امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 09 مهر 1394 - 08:20
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 9 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر در روز تولدتان نگران آینده مبهم خود هستید بهتر است اندکی صبوری پیشه کنید. تا اواخر ماه نگرش واضحی نسبت به زندگی و آینده خود پیدا خواهید کرد. در حال حاضر چالش اصلی شما این است که آرامش خود را حفظ کرده و به راهنمایی هایی که به زودی از طرف یکی از افراد مورد اطمینانتان در اختیار تان قرار خواهد گرفت اعتماد کنید. تا اوایل آبان ماه تمامی آنچه برای برنامه ریزی قدم های بعدیتان در زندگی لازم است بدانید را درک خواهید کرد. وقتی برداشت منافعی که از موقعیت ها و فرصت های هیجان انگیز به دست خواهید آورد را آغاز کردید، یادتان باشد به زندگی شخصیتان نیز به اندازه کافی توجه و رسیدگی کنید، زیرا اکنون کارهای بسیاری وجود دارند که در این زمینه باید انجام دهید. وقتی اعتماد به نفس داشته و خودتان را باور کنید عشق به سراغتان خواهد آمد. درها را برای عشق رویاهایتان باز بگذارید تا به سراغتان بیاید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دلتان می خواهد که هر طور شده بخشی از روزتان را به تفریح و خوشگذرانی اختصاص دهد، ولی به احتمال زیاد سرتان خیلی شلوغتر از آنی خواهد بود که انتظارش را داشته اید. شاید صبح را بخواهید به تنبلی بگذرانید، ولی اگر کارهایتان را زودتر شروع نکنید و از برنامه عقب بمانید، این کار به ضرر خودتان تمام خواهد شد. در حال حاضر به تاخیر انداختن کارها اصلا به نفعتان نخواهد بود. اگر در آغاز روز محکم و با اراده به کارهایتان بچسبید و آنها را به موع به انجام برسانید خواهید توانست ساعات پایانی روز را به خودتان اختصاص دهید. وقتی اولویت هایتان را مشخص کرده و بر اساس آنها پیش بروید زندگی با استرس و فشار خیلی کمتری همراه خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز احساساتتان هنوز خام و نسبتا سطحی هستند، ولی به احتمال زیاد نسبت به دیروز از آرامش بیشتری برخوردار هستید. حتی ار از لحاظ احساسی دچار ناراحتی و سردرگمی هستید هم بهتر است امروز خیلی به خودتان سخت نگیرید. احتمال دارد اطلاعاتی به دست بیاورید که با آنچه فکر می کرده اید حقیقت دارد تفاوت دارند. به جای این که خودتان را با فکر تطبیق دادن داستان های متفاوت و پی بردن به اصل آنها دیوانه کنید، تا وقتی حقیقت ماجرا برایتان مشخص نشده است همه احتمالات را به یک اندازه معتبر بدانید. کمی صبر کنید تا بعد از فروکش کردن این همه گرد و خاک حقیقت مطلب برایتان آشکار شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

به نظر می رسد که امروز یک نفر در مقابل تک تک حرکات شما نقشه ای کشیده است تا مانع آنها شود، با این حال شما آمادگی کافی برای مقابله با تمامی این موانع را دارید. قبل از این که به حقیقت امر پی ببرید، عکس العمل های شدید از خودتان نشان ندهید، زیرا ممکن است به اشتباه بخشی از تفکرات و خیال پردازی های خودتان را جای حقیقت در نظر گرفته و بیش از آنچه که باید به آن اهمیت بدهید. به جای این کار نیت خیر خودتان را نشان داده و تمام تلاشتان را بکنید تا به اوضاع بهبود ببخشید. تا وقتی که دردسر خودش به سراغ شما نیامده است دلیلی وجود ندارد ک شما بخواهید به دنبال آن بگردید. چرا خودتان را برای آخر هفته ای لذت بخش ۀماده نمی کنید؟

فـال روزانـه - Daily Omen

دنبال کردن کارهایی که با خلاقیت شما هماهنگی دارند، به ویژه اگر قرار داشتن در پشت صحنه از نظرتان اشکالی نداشته باشد، احساس بسیار خوبی به شما خواهد بخشید. ممکن است شما در حال انجام کاری فوق العاده باشید، ولی لزومی ندارد که فعلا دیگران در جریان کاری که دارید انجام می دهید قرار بگیرند. بدون آن که نگران آنچه دیگران در مورد تلاش های فعلیتان فکر می کنند باشید به کارها و برنامه هایتان بچسبید. بعدا وقتی کارتان به نتیجه برسد مورد تحسین و تشویقی که انتظارش را دارید قرار خواهید گرفت. فعلا توجه به خلاقیت هایتان و آنچه به شما الهام می شود، بسیار لذت بخش تر از درگیر کردن خودتان با قضاوت های دیگران خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز گارد حفاظتی خود را کنار گذاشته و می خواهید با احساسات واقعی خود در زندگی کنار بیایید. گاهی زندگی وقتی احساساتتان را در جعبه ای مرتب بچینید و مخفی کنید، زندگی خیلی ساده تر به نظر می رسد، ولی همیشه اوضاع به همین سادگی نیست. شاید نگران این باشید که ممکن است دیگران سر از کارتان در نیاورند و به همین دلیل خودتان را از روابط اجتماعی کنار بکشید. با وجود آن که نسبت به خانواده و دوستان خود مسئول هستید، آنچه اهمیت دارد این است که هر چه دیگران بگویند، شما باز هم به حرف دل خودتان گوش داده و آن را تایید کنید. شما مسئول زندگی خودتان هستید، نه دیگران!

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

در حال حاضر سرشار از یک انرژی فوق العاده هستید. دیگران وقتی شور و هیجان مهار ناپذیر شما را می بینند فکر می کنند که دنیا به کامتان است و کارهایتان خیلی خوب دارند پیش می روند. با این حال، حتی اگر تمام روز سعی کنید لبخند به لب داشته باشید و احساسات درونی خود را مخفی کنید، مسائل شخصی زندگیتان که در حوزه دید دیگران نیستند، تمام روزتان را تحت تاثیر قرار خواهند داد. به جای آنکه تظاهر کنید که زندگی فوق العاده است، جسارت داشته باشید و احساسات واقعی و مشکلاتتان را با یکی از افراد مورد اطمینانتان در میان بگذارید. این کار باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودتان و زندگیتان پیدا کنید.

 فـال روزانـه - Daily Omen
امروز پشت لبخند زیبایتان دریایی از نگرانی نهفته است ولی تا بعد از ظهر امروز تردیدهایی که نسبت به خود دارید نیز از بین خواهند رفت. نیازی نیست که هیچ چیزی را تغییر دهید، هر چند که ممکن است احساس کنید اگر بلافاصله عکس العمل نشان ندهید به مشکل بر خواهید خورد. بهترین راه برای غلبه به تردیدهایتان این است که یادتان باشد جزئیات آنقدر که الان به نظرتان می رسند مهم نیستند. اگر در حال حاضر به خودتان سخت نگیرید هیچ دلیلی وجود ندارد که نگران این باشید که اگر کارها طبق پیش بینیتان انجام نشوند، در آینده چه مشکلاتی برایتان پیش خواهند آمد. بعد از تمام شدن کارهایتان برای گذراندن یک شب فوق العاده با عزیزانتان برنامه ریزی کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

حالا که ماه گرفتگی بزرگ را پشت سر گذاشته ایم دیگر وقت آن فرا رسیده است که نفس راحتی بکشید. ممکن است که احساساتتان برای مدتی بسیار طولانی پشت سدی بزرگ در دام افتاده باشند، ولی اکنون دیگر زمان به جریان افتادن آنها فرا رسیده است. هیچ کدام از احساسات سرکوب شده تان را به حال خود رها نکنید، با بیان این احساسات و آگاهی یافتن نسبت به آنها در نهایت به آرامش و رضایت خواهید رسید. حالا که فرصتی دست داده است مشکلات مربوط به گذشته را یک بار برای همیشه حل کنید و کنار بگذارید، تا بتوانید با خیال راحت موانع را کنار گذاشته و به سوی آینده خود پیش بروید. اکنون دیگر می توانید به سوی یافتن عشق حقیقیتان پیش بروید.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس می کنید که در دریایی طوفانی با قدرتی شدید که کنترل آن از دست شما خارج است گرفتار شده اید. امروز تلاش برای به دست گرفتن کنترل اوضاع تنها با هدر رفتن وقت و انرژیتان همراه خواهد بود. آسان گرفتن و استراحت دادن به خودتان برای امروز تاکتیک هوشمندانه ای خواهد بود. نیازی نیست در مسیر خود تغییری ایجاد کنید، فقط کافی است به آگاهی کیهان اعتماد کرده و امروز فشار کمتری به خودتان وارد کنید. این که بدانید چه زمانی باید محکم و با اراده به برنامه هایتان چسبیده و چه زمانی باید به خودتان راحت بگیرید به این معنی است که سلطان سرنوشت خود شده اید و کنترل آن را در دست خود گرفته اید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز می توانید خیلی راحت روی دور کار کردن بیفتید و کارهای زیادی را هم به انجام برسانید، به شرط آنکه یادتان باشد در طول مسیرتان تفریح هم داشته باشید. با وجود این که در کارتان با اراده تمام پیش می روید و هیچ چیزی نمی تواند جلویتان را بگیرد، روابط اجتماعی در حین انجام کار، از خود کاری که انجام می دهید مهمتر هستند. هیچ کدام از احساسات خود را انکار و یا مخفی نکنید و در مکالماتتان خیلی واضح و رک سخن بگویید. مخفی کردن حقایق در امروز، مشکلات را در آینده چند برابر خواهد کرد.در مورد نگرانی هایتان حرف بزنید و به دیگران هم اجازه بدهید که همین کار را انجام دهند. رابطه هایی که بر اساس بده و بستان متقابل باشند به احترام دوجانبه خواهند انجامید.


فـال روزانـه - Daily Omen

در مسیر زندگی اجتماعی شما تغییرات عجیبی به وجود آمده است که در نهایت جهتی کاملا متفاوت به آن خواهد بخشید. خوشبختانه اگر ندانید چکار باید بکنید تا هر قطعه ای در جای خود قرار بگیرد هم مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. انعطاف پذیری هر چند برای شما، به ویژه وقتی که فکر می کنید همه حقیقت را می دانید، کار چندان ساده ای نیست، امروز برای شما کلید خوشحالی و آرامش خواهد بود. اگر تسلیم جریان زندگی نشوید و باور نداشتن به خودتان را کنار نگذارید، هیچ گاه نخواهید دانست دنبال کردن غریزه و احساسات درونیتان شما را به کجا خواهند رساند. باید یاد بگرید که به ندای درونتان گوش فرا دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen
احساس تعهد بسیار زیاد شما نسبت به انجام  دادن و به پایان رساندن کارهایی که شروع کرده اید ممکن است گاهی آنقدر توان شما را تحلیل دهد که بر خلاف آنچه انتظار می رود به جای داشتن اثری سازنده نقشی مخرب روی کارهایتان داشته باشد. امروز خودتان را زیاد جدی نگیرید، مخصوصا اگر فکر می کنید که هیچ وقت اضافه ای برای تفریح و خوشگذرانی ندارید. بر عکس آنچه خودتان فکر می کنید گنجاندن فعالیت های تفریحی و اجتماعی در برنامه روزانه تان به شما کمک خواهد کرد علاوه بر داشتن روابطی شاد و سالم، در کارتان نیز موفق تر باشید. وقتی فشار زیادی به شما وارد می شود، عشق بیش از هر چیز دیگری می تواند به شما کمک کند.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 4 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 4 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 9 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...