کد خبر: 52015 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 مهر 1394 - 12:07
به مناسبت هفته کودک صورت گرفت:
دیدار کودکان دشتستانی با فرماندار این شهرستان+ تصاویر

اتحادخبر: به مناسبت هفته کودک، جمعی از کودکان شتستانی به دیدار فرماندار این شهرستان آمدند. این دیدار، صبح روز دوشنبه 20 مهرماه با همکاری بهزیستی دشتستان صورت گرفت  و کودکان حاضر در این دیدار، به خواندن شعرهای کودکانه پرداختند. فرماندار دشتستان در این مراسم گفت: در قرن ها پیش، حقوق کودکان محترم شمرده نمی شد و ظلم به ...

اتحادخبر- سیده هدیه علوی شریف: به مناسبت هفته کودک، جمعی از کودکان شتستانی به دیدار فرماندار این شهرستان آمدند.
این دیدار، صبح روز دوشنبه 20 مهرماه با همکاری بهزیستی دشتستان صورت گرفت  و کودکان حاضر در این دیدار، به خواندن شعرهای کودکانه پرداختند.
فرماندار دشتستان در این مراسم گفت: در قرن ها پیش، حقوق کودکان محترم شمرده نمی شد و ظلم به کودکان به عنوان یک معضل اجتماعی دیده نمی شد.


ارسلان زارع افزود: اما هم تکنون توجه به کودکان و حقوق آنان همواره مورد توجه اندیشمندان، دولتمردان و نهادهای مردمی واقع شده است.

وی خاطر نشان کرد: به همین جهت، در برنامه ریزی های کشور عزیزمان نیز، کودکان دیده و سال به سال شاهد ارتقاء زندگی آنان هستیم.
فرماندار دشتستان ابراز امیدواری کرد: با همکاری کودکان می توان فرهنگ عمومی جامعه را افزایش داد.
وی ادامه داد: من به آینده سازان کشورمان امیدوارم چرا که آینده سازان خوبی چون شما داریم.
رئیس بهزیستی دشتستان نیز در این مراسم گفت: این برنامه به مناسبت روز جهانی کودک، برگزار شده است.


علیرضا هوشیار ادامه داد: در تقویم روزشماری که به مناسبت هفته کودک فراهم شده بود، این روز به دیدار با بالاترین مقام دولت در دشتستان اختصاصی داشت و به همین منظور، جمعی از بچه های مهدهای کودک به این محل آمدند تا از نزدیک با فرماندار خود دیدار داشته باشند.
وی افزود: امید است با این امر، روحیه اعتماد به نفس و روابط اجتماعی در کودکان تقویت و آنان را جهت حضور در جامعه آماده کنیم.
در پایان مراسم نیز به سه تن از کودکان کار دشتستان هدایایی داده شد./ب

 

 

جهت دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیلک کنید

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/52015