امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 22 مهر 1394 - 08:04
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 22 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر رویای این را در سر می پرورانده اید که با نیمه گمشده خود آشنا شوید، امسال ممکن است برای شما همان هدیه ای که آرزویش را داشته اید به ارمغان بیاورد. سعی کنید وقتتان را به انجام کارهایی بگذرانید که از آنها لذت می برید، زیرا در حین انجام این کارها است که خواهید توانست فرد مورد علاقه تان را پیدا کنید. اگر شریک زندگی خود را پیش از این یافته اید از امسال به عنوان فرصتی برای تحکیم و بخشیدن جان تازه ای به روابط خود استفاده کنید. اواخر آذر ماه اوج خوش شانسی شما در زمینه مسائل عاطفی خواهد بود. با آغاز فصل زمستان فعالیت های حرفه ای شما جهت تازه ای یافته و تمرکز ویژه ای روی آنها خواهید یافت و  به همین دلیل بسیار مشغول تر از قبل خواهید بود؛ ولی این را به یاد داشته باشید که در هیچ شرایطی نسبت به خانه و خانواده اهمال نکنید، زیرا آنها هستند که با حمایت های خود زمینه پیشرفت شما را فراهم می سازند.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز احساس می کنید که یک نفر دارد واقعیت ها را دست کاری می کند تا شما را درگیر شرایط سخت عاطفی که از آن گریزان هستید کند. در هر حال این احساسات در شما بیدار شده اند و راه فراری برایتان وجود ندارد و مجبور هستید با آنها دست به گریبان شوید. امروز نمی توانید از تبدیل شدن یک مکالمه به دعوا جلوگیری کنید، ولی این جر و بحث باعث خواهد شد حرف های نا گفته به زبان آمده و حل شوند. تلاش کنید بین صداقت و مهربانی تعادل برقرار کنید تا به صلح و آرامش برسید. امروز از لحاظ روابط رومانتیک برای شما روز خوبی است. به ویژه اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید بهتر است در خانه نمانید و در مجامع مختلف حضور پیدا کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما در حال حاضر می خواهید به روند عادی زندگی خود ادامه بدهید، با این حال دیگران می خواهند شما را قانع به در نظر گرفتن گزینه های دیگری کنند که زندگی شما را اساسا تحت تأثیر قرار داده و همه چیز را پیچیده تر خواهند کرد. با وجود مخالفت ظاهری چیزی ته دلتان شما را قلقلک می دهد و باعث می شود دچار تردید و دودلی شوید. نیازی نیست از خودتان سرسختی نشان بدهید، انعطاف پذیری خود را به کار بگیرید تا از به وجود آمدن دلخوری جلوگیری کنید. به حرف های آنها گوش کنید ولی کاری که خودتان صلاح می دانید را انجام دهید. یادتان باشد که شوخ طبعی به شما کمک خواهد کرد که روز بهتری داشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen


امروز با اراده تمام به برنامه های خود چسبیده اید و به هیچ چیزی که توجه شما را از رسیدن به اهدافتان منحرف کند علاقه ای ندارید. شاید دیگران این رفتار شما را نشانه بی توجهی و بی احترامی شما به خودشان بدانند، ولی شما وقتی برای این بحث های بیهوده ندارید. تمام حواس خود را روی مأموریتی که دارید متمرکز کنید، بعد از تمام شدن کارهای روزانه تان می توانید به دوستانتان بگویید که حالا می توانید با آنها به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. مشخص کردن اولویت هایتان از ابتدای کار به نفع همه خواهد بود. اگر این اواخر فشارهایی که به شما وارد شده رابطه عاطفیتان را تحت تأثیر قرار داده است، از صبح زود با خودتان قرار بگذارید که کاری ویژه برای عشقتان بکنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

در خلوت خود ذهنتان درگیر تصمیم گیری مهمی است و این موضوع باعث شده است که دیگران نگران شده و فکر کنند که چرا ناگهان اینقدر جدی شده اید. ممکن است خانواده و دوستانتان بخواهند در این زمینه به شما کمک کنند، ولی شما احساس می کنید آنها دارند یک جورهایی در کار شما دخالت می کنند و سعی دارند کنترل زندگیتان را در دست بگیرند. دلیلی ندارد فردی که مورد اعتمادتان هست را از خود دور کنید، کافی است حدود را برای آنها مشخص کنید. به جای این که نگرشی منفی نسبت به دیگران داشته باشید، دید خود را مثبت کنید تا با غافل گیری های خوشایند مواجه شوید. همه زندگی کار نیست، برای عشقتان هم به اندازه کافی وقت بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما دارید با خودتان به احساسات چندگانه ای که نسبت به یکی از دوستان قدیمی و یا اعضای خانواده تان دارید فکر می کنید، ولی هنوز آمادگی کافی برای این که دیگران را در جریان افکارتان بگذارید ندارید. شما از این که همیشه تکیه گاه دیگران باشید خسته شده اید، ولی اکنون زمان خوبی برای این که بخواهید دیگران را از خود ناراحت کنید نیست. به نفعتان است که امروز احساسات خود را از دیگران مخفی نگاه دارید، در غیر این صورت ارزش حمایت هایی که از دیگران می کنید را از بین خواهید برد. سعی کنید برای رهایی از فشارهای موجود همراه با کسی که دوست دارید به یک نمایشگاه هنری ، سینما و یا تئاتر بروید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز وقتی چشمانتان را باز می کنید احساس می کنید که به طرز معجزه آسایی توانایی انجام هر کاری را دارید. شاید نتیجه ای که به دست می آورید دقیقا همان چیزی که انتظارش را داشته اید نباشد، ولی همین که تمام تلاش خود را بکنید هم برای شما نتایج مثیتی به همراه خواهد داشت. کافی است اندکی از زمانی که برای خودتان کنار گذاشته بودید را به تلاش برای رسیدن به اهدافتان به کار بگیرید. اگر وقت اضافه ای برایتان باقی ماند آن را به فعالیت های خلاقانه ای اختصاص دهید که هم باعث آرامش روحی شما می شوند و هم کاراییتان را بالا می برند. امروز با کسی که دوست دارید تا می توانید دیوانه بازی در بیاورید و از ته دل بخندید.

 فـال روزانـه - Daily Omen
امروز ممکن است کارهایی کنید که به محبوبیت شما آسیب خواهند زد، چرا که فکر می کنید وفاداری به عقاید اساسیتان خیلی مهمتر از مورد علاقه دیگران قرار گرفتن است. ولی این که بخواهید حرف خود را به دیگران ثابت کنید، به ویژه اگر همکارانتان بخواهند به شما ثابت کنند که افکارتان اشتباه هستند، کار بسیار سختی خواهد بود. حقیقت این است که نظر دیگران هیچ اهمیتی ندارد، آنچه مهم است احساسی است که شما نسبت به خودتان دارید، حتی اگر این کار باعث شود دیگران به صورت موقتی از شما فاصله بگیرند. امروز با عشقتان تمام کارهایی که دوست دارید را می توانید انجام دهید، بحث فلسفی کنید، بخندید و غذاهای خوشمزه بخورید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است دوستانتان طوری رفتار کنند که انگار برای ناراحت نکردن شما موضوع مهمی را نادیده گرفته اند. با این حال شما به طور غریزی وقتی دیگران دارند رازی را از شما مخفی می کنند متوجه این مسئله می شوید و اصلا دوست ندارید کسی برایتان نقش بازی کند. متاسفانه در حال حاضر ممکن است انگیزه و دلیل کارهای دیگران را اشتباه برداشت کنید، پس بهتر است به تردیدهای خود اهمیت ندهید. بهترین کار این است که به دیگران همان قدر که انتظار دارید با شما به احترام رفتار شود احترام بگذارید. بیخیال کار و نظم و جاه طلبی شوید و امروز تا می توانید برای عشقتان وقت بگذارید و با تمام وجود به او ثابت کنید که دوستش دارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فکر می کنید اگر حرفتان برای طرف مقابل خوشایند نباشد مودبانه تر این است که سکوت کنید. با این حال سکوت فعلیتان پیام های دیگری را به آنها منتقل می کند چرا که آنها به خوبی می توانند ببینند که شما آن فرد سرحال و بشاش همیشگی نیستید. نیازی نیست جلوی خودتان را بگیرید و برای حفظ رضایت دیگران نگذارید مکالمه هایی که دارید سیر طبیعی خود را حفظ کنند. اگر نیت بدی نداشته باشید گفتن حقیقت بهترین لطفی است که در حق هر کسی می توانید بکنید. امروز تا جایی که می توانید برای کسی که دوست دارید وقت بگذارید و بدون پرداختن به مسائل جدی رابطه تان فقط با یکدیگر خوش بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دیگران با کمال میل شما را به عنوان رهبر و مدیر خود می پذیرند و شما نیز می توانید با پذیرش این نقش الگوی بسیار خوبی برای آنها باشید. با این حال دستور دادن به دیگران را اصلا به شما پیشنهاد نمی کنیم در غیر این صورت ممکن است اوضاع را بهم بریزید. کافی است شما تمام تلاش خود را بکنید تا دیگران نیز از شما تبعیت کنند. بهترین استراتژی برای بالا بردن بازدهی داشتن نگرشی مثبت است. به جای این که طوری وانمود کنید که انگار جواب تمام مسائل و مشکلات را می دانید، دیگران را در جریان تردیدهایتان قرار داده و از آنها تقاضای همفکری کنید.  اگر مجرد هستید و امشب قرار است به یک مهمانی بروید سعی کنید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در حال حاضر همه از شما انتظارات زیادی دارند و شاید فکر کنید که این انتظارات آنها نابجا هستند. خوشبختانه شما این را خوب می دانید که شما در مقابل انتظارات هیچ کس به غیر از خودتان مسئول نیستید. بیش از حد تواناییتان به دیگران وعده و وعید ندهید. برای امروزتان اهدافی منطقی مشخص کنید و دیگران را هم در جریان آنها بگذارید تا مزاحم کارتان نشوند. تسلیم انرژی منفی و شک و تردید های درونیتان نشوید. تمام تلاش خود را بکنید و از نتایجی که به دست می آورید نهایت لذت را ببرید. امروز در روابط عاطفی شما تغییرات مثبتی ایجاد خواهد شد و فرصت این را خواهید داشت که با عشق خود برنامه های مفرح و لذت بخشی داشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

این که امروز  توانسته اید اینقدر سریع رویکرد خود را از اهداف بلندپروازانه به اهداف منطقی و کاربردی تغییر دهید حتی خود شما را نیز به تعجب وا داشته است. تصویر رویاهای دوردستتان دارد وضوح قبلی خود را از دست داده و جای خود را به تصویری منطقی از آنچه که می توانید به دست بیاورید داده است. به نگرش خود اعتماد داشته باشید و وقت گران بهای خود را با گوش کردن به برنامه هایی که دیگران برایتان دارند هدر نکنید؛ تنها کسی که مهم است خود شما هستید. اگر می توانید برای همین آخر هفته بدون آن که به هیچ کس چیزی بگویید همراه با شریک زندگیتان برنامه یک سفر کوتاه را بچینید و از یک آخر هفته به یاد ماندنی لذت ببرید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 18 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...