امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 26 مهر 1394 - 08:33

اتحادخبر: فال روزانه یک شنبه 26 مهر 1394

اتحادخبر: چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 مهر به دنیا آمده ای تولدت مبارک! اگر هنوز به آن چه می خواسته اید نرسیده اید انگیزه خود را از دست ندهید و صبور باشید، دیگر راه زیادی باقی نمانده است. کافی است با همان جدیت و پشتکار سابق به تلاش هایتان ادامه دهید تا خیلی زود شروع به دیدن نتایج زحماتتان بکنید. تا نیمه های آذر ماه خواهید توانست کمی از فشار کاریتان کم کنید و به خودتان کمی استراحت دهید، حتی شاید پول و وقت کافی برای رفتن به یک سفر لذت بخش را هم داشته باشید. از این فرصت نهایت استفاده را بکنید چرا که از نیمه های دی ماه دوباره سرتان حسابی شلوغ خواهد شد و با رو به راه شدن برنامه هایتان کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. دی ماه ممکن است برای شما با تغییرات جدی در روابط عاطفیتان همراه باشد. قلبی قوی و ذهنی آزاد روبراه بودن همه چیز را تضمین خواهد کرد. در بهمن ماه کارهایی انجام دهید که به بهبود روحیه تان کمک می کنند.
فـال روزانـه - Daily Omen

چند روز گذشته انگار همه چیز را روی دور تند گذاشته بودند، حالا دیگر وقت آن رسیده که کمی به آرامش خودتان اهمیت بدهید و کمی استراحت کنید. به جزئیاتی که این چند وقته نادیده گرفته شده اند توجه کرده و در صورت لازم به آنها رسیدگی کنید. امروز جدا کردن رویاهایتان از واقعیت برای شما کار سختی خواهد بود و این موضوع می تواند رابطه عاطفی شما را نیز تحت تأثیر قرار دهد. شما هنوز همه چیز را نمی دانید پس از گرفتن تصمیم هایی که ممکن است بعدا باعث پشیمانی شوند خودداری کنید. قرار نیست همه چیز همانطور که در خیالتان است پیش برود، باید با حقیقت رو به رو شد. اگر نقطه مبهمی وجود دارد سوال هایتان را در مورد آن پرسیده و تقاضای جواب کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز آنقدر کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که نمی توانید تصمیم بگیرید کدام یک از آنها از اولویت بیشتری برخوردار هستند و ممکن است این موضوع آنقدر شما را گیج کند که تصمیم بگیرید بیخیال انجام کارهایتان شوید. بهترین کاری که برای مبارزه با این بلا تکلیفی این است که از دم دست ترین کار ممکن شروع کنید، وقتی موتورتان گرم شود با سرعت تمام به انجام کارها ادامه خواهید داد. بد نیست هر از گاهی به خودتان کمی استراحت بدهید تا انرژیتان تمام نشود و بتوانید تا آخر روز به کارتان ادامه دهید. اگر برخی از کارها را نتوانستید انجام دهید خودتان را اصلا ناراحت نکنید، فردا هم روز خداست. بعد از تمام شدن ساعت کاری به خانه بروید و در کنار همسرتان روی کاناپه مورد علاقه تان لم دهید و ساعات خوبی را با هم بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen


اگر امروز باید در مورد چیزی تصمیم گیری کنید کاری را انجام دهید که برایتان بهتر است. اصلا فکر نکنید که اگر به خاطر مسائل مربوط به گذشته احساس گناه می کنید موظف به انجام کارهایی که دوست ندارید هستید. کاری را بکنید که خودتان دوست دارید انجام دهید، نه کاری که بخاطر دیگران نسبت به آن احساس وظیفه می کنید. اگر امروز بین احساسات شما و کسی که دوست دارید اختلافی وجود داشته باشد این موضوع مکن است به بحث و مشاجره لفظی بین شما منجر شود. یادتان باشد که قرار نیست همیشه و در مورد همه چیز با هم اتفاق نظر داشته باشید. به جای تمرکز کردن بر روی تفاوت ها به شباهت هایی که دارید توجه کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حتی اگر احساس کنید که زیاد حال و حوصله ندارید هم خواهید توانست با تکیه به مهارت ها و توانایی هایتان روز خوبی را پشت سر گذاشته و برنامه های روزانه تان را عملی کنید. اهدافتان را در ذهن خود مجسم کنید و در مورد راه حل های منطقی رسیدن به آنها با افرادی که مورد اعتمادتان هستند صحبت کنید. حرف زدن در مورد این موضوع به شما کمک خواهد کرد که جزئیات آن را دقیق تر تصور کرده و برنامه ریزی های درستی برای رسیدن به آن انجام دهید.  زمانی که خواستن با تلاش و اراده همراه شود جادو می کند. اگر نمی دانید که رابطه شما به کدام سو دارد پیش می رود بد نیست همین امروز با طرف مقابلتان به گفتگو بنشینید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که لازم شود به یک نفر کمک کرده و ببینید که آیا در مسیر صحیح قرار دارد. از توانایی خود در انتقاد کردن درست استفاده کرده و کاری نکنید که دیگران خودشان را از شما دور نگه دارند. چنانچه موقعیتی وجود دارد که می توانید به دیگران در فهم بهتر آن کمک کنید در این مورد کوتاهی نکنید. مجردها امروز ممکن است که فکر کنند یک نفر توجهشان را به خود جلب کرده است و این خیال باطل در آنها ایجاد شود که نسبت به او علاقه مند هستند. در حال حاضر بهتر است در این زمینه تصمیم گیری نکنید، چرا که کمی در درک واقعیت با مشکل مواجه هستید. کاری نکنید که به احساسات خودتان و یا طرف مقابل ضربه ای وارد شود.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سعی کنید زیاد به جزئیات اهمیت ندهید چرا که در دراز مدت خواهید دید که اهمیت چندانی نداشته اند. تا جای ممکن برنامه روزانه تان را خیلی سخت نگیرید و با جریان زندگی پیش بروید تا اثرات مثبت آن را روی اعتماد به نفستان ببینید. نیازی نیست کنترل تک تک لحظات را در دست داشته باشید، کمی خودتان را آزاد بگذارید تا چیزهای جدیدی را تجربه کنید. اگر بخواهید امروز برای دیگران رئیس بازی در بیاورید با عکس العمل شدید آنها مواجه خواهید شد. بدون فشار آوردن به دیگران آنها را با خود همراه کنید تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند. اگر در رابطه عاطفیتان حرفی در دلتان مانده است که باید گفته شود، بیش از این درنگ جایز نیست.

 فـال روزانـه - Daily Omen
امروز خلاقیت هنرمندانه شما در اوج خواهد بود، ولی آنچه اهمیت دارد این است که با تمام وجود برای رسیدن به آنچه خیالش را در سر می پرورانید تلاش کنید. امروز از جذابیت ذاتی خود می توانید برای رسیدن به آنچه می خواهید بهره بجویید. با این حال حتی در مقابل آنهایی که می دانید قلبا به شما علاقه مند هستند هم با دقت رفتار کنید و به بازخوردی که دریافت می کنید توجه داشته باشید. اگر کسی به زبان خودش نسبت به خواسته های شما و رویاهایی که در سر دارید ابراز علاقه و توجه نکرده است، به هیچ عنوان فکر نکنید که در دلش با شما در این زمینه هم عقیده است. با پی بردن به نظرات دیگران خواهید توانست قدم بعدی خود را خیلی مدبرانه برنامه ریزی کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

شما می خواهید یکی از رویاهایتان را دنبال کنید، ولی مطمئن نیستید که در پایان راه شما را به کجا خواهد رساند. چیزهایی به ذهنتان می رسند که از غریزه تان سرچشمه می گیریند و شما دوست دارید خیلی سریع بر اساس تصورات خود دست به کار شوید. ولی اکنون وقت خوبی برای عمل کردن بر اساس تصورات شخصیتان نیست. سعی کنید منطقی رفتار کنید و روی ذهنتان کار کرده و خلاقیت های خود را گسترش دهید و سپس به مرحله بعد بروید. با مهار کردن فکرتان از خیالات امروزتان واقعیت فردا را بسازید. مجرد ها باید با دوستان و اطرافیان در مورد ویژگی هایی که از همسر آینده خود انتظار دارید حرف بزنند. متأهل ها هم بهتر است با همسر و گروه دوستانشان بیرون بروند تا به بهبود رابطه خود کمک کنند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شاید احساس سردرگمی کنید و پی بردن به حقیقت برایتان کار سختی باشد. در حال حاضر بهترین استراتژی ممکن این است که در مورد چیزهایی که از حقیقتشان مطمئن نیستید هیچ قضاوتی نکنید.تا جایی که امکان دارد از تصمیم گیری با عجله خودداری کنید، چرا که در غیر این صورت مجبور خواهید شد تا چند روز دیگر دوباره در تصمیمات خود تجدید نظر کنید. تا جایی که می توانید راه جدیدی را در پیش نگیرید و کمی صبر کنید تا کنترل منطقتان را دوباره به دست بگیرید و تصمیم گیری برایتان راحت شود. فعلا سعی کنید دنیای خود را با هر آن چه که دوست دارید رنگی کنید. همراه با عشقتان از انجام کارهای مورد علاقه تان لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حتی اگر خیلی زیاد در خانه فعال نباشید هم، کارهایی که انجام می دهید مورد تشویق و تایید دیگران قرار خواهند گرفت و از شما بابت انجام آنها قدردانی خواهد شد. ولی این طوری شاید خودتان احساس کنید که محق دریافت این تحسین ها نیستید. امروز ممکن است وسوسه شوید برای رسیدن به رویاهایتان مسئولیت هایی بیش از حد توانتان بپذیرید، ولی باید این موضوع را به یاد داشته باشید که با این کارها ممکن است آنچه را که اکنون دارید هم از دست بدهید. اولین قدم برای احساس سعادت و خوشبختی شمردن نعمت هایی است که دارید؛ پس از همین کار شروع کنید تا ببینید خیلی خوشبخت تر از آنی هستید که خودتان فکر می کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز غرق در خیال پردازی هستید و دلتان می خواهد در عالم رویا به سفرهای دوردست و سیاره های کشف نشده بروید. این خیالات ناشی از بیدار شدن حس ماجراجویی ذاتی شما هستند و هیچ دلیلی ندارد که این حس را در درون خود نادیده بگیرید. به خیالات ماجراجویانه خود فکر کنید، شاید وقت آن رسیده است که یکی از آنها را به حقیقت تبدیل کرده و فصل تازه ای را در زندگی خود آغاز کنید. همه اتفاقات بزرگی که اکنون به حقیقت پیوسته اند روزی فقط یک رویا بوده اند. به افکار خود در رابطه با عشق و زندگی سر و سامان بدهید. چنانچه سر و کله عشق قدیمیتان پیدا شده است با او خیلی منطقی و حساب شده حرف بزنید تا مبادا از حرف های شما برداشت اشتباهی بکند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شاید از طرف دیگران تحت فشار قرار بگیرید تا یکی از رویاهای خود را کنار بگذارید. ولی دیگران هر چه بگویند هم وسوسه دنبال کردن این رویای شیرین شما را رها نخواهد کرد. با این حال اگر خوب به این موضوع فکر کنید خواهید دید که منطق حکم می کند فعلا روش های کاربردی تری را به کار بگیرید تا به نتایج بهتری برسید. در هر صورت باور داشتن خودتان از هر چیز دیگری مهم تر است. اگر به خودتان اطمینان دارید و می دانید که از پس این کار بر خواهید آمد، اجازه ندهید که مخالفت های دیگران جلوی شما را گرفته و مانع رسیدن به خواسته هایتان شوند. قبل از آن که احساس خود را نسبت به کسی که دوست دارید بیان کنید خوب فکر کنید تا مبادا حرفی بزنید که برایتان گران تمام شود./ب



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 2 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 2 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 14 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 15 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 20 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...