امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 04 آبان 1394 - 08:46

اتحادخبر: فال روزانه دوشنبه 4 آبان 1394

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 4 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!امروز در جایی از زندگی خود ایستاده اید که اعتماد به نفس تان افزایش یافته و ایمان تان به خود محکم شده است. حال که خدا شما را بار دیگر متولد کرده و از این که یک سال دیگر بزرگ شده اید، احساس خوبی دارید، به ندای درونی تان گوش دهید و به جای این که منتظر جواب از دیگران باشید، خود راه درست را پیدا کنید. شاید این راه ابتدا ترسناک به نظر رسد اما با گذشت زمان شما نیز رشد کرده و با تغییرات زندگی هماهنگ می شوید. در ماه بهمن قدم به مرحله تازه ای از زندگی می گذارید و با تمام کردن پروژه های قدیمی، جای بیشتری برای ایده ها و موفقیت های جدید باز خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ارتباط شما با دوستان تان بیش از قبل می شود و حتی ممکن است به یک میهمانی دعوت و با افراد جدیدی آشنا شوید. برخی از دوستان تان را نیز، که در شهر یا کشوری دور از شما زندگی می کنند، پس از مدت ها ملاقات خواهید کرد. امروز روزی پر از هیجان و شادی برایتان خواهد بود، از آن نهایت لذت را ببرید. اگر می خواهید فردی را ملاقات کنید، سعی کنید قرار ملاقات تان کمی جدی تر از همیشه باشد، به عنوان مثال در مورد موضوعی خاص بحث کنید یا به جای میهمانی رفتن، شطرنج بازی کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با انرژی که امروز از کائنات به دست می آورید، قدم های بزرگی بر می دارید و به هدف هایتان نزدیک تر می شوید. ذهن شما پر از ایده های تازه و خلاقانه است که قادرید آنها را به بهترین شکل بیان یا بر کاغذی پیاده کنید. بهترین زمان است تا مسئولیت پروژه های تازه را قبول و کار خود را آغاز کنید. اگر فکر فروش چیزی را دارید، همین حالا دست به کار شوید زیرا موفقیت بیش از آنچه فکرش را بکنید در انتظار شماست. اگر فکر می کنید که در ابراز علاقه تان به شخصی موانعی وجود دارد، کمی دیگر هم صبر کنید و از این فرصت برای یافتن راهی برای غلبه بر ترس تان، استفاده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen


امروز خلاقیت شما به اوج می رسد و دوست دارید ایده هایتان را بر کاغذی پیاده کنید اما اگر نوشتن برایتان سخت است می توانید در اینترنت کمی جستجو و در مورد موضوع مورد علاقه تان تحقیق کنید یا در کلاس های مورد نظر ثبت نام کنید. یک مسافرت هم می تواند برای شما مفید باشد و جدا از تفریح دانش و تجربه شما را نیز افزایش دهد. برای یادگیری هیچ محدودیتی وجود ندارد پس از حرکت نایستید. شما در روابط عاطفی خود همیشه گرم و صمیمی هستید اما اخیرا بی هیچ دلیلی عشق تان با شما سرد شده است. بهتر است هر چه زودتر در این مورد با او گفتگو کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

فکر و خیال ذهن شما را درگیر خود کرده است طوری که ممکن است بر خواب هایتان نیز تاثیر بگذارد و صبح از این که چنین خواب هایی دیده اید، کمی نگران و ناراحت باشید. اما به جای نگرانی بهتر است نشانه های خواب خود را دریافت کنید. این نشانه ها برای شما چه معنایی دارند؟ ممکن است آنها نتیجه اتفاق هایی باشند که در زندگی خود تجربه کرده اید یا نشانه ای از اتفاق هایی در آینده باشند، بنابراین از آنها سرسری نگذرید. اگر تازگی ها به این نتیجه رسیده اید که رابطه عاطفی شما کمبودهایی دارد، بهتر است تا دیر نشده به دنبال دلیل و سپس راه حلی برای آن باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با تلفنی که از شریک تان به شما می شود، ناگهان از جای خود می پرید و کار خود را آغاز می کنید. ممکن این کار در ارتباط با شروع یک پروژه یا حتی فروش محصولی باشد اما در هر صورت موفقیت از آن شما است زیرا امروز توانایی و چابکی تان افزایش یافته و می توانید کارها را زودتر به نتیجه برسانید. گاهی لازم است برای رابطه عاطفی خود محدودیت هایی قائل شوید به عنوان مثال اگر از بیرون رفتن های شریک زندگی تان با دوستانش ناراحت هستید، آن را بیان کنید و به نظری مشترک برسید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

خوشحال باشید زیرا امروز پولی به دست تان می رسد که ممکن است نتیجه یکی از پروژه های اخیرتان باشد. احتمالا دیگران نیز سهمی در آن دارند اما شما در سود آن حرف اول را می زنید. توانایی ذهنی شما بسیار است و امروز بهتر از هر زمان دیگر می توانید آنها را پیاده کنید پس از همین حالا کار خود را آغاز کنید. امروز افراد زیادی را ملاقات می کنید. اگر چه در نگاه اول برایتان جذاب به نظر می رسند اما به سرعت نظرتان را تغییر می دهید. اگر می خواهید از لحظات خود نهایت لذت ببرید، با افرادی که مشترکات زیادی با شما دارند، همنشین شوید

 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دوست دارید فعال تر از همیشه باشید. توانایی ذهنی شما افزایش یافته و ایده های جدیدی در فکرتان است. قادرید از هر چیزی الهام بگیرید و با خلاقیت تمام ایده هایتان را پیاده کنید. حتی پر حرفی شما نیز بیش از پیش شده و دوست دارید در مورد کارهایتان با دیگران صحبت کنید. حال که شور و اشتیاق و خوش بینی در شما موج می زند، در انجام کارهایتان درنگ نکنید. شاید شریک زندگی تان مثل همیشه حرف های شما را به شوخی بگیرد اما این بار اشتباه کرده است زیرا شما کاملا جدی هستید. بهتر است بر تصمیم خود مصمم باشید زیرا در نهایت به نفع هر دوی شما خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

سعی کنید امروز خودتان را از حاشیه ها کنار بکشید و برای یافتن حقیقت چیزها تلاش نکنید. آزاد و رها باشید و حتی از راه رفتن یک حشره بر پنجره خانه تان نیز لذت ببرید. به درخت ها به عنوان یک اثر هنری و به رنگ ها و اشکال مختلف اطراف تان با توجه بیشتری نگاه کنید. اجزاه ندهید هیچ چیز مانع خوشحالی شما شود. اگر فکر می کنید راهی که در پیش گرفته اید همان راه همیشگی است که شما را به بن بست می رساند، از همین جا بایستید و از خود بپرسید که آیا ارزش دوباره رفتن را دارد؟ توصیه ما این است که بازگردید و راه دیگری انتخاب کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen


به فکر خرید چیزی هستید اما سعی کنید بعدازظهر خود را به جای خرید، فقط به تحقیق در مورد آن بگذرانید. در این صورت از انتخاب خود در آینده ای نزدیک پشیمان نخواهید بود. اگر می خواهید تغییری را به زندگی خود و عشق تان بدهید، احتیاط کنید. عاقلانه عمل کنید تا دیگران نیز قدردان شما باشند. تمام کاری که باید انجام دهید این است که به ندای قلب خود گوش دهید، حداقل تنها برای یک بار، زیرا این بار اوست که راه درست را به شما نشان می دهد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز قدرت ذهنی شما بیش از هر زمان دیگری است که می تواند در موفقیت شغلی و مالی شما نیز تاثیر بسزایی بگذارد. هر پروژه ای که امروز آغاز کنید، به نتیجه ای مثبت می رسد و آینده شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. منتظر یک اتفاق غیر معمول باشید. اگر مجرد هستید، امروز فردی به شما نزدیک می شود و رابطه عاطفی با شما آغاز می کند. نگران هیچ چیز نباشید زیرا اکنون زمان آن است که به زندگی یکنواخت خود تغییری دهید. اگر هم متاهل اید، از طرف شریک زندگی خود سورپرایز خواهید شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

همه چیز حاکی از آن است که شما در چنین روزی با سرعت بیشتری به سمت اهداف تان حرکت می کنید پس شک و تردید را کنار بگذارید و با اطمینان به جلو پیش روید. در عشق میان شما و شریک زندگی تان هیچ شکی نیست اما یک یا دو مسئله ای وجود دارد که باید در مورد آنها با یکدیگر صحبت کنید. شاید تا به حال از روی ترس آنها را نادیده می گرفتید اما ادامه این کار فایده ای برایتان ندارد. اگر می خواهید شادی زندگی تان بیشتر شود، از همین حالا با خود و عشق تان صادق باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر به فکر نوشتن یا یادگیری چیزی هستید، از همین امروز کار خود را آغاز کنید. قدرت تخیل شما افزایش یافته و به خوبی می توانید از طبیعت اطراف تان الهام بگیرید. اگر قول انجام پروژه ای را به فردی داده اید، امروز کار خود را آغاز کنید. عشق تان از شما سوالی پرسیده، بهتر است این بار به جای این که در مورد خواسته هایتان فکر کنید، به کارهای خود بیاندیشید. این دو مسئله کاملا از هم متفاوت اند و شما باید برای آنها زمان بگذارید. شادی ضرورت رندگی است و شما لایق آن هستید پس برای رسیدن به آن کوتاهی نکنید./ص



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • چهار درصد باقیمانده از کالاهای متروکه سنواتی بنادر بوشهر در مسیر تعیین تکلیف قرار گرفت /اهتمام ویژه دستگاه قضا برای خروج کامل کالاهای متروکه از بنادر استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 7 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 8 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 19 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 20 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری 1 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 7 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 7 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...