امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 29 شهريور 1394 - 07:12

اتحادخبر: فال روزانه یکشنبه 29 شهریور 1394

اتحادخبر: چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 29 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اکنون که دارید وارد سال جدیدی از زندگی خود می شوید زمان مناسبی است تا نگاهی به زندگی خود تا به این لحظه بیندازید و ببینید کجا قرار دارید و وضعیت خود را مورد ارزیابی قرار دهید. بد نیست از کسانی که تا به امروز به هر نحوی به شما کمک کرده و شما را مورد حمایت قرار داده اند قدردانی کنید. نگاه کردن به تجربه های گذشته شما را در یافتن آنچه برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است هدایت خواهد کرد. در طول مهر ماه تجربه های قبلیتان را به عنوان راهنمایی برای برداشتن قدم های بعدی در زندگیتان مورد استفاده قرار دهید. این پلی که از گذشته به آینده کشیده شده است به شما در تلاش هایتان کمک می کند تا زندگی بهتر و با معناتری برای خود بسازید.  از دی ماه به بعد نتیجه زحماتی که تا کنون کشیده اید را به صورت تدریجی خواهید دید، کافی است صبور باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen
وقتی مطمئن هستید که همه چیز به نفع شما دارد پیش می رود اعتماد کردن به سرنوشت کار ساده ای است. اگر به تازگی پا از حد خود فراتر گذاشته اید امروز زمان مناسبی است برای این که رفتارهای خود را جبران کنید و از دل طرف مقابلتان در بیاورید. شما خیلی راحت خواهید توانست با رفتارهای احساسی خود دیگران را به خود جذب کنید و دل آنها را به دست بیاورید. پس نیازی نیست برای راضی کردن آنها وعده و وعیدهایی بدهید که در حد توانتان نیستند. کافی است صداقت داشته باشید تا دیگران شما را همانطور که هستید قبول داشته باشند. مجردهای عزیز از فرصت موجود استفاده کنید، چرا که در حال حاضر با این همه انرژی و اعتماد به نفسی که دارید خیلی جذاب به نظر می رسید.
فـال روزانـه - Daily Omen
روز اول هفته برایتان خیلی شلوغ و پرکار بود ولی امروز زمان بیشتری برای استراحت خواهید داشت و می توانید نفس راحتی بکشید. امروز مسئولیت های کمتری به عهده شما هستند و می توانید از روز خود لذت ببرید. روح خود را با تجربه های خوشایندی که لبخند را به لبانتان می آورند تغذیه کنید تا انرژی خود را بازیافته و سرحال شوید. البته خیلی هم نباید به خودتان آسان بگیرید و بیخیال وظایفتان شوید، در غیر این صورت ناگهان به خودتان آمده و خواهید دید که از برنامه عقب افتاده اید. امروز از آن روزهایی است که استعدادها و کارهای شما مورد تحسین قرار می گیرند و دیده می شوند. مهمتر از همه این که عشقتان نیز شما را تحسین می کند.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به طرز غریبی احساس آزادی می کنید. شاید این چند وقت در رابطه عاطفی خود احساس محدودیت بسیار زیادی داشته اید و فکر می کرده اید که انگار دست و بالتان را بسته اند، ولی ناگهان حس می کنید این محدودیت ها از بین رفته اند و آزاد شده اید. اکنون این فرصت را دارید که شور و هیجان خود برای زندگی را نشان دهید. شاید مسائل و مشکلات به طور کامل حل نشده باشند و این احساس شما مقطعی و زودگذر باشد، ولی احساس امیدی که در شما زنده شده است به شما اجازه می دهد تلاش بیشتری برای پیشرفت رابطه خود داشته باشید. شاید یکی از اعضای خانواده شما به کمکتان نیاز داشته باشد، سعی خود را بکنید ولی کاسه داغتر از آش نشوید.
فـال روزانـه - Daily Omen
این که در میان تمام کارهای امروزتان بتوانید وقتی هم برای تفریح و خوشگذرانی خالی کنید خوش شانسی خیلی بزرگی خواهد بود که باید برای آن شکرگزار باشید. ولی شما به جای این که فرصت به دست آمده را غنیمت بشمارید ترجیح می دهید کارهای نیمه کاره خود را به اتمام رسانده و یا حتی اضافه کاری کنید. در انجام کارهایتان هم از هیچ کسی کمک نمی خواهید و از نتیجه کارتان هم راضی هستید و فکر می کنید که خودتان به تنهایی می توانید از پس آن بربیایید. اگر انتظار دارید برای این همه کار مورد تحسین قرار بگیرید باید کمی صبور باشید، حداقل امروز که از این خبر ها نیست. اگر از شما برای شرکت در فعالیت های اجتماعی دعوتی به عمل آمد این فرصت را از دست ندهید.

فـال روزانـه - Daily Omen
ممکن است در حال حاضر از لحاظ اقتصادی تحت فشار باشید و فشار ناشی از این وضعیت باعث شده است که به فکر راه حل های عجیب و غریبی بیفتید. از دوستان و اعضای خانواده بخواهید با شما همفکری کنند و نظر آنها را در مورد راه حل هایی که در نظر دارید بپرسید. شاید آنها راه حل بهتری به شما پیشنهاد کنند و حتی شاید بخواهند کمی پول به شما قرض بدهند. نگرش شما به زندگی همچون یک کودک است و این موضوع کسانی که می خواهند وقت خوبی را بگذرانند به دنبال شما می کشد. شادی و بازیگوشی شما بیش از همیشه است و با شوخ طبعی خود همه را به وجد می آورید. دلیلی ندارد که جلوی این همه خوشحالی خود را بگیرید. بخندید تا دنیا به رویتان بخندد.

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز قدرت تخیل شما هیچ حد و مرزی نمی شناسد و رویاهایتان ممکن است شما را به یک فرار غیر منتظره تشویق کنند. نیازی نیست که دیگران این انفجار خلاقیت در شما را ببینند و یا حس کنند، می توانید آن را در چارچوب ذهن خودتان حفظ کنید. برای این که این استعدادهای هنری که در وجودتان فعال شده اند را به کار بگیرید بد نیست در خانه تان کمی تغییر دکوراسیون ایجاد کنید و یا به هر روش دیگری که خودتان دوست دارید به آن اجازه بروز بدهید. گوش کردن به حرف دلتان اجباری است، ولی عمل کردن یا نکردن بر اساس احساستان به انتخاب خودتان بستگی دارد. خبرهای خوبی برای دیگران دارید، ولی تا از صحت آنها اطمینان کامل نیافته اید بهتر است چیزی نگویید.
 فـال روزانـه - Daily Omen
ای کاش می شد این همه شور و هیجانی که امروز دارید را یک جایی برای روز مبادا ذخیره کنید. شما می خواهید امروز یکی از آن روزهای وق العاده باشد که در آن با موفقیت هایتان رکوردشکنی می کنید، ولی مواظب باشید باری سنگین تر از توانتان بلند نکنید و لقمه های بزرگتر از دهانتان برندارید. اگر نمی خواهید فردا از لحاظ فیزیکی و روانی احساس خستگی کنید باید امروز این همه انرژی که در خود حس می کنید را تا حدودی مهار کنید. همیشه و در هر کاری، حتی اگر از درون احساس می کنید که می توانید کوه ها را جابجا کنید، سعیتان بر این باشد که تعادل را حفظ کنید. اگر پول باد آورده ای به دستتان رسید آن را بیهوده خرج نکنید، پس انداز کردن آن خیلی منطقی تر به نظر می رسد.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز اگر امکانش را دارید گوشی تلفن همراهتان را خاموش کنید و بیخیال ایمیل ها و پیام ها و شبکه های اجتماعی مختلف شوید. این دقیقا همان چیزی است که شما برای رسیدن به آرامش و کنار گذاشتن نگرانی ها و استرس به آن نیاز دارید. با این روش دیگران نمی توانند مزاحم شما شوند و می توانید با خیال راحت ذهنتان را روی کارها و وظایفتان متمرکز کنید. اگر هم کاری نداشته باشید به چنان آرامشی خواهید رسید که فکرش را هم نمی توانید بکنید. امروز انرژی فراوانی در وجود شما نهفته است و این انرژی همه را به سوی شما جذب می کند. دیگران از بودن در کنار شما لذت می برند. در واقع این فرصت خیلی خوبی برای مجردها می تواند باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen
اصلا تحمل آن که محدودتان کنند را ندارید و دلتان می خواهد آزادانه حرکت کنید و فضای کافی داشته باشید تا به راحتی نفس بکشید و به دنبال علایق و خواسته هایتان بروید. برای این که به آزادی مورد نظرتان برسید باید یاد بگیرید به صورت موقتی هم که شده کلمه «نه» را با خیال راحت به کار بگیرید. تنها نکته منفی این است که هرچقدر هم تلاش کنید نمی توانید به همه چیزهایی که می خواهید برسید و وقت کافی برای انجام همه آنها را نخواهید داشت. البته این بدان معنا نیست که باید بیخیال شوید، شما تمام تلاش خودتان را بکنید تا اگر به نتیجه دلخواه نرسیدید هم وجدانتان راحت باشد. امروز تا جای ممکن سعی کنید با خودتان تنها باشید تا از سوء تفاهم ها و دلخوری های احتمالی جلوگیری کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
گاهی انسان آنقدر درگیر جاه طلبی های خود می شود که فراموش می کند گاهی استراحتی به خود داده و به روح خود نیز رسیدگی کند. خوشبختانه امروز زمان خوبی است برای این که بدون داشتن هیچ احساس گناهی به خودتان کمی استراحت بدهید و خودتان را از استرس و فشار کاری روزمره دور کنید و قبل از آنکه خیلی دیر شود به خودتان زمان هدیه کنید. اگر قصد دارید کاری کنید بی گدار به آب نزنید و قبل از هر کاری برای قدم هایی که می خواهید بردارید برنامه ریزی کنید. انسان هر چقدر که رشد می کند علایق تازه ای نیز پیدا می کند، بد نیست برای کارهایی که دوست دارید زمانی در نظر گرفته و از این طریق در زندگیتان تغییراتی ایجاد کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به صورت غیر منتظره با فرشته ای دیدار خواهید داشت که به صورتی معجزه آسا یکی از آرزوهایتان را برآورده می کند. شاید یکی از دوستان و یا همکارانتان شما را با کاری که فکرش را هم نمی کنید غافلگیر کند. یا یک نفر شما را به ریسک کردن و انجام کاری که مدتی است دارید به آن فکر می کنید ولی جسارت انجامش را ندارید تشویق کند. این اتفاقات نشانه هایی هستند با این پیام که باید از لاک خودتان بیرون بیایید و زنجیرهایی که دست و پایتان را بسته و مانع پیشرفتتان می شوند را بشکنید. اگر همین حالا قدر این فرصت ارزشمند برای پیشرفت شخصی را ندانید ممکن است آن را برای همیشه از دست بدهید. بهتر است دلاورانه شکست بخورید تا این که یک عمر با حسرت و پشیمانی زندگی کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
این که جای خود را در رابطه عاطفی، خانواده و یا اجتماع بدانید به شما کمک می کند تا آمادگی لازم برای محاسبه قدم های بعدی خود را داشته باشید. ذهن شما این روزها سرشار از ایده های خوب است، ولی در این که کدام یک از آنها را باید انتخاب کرده و وقت و انرژی خود را صرف آن کنید دچار تردید هستید. تحلیل های منطقی در حال حاضر به شما در مشخص کردن اولویت هایتان و پیدا کردن استراتژی مناسب برای رسیدن به اهدافتان کمکی نخواهند کرد. امروز حس درونیتان بهترین دوست و راهنمای شما است. فعلا قدم اول را بردارید، بعدا وقت کافی برای رسیدگی به جزئیات را خواهید داشت. امروز به خودتان جایزه بدهید، لباس مورد علاقه تان را بخرید و یا به یک رستوران خوب بروید و غذا بخورید./ب
 
 


کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 16 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 2 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...