کد خبر: 49736 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 شهريور 1394 - 07:47
پروژه عمران شهری و روستایی در بخش کاکی شهرستان دشتی افتتاح شد

  اتحادخبر: 18پروژه عمران شهری و روستایی روز یکشنبه به مناسبت هفته دولت در بخش کاکی شهرستان دشتی افتتاح شد.

  اتحادخبر: 18پروژه عمران شهری و روستایی روز یکشنبه به مناسبت هفته دولت در بخش کاکی شهرستان دشتی افتتاح شد.

به گزارش اتحادخبر، فرماندار دشتی گفت: از جمله این پروژه ها ساختمان جهاد کشاورزی بخش کاکی است که با بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار ساخته شده و به بهره برداری رسید.
غلامرضا مهرجو بهره برداری از پروژه چهارخطه محور کاکی به بادوله به طول شش کیلومتر که درمسیر بزرگراه خورموج به کنگان واقع شده و از نقاط بسیار مهم و پرتردد شهرستان دشتی دشتی به سمت عسلویه است را از دیگر طرح های افتتاح شده در این بخش برشمرد.
وی افزود: زیر سازی و آسفالت راه روستایی کاکی، هلالی به طول بیش از دو کیلومتر، افتتاح طرح هادی و فاز دوم خیابان سازی معابر روستایی تلخو به طول پنج کیلومتر، تکمیل و تملک بلوار بسیج نیز بهره برداری شده و همچنین امروز عملیات اجرایی جاده بین مزارع بادوله، تلخو و ساختمان آتش نشانی شهرداری آغازشد.
مهرجو ادامه داد:برای اجرای این پروژه ها در مجموع بیش از 214میلیارد ریال هزینه شده است.
شهردار کاکی هم گفت به مناسبت هفته دولت هشت پروژه عمران شهری در این شهر به بهره برداری رسید.
غلامحسین محمدی نیا افزود: با توجه به تغییر مکان مصلی جمعه وخاکی بودن این مسیرها و بار ترافیکی این معابر زیرسازی و آسفالت معابراطراف مصلای کاکی با تامین اعتبار از منابع داخلی شهرداری به مساحت هشت هزارو 200 مترمربع تکمیل وامروز به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.
وی گفت:دیگر پروژه های که امروز درشهرکاکی افتتاح شد شامل نصب برج نوری در بوستان نخلستان و چهار پارک محله ای این شهر، کانال دفع آب های سطحی بازارکاکی به طول 140 متر ، روکش کانال دفع آب های سطحی بازار، روکش آسفالت خیابان سرباز به مساحت یکهزارو 800 مترمربع ، روکش خیابان حدفاصل خیابان انقلاب تا خیابان امام خمینی و خیابان بازار به مساحت 810 مترمربع و اصلاح هندسی میادین و معابر سطح شهر بوده است./ص

ایرنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/49736