امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 22 آبان 1394 - 10:02

اتحادخبر: فال روزانه جمعه 22 آبان 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 22 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در روز تولدتان به تمام نعمت هایی که طی سال گذشته داشته اید فکر کنید و بابت داشتن آنها شکرگزار باشید. همچنین از خانواده و دوستانتان تشکر کنید که طی سال گذشته در کنارتان بوده و شما را مورد حمایت خود قرار داده اند. اگر روحیه قدردانی خود را حفظ کنید امسال فرصت های زیادی هم در زندگی شخصی و هم از لحاظ کاری در انتظارتان خواهند بود، همه چیز به ذهنیت خودتان بستگی دارد. یادتان باشد امسال هرچقدر بخشنده تر باشید چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد. کودک درون شما امسال همبازی های زیادی پیدا خواهد کرد! اگر هم خیلی اهل معاشرت نباشید امسال  از داشتن اطرافیانتان بسیار خوشحال خواهید بود. در چند ماه اول پر انرژی و جاه طلب باشید و خودتان را برای تجربه چیزهای تازه آماده کنید. با تلاش زیاد در این چند ماه موفقیت مورد نظرتان را به دست خواهید آورد و ثمره زحماتتان را خواهید چشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما انسانی هستید که قلبی بزرگ، سخاوتمند و بخشنده دارید و با تمام وجود از خودتان برای دوستان و عزیزانتان مایه می کذارید، اما وای به روزی که احساس کنید دارد از شما سوء استفاده می شود، آنگاه هیچ چیز جلوی شما را نخواهد گرفت. اگر این احساس خشم شما را برانگیخته است ممکن است کمی جر و بحث در پیش داشته باشید. روز جمعه خودتان را خراب نکنید و اوقاتتان را به خاطر کسانی که ارزشش را ندارند تلخ نکنید. در روابط عاطفی خود از پذیرفتن اشتباهاتتان هراسی نداشته باشید. اگر خطایی از شما سر زده آن را بپذیرید و سعی در جبران آن داشته باشید. فعلا انعطاف پذیری بزرگترین سلاح شماست، پس از آن به خوبی استفاده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است با وجود این که خودتان نیاز به کمک دارید به کمک دیگران بروید و نیازهای آنها را نسبت به خودتان در اولویت قرار دهید. درست است که این کار احساس خیلی خوبی در شما ایجاد می کند، اما یادتان باشد که با این کار از مشکل خودتان فرار نکنید و اگر موقعیت خودتان فوریت بیشتری دارد اول به فکر مشکل خودتان باشید. این که بخواهید دیگران را رهبری کنید بخشی از ذات شما است، اما همه ما گاهی به تغییر نیاز داریم. امروز بگذارید دیگران رهبری را به دست بگیرند و شما هم خودتان را تسلیم آنها کنید. سعی کنید از یک روز تعطیل خوب لذت ببرید و پس از یک هفته خسته کننده وقتتان را همراه با کسی که دوست دارید به انجام دادن کارهای مورد علاقه تان بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen


امروز برنامه تان به اندازه ذهنتان شلوغ و در هم و برهم است. متاسفانه فعلا نمی توانید زمانتان را مدیریت کنید و همین مسئله نظم برنامه هایتان را به هم ریخته است. یکی از دلایل این موضوع این است که از لحاظ روحی خیلی خسته اید و حال و حوصله هیچ کاری را ندارید. در عوض امروز انرژی جسمی فراوانی دارید و احساس می کنید از پس انجام هرنوع کار فیزیکی بر می آیید. چرا حالا که روز تعطیل است فرصت را غنیمت نمی شمارید و فعالیت ورزشی مورد علاقه تان را انجام نمی دهید؟ تمام بعد از ظهر را برای لم دادن جلوی تلویزیون همراه با عشقتان وقت خواهید داشت، فعلا کمی تکان به خودتان بدهید و از خانه بیرون بروید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ایرادهای کار دیگران را خیلی راحت می توانید ببینید و منطق ضعیفی که پشت تصمیمات آنها قرار دارد را نمی توانید بپذیرید. با این حال بهتر است سعی کنید خودتان را درگیر هیچ چالشی نکنید. کار شما آرام کردن اوضاع و نشان دادن یک راه منطقی برای حل وضعیت به وجود آمده است، نه این که خودتان آتش بیار معرکه شده و وضع را خرابتر کنید. پس فاصله تان را حفظ کرده و به یک راه حل خوب فکر کنید. احساس می کنید کسی که دوست دارید از روی قصد و غرض دارد آزارتان می دهد. کافی است کمی از وقتتان را در اختیار او بگذارید تا ببینید تنها چیزی که او می خواهد توجه شما است و هر کاری که می کند برای جلب توجه است.

فـال روزانـه - Daily Omen

زمانی فوق العاده برای پیشروی فرا رسیده است. هر پروژه بزرگ و طولانی مدتی که در سر دارید شما را به قدم گذاشتن در راه فرا می خواند. تأخیر نکنید و این نیروی قوی درونتان را که شما را به جلو رفتن تشویق می کند نادیده نگیرید. به جای آیه یأس خواندن با نگرش مثبت به سوی اهدافتان گام بردارید. شما از این که مورد تایید و تحسین دیگران قرار بگیرید لذت می برید، ولی در مورد مسائل عاطفی نباید منتظر تحسین دیگران باقی بمانید، آن چه برای تایید احساستان مورد نیاز است در وجود خودتان قرار دارد و این خودتان هستید که باید آن را تایید نمایید. امروز را در خانه و در کنار همسرتان بگذرانید و با بهترین غذاها از خودتان پذیرایی کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

دوره جدیدی در زندگیتان آغاز شده است که در آن خواهید توانست پیشرفت بسیاری داشته باشید و به اهدافتان برسید. کلید موفقیت شما این است که هر نوع سوء تفاهمی را از بین ببرید و اگر در مورد چیزی صداقت نداشته اید حقیقت را بیان کنید و با وجدانی آرام به جلو بروید. قبل از حل این مسائل حتی یک قدم هم بر ندارید. شما استاد منطق هستید، ولی امروز اگر بخواهید تنها بر اساس عقل و منطق تصمیم گرفته و قلب و احساستان را نادیده بگیرید ممکن است دست به تصمیمی اشتباه بزنید که خیلی زود از آن پشیمان خواهید شد. امروز برنامه ویژه ای تدارک ببینید و به همسرتان نشان دهید که از او به خاطر همراهی با شما در روزهای سختی متشکر هستید.

 فـال روزانـه - Daily Omen

مردم شما را به عنوان فردی آگاه قبول دارند و این بدین معنی است که به توصیه هایی که شما می کنید اهمیت می دهند و راهی که می گویید را با خیال راحت انتخاب می کنند، از این قدرت خود درست استفاده کنید. موتور شما آماده و تنظیم شده است و آماده حرکت هستید، فقط فکر می کنید که یک مانع سر راهتان قرار دارد. اما خوب که نگاه کنید خواهید دید این مانع چیزی جز نگرشی ذهنی شما و ناتوانیتان در تصمیم گیری همراه با اعتماد به نفس نیست. رابطه آشنایی شما با یکی از اطرافیانتان می تواند تغییر یافته و به یک رابطه جدی عاطفی تبدیل شود. تنها چیزی که باید رعایت کنید این است که چیزی را به طرف مقابلتان تحمیل نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

وقت آن رسیده است که کمی به خودتان استراحت بدهید و بگذارید دیگران کارهای سخت را انجام دهند، قرار نیست که همیشه شما دیگران را حمایت کنید، گاهی هم به خودتان استراحت بدهید. هیچ کس شکست را دوست ندارد ، اما این تنفر از شکست در شما بیش از هر کس دیگری است، تا حدی که برای این که مبادا خودتان را به این خطر بیندازید زیادی محتاطانه عمل می کنید و موقعیت هایی که ممکن است زندگیتان را تغییر دهند را از دست می دهید. به خودتان تکانی داده و این زنجیرها را از دست و پای خود باز کنید. رویاهای بزرگی در سر دارید که از حرف زدن در مورد آنها خجالت می کشید، بهترین کسی که در این مورد می تواند به حرفتان گوش دهد عشقتان است.
فـال روزانـه - Daily Omen


هفته گذشته حسابی خودتان را تحت فشار گذاشتید و با بار مسئولیت های فراوان خودتان را خسته کردید. امروز وقت استراحت مطلق است. تا هروقت که دلتان می خواهد بخوابید و خستگی این هفته را از تن به در کنید. بعد از یک استراحت کامل وقت رسیدن به خانه و خانواده خواهد بود. شما تمام هفته را مشغول کار هستید، آخر هفته باید برای آنها وقت کافی گذاشته و به آنها رسیدگی کنید. اگر برنامه سفر در سر دارید فعلا زمان خوبی برای قطعی کردن برنامه هایتان نیست، زیرا ممکن است موانعی بر سر راهتان قرار بگیرند که اجازه ندهند تصمیمات خود را عملی کنید. مقصد سفرتان را با منطق و در نظر گرفتن جیبتان انتخاب کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دلتان می خواهید در خانه بمانید و تمایل چندانی به فعالیت های اجتماعی ندارید. بد نیست گاهی وقتتان را فقط صرف خانه و خانواده تان بکنید و جایی نروید. احساس می کنید در وضعیت سختی گیر افتاده اید، دلتان می خواهد در زندگیتان تغییر ایجاد کرده و راه جدیدی در پیش بگیرید اما عادت به روال فعلی زندگیتان دست و پایتان را بسته است. این زنجیر ها را بشکنید تا پیشرفت کُند زندگی فعلیتان را به یک جهش بزرگ ناگهانی تبدیل کنید. امروز ممکن است بر سر دو راهی سختی قرار بگیرید. شما مزایا و معایب هر دو راه را خیلی خوب می دانید و همین انتخاب را برای شما دشوار کرده است. شاید بشود راهی پیدا کرد که ترکیبی از دو گزینه مقابلتان به وجود بیاورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما معمولا به برنامه ریزی های که برای خودتان دارید وفادار هستید، ولی امروز ممکن است یک نفر برنامه هایتان را بهم بزند. البته شما با کمال میل برای همراهی با او در برنامه هایتان تغییر ایجاد خواهید داد، چرا که پیشنهادی که او برایتان دارد به نظر شما خیلی جذاب تر از برنامه های خودتان می رسد. این آخر هفته را استراحت کنید و از وقتتان لذت ببرید، در هفته آینده باید تمام تواناییهایتان را به کار گرفته و تلاش کنید، هیچ مرزی برای شما وجود نخواهد داشت. فقط باید یاد بگیرید که به حس درونی خود اعتماد کرده و ببینید علایقتان شما را به کجا می کشند. یادتان باشد که دوستانتان را نسبت به عشقتان در اولویت قرار ندهید، این کار او را بسیار ناراحت خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

وقتی از تمام توان و انرژی خود استفاده کنید شک نداشته باشید که موفقیت به سراغتان خواهد آمد، کافی است با جریان پیش بروید و اولویت هایتان را مشخص کنید تا بتوانید برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید. اگر در طول مسیر با مشکلی مواجه شدید به آن به چشم انگیزه ای برای تلاش و کوشش بیشتر نگاه کنید. خواسته هایتان را بدون هیچ خجالتی با دیگران در میان بگذارید و خواهید دید که آنها از شما حمایت خواهند کرد. آیا از عشقتان دلخور هستید؟ شما انسانی بسیار حساس هستید و خیلی زود ناراحت می شوید، کمی به دلیل دلخوریتان فکر کنید و ببینید که آیا واقعا حق با شماست یا تنها حساسیت زیاد شما این وضعیت را به وجود آورده است؟/ص



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...