امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 10 آبان 1394 - 08:16

اتحادخبر: فال روزانه یک شنبه 10 آبان 1394

اتحادخبر: چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 10 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! تمام امسال را به سلامتتان و خودتان اهمیت بدهید و از خودتان خوب نگهداری کنید. این اصلا خودخواهی نیست بلکه ذکاوت است. امسال با اراده و تلاش کافی خواهید توانست به هدف های خود برسید و نتیجه زحماتتان را ببینید. شما در روز تولدتان سرشار از امید هستید و احساس می کنید دارید وارد دوره جدیدی از زندگیتان می شوید و زحمات بسیار زیادی که کشیده اید دارند به ثمر می نشینند. اگر تلاشتان را ادامه بدهید و مدیریت درستی داشته باشید در سالی که پیش رو دارید به خواسته ها و اهدافتان خواهید رسید. اگر مجرد هستید به دنبال یک رابطه عاطفی باشید که به شما فرصت بیان کردن خودتان را بدهد و بتوانید بدون محدودیت به انتظاراتتان برسید. برای پیدا کردن چنین فردی باید در جمع ها و محیط های جدید حاضر شوید و فعالیت های اجتماعی خود را گشترش دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

تازه اول هفته است، اما اشکالی ندارد اگر قصد دارید بعد از کار با دوست هایتان بیرون بروید. فقط اگر رفتن به خرید، رستوران و یا جاهای دیگر را در برنامه تان دارید مواظب باشید در خرج کردن زیاده روی نکنید. مشکلات حل نشده در روابط عاطفیتان روز به روز شما را بیشتر ناراحت می کنند و نمی دانید چه راهی را باید در پیش بگیرید. شما از گرفتار بودن در وضعیت فعلیتان اصلا لذت نمی برید و دلتان می خواهد از برخی از مسئولیت هایی که در این رابطه دارید فرار کنید. باید با این وضعیت روبرو شوید و هر کاری که برای رشد و بهتر شدن رابطه تان از دستتان بر می آید انجام دهید. در حال حاضر بهتر است به جای منطق به ندای قلبتان گوش کنید و ببینید شما را به چه راهی هدایت می کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از طرفی احتیاج به تنهایی دارد ولی از طرف دیگر هم دلتان می خواهد با دیگران ارتباط برقرار کنید. این دوگانگی احساسی ممکن است باعث سردرگمی شما شده و موجب شود فردی که دارد برای رسیدن به اهدافتان از شما حمایت می کند را از دست خود ناراحت کنید. بهتر است به جای این کار از آنها قدردانی کنید تا هم خودتان و هم آن ها را خوشحال کنید. تعهدات و وظایف خود را بشناسید و آنها را به دیگران نیز اعلام کنید. اگر در جستجوی نیمه گمشده خود هستید به خوبی به این که چه چیزهایی برای شما مهم هستند فکر کنید. بدون آن که عجله کنید با خودتان رو راست باشید و به خودتان وقت بدهید.

فـال روزانـه - Daily Omen


اول هفته را با مشغله بسیار زیادی شروع کردید، ولی امروز سرعت کارهایتان کمتر خواهد شد و فرصت این را خواهی داشت تا کمی استراحت کرده و خودتان را برای بقیه هفته آماده کنید. بهتر است شما هم زیاد به خودتان فشار نیاورید و از فرصتی که دست داده است نهایت استفاده را ببرید، چون حتی اگر بخواهید هم کار زیادی پیش نخواهید برد. ممکن است به صورت ناگهانی کنترل احساستان را از دست بدهید و عکس العمل های شدیدی از خودتان نشان دهید و طرف مقابلتان را نیز عصبی کنید. بهتر است کمی به اعصاب خود مسلط باشید. برای راضی نگه داشتن عشقتان تظاهر به آن چه که نیستید نکنید، همیشه نخواهید توانست نقش کسی دیگر را بازی کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

حتی اگر خودتان خیلی مشتاق نباشید هم امروز برای شروع یک کار تازه آماده هستید. کمی وقت بگذارید و گزینه هایی که پیش رویتان هستند را با دقت تمام بررسی کنید. اگر کارها آنطوری که انتظار داشتید پیش نرفتند امید خود را از دست ندهید و بیش از حد هم اصرار نکنید. کمی صبور باشید و بعد از کمی تامل دوباره دست به کار شوید. رابطه تان را زیادی زیر ذره بین نگذارید و مشکلات کوچک را برای خودتان بزرگ نکنید؛ اگر چیزی از گذشته ذهنتان را درگیر و ناراحت کرده است زیادی به آن فکر نکنید و آن را یک بار حل کرده و برای همیشه فراموش کنید. امشب شب خوبی برای تماشای یک فیلم رمانتیک همراه با عشقتان می تواند باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بهتر است از روی عجله و بی فکری عمل نکنید و رازهای خود را با کسی در میان نگذارید. شاید دوستانتان شما را تشویق کنند حرف هایی که در دلتان هستند و آنچه ذهنتان را درگیر کرده است به آنها بگویید، ولی کمی صبر کنید و حرف هایتان را در دلتان نگه دارید. امیدتان به آینده باشد و خودتان را بخاطر مشکلات کوچکی که دارید ناراحت نکنید. ممکن است بین شما و همسرتان اختلاف نظر به وجود بیاید. سعی کنید یک طرفه به قاضی نروید و نگذارید اختلافتان جدی شود. اگر غصه ها و ناراحتی مربوط به گذشته را هنوز فراموش نکرده اید و افکار مربوط به گذشته مانع از شروع یک رابطه جدید می شوند وقت آن رسیده است که این موضوع را برای همیشه حل کنید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس می کنید که امروز باید دست به کار شوید و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید، ولی قبل از این که دست به کار شوید چند قدم به عقب بروید و به نمای کلی اهداف دراز مدت خود نگاهی بیندازید. مواظب باشید تصمیم اشتباهی نگیرید تا مبادا اوضاع را از این که هست بدتر کنید. شما به تازگی درس های جدیدی فرا گرفته اید و حاضرید آنها را با روی باز در اختیار کسانی قرار دهید که به همفکری شما نیاز دارند. بعد از ظهر را به استراحت در منزل بپردازید، بعد از این همه کار لیاقت این آرامش را دارید. به این که چگونه باید احترام طرف مقابلتان را در رابطه عاطفی خود به دست بیاورید خوب فکر کنید. امروز روز آرامی همراه با یکدیگر می توانید داشته باشید.

 فـال روزانـه - Daily Omen

اگر به کمک و همراهی دوستانتان احتیاج دارید نیازی نیست طوری رفتار کنید که انگار خودتان از پس همه چیز بر می آیید و به کسی نیاز ندارید. اگر بخواهید به تنهایی با مشکلات موجود مبارزه کنید انرژی منفی موجود در اطرافتان به شما غلبه خواهد کرد. به کسانی که مورد اعتماد کامل شما هستند رجوع کنید و از آنها بخواهید در کنارتان باشند. اگر در رابطه عاطفی خود ابهامی احساس می کنید و فکر می کنید که رضایت کافی از رابطه خود ندارید وقت آن رسیده است که خوب به این موضوع بیندیشید و ببینید آیا ادامه این رابطه برای هر دوی شما مناسب است. اگر فکر می کنید این مشکلات قابل حل شدن هستند تمام تلاشتان را بکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

خودتان احساس می کنید که اوضاع دارد روبراه می شود، ولی در واقع باید کمی دیگر صبر کنید تا فرشته های نجات به سراغتان بیایند. انرژی خود را صرف فکر کردن به چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند نکنید و با هر اتفاقی که روبرو می شوید بر اساس آنچه  احساس می کنید درست است رفتار کنید و خودتان را خیلی درگیر حساب و کتاب های منطقی نکنید. انرژی فراوانی در وجود شما نهفته است که می تواند شما را به راه درست راهنمایی کند. برای مجردها فرصت های زیادی برای شروع یک رابطه عاطفی وجود خواهد داشت، به چیزهایی که در یک رابطه برایتان اهمیت دارند خوب فکر کنید و با دقت تصمیم بگیرید. برای متأهل ها هم شبی رمانتیک در پیش است.

فـال روزانـه - Daily Omen


اگر امروز برای تمام اتفاقاتی که می افتند دنبال دلیل های منطقی بگردید نتایجی که انتظارش را دارید را پیدا نخواهید کرد زیرا فعلا نمی توانید به دلیل آنها پی ببرید. سعی کنید کمی در نگرش خود تغییر ایجاد کنید و توجه خود را به چیزهای خوبی که در آینده قرار است اتفاق بیفتند جلب کنید. در نظر گرفتن تصویر کلی آنچه دارد اتفاق می افتد شما را قادر به دیدن جنبه های مثبت این موضوع خواهد ساخت. بخندید تا دنیا به رویتان بخندد. احساس می کنید که همسر و فرزندانتان به شما و حرف هایتان اهمیت نمی دهند. این مسئله را با آنها در میان بگذارید و این مسئله را یک بار برای همیشه حل کنید. اگر حرف هایتان را نگویید و در دلتان بریزید مطمئن باشید هیچ چیزی حل نخواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فعالیت های اجتماعی و کارهای گروهی شما را خسته خواهند کرد چرا که بعضی ها ممکن است بخواهند از توانایی های شما سوء استفاده کنند. طبیعت مهربان و دلسوز شما باعث می شود بخواهید همه را خوشحال و راضی نگه دارید، اما این کار واقع گرایانه نیست. امروز شما خودتان را برای یک روز رمانتیک آماده کرده اید، ولی رفتار طرف مقابلتان باعث می شود احساس کنید زیر پایتان ناگهان خالی شده است. امروز شما خیلی احساساتی هستید، به ویژه اگر کسی را دوست داشته باشید دوست دارید حس خود را با او در میان گذاشته و عکس العملی طبق انتظارتان ببینید. بجای این که برای جلب توجه خودتان را به آب و آتش بزنید بهتر است کمی به او فرصت بدهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یکی از دوستانتان که در رابطه عاطفی خود به مشکل برخورده است به کمک شما نیاز خواهد داشت و شما هم طبق معمول همیشه نمی توانید این موضوع را نادیده گرفته و به کمک او خواهید شتافت. این که بخواهید به دیگران کمک کنید قابل ستایش است، ولی نباید بگذارید که این مسئله مانع رسیدن شما به برنامه های خودتان شود. البته برخی کارها از اولویت برخوردار نیستند و می توانند تا فردا صبر کنند. آیا رابطه عاطفی فعلی شما یک عشق حقیقی است یا تنها یک توهم است؟ با خودتان رو راست باشید و ببینید آیا خواسته هایتان را دریافت می کنید؟ اگر مشکلاتتان قابل حل شدن هستند با طرف مقابلتان در مورد آنها صحبت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید انتظار دارید یک روز خوب و همراه با خوشگذرانی در پیش داشته باشید، ولی تا زمانی که وظایف روزانه تان را به انجام نرسانید نمی توانید از وقتتان لذت ببرید. حتی شاید از طرف اعضای خانواده تحت فشار قرار بگیرید که مبادا بازیگوشی کرده و به کارهایتان نرسید. ولی بد نیست وسط کارهایتان به خودتان استراحتی بدهید و کمی به کارهایی که دوست دارید بپردازید، به شرط آنکه با انرژی تمام سر کارتان برگردید. آیا تا به حال درباره خواسته هایی که از عشقتان دارید با او صحبت کرده اید؟ آیا در کنار او احساس آرامش می کنید؟ آیا با خودتان رو راست هستید؟ در مورد این مسائل با او به گفتگو بنشینید و با این کار رابطه خود را مستحکم کنید./ب

 

برترینها



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 13 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • تحقق دفاع مشروع
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 2 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 5 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...