امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 25 شهريور 1394 - 07:16
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 25 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سالی پر از پیشرفت و موفقیت برایتان خواهد بود. فرصت های زیادی برای بالا بردن توانایی ها در اختیارتان قرار می گیرد که بهتر است از آنها نهایت استفاده را بکنید. وقت آن است تا کلاس های آموزشی خود را دوباره آغاز کنید زیرا زمان خوبی برای یادگیری مهارت های جدید  است. اگر همچنان روی افزایش مهارت ها و دانش خود تلاش کنید، به زودی نتایج مثبت آنها را مشاهده خواهید کرد. اواخر آبان فرصت های زیادی در محیط کار یا زندگی شخصی برایتان فراهم می شود، از این فرصت ها برای پیشرفت در دیگر زمینه های زندگی تان نیز استفاده کنید تا آینده ای روشن پیش رویتان باشد.
فـال روزانـه - Daily Omen
 کفش های خود را به پا کنید و قدم اول را بردارید. تنها چیزی که برای انجام کارهایتان به آن احتیاج دارید، اندکی انرژی است. شما آماده عمل هستید و قدرت بسیاری در شما پنهان است فقط کافی است آن را با اراده ای محکم به کار گیرید، مطمئن باشید موفقیت در انتظار شما است. از این که در مورد موضوعی با نزدیک ترین فرد زندگی تان صحبت کنید، می ترسید اما این را بدانید که اتفاقات اخیر روی هر دوی شما تاثیر گذاشته است و اگر در مورد آن اکنون گفتگو نکنید، در آینده اوضاع بدتر خواهد شد. با گفتگویی موثر رابطه عاطفی شما از آنچه فکرش را بکنید، بهتر می شود.
فـال روزانـه - Daily Omen
 اینطور تصور می کنید که تمام آدم های اطرافتان زندگی هدفمندی دارند جز شما. اگر چه دیگران در مسیر خود در حال حرکت اند اما شما همچنان در انتخاب راه خود مردد هستید. سعی کنید خودتان را در معرض چیزهایی که به آن علاقه ای ندارید، قرار ندهید. انرژی امروز شما زیاد است اما شما هنوز نشسته اید. بهتر است بلند شوید و حرکت کنید. وقت آن است در مورد رابطه عاطفی خود تصمیم بگیرید. یا باید به این رابطه ادامه دهید یا آن را کاملا رها کنید. وسط آسمان و زمین ماندن بس است. آیا هنوز در این باره شک دارید؟ به احساسات و ندای قلب خود اعتماد کنید زیرا اشتباه نمی کند.
فـال روزانـه - Daily Omen
 امروز روز بسیار خوبی برای شماست و تمام کارهایی که در گذشته گره خورده بود، باز می شود. روابط اجتماعی شما افزایش یافته بنابراین زمان بیشتری را با دوستان صمیمی خود بگذرانید و کارهایی را انجام دهید که به شما احساس مثبتی می دهند. شما پر از عشق و شجاعت هستید، بهتر است آن را با دیگران نیز تقسیم کنید، بنابراین از بیرون رفتن و در جمع بودن نترسید. افکار خود را عملی کنید تا موفقیت به سراغتان آید. امروز متوجه می شوید که فردی به شما علاقه دارد، اما از آنجا که این اولین نفر نیست، نمی دانید کدامیک را انتخاب کنید. توصیه می کنیم آنها را بیش از این منتظر نگذارید زیرا ممکن است فرصت های خوب از دست تان برود.

فـال روزانـه - Daily Omen
 از این که افسار خود را به دست دیگران دهید، بپرهیزید. امروز ممکن است دیگران با حرف هایشان شما را آزار دهند اما سعی کنید خودتان را کنترل کنید. آنچه بدان احتیاج دارید، کمی مراقبت از خود و نیازهایتان است بنابراین مطمئن شوید کارهایی که انجام می دهید، مورد علاقه تان است. با افرادی که اخیرا ملاقات کرده اید، در ارتباط باشید. ارتباط عجیب و عمیقی میان شما و عشق زندگی تان وجود دارد. شما توانایی این را دارید که مرهم زخم ها شوید یا با خلاقیت خود رابطه را به گونه ای دیگر تغییر دهید اما تمام اینها احتیاج به گفتگو به خصوص در مورد گذشته دارد. پس بهتر است شرایط آن را هر چه زودتر فراهم کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 سعی کنید خوش بین باشید. امروز روز خوبی برای شماست تا بتوانید کنترل امور را به دست بگیرید. بنابراین در پروژه های گروهی شرکت و ایده های خلاقانه خود را بیان کنید. سعی کنید گفتگوهایتان با دیگران عمیق و موثر و در ارتباط با اتفاقات اخیر باشد. مطمئنا از به اشتراک گذاشتن نظرات تان با دیگران سود خواهید برد. اخیرا متوجه شده اید که رفتارهای شخصی نسبت به شما عجیب است و امروز می فهمید که او به شما علاقه دارد. با گذشت زمان به این نتیجه می رسید که شما هم به او علاقه دارید و این شروع رابطه ای فوق العاده برایتان خواهد بود و در نهایت زندگی شما پر از عشق می شود.
فـال روزانـه - Daily Omen
 دیگران از رفتار تند شما خسته شده اند اما این بدان معنی نیست که خود و راه خود را تغییر دهید، تنها کافی است به کلمات خود و تاثیری که بر دیگران می گذارد، بیشتر بیاندیشید. اگر با دست های خود دیگران را به عقب هل می دهید، از آنها هم انتظار داشته باشید که روزی با شما همین برخورد را داشته باشند. از این که از رازهای زندگی عشقتان باخبر شده اید، خوشحال اید. با مکالمه ای که با او داشته اید نه تنها چیزی از دست ندادید بلکه آنچه بدان احتیاج داشتید را هم به دست آورده اید. حضور شما در این لحظه در کنار او بسیار ارزشمند است بنابراین تنهایش نگذارید.
 فـال روزانـه - Daily Omen
 شاید لازم باشد در این دوره از زندگی خود کمی قوی تر عمل کنید. حال که جنگجوی درون شما آماده جنگ است از انرژی مثبتی که امروز در فضا است استفاده کنید و وارد عمل شوید. ممکن است در مسیری که پیش گرفته اید با تضاد و مخالفت هایی رو به رو شوید اما یادتان باشد که قدرت شما بیش از اینها است پس نگذارید هیچ چیز مانع تان شود. هیچوقت برای گفتن بله دیر نیست. امروز زمان تصمیم گیری است اما قبل از دادن هر تعهدی، به جایگاه یک سال بعد خود نیز بیاندیشید، آیا از آن وضعیت راضی هستید؟ اگر جواب شما مثبت است هر چه سریع تر حرکت کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 از رفتارهای تند و قضاوت های بی جا دوری کنید. شما نمی توانید از زاویه دید دیگران به مشکلات نگاه کنید. تفاوت های دلیلی بر جنگیدن نیست، باید آنها را درک و قبول کنید. شما شخصیت قوی و خلاقانه ای دارید که به جای جر و بحث با دیگران می توانید آنها را به بهترین و موترین شکل به کار گیرید. امروز هیچ گزینه ای جز قدم گذاشتن در راهی که نسبت به آن آگاهید، ندارید. شاید این همان راهی است که قبلا رفته اید اما بهتر است بار دیگر تلاش کنید. از تصمیمی که می گیرید، پشیمان نخواهید شد زیرا نتیجه آن بهتر از آنچه فکرش را بکنید است.
فـال روزانـه - Daily Omen
 انتظارها به پایان رسید و بالاخره آنچه مدت ها به دنبالش بوده اید، اتفاق می افتد بنابراین بهترین زمان است تا آنها را بررسی کنید و قدم های بعدی را برای هدف های بزرگ تر بردارید. امروز انرژی لازم را برای کار گیری در زمینه مورد علاقه تان دریافت می کنید پس وقت را هدر ندهید. صبح هر چه زودتر از تختخواب بیرون آیید و کار خود را آغاز کنید بهتر است. اگر شریک زندگی تان با دلی پر از عشق به سمت شما آمد، با آغوش باز پذیرایش باشید. شما می توانید این رابطه را به هر شکلی که دوست دارید، پیش ببرید. برای ابراز علاقه متقابل به عشق تان یک هدیه برای او بخرید و غافلگیرش کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 امروز زمان خوبی برای یک جا نشستن و در انتظار خوشبختی بودن نیست، وقت آن است که خودتان دست به کار شوید. از روی مبل برخیزید و حرکت کنید. شما انرژی و ذکاوت لازم را درون خود دارید، کافی است آنها را نشان و تا جایی که می توانید خلاقیت خود را بروز دهید. شما توانایی آن را دارید که یک رابطه عاطفی معمولی را تبدیل به عشقی آتشین کنید فقط کافی است در شیوه حرف زدن خود محتاط باشید و کلمات تان را با دقت انتخاب کنید. با مهربانی بیشتر شادی به زندگی شما راه می یابد.

فـال روزانـه - Daily Omen
 آماده حرکت کردن باشید زیرا امروز وقت عمل است. علاقه شما برای جنگیدن و پیروز شدن، به خصوص در چنین روزی بسیار است بنابراین اگر می خواهید آتش آن را بیشتر کنید، با دیگران ارتباط داشته باشید اما احتیاط کنید. امروز میان شما و عشق زندگی تان کمی دلخوری پیش می آید، دلیل آن عدم اعتماد شما به یکدیگر نیست بلکه شرایط بدی است که در آن به سر می برید. به جای این که از این موضوع دوری کنید، در موردش صحبت کنید و به دنبال راه حلی برای آن باشید. مطمئنا همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

فـال روزانـه - Daily Omen
 فکر می کنید که امروز تمام آدم های اطرافتان با شما دشمنی دارند. شاید مخالفت هایی که می بینید برایتان بزرگ و وحشتناک باشد اما در واقع چیزی برای ترسیدن وجود ندارد. این اختلافات به دلیل تفاوت آدم ها با یکدیگر است پس خودتان را برای مسائل کم اهمیت، آزار ندهید. از هم نشینی با افراد تندگو نیز بپرهیزید. حرف های زیادی برای گفتن وجود دارند اما نباید تمام آنها را بیان کنید. هم شما و هم شریک زندگی تان از شروع مکالمه هراس دارید اما بهتر است قدم اول را شما بردارید و احساسات واقعی خود را که به بهبود رابطه تان کمک می کند بروز دهید.
 
 


کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • تصاویری از بهشت روی زمین در شمال ایران
  • تیم های برتر والیبال ساحلی جام رمًضان دیر مشخص شدند
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 3 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 3 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 15 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 15 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 21 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...