امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 20 آبان 1394 - 07:59
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 20 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز روز باشکوه و منحصر بفردی در زندگی شماست بنابراین به جای این که روزها را با عجله طی کنید، برای بو کردن یک گل و تماشای زیبایی های آن بایستید و وقت بگذارید. با این کار نفسی راحت خواهید کشید و انرژی لازم برای باقی مسیر  نیز دریافت خواهید کرد. برای رسیدن به آرزوهایتان عجله نکنید و کمی صبور باشید زیرا موفقیت شما حتمی است. امروز یازدهمین روز از یازدهمین ماه میلادی است به همین دلیل شانس به شما روی آورده است. به زودی تیرگی های زندگی تان از بین می رود و آفتاب خوشبختی بر شما خواهد تابید، به بیان دیگر به هر چه دست بزنید، طلا می شود. در اوایل ماه جاری تغییراتی در زندگی شما رخ می دهد و وضعیت مالی تان را از این رو به آن رو خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

چند روزی است که خودتان را درگیر موضوعی کرده اید و این مسئله بر روحیه شما تاثیر بدی گذاشته است طوری که احساس پوچی می کنید. برای رهایی از این وضعیت خواندن یک کتاب، مجله یا تماشای تلویزیون را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا می تواند شما را از آن وضعیت دور و ذهن تان را کمی بازتر کند. اگر می خواهید در مسیری درست قدم بگذارید، هر آنچه را که فکر می کنید می تواند برایتان هیجان انگیز باشد، انجام دهید. بهتر است امروز کمی به رابطه عاطفی که در آن قرار دارید، بیاندیشید. اگر دچار گیجی و ابهام شده اید، کمی در تنهایی به آنچه شما را آزار می دهد فکر کنید. شاید واقعا موضوعی که ذهن تان را درگیر کرده آنقدرها هم که شما فکر می کنید بزرگ و مهم نباشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز رویاهای زیبا اما عجیب و غریبی را در سر می پرورانید. توصیه می کنیم آنها را بر کاغذی بنویسید زیرا می توانند ایده های خوبی به شما بدهند و حتی بر درآمد شما در آینده ای نزدیک نیز موثر باشند. فقط قبل از اقدام به هر کاری، تمام جوانب را به خوبی بررسی کنید و واقع بینانه تصمیم بگیرید. شاید کارهایتان آنطور که شما انتظار دارید، پیش نروند اما در نهایت موفقیت از آن شما خواهد بود. در مورد رابطه عاطفی خود بهتر است واقع بین باشید. موضوعات مختلفی است که باید در مورد آنها با شریک زندگی تان گفتگو کنید پس بی حوصلگی را کنار بگذارید زیرا این رابطه ارزش تلاش را دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen


امروز یکی از دوستان تان را ملاقات می کنید و در این دیدار به جنبه هایی از شخصیت او که تا به حال نزد شما پنهان بوده، پی می برید. زیبایی بیش از حد او احساسات شما را بر می انگیزد طوری که دوست دارید ارتباط خود را با او افزایش دهید. فقط اگر می خواهید که او احترام بیشتری برای شما قائل شود، شما نیز باید به خود و توانایی هایتان ارزش بیشتری دهید. امروز قادرید با کلامتان دل هر آن که را که می خواهید به دست آورید یا حتی کدورت های قدیمی را با نرمی کلامتان از بین ببرید، فقط مراقب باشید در این راه زیاده روی نکنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

اگر چه فصل پاییز کمی دلگیر است اما شما از نظر روحی احساس رهایی و آزادی می کنید. ایده های جدید و خلاقانه ای در ذهن دارید که می تواند در پیشرفت و موفقیت تان تاثیر بسزایی داشته باشد. امروز فرصت خوبی برای کتاب خواندن یا مطالعه مطالبی است که به آنها علاقه دارید، پس اطلاعات خود را افزایش دهید. هر چیزی که امروز یاد بگیرید، فردا به کمک تان خواهد آمد. بهتر است از لاک خود بیرون بیایید و آنچه را که در دلتان می گذرد برای عزیزترین تان بازگو کنید. لازم نیست در این راه سخت بگیرید، کافی است به چشم های او زل بزنید و صادقانه کلام تان را به زبان آورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دوست دارید در دنیای هنر گشت و گذار و کمی  در مورد آن تحقیق کنید.  شاید بد نباشد به گالری های مختلف سری بزنید یا به تماشای کنسرت یا تئاتر بروید. اگر می خواهید لذت شما دو چندان شود، از یکی از دوستان تان بخواهید شما را همراهی کند. اکنون زمان مناسبی برای خرید و پول خرج کردن نیست، به جای آن یک کتاب بخوانید تا ایده های جدیدی به ذهن تان بدهد. امروز یک ملاقات مهم با یکی از دوستان تان خواهید داشت. اگر می خواهید با هدف جنگیدن به جلو پیش روید و تنها به دنبال شنیدن چراها باشید، توصیه می کنیم که قبل از آغاز مکالمه، زاویه دید خود را تغییر دهید در غیر این صورت شکست شما حتمی است.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است می خواهید در مورد تاریخ و گذشته اجدادتان تحقیق کنید، امروز فرصت مناسبی برای این کار است. شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت به دست آورید. مشارکت در گروههای مختلف و علاقمند به این رشته نیز می تواند به بسیاری از سوالات شما پاسخ دهد. در حال حاضر لازم نیست زیاد بر برنامه ها زندگی تان تمرکز کنید زیرا هر چه بیشتر به آنها فکر می کنید، گیج تر خواهید شد. کمی دست نگه دارید و استراحت کنید. برای آرامش خود وقت بگذارید. به احساسات خود گوش دهید زیرا راه درست را به شما نشان خواهند داد.

 فـال روزانـه - Daily Omen

دوست دارید اطلاعات خود را به خصوص در زمینه هایی چون تکنولوژی افزایش دهید. شاید اطلاعاتی که به دست می آورید در ابتدا برایتان کمی پیچیده باشد اما اجازه ندهید دشواری آن شما را متوقف کند زیرا با گذشت زمان همه چیز برایتان روشن و واضح خواهد شد.  وقت آن است تا به رابطه عاطفی خود تغییراتی دهید. شما باید تصمیمات مهمی بگیرید و این کار مستلزم گفتگو با شریک زندگی تان است. هر دوی شما حقیقت را می دانید اما از بیان آن هراسانید. این راه در دراز مدت جوابگوی شما نخواهد بود. بنابراین زخم خود را همین حالا درمان کنید تا حادتر نشود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به کمک دوستان تان مهارت های کامپیوتری خود را افزایش می دهید. شما به انیمیشن و گرافیک کامپیوتر علاقه دارید و دوست دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید پس برای ثبت نام در کلاس های آموزشی درنگ نکنید. به زودی خبر خوبی در مورد افزایش درآمدتان به شما می رسد، این را مدیون تلاش های اخیر خود هستید. حتما می دانید که کلمات قدرت زیادی دارند، بنابراین آنها را عاقلانه انتخاب کنید در غیر این صورت عشق تان را از خود می رنجانید. از احساس درون تان برای انتقال حرف هایتان کمک بگیرید. مطمئنا شریک زندگی تان آنها را به سادگی دریافت خواهد کرد.
فـال روزانـه - Daily Omen


به زودی یکی از دوستان قدیمی تان را ملاقات می کنید اما این بار به شیوه ای متفاوت از گذشته. اگر مجرد هستید گفتگوی شما به گونه ای پیش خواهد رفت که احساس می کنید نیمه گمشده خود را یافته اید. بر عکس آن هم ممکن است اتفاق افتد. به عنوان مثال شما با فردی رابطه ای عاشقانه داشته اید و پس از مدت ها جدایی دوباره با هم ارتباطی دوستانه برقرار خواهید کرد. در هر دو صورت خودتان را برای مسیری جدید اما هیجان انگیز آماده کنید. اگر هم متاهل اید و احساس می کنید که رابطه عاطفی شما دچار تلاطم شده است، نگران نشوید زیرا روندی طبیعی است که اجتناب از آن غیر ممکن است. شاید بد نیست بیشتر به نیازهای طرف مقابل تان توجه کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

وقت آن است تا به رویاهای خود رنگ واقعیت دهید. مهم نیست ایده هایی که در سر دارید در چه زمینه ای است، نقاشی، شعر، مقاله، موسیقی... آنها را هر چه زودتر عملی کنید. شاید مجبور شوید برای اتمام این کار در خانه بمانید و از ملاقات دوستان تان محروم شوید اما نگران نباشید زیرا ارزشش را دارد. فردی را ملاقات کرده اید که محبت اش به دل شما نشسته است و دوست دارید رابطه جدی تری را با او آغاز کنید. نگران ابراز احساسات خود نباشید زیرا او نیز احساسی مانند شما دارد. فقط بهتر است قبل از هر پیشنهادی تمام حقایق زندگی خود را با او در میان بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شنیدن خبرهایی شما را وادار کرده تا برای ایجاد تغییرات، تلاش بیشتری به خرج دهید اما بهتر است قبل از اقدام به هر کاری به خوبی جوانب مختلف را در نظر بگیرید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. احتمال این که در نهایت نظر خود را تغییر دهید، زیاد است. به احساسات خود توجه بیشتری نشان دهید. مدتی است آنها را نادیده گرفته اید و شاید دلیل برخی سوتفاهم های شما همین باشد. سخت است گاهی افکار منطقی خود را نادیده بگیریم و به ندای قلب مان گوش دهیم اما حال زمان آن است که کمی آرامش داشته باشید و آنچه دلتان می خواهد را انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

آیا تا به حال به ستاره شدن یا بازی در یک فیلم فکر کرده اید؟ امروز این شانس برای شما فراهم می شود یا حداقل مهارت هایی را که در این زمینه به آن احتیاج دارید، به دست خواهید آورد. ممکن است حتی با افرادی که تجربه های زیادی در این زمینه دارند نیز ملاقاتی داشته باشید. در هر صورت شانس خود را از دست ندهید زیرا یک بار در خانه شما را خواهد زد. امروز فردی را ملاقات می کنید که تا به حال تمایلی به برقراری ارتباط با او نداشتید. درهای تازه ای به سوی شما و روابط تان باز خواهد شد بنابراین زمان آن است کمی روحیه ریسک پذیری خود را بالا ببرید و قلب خود را باز بگذارید تا اتفاقات خوشایند به سراغ تان آیند.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...