دارید به خط پایان مسابقه نردیک می شوید، اگر می خواهید پیروز از این میدان بیرون بیایید نباید تسلیم خستگی شوید، تمام توانتان را جمع کرده و با تمام وجود به سوی خط پایان بدوید.
فـال روزانـه - Daily Omen


در حالی که باید نسبت به تعهدات فعلی خود جدی برخورد کنید انتظار دارید دیگران به نگرش غیرمعقول تان  احترام بگذارند. ذهنتان همچون گنجشکی بیقرار از این شاخه به آن شاخه می پرد و تمرکز کردن روی وظایف مهمی که دارید را برایتان سخت می کند. تشخیص کارهای درست و منطقی به زبان آسان است، ولی وقتی پای عمل کردن به میان می آید وضع فرق می کند. تظاهر به داشتن نیت های خوب امروز برای شما کافی نخواهد بود، اگر می خواهید مورد تحسین دیگران قرار بگیرید باید گفته هایتان را عملی کنید. اگر تصمیمی دارید امروز فرصت خوبی برای عملی کردن آن است هر دری که بزنید به رویتان گشوده خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

حقیقت تلخ است، ولی مواجه شدن با حقیقت به نفع شما خواهد بود. اگر می خواهید سالم باشید باید بدانید که قرص های تلخ را هم باید خورد. رابطه عاطفی شما دارد دستخوش تغییراتی می شود و اکنون می توانید بیشترین بهره را از وضعیت موجود ببرید. شاید فشار موجود کمی برایتان سخت باشد ولی این عدم ثبات احساسی به وجود آمده دقیقا همان کاتالیزوری است که رابطه شما به آن نیاز دارد تا بهبود یافته و برای ورود به مرحله بعدی خود آماده شود. حفظ ارتباط با روح و احساسات درونیتان بیش از هر چیز دیگری میتواند در این وضعیت به شما کمک کند. وقتی رابطه خود با قلب و روحتان را حفظ کنید و خواسته های قلبیتان را نادیده نگیرید در دنیای بیرون نیز با مشکلات کمتری مواجه خواهید شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

گذراندن امروز با خیال راحت و بدون انجام هیچ کار سختی ایده خیلی جالبی به نظر می رسد، ولی به احتمال زیاد نخواهید توانست این نقشه دوست داشتنی را عملی کنید. شاید صبح تنبلی کرده و بیشتر در تختخواب بمانید و یا سر میز صبحانه زیادی وقت بگذرانید، ولی طی روز از این کم کاری در ساعات اولیه روز پشیمان خواهید شد. اگر کارهایتان را سرموقع تمام نکنید بعدازظهر نخواهید توانست در فعالیت های اجتماعی که به آنها دعوت می شوید شرکت کنید. به وجود آوردن تعادل بین کار و تفریح در رسیدن به موفقیت به شما کمک قابل توجهی خواهد کرد. وقتی کسی با شما حرف می زند اول خوب به گفته هایش گوش کنید و به میان حرفش نپرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بعد از تمام شدن ساعت کاری به احتمال زیاد آنقدر خسته خواهید بود که شاید تصمیم بگیرید برنامه هایی که حتی از مدت ها قبل برای امشب چیده بودید را کنسل کنید. عجله نکنید. کافی است یک استراحت کوتاه به خودتان بدهید تا با انرژی کامل بتوانید برنامه هایتان را عملی کنید و از شب خود لذت ببرید. حتی اگر فکر می کنید که باید کمی صبر کنید تا بهترین زمان ممکن فرا برسد هم از یان کردن نظرات خود و نشان دادن قدرتتان ترسی به دل راه ندهید. فقط یادتان باشد که نبردهایتان را عاقلانه انتخاب کنید. شخصیت واقعی خود را از هیچ کس پنهان نکنید، شاید این بخشی از وجودتان که دارید از دیگران مخفی می کنید زیباترین جنبه وجودتان باشد./ج

برترینها



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 1 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۱ [حدود 7 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 10 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲‍ [بيش از 3 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • 🎥ویدیو/خیابانی: مصاحبه مارادونا بعد از مرگ من منتشر می‌شود
  • ورودی تیم های پایه و مدارس فوتبال استان رایگان شد/موج خوشحالی فوتبالدوستان استان
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/27
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود / بنادر استان بوشهر نیازمند توسعه فضای انبار و بارانداز
  • تحقق دفاع مشروع
  • مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول: تداوم تولید پایدار و عملکرد بدون حادثه اهداف سال 1403 هستند
  • تجمع شادباش سیلی سخت در بوشهر برگزار شد
  • دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در آماده باش هستند
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۲۶؛ هشدار ورود سامانه بارشی به کشور
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/27
  • بارش‌های موثر در استان بوشهر از امشب/ امکان وقوع سیلاب
  • 🎥ویدیو/خوشحالی مردم بوشهر از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • از تورم تا انتخابات/ مروری بر مهمترین اتفاقات سال 1402
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • خاکسپاری مادر شهید تمیزی در سالروز شهادت فرزندش/ تصاویر
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • تصاویر اتحاد خبر از حال و هوای نوروز باستانی در برازجان
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • انتصاب یک نیروی متخصص بومی به عضویت هیات مدیره پتروشیمی جم
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • .: اسماعیل حدود 2 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 2 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 3 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 5 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 6 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 7 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 10 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 10 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 10 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...
  • .: ا.ن حدود 10 روز قبل گفت: جنگ و صلح چه ...