امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 25 مهر 1394 - 08:09

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 25 مهر به دنیا آمده ای؛ تولدت مبارک! امسال زمان خوبی است تا از توانایی و مهارت هایی که طی چند سال گذشته برای به دست آوردن آنها تلاش کردید،  به خوبی استفاده کنید و آنها را برای پیشرف خود به کار گیرید. این فرصت برای شما مهیاست تا قدم اول را بردارید و بدرخشید، دیگران نیز باید از آنچه شما توانایی انجام آن را دارید، با خبر شوند. از بیان حقیقت خود نهراسید. هر چه بیشتر برای خودتان ارزش قائل شوید، دیگران نیز آنچه لیاقت اش را دارید، به شما خواهند داد. پس حال که شرایط فراهم است، بهترین خود را ارائه دهید. ماه آذر زمان خوبی برای رشد و پیشرفت است، از راهنمایی و کمک دیگران نیز غافل نشوید.
فـال روزانـه - Daily Omen

شاید فکر کنید که امروز روز خوبی برای انجام پروژه های بزرگ باشد اما سعی کنید خودتان را درگیر این مسائل نکنید و کمی آرامش داشته باشید. عجله را کنار بگذارید و از به دست گرفتن چند کار به طور همزمان خودداری کنید در غیر این صورت تنها خستگی به سراغتان می آید. به جای آن سعی کنید برای کل هفته خود برنامه ریزی کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما اگر آنها را در زمان معین خود و با برنامه ریزی پیش ببرید، نهایت لذت را از آنها خواهید برد. اگر بین شما و شریک زندگی تان اختلاف افتاده، بهتر است مسائل گذشته را فراموش کنید و فرصت دوباره ای به هر دویتان دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

حال بهترین فرصت است تا برای مسافرت خود برنامه ریزی کنید زیرا دیدن فرهنگ کشور های مختلف می تواند تاثیر مثبت زیادی بر شما بگذارد. به جایی سفر کنید که همیشه آرزوی آن را داشتید در این صورت تجربه های فوق العاده ای کسب خواهید کرد. آشنایی با غذا، فرهنگ و موسیقی کشورهای دیگر برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. سعی کنید بین کار و خوشگذرانی های زندگی تان تعادل برقرار کنید. تعادل کلید موفقیت در هر کاری است پس از تاثیر آن در زندگی غافل نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen


شاید برایتان کمی آزار دهنده باشد اما باید برای لذت بردن از زندگی کمی تلاش کنید. در برنامه هایی که می چینید، به جزییات نیز توجه بیشتری داشته باشید تا چیزی از دست تان در نرود. زمان، مکان و سیستم حمل و نقل چیزهایی است که باید با دقت بیشتری آنها را بررسی کنید. زمانی که برای تمام کارهای خود برنامه ریزی کردید، زمان لذت و خوشگذرانی شما فرا می رسد. اگر احساس می کنید که رمانتیک شده اید، بهتر است عشق زندگی تان را به شامی دو نفره دعوت کنید. سعی کنید رستورانی را انتخاب کنید که فضایی آرام و عاشقانه داشته باشد.
فـال روزانـه - Daily Omen

شاید تصور کنید که تمام فرصت های زندگی خود را از دست داده اید اما اشتباه می کنید. هنوز  دیر نشده و شما می توانید از موقعیت هایی که برایتان فراهم شده، استفاده کنید. توجه شما اخیرا به مسائل جدیدی جلب شده است. آیا برای رسیدن به آنها شک دارید؟ تردید و ترس را کنار بگذارید و به دنبال آنچه برایتان جذابیت دارد، بروید. ترس همیشه بد نیست اما نباید مانع شما در رسیدن به خواسته هایتان شود. حتی اگر زمین خوردید، دوباره بلند شوید و از نو شروع کنید زیرا موفقیت شما حتمی است. بد نیست امروز را  با دوستان تان بیرون از خانه باشید و کمی خوش بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به جای این که منتظر دیگران باشید تا شما را شاد کنند، خود به فکر شادی زندگی تان باشید. بهتر است در کارهای گروهی شرکت کنید و فعالیت بدنی خود را بالا ببرید. هر چه زودتر برای ورزش با دوستان خود برنامه ریزی کنید هم برای روحیه و هم برای سلامت بدن شما بهتر است. حتی پیاده روی هم می تواند برای شما مفید و لذت بخش باشد و انرژی دوباره را به شما باز گرداند. پس از مدت ها دوری با یکی از دوستان تان دوباره ارتباط پیدا خواهید کرد. او در مورد مشکلات خود با شما صحبت می کند، سعی کنید راه حلی را پیش پایش قرار دهید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز زمان خوبی است تا به مکان های فرهنگی مانند کنسرت یا موزه سری بزنید یا اگر وقت بیرون رفتن از خانه را ندارید، یک رمان کلاسیک بخوانید. از آنجا که در چنین روزی احساسات شما فوران کرده است از شنیدن، دیدن و تجربه کردن ایده های هنری لذت خواهید برد. در این صورت ارتباطات شما با افراد دیگر نیز افزایش یافته و خاطره خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر کار زیاد موجب رنجش شریک زندگی تان شده است، بهتر است کمی سرتان را خلوت کنید و وقت خود را با او بگذارید. اگر ایده های مشترکی در سر دارید، با برنامه ریزی دقیق آنها را به واقعیت مبدل کنید.

 فـال روزانـه - Daily Omen
این که تمام آدم ها را با دید مثبتی نگاه می کنید، خوب است اما حواستان باشد که این زاویه دید شما را از حقیقت آنها دور نکند طوری که در آینده ای نزدیک پشیمانی به سراغ تان آید. شما فرد ظاهر بینی نیستید پس در برقراری ارتباط با آدمها احتیاط کنید. اگر اعتماد به نفس خود را از دست دادید و نسبت به ظاهر خود حس خوبی ندارید، چرا تغییری به زندگی خود نمی دهید. شاید یکی از دوستان تان که با مد و فشن ارتباط خوبی دارد بتواند در این راه به شما کمک کند. بد نیست یک میهمانی ترتیب دهید و خانواده و دوستانتان را دعوت کنید و کمی خوش بگذرانید.
فـال روزانـه - Daily Omen

حال که همه چیز به آرامی پیش می رود، زمان خوبی است تا تمرکز خود را بیشتر کنید و ایده های خلاقانه خود را عملی سازید. شما به خوبی به وظایف خود آگاهید اما بد نیست علاوه بر زمان حال و کارهایی که در حال انجام آنها هستید، به آینده خود نیز فکر و برای آن برنامه ریزی کنید. شاید بد نباشد کمی از پول تان را پس انداز کنید تا در مواقع خاص محتاج دیگران نشوید. اگر می خواهید در زندگی پیشرفت کنید، از ایده های جدید استقبال کنید. عشق زندگی تان نیز می توانید در این راه به شما کمک کند پس نظرات و پیشنهادهای او را نادیده نگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر کسی در مورد اهداف و آروزهایتان از شما سوال کرد، به جای این که جواب همیشگی را بدهید، در مورد آنچه واقعا می خواهید بیشتر فکر کنید. چیزهای مهمتر دیگری از پول و ماشین در زندگی شما وجود دارد که نادیده گرفته اید. مادیات برای شما نه تنها خوشبختی نمی آورند بلکه استرس و تنش زندگی شما را نیز بیشتر خواهند کرد. به زندگی خود نگاهی بیاندازید و ببینید واقعا چه کمبودهایی دارد؟ اگر رویایی را در سر می پرورانید، بهتر است هر چه زودتر به آنها رنگ واقعیت دهید. عشق زندگی تان می تواند چیزهایی را که برای رسیدن به اهداف تان احتیاج دارید در اختیارتان قرار دهد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روز خوبی در زندگی کاری شما است. شما زمان و فضای کافی برای تمرکز بر اهداف تان را خواهید داشت. فقط بهتر است در مورد 5 سال آینده خود نیز بیشتر بیاندیشید و اهداف بلند مدت را نیز در برنامه های خود بگنجانید. اگر به خود و توانایی هایتان اعتماد کنید، هیچ احتمال خطایی برایتان وجود نخواهد داشت.  کمی از زمانتان را برای صحبت با عشق زندگی تان کنار بگذارید زیرا او نیز به شنیدن حرف های شما احتیاج دارد. اگر چه شرایط برای این کار مناسب نیست اما شما از پس آن به خوبی بر می آیید و آرامش را در فضا ایجاد خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز انجام هر کاری و رفتن به هر مکانی برایتان لذت بخش خواهد بود زیرا هنوز از موفقیت خود احساس خوبی می کنید. زمان خوبی است تا ارتباطات خود را افزایش دهید و با افراد جدیدی آشنا شوید. از آنجا که شما فرد خوب و محترمی هستید دیگران نیز در چنین روزی از بودن با شما لذت خواهند برد و به آرامش خواهند رسید. وقت آن است تا احساسات درونی خود را بیان کنید پس با دوستان و عشق تان بیشتر در تماس باشید. به جای اعتماد به تجربیات و گذشته خود، این بار به ندای قلبتان گوش دهید تا شما را در مسیری درست راهنمایی کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر استرس دارید، بهتر است هر چه زودتر مسیر زندگی تان را تغییر دهید. اگر مسائل مالی ذهنتان را درگیر کرده است، کمی از آنها فاصله بگیرید، شما لایق استراحت و آرامش هستید. سعی کنید وقتتان را با دوستانتان بگذرانید و به دنبال تفریحات ارزان تری باشید. به عنوان مثال به جای رفتن به سینما چرا در خانه فیلم تماشا نمی کنید؟ یا به جای رستوران رفتن چرا در خانه شام درست نمی کنید؟ برای خوشگذرانی احتیاج نیست پول زیادی خرج کنید، در این صورت استرس شما نیز کاهش می یابد. حتی اگر به این شیوه زندگی عادت ندارید، نگران نشوید زیرا این شرایط موقتی است.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 4 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 12 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 16 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...