امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 23 مهر 1394 - 08:03
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 23 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! حتی اگر به جادو و معجزه اعتقاد نداشته باشید هم امسال به این چیزها عقیده خواهید یافت، چرا که امسال خواهید دید که ناگهان به صورتی جادویی و معجزه آسا زندگیتان با تغییراتی که منتظرشان بوده اید مواجه خواهد شد. شما به شکل غیر منتظره ای فرصت تحقق بخشیدن به رویاهایی که مدت هاست آنها را فراموش کرده اید را خواهید یافت. اوایل آذر ماه ممکن است شک و تردیدهایی نسبت به خواسته ها و آرزوهایتان پیدا کنید و به صحت آنها شک کنید. اگر به ندای قلبتان گوش کنید خواهید توانست این چالش را بدون دشواری پشت سر بگذارید. با فرا رسیدن فصل بهار خواهید دید که اعتماد به نفستان به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. عشقی که مدت هاست در انتظارش بوده اید را خواهید توانست طی امسال به دست بیاورید، به شرط آن که با خودتان نسبت به احساساتتان صادق باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با زیادتر شدن جاه طلبی هایتان، رسیدن به اهداف حرفه ایتان و پیدا کردن هدفتان در زندگی برایتان اهمیت بیشتری پیدا می کند. حتی ممکن است حالتی وسواسی پیدا کرده و فکر کنید که اگر همین حالا از فرصت هایتان استفاده نکنید آنها را برای همیشه از دست خواهید داد و به همین دلیل فشار زیادی به خود وارد کنید؛ ولی باید مواظب باشید که این فشار را به دیگران نیز انتقال ندهید. اگر نسبت به رابطه عاطفی خود با طرف مقابلتان احساس اعتماد کامل پیدا کرده اید شاید وقت آن رسیده است که قدم فراتر گذاشته و رابطه خود را جدی تر کنید. اگر شجاعت این را داشته باشید که نسبت به تغییرات انعطاف پذیر باشید و آنها را بپذیرید احساساتتان می توانند شما را در مسیر کاملا تازه ای قرار دهند.

فـال روزانـه - Daily Omen

بهتر است بجای این که نظرهایتان که دائم دارند عوض می شوند را با دیگران در میان بگذارید، سکوت کنید و بدون آن که تغییراتی بزرگ به وجود بیاورید شرایط موجود را در سکوت نظاره کرده و با قدم هایی کوچک ولی مطمئن جلو بروید. نگذارید کسی در مورد برنامه هایتان زیر زبانتان را بکشد و در سکوت به جمع آوری اطلاعات ادامه دهید. تنها در صورتی دست به کار شوید که از تمامی جوانب مختلف کاری که می خواهید انجام دهید آگاه باشید. اگر طرف مقابلتان نیز به اندازه امروز شما انعطاف ناپذیر باشد در روابط عاطفیتان به مشکل برخواهید خورد. انتظار نداشته باشید که فقط دیگران خودشان را با شما هماهنگ کنند، بد نیست گاهی هم شما کوتاه بیایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

وقتی احساساتتان اینقدر دچار نوسان می شوند حال و روز خیلی خوبی ندارید. در این حالت نمی توانید از لذاتی که این دنیا به شما عرضه می کند بهره ببرید. ولی در حال حاضر کار زیادی برای تغییر دادن این وضعیت از دستتان بر نمی آید. فعلا بهترین کاری که می توانید بکنید این است که احساسات سرکوب شده خود را به زبان بیاورید و نگذارید بیش از این به شما فشار بیاورند. این کار می تواند راه حل مشکل شما باشد و نگرشتان را تغییر داده و شما را به ثبات احساسی رسانده و حالتان را بهتر کند. اگر در قلب خود احساسی نسبت به کسی دارید بهتر است حس خود را نادیده نگیرید و به آن خوب فکر کنید، شاید وقت ـن رسیده که بعضی چیزها را برای خودتان اعتراف کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

همه فکر می کنند که الان همه حواستان پیش کارها و وظایفتان است ولی در واقع دارید به چیزهای مهمتری رسیدگی می کنید. خوشبختانه به راحتی می توانید دیگران را از سر باز کنید تا بتوانید در تنهاییتان به خودتان و مسائل عاطفی و معنویتان بپردازید. به رویاهایتان فکر کنید و یادتان باشد شنیدن بدون گوش هایتان، دیدن بدون چشم ها و حرف زدن بدون زبان نیز ممکن است. البته نیازی نیست که تمام روزتان را صرف این کار کنید، حضور در جمع نیز حس و حال خوبی به شما خواهد بخشید. از همراهی کسانی که دوست دارید لذت ببرید و بیش از حد در عالم رویا غرق نشوید و خاطراتی لذت بخش برای خود و اطرافیانتان بسازید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در معیارهایتان برای سنجش موفقیت تغییرات زیادی به وجود آمده است ولی بهتر است فعلا انرژی خود را برای توضیح دادن این تغییرات به دیگران هدر نکنید تا زمانی که آمادگی بیشتری برای توضیح دادن خواسته هایتان به دیگران داشته باشید؛ فعلا کافی است با خودتان صادق باشید. احساس می کنید که این روزها باید با تلاش و پشتکار بیشتری کار کنید تا پول بیشتری به دست بیاورید، ولی موفقیت مالی طی هفته های آینده اهمیت خود را برای شما از دست خواهد داد. شما خیلی خوب می دانید که چکار می خواهید بکنید، ولی نباید همه کارت هایتان را همزمان رو کنید تا دیگران نتوانند حرکات بعدیتان را حدس بزنند. فعلا غافلگیری بهترین سلاح شما است.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از بحث و درگیری لفظی با اطرافیانتان تا جای ممکن پرهیز کنید، شاید اختلاف نظرهایی بین شما وجود داشته باشد، ولی بهترین کار ممکن این است که بپذیرید قرار نیست همیشه با همه در مورد همه چیز هم نظر باشید. پس به نظرهای آنها احترام گذاشته و روزتان را با ایجاد تنش خراب نکنید. وقتی پای مسائل عاطفی در میان است همه چیز توجیه پذیر است. احساسات خود را با آغوش باز پذیرا باشید، خواه منطقی باشند یا نباشند. عمل کردن بر اساس احساستان در حال حاضر منافعی برایتان خواهد داشت که ارزش ریسک کردن و کنار گذاشتن منطقتان را دارند. اجازه ندهید فشاری که از سوی دیگران به شما وارد می شود شما را مجبور به ایجاد تغییر در افکارتان کند.

 فـال روزانـه - Daily Omen
امروز راه های بیشماری برای بروز خلاقیتتان وجود دارند و بهترین کار ممکن این است که هر چقدر از آن ها را که می توانید امتحان کرده و به یک راه اکتفا نکنید. جذب شدن شما به گزینه های مختلف به شما قدرت این را می دهد که با تجربه روش های مختلف برقراری ارتباط به بهترین راه ممکن برسید. شما این اواخر انعطاف پذیری خود را با تشویق اطرافیانتان به دنبال کردن علایقشان نشان داده اید، ولی امروز اوضاع کمی تغییر کرده و اگر برنامه های آنها با ارزش ها و نظرات شما مغایرت داشته باشد و یا به برنامه های شما آسیبی وارد کند عکس العمل های غیر منتظره از خود نشان خواهید داد. شما این حق را دارید که از منافع خود دفاع کنید، ولی این کار را با ملایمت انجام دهید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حال و هوایتان متغیر است و ثبات احساسی ندارید، به همین دلیل بهتر است در مورد احساستان با دیگران زیاد حرف نزنید اگر به دیگران آزادی و فضای کافی بدهید و آنها را راحت بگذارید خواهید دید که روابطتان با آنها وارد مرحله جدیدی شده و با وجود حفظ فاصله به هم نزدیک تر خواهید شد. همه ما باید یاد بگیریم که از عشق خود برای دیگران زندان نسازیم. ذهنتان امروز خیلی درگیر است، ولی این فکرهای خسته کننده را کنار بگذارید و امروز را به فعالیت های اجتماعی و تفریح با دوستان و اعضای خانواده بگذرانید. با این کار هم به آنها نشان می دهید که برایشان ارزش قائل هستید و هم خستگی هفته گذشته از تنتان در می آید.

فـال روزانـه - Daily Omen
ورود به دنیاهای ناشناخته برای شما کار سختی نیست چرا که خودتان هم همیشه عاشق تجربه های جدید هستید، ولی امروز وقتی ببینید از محدوده امن خود خارج شده اید و زیر پایتان سفت نیست احساس خوبی نخواهید داشت و اندکی نگران خواهید شد. از طرفی دیگران این نیاز شما به ایجاد تغییرات را تایید نمی کنند، زیرا آنچه برای آنها اهمیت دارد این است که وضعیت فعلی شما قابل قبول است و نیازی به تغییر ندارد. شجاع باشید و با ترس های خود روبرو شوید، زیرا بیقراری درونیتان تنها در این صورت برطرف خواهد شد. قدرت مدیریت خود را به کار بگیرید و با قدم های محکم پیش رفته و نگذارید ترس مانع پیشرفتتان شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

فرار کردن از کارها و وظایف روزانه تان امروز تقریبا غیرممکن خواهد بود. پس بهتر است بدون وقت تلف کردن و برای داشتن بیشترین کارایی ممکن روی کارهایتان تمرکز کنید تا بتوانید آنها را در اسرع وقت به اتمام برسانید. این روزها سعی دارید تغییراتی در برنامه روزانه تان ایجاد کنید و آنها را با همان روش های قدیمی انجام ندهید تا خودتان را از کسالت و خستگی نجات دهید. از به وجود آوردن تغییر و نوآوری هراسی نداشته باشید، برای بهبود وضعیت فعلیتان باید به ترس هایتان غلبه کنید. در حال حاضر رسیدن به اهداف معنویتان برای شما نسبت به اهداف مادی اولویت بیشتری دارد. با ناشناخته ها روبرو شوید و ببینید در قلبتان چه می گذرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما در جا خالی دادن به مشکلات پیچیده ای که بطور ناگهانی پیش می آیند استاد هستید. ولی امروز احساستان به دنبال پیدا کردن حقیقت، شما را به جاهایی نا آرام خواهد کشاند. خوشبختانه این وضعیت اضطراری عاطفی با توجه به وضعیت فعلی شما خیلی ترسناک به نظر نمی رسد. یادتان باشد چیزی که در حال حاضر اولویت دارد حفظ امنیت شما نیست، بلکه پی بردن به حقیقت ماجرا است. تنها آنهایی که حدود و مرزها را در می نوردند می توانند به توانایی های واقعی خود پی ببرند. شما امروز دقیقا می دانید که چه می خواهید بکنید و به کجا می خواهید برسید ولی ترجیح می دهید در این مسیر به تنهایی پیش بروید. اصلا نگران قضاوت های دیگران نباشید.

فـال روزانـه - Daily Omen
شاید این حرف زیاد باب میلتان نباشد، ولی امروز بهتر است که وقت و انرژی گرانبهای خود را صرف شروع کردن کار تازه ای نکنید. اکنون زمان آن است که کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانید و تا جایی که می توانید پرونده های نیمه کاره را ببندید. طرف مقابلتان ممکن است احساسات جدی و عمیق شما نسبت به خود را درک نکند. درست است که پیامی که می خواهید منتقل کنید از نظر شما خیلی مهم است، ولی چگونگی بیان کردن آن نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در انتخاب کلمات دقت کنید و حتی اگر می توانید فضایی آرام و رمانتیک برای بیان احساسات خود انتخاب کنید. مواظب باشید طوری برخورد نکنید که بازخورد منفی از طرف مقابل دریافت کنید.
 
 


کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 4 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 9 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 13 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...