امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 23 شهريور 1394 - 07:31

اتحادخبر: فال روزانه دوشنبه 23 شهریور 1394

اتحادخبر: چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 23 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! بهترین کادوی تولد امسال شما یک نفر خواهد بود.  این فرد که ممکن است مربوط به روابط عاطفی، کاری، و یا خانوادگیتان باشد در روز تولدتان شما را غافلگیر خواهد کرد. این موضوع می تواند تمام سال ادامه داشته باشد و افراد تازه و جالبی وارد زندگیتان خواهند شد که تغییرات و انتخاب های مثبتی را برای شما رقم خواهند زد. اوایل آذر ماه گروه تازه ای از دوستان و آشنایان در اطرافتان خواهند بود. این تغییرات در روابط اجتماعیتان تنها بخشی از تغییرات بزرگ امسال هستند. امسال ممکن است بخواهید در اهداف و مسائل کاریتان نیز تغییراتی ایجاد کنید. اگر می خواهید در کار و حرفه خود تغییر ایجاد کنید تا می توانید نقشه هایی بزرگ بکشید.
فـال روزانـه - Daily Omen
شما مجبور نیستید که هر مکالمه ای را به یک مسابقه تبدیل کنید. امروز روزی فوق العاده برای فرد کله شقی مثل شما است تا تمرین کند هنر کنار آمدن با دیگران را یاد بگیرد. خوشبختانه شما خیلی خوب می توانید این رفتار خود را تحت کنترل در بیاورید و به دیگران هم اجازه بدهید که خودی نشان دهند. این کار شما چالش و درگیری را به حداقل میزان ممکن خواهد رساند. البته این را هم یادتان باشد که زیادی کوتاه نیایید و زود تسلیم نشوید. کنار آمدن با دیگران به این معنا نیست که باید به کمتر از حقتان قانع شوید. اگر از وضعیت فعلی خودتان راضی نیستید هر چقدر هم که خرید کنید خوشحال نخواهید شد، پس امروز دست نگه دارید و اگر می خواهید فردا خرید کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

هر چند رویای ماندن در خانه و لم دادن روی صندلی مورد علاقه تان را در سر می پرورانید ولی این استراحت طولانی مدت شما را خسته خواهد کرد و دنبال کاری برای انجام دادن خواهید گشت. نیازی نیست تمام روز را در خانه بمانید، کافی است تنها کمی تغییر در برنامه روزانه تان ایجاد کنید و از انجام کارهای روزانه خود لذت ببرید. نیازی نیست تمام دنیا را به دنبال یافتن چیزی به خصوص بگردید، جادوی واقعی در معمولی ترین کارهایی که می توانید انجام دهید نهفته است. امروز حال و هوایتان کمی نامشخص است و یک لحظه در اوج اعتماد به نفس هستید و لحظه ای دیگر دست و دلتان می لرزد، سعی کنید فقط جنبه مثبت قضیه را ببینید و به خودتان انگیزه بدهید.

فـال روزانـه - Daily Omen
مسئولیت های سنگینی که به عهده دارید ممکن است امروز برای مدت کمی اولویت و اهمیت خود را از دست بدهند. اما این آرامش و وقفه کوتاه مدت به این معنا نیست که می توانید وظایف و کارهایتان را کنار بگذارید. لزومی ندارد برای تصمیمات خود به دیگران توضیح بدهید، پس خیالتان راحت باشد و نگران هیچ چیز نباشید. در لحظه زندگی کنید، کمی هم برای خودتان و تفریح وقت بگذارید و فشار بیش از حد به خودتان وارد نکنید. کمی احساس تردید و دودلی دارید، ولی خوشبختانه یک نفر به شما کمک خواه کرد و اگر حرف او را قبول کنید از این حالت نجات پیدا خواهید کرد. تصمیم گیری درست به شما کمک خواهد کرد که به رویاهایتان برسید.

فـال روزانـه - Daily Omen
ممکن است امروز مجبور شوید تصمیمی بگیرید که زندگی شخصیتان را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهد. ولی ترجیح می دهید فعلا کمی دست نگه دارید و ببینید کارها چطور پیش می روند و این تصمیم خود را کمی بعدتر با دیگران در میان بگذارید. متاسفانه ممکن است اختلاف نظری که با یکی از اطرافیانتان دارید خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید به دعوا و کشمکش کشیده شود. مخفی کردن احساسات واقعیتان این بار به شما هیچ کمکی نخواهد کرد. از لاک خود بیرون بیایید و احساس حقیقیتان را بیان کنید، حتی اگر فکر کنید که این کار ممکن است منافع شما را به خطر بیندازد. اگر عشقتان از شما دلخور است بهتر است شما پیش قدم شده و این ناراحتی را از دلش در بیاورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

رویکرد منطقی شما در رابطه با مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان می توانید برترین ویژگی شما در حال حاضر باشد. این که در رفتار خود متعادل و منصف باشید سخت است و به تلاش زیادی نیاز دارد ولی ارزش امتحان کردن را دارد. برای حل کردن مشکلات موجود می توانید به جذابیت ذاتی خود تکیه کنید، هر چند این کار از لحاظ احساسی زیاد باب میلتان نخواهد بود. فهرستی از راه حل های احتمالی دیگر نیز درست کنید و ببینید کدام یک از آنها بیشتر نظرتان را به خود جلب می کند. اگر احساس می کنید وقت آن رسیده است که رابطه عاطفی خود را وارد مرحله جدیدی بکنید، بهتر است قبل از هر تصمیمی چند روزی دست نگه دارید و عجله نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

راه هایی که پیش از این استفاده می کرده اید دیگر به شما برای رسیدن به اهدافتان نمی توانند کمک کنند. پس باید راه های تازه ای برای موفقیت و رسیدن به اهدافتان پیدا کنید. البته نباید به حس ششم خود اعتماد کنید، چرا که حس درونیتان در حال حاضر به شما کمک نخواهد کرد تا در مسیر درست قرار بگیرید، پس قبل از آن که تغییر روش بدهید چند نفس بکشید و به نقشه هایتان خوب فکر کنید. حتی گر دیروز در این رابطه تصمیم گیری کرده باشید هم احتیاط حکم می کند که تصمیم خود را دوباره از نظر بگذرانید. وقت زیادی برای هدر دادن ندارید، پس شک و تردید را کنار گذاشته و یک تصمیم بگیرید و با اعتماد به نفس در مسیری که انتخاب کرده اید گام بردارید. اگر شما خودتان را قبول داشته باشید، دیگران هم شما را باور خواهند کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen
شاید در خیال خود برنامه داشته باشید که از روزی آرام و بی دردسر لذت ببرید، ولی افکاری که مدتی است ذهن شما را به خود مشغول کرده اند این اجازه را به شما نخواهند داد. خوشبختانه امیدی تازه پیدا کرده اید که شما را نسبت به تغییراتی مثبت خوشبین خواهد ساخت. سعی کنید از غریزه طبیعی خود استفاده کنید تا پیش از آن که هر گونه تصمیمی بگیرید همه جوانب را به طور صحیح بررسی کنید. تحلیل کردن نقاط ضعف و قوتتان به شما کمک خواهد کرد تا شناخت کافی نسبت به خودتان را به دست بیاورید و در هر نبردی پیروز شوید. امروز اگر مواظب حرف هایتان نباشید شیرین ترین روابط عاطفی هم به میدان جنگ می توانند تبدیل شوند.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز حرف های زیادی هستند که ترجیح می دهید ناگفته باقی بمانند، ولی باید متوجه باشید که نکات مهمی دارند نادیده گرفته می شوند. متاسفانه آنچه در حال حاضر دارد نادیده گرفته می شود ممکن است بعدا گریبانتان را گرفته و برایتان مشکل ساز شود. بهترین راه این است که از همه جوانب به این موضوع نگاه کرده و حتی آنچه به نظرتان غیر ممکن می رسد را هم مورد بررسی قرار دهید. به وحشت خود از پذیرفتن تغییرات غلبه کنید. اگر بتوانید به تنهایی با تاریکی مواجه شوید متوجه خواهید شد که آنچه برایتان ناشناخته است آنقدر که از دور به نظر می رسد وحشتناک نیست. حرف هایتان را با دقت انتخاب کنید، در غیر این صورت ممکن است بین شما و عشقتان سوء تفاهم به وجود بیاید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

شما همیشه بر تصمیمات خود برای رسیدن به آینده ای بهتر پایدار هستید و همواره برای تجربه های تازه و ماجراجویی آماده اید. ولی بهتر است امروز ایده های عجیب و غریب و زیاده طلبانه خود را کنار بگذارید، در غیر این صورت بعدا از این رفتار خود پشیمان خواهید شد. به جای آن که رویاهای غیر واقع گرایانه در سر بپرورانید نقشه هایی بکشید که جاه طلبی کمتری داشته و برای شما قابل دسترسی هستند. بجای فکر کردن به اهدافی که به دست آوردن آنها برایتان غیر ممکن است هدفی در نظر بگیرید که برای شما امکانپذیر باشد و برایتان شادی به همراه داشته باشد. . هر کاری که قرار است امروز انجام دهید را با ذوق و شوق تمام و با حوصله انجام خواهید داد و مورد تحسین دیگران قرار خواهید گرفت.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است درگیر بحث بر سر موضوعات داغی مثل سیاست و مسائل اجتماعی شوید. این موضوع می تواند به نظر شما بسیار جالب باشد و چیزهای زیادی به شما یاد دهد، ولی وقتی این بحث تبدیل به دعوا شود دیگر از آن هیچ لذتی نخواهید برد. شاید وقتی کار به اینجا بکشد شما خودتان را کنار بکشید و به خاطر حساسیت خود و نگرانی از این که مبادا بی ادبی کرده باشید بخواهید این بحث را رها کنید. ولی نیازی نیست که خود را در این بحث قربانی کنید. اگر در جستجوی نیمه گشده خود هستید امروز روز خوبی برای این کار نیست؛ بهتر است دست از جستجو برداشته و در خانه بمانید و تلویزیون نگاه کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
حجم کاریتان دارد با سرعت بسیار زیادی افزایش پیدا می کند و فشار حاصل از این موضوع  خیلی بیشتر از آنی است که حوصله تحمل آن را داشته باشید. فرار کردن از این وضعیت شما را خیلی وسوسه می کند، ولی وجدان کاریتان به شما اجازه نمی دهد قبل از به اتمام رساندن وظایفتان این کار را بکنید. حتی اگر احساس کنید که نمی توانید این همه کار را انجام دهید هم اجازه نمی دهید فکر کردن به شکست احتمالی وقت عزیزتان را هدر کند. شما خیلی خوب می دانید که الان چه کارهایی باید انجام دهید، پس با چالشی که پیش رو دارید با قدرت تمام مواجه شوید. هر موفقیت بزرگی با یک قدم کوچک و تصمیم برای پیشرفت آغاز می شود.

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز پیام مهمی برای رساندن به دیگران دارید، ولی بیان کردن احساسات چندگانه ای که دارید کار خیلی ساده ای نخواهد بود. این موضوع باعث می شود که هم از خودتان به خاطر عدم توانایی در بیان احساستان عصبانی شوید و هم از طرف مقابلتان به خاطر درک نکردن حرف هایتان دلخور باشید. هر چقدر هم بیشتر تلاش می کنید در انتقال حرف هایتان به دیگران کمتر موفق می شوید. به علامت ها توجه کنید، اگر نمی توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید دست از تلاش کردن بردارید. شاید اکنون زمان مناسبی برای این کار نباشد. تا فردا دست نگه دارید، با فرا رسیدن روزی جدید دیگران هم بهتر متوجه حرف هایتان خواهند شد. از دیگران ناراحت نشوید، کافی است به آنها زمان بدهید./ب



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...