امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 13 آبان 1394 - 08:04
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 13 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! بعد از یک سال آشفتگی و بی نظمی در اوضاع و کارهایتان حالا که تولدتان فرا رسیده است به نظر می رسد که کارها دارند کم کم روبراه می شوند و خیلی از مشکلات رو به حل شدن هستند. عجله نکنید، زمان می برد تا هر یک از قطعات این پازل به هم ریخته سر جای خود قرار بگیرد و اوضاع به طور کامل روبراه شود. شاید به نظرتان بیاید که در یک لحظه جادویی تمام مشکلات حل شده اند، ولی حقیقت این است که شما تمام عمرتان در حال تلاش برای رسیدن به این مرحله بوده اید و حالا دارید نتیجه زحمات خود را به دست می آورید. باید به خودتان افتخار کنید که توانسته اید تمام این مراحل را با صبوری پشت سر بگذارید و به جایی که اکنون هستید برسید. به این تلاش و پشتکار خود در طول امسال نیز ادامه بدهید تا بتوانید بقیه اهدافتان را نیز به دست بیاورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز هیچ راهی جز جستجو برای پی بردن به حقیقت نخواهید داشت. در محل کارتان یک جای کار ایراد دارد و شما تا به این مشکل پی نبرید و این معما را حل نکنید نمی توانید آرام بنشینید. حتی اگر در راهتان به بن بست بخورید هم از تلاش برای پیدا کردن حقیقت دست برنخواهید داشت. البته نباید زیاد به خودتان فشار وارد کرده و سر خودتان را به درد بیاورید، عجله نکنید و با حوصله پیش بروید. یادتان باشد که ماه هیچ وقت پشت ابر باقی نمی ماند. اگر از جانب عشقتان به حرف زدن بدون عمل متهم شده اید، امروز فرصت مناسبی است که برعکس آن را ثابت کنید. اگر هنوز مجرد هستید خیلی عجله نکنید، ولی حساب شده و با برنامه ریزی و قدم های مطمئن به سوی کسی که دوست دارید پیش بروید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما معتقد هستید که در حال حاضر تنها راه ممکن برای این که بتوانید به جایی برسید این است که هدفی بدست آوردنی برای خودتان تعیین کرده و بدون توجه به آنچه دیگران فکر می کنند، با تمام وجود برای به دست آوردن آن تلاش کنید. با این همه بهتر است به جای آن که با کله شقی تمام روی نظرات خود پافشای کنید به حرف های دیگران با دقت گوش کنید، شاید آنها بتوانند شما را از رفتن به مسیری اشتباه بازدارند. شما هیچ گاه نمی دانید چه مشکلاتی در انتظارتان هستند مگر این که با ترس هایتان مواجه شده و حقیقت را بپذیرید. بهترین منبع آرامش برای شما پس از یک روز سخت و پرفشار کاری همراهی کسی که دوست دارید خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen


امروز از این که دارید در راه درست گام بر می دارید مطمئن هستید و دوست ندارید مسیر خود را تحت هیچ شرایطی تغییر دهید و از منطقه امن خود خارج شوید. حتی اگر دیگران بخواهند به شما فشار وارد کنند هم می توانید موضع خود را حفظ کرده و از نظراتتان دفاع کنید. البته نباید خیلی خودتان را با بحث برای قانع کردن دیگران خسته کنید. بعدا هم برای تفهیم این موضوع به آنها فرصت خواهید داشت. فعلا بهتر است سرتان به کارتان باشد و به جای بحث با دیگران به دنبال اهداف خودتان بروید. اگر مجرد هستید انرژی مضاعفی برای قدم برداشتن در راه عشق خواهید داشت، پس شجاع باشید و جلو بروید. اگر متاهل هستید هیچ چیزی را از عشقتان مخفی نکنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یک مکالمه پیش پا افتاده ممکن است با بیان ناگهانی احساسات سرکوب شده شما همراه شده و باعث شود عکس العمل های تند و خشنی از خودتان نشان دهید. خیلی احتیاط کنید، زیرا ممکن است فرد اشتباهی را مورد خطاب قرار داده و خشم و غضب فرو خورده خود را به اشتباه سر او خالی کنید. قبل از بیان کردن احساستان به آن فکر کنید، شاید بتوانید طرف مقابلتان را بخشیده و از خطای او چشم پوشی کنید. یادتان باشد که عفو چقدر لذت بخش می تواند باشد. از قدرت تخیل خود برای پیش بردن رابطه عاطفی خود با کسی که دوست دارید استفاده کنید. قبل از آن که عمل کنید خوب فکر کنید و بی حساب عمل نکنید، وگرنه حرف هایی خواهید زد که بعدا از گفتن آنها پشیمان خواهید شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر احساس کنید که چیزی دارد ثبات و امنیت مالیتان را به طور جدی تهدید می کند ممکن است با عکس العملی تند یک نفر از اطرافیانتان را که مقصر می دانید مورد حمله قرار دهید. ولی قبل از هر اقدامی خوب فکر کنید و از این که شروع کردن چنین نزاعی واقعا لازم است اطمینان کامل حاصل کنید، چرا که ممکن است به جنگی تمام عیار تبدیل شود. سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید و حرف هایتان را با آرامش بیان کنید، این کار به مشخص شدن حقیقت کمک بیشتری خواهد کرد. امروز با خودتان قرار بگذارید که عشقتان را خوشحال کنید و با او مانند یک پادشاه/ملکه رفتار کنید و هر کاری می توانید برای شادی او انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حتی اگر واقعا قصد بدی نداشته باشید هم  زبان تند و تیزتان می تواند همچون شمشیری برنده دیگران را زخمی کرده و حتی از پا در آورد. تمسخری که در پشت حرف هایتان نهفته است و احساسات تندتان مانع دیده شدن بی طرفی شما در دیدگاهتان می شوند. این که حرف هایتان را خیلی با دقت ولی صریح و بدون پیچاندن کلمات بیان کنید در حال حاضر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. برای به وجود آوردن تغییرات مثبت باید صداقت را با درک و دلسوزی همراه کنید. سعی کنید فضای همکاری به وجود بیاورد و یادتان باشد که با خوش اخلاقی خیلی بهتر می توانید دیگران را به خودتان جذب کنید.

 فـال روزانـه - Daily Omen

شاید خودتان فکر کنید که در حال حاضر رویکردی بسیار منطقی اختیار کرده اید، ولی امروز لحظه به لحظه دارید احساساتی تر می شوید. یادتان باشد که انفجار احساساتتان هیچ کمکی به شما نمی کند، حتی شاید اوضاع را از اینی که هست بدتر کرده و شما را خسته و بی انرژی کند. خوشبختانه می توانید خیلی راحت کنترل این وضع را در دست بگیرید. تنها کاری که لازم است بکنید این است که به دیگران هم اجازه بدهید حتی اگر آنها را درک نکنید هم،  فضای کافی برای دنبال کردن رویاها و خواسته هایشان را داشته باشند. زندگی کنید و بگذارید دیگران هم به زندگیشان برسند. در مورد عشقتان و رابطه تان قضاوت نکنید و به خودتان برای بهتر شدن فرصت بدهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما نیاز به بیان کردن احساسات و افکار خود دارید، ولی در مورد این که چه چیزهایی را باید بگویید و کدام یک از آنها و یا جزئیات مربوط به آن را از دیگران مخفی کرده و برای خودتان نگه دارید تردید دارید. لازم نیست زیادی وسواس به خرج دهید، راه های زیادی برای مشخص کردن حدود و مرزها وجود دارند، کافی است ببینید کدام یک از آنها برای شما جواب می دهد و همان راه را در پیش بگیرید. چیزی که اهمیت دارد این است که حرف هایی که روی دلتان سنگینی می کنند را به زبان بیاورید. اگر این چند وقت خیلی خودتان را درگیر کارتان کرده اید دیگر وقت آن رسیده است که کمی برای عشق و خانواده تان وقت بگذارید، وگرنه اوضاع در رابطه عاطفی شما کمی بهم ریخته خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen


شما در حال حاضر تصمیمی مهم در رابطه با مسائل کاریتان گرفته اید، ولی نباید اجازه بدهید که اعتماد به نفستان تبدیل به از خود راضی بودن شده و نگذارد بازخوردی که از دیگران دریافت می کنید را نادیده بگیرید. این برخورد می تواند در محل کارتان برایتان مشکل ایجاد کند زیرا ممکن است باعث شود رئیستان شما را به عنوان فردی سرخود و از خود راضی بشناسد. بعدا برطرف کردن این سوء تفاهم و توجیه کردن رفتارهای خودتان کار ساده ای نخواهد بود. زیاد با دیگران مخالفت نکنید و نسبت به آنها انعطاف پذیر باشید تا بتوانید امروز را بدون دردسر پشت سر بگذارید. متأهل های عزیز آیا وقت آن نرسیده که آنچه در مغز و قلبتان می گذرد را با همسرتان در میان بگذارید؟

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز پیدا کردن دلیل استرس و نگرانیتان کار سختی به نظر می رسد، ولی با فکر کردن به اختلاف نظر هایی که با دیگران دارید خواهید دید حقیقتی که سعی در نادیده گرفتن آن دارید خودنمایی می کند. با مطرح کردن موضوعاتی که ربطی به مسائل فعلی ندارند اوضاع را از این که هست بدتر نکنید. نفس عمیقی کشیده و آرامش خود را به دست آورده و عقاید و نظرهایتان را برای وقت دیگری نگه دارید. به جای آن که تلاش کنید نظرات خود را به زور به دیگران بقبولانید سعی کنید حرف های آنها را نیز بشنوید. قبل از این که در مورد کسی قضاوت کنید با کفش های او راه بروید و شرایط او را بسنجید تا بتوانید راه حلی پیدا کنید که برای همه مناسب باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به فکر یکی از دوستان و یا اقوامتان هستید که دور از شما زندگی می کند و دلتان می خواهد با او تماس بگیرید. حتما این کار را بکنید. او اخبار خوبی درباره تغییرات زندگی اش دارد که از به اشتراک گذاشتن آنها با شما خوشحال خواهد شد. مشکلات موجود در روابط عاطفیتان این اواخر ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و تا وقتی به طور جدی و مستقیم به آنها نپردازید دست از آزار دادن شما برنخواهند داشت. متاسفانه شاید حتی قادر به درک این نباشید که این مشکلات از کجا ریشه می گیرند و به همین دلیل حل کردن آنها برایتان سخت تر خواهد شد. نباید دیگران را به خاطر این موضوع شماتت کنید. به جای این کارها مسئولیت احساسات خود را به عهده بگیرید و در مورد آنها صحبت کنید و نظرات خود را بیان کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز در محل کارتان باید کارهایی را انجام دهید که در ابتدا خیلی ساده به نظر می رسیدند، ولی حالا متوجه شده اید که بسیار پیچیده تر از آنچه فکر می کرده اید هستند. از طرفی هیچ کدام از همکارانتان حاضر نیستند در حل این مشکل با شما همکاری کنند و حتی شاید شما را بخاطر مشکلات موجود مورد سرزنش قرار دهند. این موضوع باعث می شود فشار بیشتری روی خودتان احساس کنید، چرا که حس می کنید عقل و منطقتان در حال حاضر شما را به درستی هدایت نمی کنند و به تنهایی نمی توانید این مشکل را حل کنید. اگر به منطق خود اطمینان ندارید به ندای قلبتان گوش کنید و ببینید شما را به کدام جهت هدایت می کند.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 11 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۱ [حدود 7 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 10 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲‍ [بيش از 3 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • ورودی تیم های پایه و مدارس فوتبال استان رایگان شد/موج خوشحالی فوتبالدوستان استان
  • 🎥ویدیو/خیابانی: مصاحبه مارادونا بعد از مرگ من منتشر می‌شود
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • تحقق دفاع مشروع
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود / بنادر استان بوشهر نیازمند توسعه فضای انبار و بارانداز
  • مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول: تداوم تولید پایدار و عملکرد بدون حادثه اهداف سال 1403 هستند
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/27
  • ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • 37 خواص عالی این خوراکی و آب آن برای زیبایی و درمان بیماری ها
  • بارش‌های موثر در استان بوشهر از امشب/ امکان وقوع سیلاب
  • دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در آماده باش هستند
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • از تورم تا انتخابات/ مروری بر مهمترین اتفاقات سال 1402
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • خاکسپاری مادر شهید تمیزی در سالروز شهادت فرزندش/ تصاویر
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • تصاویر اتحاد خبر از حال و هوای نوروز باستانی در برازجان
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • انتصاب یک نیروی متخصص بومی به عضویت هیات مدیره پتروشیمی جم
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • .: اسماعیل حدود 3 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 3 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 3 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 5 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 7 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 7 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 10 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 10 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 10 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...
  • .: ا.ن حدود 11 روز قبل گفت: جنگ و صلح چه ...