امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 08 شهريور 1394 - 12:04

اتحاد خبر: یکی از سایت های محلی به یادداشت اکبر صابری مدیر مسئول پایگاه خبری "اتحاد خبر" با عنوان "رنگ باختن فضای همدلی و همزبانی با اهداف انتخاباتی" واکنش نشان داد و بلافاصله این واکنش در چند سایت اصولگرای دیگر بازنشر داده شد. در بخشی از این جوابیه که با تیتر «آقای اکبرصابری! ادعای ولایی بودنتان را چگونه ثابت می کنید؟ با حمایت از فتنه....

واکنش برخی اصولگراها به یادداشت اکبر صابری

اتحاد خبر: سایت محلی ناصرون به یادداشت اکبر صابری مدیر مسئول پایگاه خبری "اتحاد خبر" با عنوان "رنگ باختن فضای همدلی و همزبانی با اهداف انتخاباتی" واکنش نشان داد و بلافاصله این واکنش در چند سایت اصولگرای استان از جمله تنگستان نما، بوشهر 24 و شبکه خبری دانا و... بازنشر داده شد. در بخشی از این جوابیه که با تیتر «آقای اکبرصابری! ادعای ولایی بودنتان را چگونه ثابت می کنید؟ با حمایت از فتنه یا بر هم زدن سالگرد امام(ره)؟!!» آمده است: «چگونه ادعای خط ولایت می کنید در حالی که تنها اخبار و مطالب باب میل خویش را در فضای مکتوب و مجازی منتشر می نمایید و هیچگاه حاضر نیستید مطالب و انتقادهای دیگر افراد جامعه  را پذیرفته و در معرض دید همگان قرار دهید تا مردم خود قضاوت کنند  و حق و باطل را تشخیص دهند.»

بر همین اساس و برای اینکه حداقل یکبار! انتقادهای دیگران را نیز پوشش داده باشیم، واکنش نویسنده سایت ناصرون به یادداشت مدیر مسئول اتحاد خبر را منتشر کرده و بدون هیچ توضیحی قضاوت را به خوانندگان عزیز و فهیم واگذار می کنیم.

 

جوابیه ای به یادداشت اخیر اکبر صابری درتوهین به امام جمعه شهر برازجان به پایگاه خبری تحلیلی ناصرون ارسال شده است که در ذیل مشاهده می کنید.

بسمه تعالی

آن زمان که زمانه در مسیر اصلی خویش حرکت تکاملی ندارد و جایگاه و مناصب تغییر می کند و هوای نفس بر عقل غلبه می کند  کار به جایی می رسد که یک روزنامه نگار محلی به خود اجازه می دهد در مقام استاد اخلاق به بالاترین مقام معنوی یک شهر درس اخلاق دهد و نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه دانشمند یک شهر را به تقوای الهی توصیه نماید.

از دیرباز بزرگان دین به ما آموخته اند که درس ایمان و تقوا و اخلاق را از عالمان دین و شاگردان مکتب امام صادق(علیه السلام) فرا بگیریم و همیشه خود را شاگرد کوچک علما و پرچمداران حریم ولایت بدانیم.

حال و در ایامی که معطر به عطر ولادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(عیله السلام) است صاحب امتیاز یک نشریه و سایت بومی در شهر برازجان با عبور از حد و حدود خویش، در یادداشتی خود را درمنصب استاد اخلاق قرار داده و نماینده ولی فقیه را مورد سرزنش و ملامت قرار می دهد و امام جمعه شهر را توصیه به تقوای الهی می کند.!!

آقای اکبر صابری که خود را پشتیبان ولی فقیه و در خط منویات رهبری معظم انقلاب معرفی می کنید چگونه باورمان شود که آنچه ادعای آن را دارید با واقعیت شخصیتی شما مطابقت دارد؟؟ شما که درسایت اتحاد جنوب سابق و اتحاد خبر فعلی تمامی سرمایه های خویش را جمع کرده اید تا به هرنحوی که شده از اصحاب فتنه 88 حمایت کنید.

شما که در هر فرصتی تلاش می کنید اصحاب فتنه را تطهیر نمایید و با انتشار اخبار و عکسهای ایشان هرگونه حمایت خویش را از آنانی که ارامش و امنیت مردم را درسال 88 مدیریت کردند، اعلام کنید.

چگونه باور کنیم که سایت  و نشریه شما درمسیر همدلی و همزبانی حرکت می کند درحالی که با کوچکترین مساله ای درسطح کشور، استان و شهرستان بر طبل نفاق و دو دستگی می نوازدید!! چگونه ادعای خط ولایت می کنید در حالی که تنها اخبار و مطالب باب میل خویش را در فضای مکتوب و مجازی منتشر می نمایید و هیچگاه حاضر نیستید مطالب و انتقادهای دیگر افراد جامعه  را پذیرفته و در معرض دید همگان قرار دهید تا مردم خود قضاوت کنند  و حق و باطل را تشخیص دهند.

آقای صابری، ما فراموش نکرده ایم در وقایع روز 14 خرداد سال جاری در مصلای شهر برازجان که چگونه مدیریت نمودید تا جلسه رسمی سالگرد امام راحل(ره) متشنج شده و کارگزاران خویش را بصورت تلفنی درهمان جلسه تحریک کردید تا به منبر رسول الله (ص) حمله ور شده و جلسه گرامیداشت منادی وحدت و یکپارچگی را برهم زنند و نهایتا با لبخندی معنا دار این جلسه را ترک نمودید.

مسئول محترم سایت و نشریه اتحاد خبر یکبار برای همیشه صادقانه میان خود و خدا که روزی همگان در محضرش حضور خواهیم یافت بگویید و بنویسید  بالاخره شما با درج مطالب توهین آمیز و تهمت های ناروای خویش دراین دوران بدنبال چه اهدافی هستید؟؟

دریادداشت اخیری که باعنوان" رنگ باختن فضای همدلی و همزبانی با اهداف انتخاباتی" که درسایت اتحاد خبر منتشر نمودید، صراحتا امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه درشهر برازجان را متهم نمودید که ایشان درخطبه نماز جمعه مورخه 29 مرداد 94 بابرنامه ریزی قبلی مدیران دولت را مورد هجمه سنگین قرار داده اند.

آقای اکبر صابری که خود را درجایگاه استاد اخلاق تصور کرده اید: آیا شما برای چنین ادعای واهی خویش سند و مدرکی دارید؟؟ آنچنان که در یادداشت اخیر خود، دیگران را توصیه به اخلاق و تقوا کرده اید که گویا سالیان سال در حوزه علمیه زانوی شاگردی زده اید که این چنین حتی به خود اجازه می دهید امام جمعه یک شهر را که سالهای متمادی در مکتب حضرت صادق(علیه السلام) تلمذ کرده و از اساتید حوزه و  دانشگاه است را توصیه به تقوا و اخلاق مداری کنید!!!

فراموش نکنیم که مولای متقیان حضرت علی(علیه السلام) درکلامی پرمعنا فرمودند:« من لم یعرف حده فقد ظلم نفسه » آنکه قدر و جایگاه خویش را نشناخت قطعا به خویشتن ظلم کرده است.

واقعا جایگاه شما بعنوان یک روزنامه نگار  دراین شهر، توصیه به رعایت تقوا و خدا ترسی به بالاترین مقام معنوی شهر یعنی امام جمعه است؟؟؟؟

واقعا جای تاسف و اندوه فراوان دارد کسی که حتی یک ساعت هم در مکتب حضرت صادق(سلام الله علیه) شاگردی نکرده و با ابتدایی ترین مسایل دروس اخلاق آشنایی ندارد چطور جایگاه خویش را فراموش کرده و به امام جمعه یک شهر که منصوب مقام معظم رهبری است، درس تقوا و اخلاق می  دهد!!

مدیر مسئول سایت اتحاد خبر، آنچه را ادعا کرده اید هم قانونا و هم شرعا می بایست ثابت کنید و اگر ثابت نشود ادعای مطرح شده، این خود تهمت بزرگی است که به نماینده ولی فقیه درشهر برازجان زده اید که البته همگان می دانیم یکی از بزرگترین گناهان کبیره" گناه تهمت" است.

خواسته یا ناخواسته، عالما یا جاهلا مدت هاست درمسیری حرکت می کنید که عاقبت آن ندامت و پشیمانی است و خدای بزرگ را شاکریم ازاین که ملت ایران را مردمی فهیم و با بصیرت قرار داده تا مسیر حق و باطل را بخوبی تشخیص دهند و یقین بدانید همچنان که همین مردم ولایتمدار درسال 88 اصحاب فتنه و برنامه های شیطانی آنان را به زباله دان تاریخ فرستادند، هرکسی درهرمقامی و منصبی با هر گرایش سیاسی و با هر پیشینه ای که باشد  تا زمانی که درمسیر ولایت هستند برای مردم قابل احترام اند و با کوچک ترین زاویه ای که با مسیر ولایت پیدا کنند مطرود و منفور این ملت بزرگ و ولایتمدار خواهد بود.

درپایان ضمن  محکوم نمودن یادداشت اخیر شما درسایت اتحاد خبر و حمایت همه جانبه خویش از امام جمعه محترم و محبوب شهر برازجان ابراز می داریم که اگر تا امروز صبوری نموده و سکوت کرده ایم تنها منتظر اشارت بزرگان دینی خویش بوده و هستیم و ایمان داریم تنها راه سعادت و کمال، تبعیت و پیروی از مسیر ولایت بوده و هست و به همه بدخواهان داخلی و خارجی هم اعلام میکینم خواب بازگشت تفکر غیر ولایی در این کشور را به گور خواهند برد و جوانان عاشورایی این شهرستان آمادگی کامل خویش را جهت هر نوع جانفشانی در مسیر ولایت و رهبری فرزانه انقلاب بارها اعلام داشته و افتخار می کنند که سرباز کوچک ولایت باشند.

 

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین       

« عبدالله ترابی »



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/06/18 - 04:13
0
0
من نمیدونم این جماعت تا کی باید از مردم هزینه کنند،برادر من مردمی که شما در بیانیت ازشون مایه گذشتی همونی هستند که در انتخابات ۲۴ خرداد به حسن روحانی رای دادن که شما هنوز تو شوک ان هستید این مردم همان هایی هستند که در مذاکرات هسته ای از تیم مذاکره کننده حمایت کردند و هر روز سنگ اندازی نکردند،چوب لای چرخ نذاشتن،برادر عزیز بیایید در سال همدلی واقعا همدل باشیم،چه سودی از این دو دستگی میبریم،بیایم کمک کنیم فضای شهر فضای دوستی و مهربانی باشد،من توصیه میکنم کمی نهج البلاغه بخونید...حق نگهدارتون./ص
1394/06/17 - 12:26
0
0
باسلام خدمت دست اندرکاران اتحادخبر.اقای عبداله ترابی اگرشماتاهنوزمتوجه نشدیدکه اخوندی که شماانرانماینده ولی فقیه میبینیدوامام جمعه هابخاطررفتارهای ... درشهرستانهاوباندبازی هایشان چطور...دیگرهیچوقت متوجه نمیشوید.کسی که خواب است رامیشودبیدارکردولی کسی که خودرابه خواب زده هرگز./ص
1394/06/14 - 15:55
0
2
ای کاش همه انتخابات مثل اولین انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بود یعنی هرکسی دلش میخواست کاندیدا میشد و تشخیص خوب و بد به عهده مردم بود و واقعااین مردم بودند که انتخاب میکردند اونوقت بود که بنا مثل معروف تاسیه روی شود هرکه دراو غش باشد خودشو به امثال طلبه ولایی و ترابی نشون میدادفعلا که همه چیز دست قیم هاست از بین اینها که ما براتون انتخاب کردیم یکی را تعیین بکنید آش و کشک خالته./ص


1394/06/13 - 13:16
0
2
با سلام
خواستم یه جواب به اقای ترابی داده باشم ولی قبل از ان کامنت های دیگر دوستان را خواندم اینقدر برخی کامنت ها زیبا و مستدل جواب ایشان را داده اند که من دیگر حرفی برای گفتن ندارم و فقط درود می فرستم به این دوستان که اینقدر با مطالعه و با استدلال جواب این افراد عمی و کم سواد و ...... را می دهند و به انها اعلام می کنند که دنیای امروز با دنیای چند سال پیش متفاوت است و نمی توان با لفاظی و زبان بازی نظر خودت را به دیگران تحمیل کرد.
1394/06/12 - 08:51
0
2
مرحبا بوف ..
همه ی حرفهاش حرف دل منم هست.
درود بر سیدحسن لواسانی
1394/06/10 - 12:28
1
3
قاسم جان:
اون 24 میلیونی که میگی فقط شماها که 4 میلیونین قبول دارین.خداییش دیگه گفتن نداره که احمدی نژاد چطوری رای آورده!!؟
چطور 8 سال دوره احمدی نژاد یادتون رفته که چه بلایی سر ما اصلاحطلبان آوردین!!؟چه تهمتهایی که نزدین!!؟چه خفقانی بوجود آوردین!!؟
حالا برای ما از دموکراسی میگی!!؟
اصلا میدونی دموکراسی یعنی چه!!؟/ج
1394/06/09 - 13:34
0
3
هرچی فکر کردم چی بنویسم تا دیگ حرفی برای زدن نیست . ولی، شاید ، به گمانم ، احتمالا و ممکنه برخی دوستان اصول گرا به این باور رسیده باشند که آخرتی درکار نیست آخه برگه ماموریتتون نشون بدین تا ماهم ببینیم کی خدا این ماموریت به شما محول کرده ؟ اصلا شناسنامتون را بدین تا ببینیم شما چه نسبتی با خدا دارید ؟ مگه اون خدایی که شما دارید خدای ماهم نیست یا فرق داره ؟ لطفا این دستگاه عجیب و غریب سنجش میزان ولایت فقیه افراد جامعه را با ما هم نشان بدین . میگم راستی کدام فتنه تو سال 88 تو برازجون اتفاق اوفتاد که ما یادمون نمیاد. نکنه یه برازجون دیگه بوده ؟ کدام راه پیمایی ، میتینگ ، اعتراض و .... تو برازجون صورت گرفت ؟ /ج
1394/06/09 - 13:07
0
3
سلام آقای ترابی همانطور که گفتید مردم خودشان قضاوت میکنند نیازی به مثلا روشنگری شما نیست از قدیم گفته اند {جسارتن} هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره .......به عرض برسانیم آنهایی که آرامش مردم را8 سال بهم زدند دولتمران پاک دست بودند که انشاالله یکی یکی روانه زندان می شوند شما باچه رویی باز حرف می زنی .................واقعا که ./ج
1394/06/09 - 12:11
1
0
جناب پوف! من بیسواد.خداوکیلی کدام منطق به شما میگه هر گروهی تعدادش زیادتر بود برحقه؟اگر اینطور باشه که شما میگی احمدی نژاد با 24 میلیون رای برحق ترین رئیس جمهور ایرانه!ضمن اینکه امثال شما با این کارهاتون باعث می شوید بقیه که به روحانی رای ندادند احساس کنند روحانی فقط رئیس جمهور اصلاح طلباست. در صورتی که طبق قانون رئیس جمهور همه ملت ایرانه و موظف به پاسخ گویی به انتقادات همه گروه هاست./ج
1394/06/09 - 09:15
0
4
آقای ترابی. خودم و شما را به تقوای الهی دعوت می کنم /ص
1394/06/09 - 09:13
0
5
باسلام این آقای عبدالله ترابی کیه -چکاره هست امکانش هست اطلاعاتی ازایشان دراختیارکاربران قراردهید. باتشکر
پاسخ: ما نمی شناسیم. دوستانی که مطلب ایشان را در سایت های زنجیره ای منتشر کرده اند کامنت بذارید و بپرسید شاید بشناسند!!
1394/06/09 - 07:11
1
6
خطاب به قاسم ساعت 18:33 :
-خداییش اگه باسوادی که هیچ ولی اگه بی سوادی یه ماشین حساب بردار و محاسبه کن یا اینکه بده یه دلواپس دیگه برات حساب کنه: خوب درس امروز!!!
-18 میلیون طرفدار دولت تدبیر و امید و اصلاح طلبان و سید محمدخاتمی منهای 4 میلیون طرفدار احمدی نژاد و جلیلی چقدر میشود!!!؟در ابتدا مشخص کنید کدام عدد بزرگتر است و سپس محاسبه کنید!!!؟
-جواب:
خدا پدرتون بیامرزه 8 سال مملکت و به باد فنا دادید و گندکاری کردید،حالا بشینید سرجاتون و حداقل بذارید تا بیشتر گندش در نیومده....
والله رو که رو نیست سنگ پای قزوینم پیششون کم میاره.
1394/06/09 - 07:09
3
2
سلام.سایت محترم اتحاد خبر سابقه شما پیش همه مردم بر ملا شده است و مشخص شده چه خط و برای چه کسانی کار می کنید بنده اصلا کاری به اصلاح طلب و اصولگرا هم ندارم ولی فقط میدونم همچون شماها و جناب اکبر صابری تصمیم به نا امن کردن شهر و استان رو گرفته اید امام جمعه شهر نماینده رهبری در شهر می باشد شماها بروید اگاهی پیدا کنید شماها که امام خمینی (ره) رو نمیشناسید و مراسم ارتحال رو به هم می زنید حالا دم از مسیله دینی می زنید.
جناب صابری بروید خودتان و اطرافیانتان را به تقوا دعوت کنید و خودتان رو اصلاح کنید .
جناب صابری اگر میدونید که مقصر نیستید در جریان بنر و موارد اخیر چرا فرماندار نمی آید با زیردستانش مسئله را توضیح دهد و عذر خواهی رو نخواستم ولی بیاید جلوی مردم صحبت کند و از در پشتی جایگاه نماز جمعه نمی رفت وقتی خواست بفهمد که مردم تصمیم بر صحبت با ان را گرفته اند.
جناب صابری 9دی مشخص شد چند نفر دنبال رو شماها هستند با نی انبان زدن و سوت کف هلهله نمی شودمردم را به سمت خود اورد.
جناب صابری یادتان باشد شمر هم جانباز جنگ صفین بود ولی در اخر ...
پاسخ: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1394/06/08 - 23:17
0
2
ازآنجا ک امام جمعه برازجان را آدمی بدون حاشیه میشناختم اما حرکات وسکنات وی در این مدت اخیر خلاف باورم را رقم زده، خیلی مخلصانه از ایشان تقاضادارم به سایت های قارچی ،توصیه کنند تا اجالتن اگر خاطرش را میخواهند از اواینگونه دفاع نکنند وایشان را مداحی توام با مبالغه نکنند ک اگر اینطور پیش بره آینده شبه معصوم اش میخوانند واین بد آفتیست واگر این چنین شد،حق گویانی هستند ک خلاف این گفته ها هم کد هائی دارند ک اگر آزاد کنند، یقینن به حرمت ایشان بیشک گزند وارد خواهد ساخت واین را ما نمیخواهیم. لذا دلسورانه میگویم جناب امام جمعه نگذارند بنام دفاع از او، ایشان را سیبل قراردهند ک اگر تیری زچله رهید دیگربازگشتش ناممکن است، در ضمن جانباز نواندیش حاج اکبر صابری حرف عده ی زیادی از افراد جامعه را زده لاقل خود نگارنده ،از حجب حیا وآ رامشمان بخاطر اطاعت از رهبری در سال همدلی و هم زبانی، سوء استفاده نکنید.
1394/06/08 - 23:01
1
2
جناب ترابی از نظر شما فقط کسانی که در محضر امام صادق تلمذ کردن حق دارن به دیگران توصیه کنن. اونایی که سالهادرس اخلاق خوندن چرا براحتی به مردم توهین میکنن؟ فضای جامعه رو بهم میزنن... واقعا(این تذهبون)
1394/06/08 - 21:39
0
4
سلام
آقای ترابی شما امام جمعه برازجان را بعنوان نماینده ولی فقیه معرفی کرده اید عجبا شما اگر میخواهید دست به قلم شوید اول مطالعات خود را بیشتر کنید بعد دست به قلم شوید آخر خوانندگان عزیز این روزها شناختشان نسبت به مسائل جامعه آنقدر بالاست که از بی اطلاعی شما تعجب می کنند که چرا آقای ترابی وقتی نمی داند فرق امام جمعه با نماینده ولی فقیه چیست مقاله می نویسد . آقالی ترابی اگر نمی دانید بدانید که نمایندگان محترم ولی فقیه که حکمشان مستقیما از طرف مقام معظم رهبری ابلاغ می شود فقط در مراکز استان ها مستقرند که عنوان نمایندگی ولی فقیه را دارند ولا غیر . اگر مستندی از نمایندگی ولی فقیه بودن آقای مصلح دارید که از طرف مقام معظم رهبری حکم نمایندگی ولی فقیه را دارند در سایتتان قرار دهید تا همه بفهمند .

آقای ترابی

شما نوشته اید امام جمعه منصوب از طرف مقام معظم رهبریست . در صورتیکه ائمه محترم جمعه مراکز شهرستانها حکمشان از طرف شورای سیاست گزاری ائمه جمعه در قم صادر می شود . فقط ائمه جمعه مراکز استانها هستند که از طرف مقام معظم رهبری منصوب می شوند .
آقای ترابی
شما نوشته اید بالاترین مقام معنوی شهر شما مگر نعوذ بالله خدائید که عنوان بالاترین مقام معنوی شهر را عنوان می کنید مقام معنوی هر کس را خداوند بزرگ میداند و بس .بالاترین مقام معنوی شهر اکنون تا روشن شدن این مهم تا روز قیامت آنهم در پیشگاه رب ودود شهدایند.

آقای ترابی
دعوت به رعایت تقوی الهی نیازی به عالم بودن یا نبودن ندارد . مگر شما در پشت سر آقای مصلح نماز جمعه نمی خوانید مگر ایشان در ابتدای خطبه هایشان نمی گویند اول خودم بعد شما نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی دعوت می کنم پس اول خودشان بعد مردم .
آقای ترابی
بچه کجائید که اینقدر شجائید . از فرزندان عاشورائی شهر گفته اید . عجبا از کی تا بحال شما از راه رسیده ها شده اید فرزندان عاشورایی شهر ؟
آقای ترابی
در اینجا لازم دانستم تا به شما بچه های امروز بگویم فرزندان عاشورائی شهر امثال شهید سید ابراهیم سیاسی ها بودند که در دوران نفس گیر مبازره با منافقین کور دل شب ها تا صبح نمی خوابیدند تا این این انقلاب بیمه باشد حالا شما شده اید فرزندان عاشورائی که با زبان تهدید با مردم سخن بگوئید .
مگر حضرت امام نفرمودند این مردم بزرگند به آنها بزرگی نفروشید . شمائیکه خودتان را بعنوان پیروان ولی فقیه معرفی می کنید . آنهای افتخار این مدافع بودن ولی فقیه را دارند که در صحنه های نبرد حق علیه باطل رزم آفریدند تا امروز مدال زیبنده جانبازی را بر گردن خویش بیندازند حالا بفرمائید فرزندان عاشورایی آنانند یا شما که بقول شهید مطهری بر سر سفره آماده انقلاب جمع شده اید.
آقای ترابی در خاتمه به شما بگویم از اینکه با زبان تهدید سخن بگوئید نهایت عجز و ناتوانی شما را می رساند که نمیدانید مردم ما سره را از ناسره باز می شناسند در این شهر زبان تهدید جایی ندارد چرا که منافقین کور دل با زبان تهدید با ما سخن می گفتند اما آیا به جایی رسیدند .
آقای ترابی
همه این ها را که به شما گوشزده کردیم بخاطر این بود که بدانی اگر لازم شود فرزندان عاشورائی شهر هنوز زنده اند اگر چه بعضی از آنان در گلزار شهدا آرمیده اند اما فرزندان انقلابی روح الله همچنان ایستاد ه اند....
1394/06/08 - 20:06
0
5
البته پایان این یاداشت ابتدا طلبه ولایی بود که به عبدالله ترابی تغیر یافته است . قطعی است که نویسند با نام مستعار مطلب نوشته است!
پاسخ: هنوز هم زیر مطلب در برخی سایت های دوستان اصولگرا طلبه ولایی نوشته و زیر بعضی دیگر عبدالله ترابی!!!
1394/06/08 - 18:31
2
2
اقایان این است منطق شما که دم ازدینداری می زنید؟ این است منطق شما مگر تریبون مقدس نماز جمعه جای وحدت افرینی یاتوهین به مدیران دلسوزانقلاب است چرا شما اینقدر استفاده وتفسیر به رای ازسخنان رهبری معظم انقلاب می نمائید چرا شما بجای دعوت به وحدت درجامعه برطبل نقاق می کوبید؟ چرا اگرکسی انتقادی کرد شما با زبان تهدید با ان صحبت می کنید؟
1394/06/08 - 18:16
1
5
اقایان ایا توهین وتهمت و افترا زدن به افراد صدیق جامعه پخش شب نامه استفاده و تفسیر به رای سخنان رهبری معظم انقلاب وخود برتربینی و خود را دین دار و بقیه که در دایره شمانیستند بی دین خواندن درکجای شریعت اسلامی امده که توسط شماها هر روز شاهد ان هستیم و هجمه به نیروهای دلسوز انقلاب توسط تندروها و برگزاری تجمع های غیرقانونی توسط شماها ایا فقط شماها انقلابی و مالک انقلاب هستید؟ ایا فقط شماحق اظهار نظر به هرطریق هستید؟ کجای دین رحمانی اسلام امده که توهین به هرکسی که با فکر و عمل شما همسو نیست جایز است؟
1394/06/08 - 17:37
6
1
این مطلب چه منتشر بشود چه نشود می نویسم. سایت اتحاد خبر جوری نظرات را مدبریت می کند که تعداد موافقین بیشتر از مخالفین به نظر برسد. بیشتر اوقات در حالی که نظرات سراسر توهین موافقین خودش را منتشر می کند به نظرات مخالفین اهمیتی نداده و بیشتر آنها را حذف کرده و ادعای آزادی بیان هم دارد. در خصوص مطلب فوق هم قبلا بنده نظر گذاشتم چون باب میلشان نبود منتشر نکردند.
پاسخ: جناب قاسم کمی انصاف داشته باشید. خودتان حداقل می دانید نود درصد کامنت های شما که مجموعا طی یکسال اخیر بیش از 300 تا 350 کامنت بوده منتشر شده است!
1394/06/08 - 16:44
5
1
ابو ترابی عین حقیقت را گفته اند. شما همیشه نظرات مخالف را حذف میکنید،چاپ این جوابیه هم نوعی فریب جدید شماست.
پاسخ: چاپ نمیکنیم یه حرفیه؛ چاپ می کنیم عوامفریبیه؟!!
1394/06/08 - 15:42
0
4
جناب عبدالله ترابی
دوست عزیز وبرادر گرامی هم استانی
چرا از خودت مایه نمیذاری همه چیو وصل میکنی به اهل بیت وائمه اطهار، گذشت دوران سیاه نمائی وعوامفریبی، فتنه 88 فتنه 88 میکنی که چی بشه؟ کاش یه جو خرد داشتی کاش به اندازه یه سر سوزن در انتقادات شما راستی و..... ،عصر عصر ارتباطات واطلاعاته ملتو چی فرض کردی عمو؟ فکر میکنی همه مثل خودت چشم و گوش و قوه خرد و تعقل و دربست دادن به گروهی که در بدیهی ترین کارهای روزمره همه چیو ربط میدن به ائمه اطهار که کسی نتونه اعتراض کنه؟؟؟؟؟؟ شما تنها چیزی که برات اهمیت نداره اتحاد وهمدلی اخوی محترم. امام جمعه برازجان مگه کیه؟ یه انسان معمولی که هیچ برتری به من و افراد عادی جامعه نداره، شما مشکلت و دردت از جای دیگه ست
آدم از بی بصری بندگی آدم کرد گوهری داشت ولی نذر قباد وجم کرد
یعنی ..............................
برات دعا میکنم از جهل و کم خرد ی به نور و پاکی دل برسی. بدرود
1394/06/08 - 14:29
1
5
ازاین جوابیه اینطوراستنباط می شود نگارنده محترم انگاری خودازشاگردان حضرت امام صادق (ع) بوده وامام جمعه بزرگوار ومعظم را در زمره امامان معصوم قرار می دهند.
1394/06/08 - 14:16
1
5
درود بر حاج اکبر صابری . درود بر دولت تدبیر و امید . انشااله انتخابات مجلس .....بابای دلواپس
1394/06/08 - 13:46
0
5
باسلام و درود بر روان پاک شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی مان و امام خمینی رهبر و بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و درود بی حد و عدد و آرزوی سلامتی و طول عمر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز(دامه توفیقاته) و سلام به همه خوانندگان فهیم اتحادخیر و درود وسلام به جناب اکبر صابری عزیز
اما بعد:
متن جناب عبدالله ترابی را ملاحظه کردم اما متاسفانه جند نکته پررنگ در آن به وضوح مشخص بود که جای تامل دارد و جا دارد به ایشان نیز رعایت تقوای الهی گوشزد کند البته اگر ابن توصیه به تقوا را برتابد.
جناب ترابی در متن شما عدم علم و آگاهی به متون دینی و سیره نبوی و علوی کاملا مشهود است و البته خط تندروی هم در ستور نگاشته شده جنابعالی هویداست.
اولا: جناب ترابی شما 5 بار گفته اید امام جمعه نماینده ولی فقیه است، این حرف که احساس می شود عمدا هم این عنوان تکرار شده اشتباه می باشد و اگر سهوی هم بوده دلیل بر عدم علم ویا تند روی و یا استفاده از این عنوان مقدس به جهت کوبیدن طرف است و در حقیقت نوعی خرج از کوپن رهبر معظم روحی فداست.
دوست من رهبر معظم انقلاب در هر استان فقط یک نماینده دارد که مستقیم و با حکم معظم له در مرکز استان منصوب می شود ، و بقیه ائمه جمعه از طرف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه منصوب می شوند.
در استان بوشهر هم حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر می باشد و لا غیر.
ثانیا: اگر جنابعالی کمی دقت دینی و معرفت به متون و سنت اهل بیت داشتید می دانستید که تذکر به مومنین از دستورات موکد قرانی است و چندین بار در قران به این مورد اشاره شده که بخاطر عدم ططول کلام می گذرم ، اما دوست من این را بدان که در حکومت عدل علوی و در سنت نبوی در تذکر به مسئولین دینی حتی شخص شخیص معصوم باز است و روایات زیادی داریم که وجود نازنین مولی الموحدین توصیه می کردند که اصحاب ایشان را نصیحت کنند و استدلال می کردند که منافعی در شنیدن هست که در گفتن نیست و الی ماشاءالله روایت...
ثالثا: عزیزانی که در نماز جمعه ها شرکت میکنند و البته هواسشان به خطبه هست نه به حواشی خوب می دانند اولین جمله امام جمعه اوصیکم و نفسی به تقوالله است، دوست من اوصی فعل امر است و کم ضمیر و حرف واو حرف عطف و نفس هم اسم و حرف ی هم ضمیر و معنای جمله این است شما نمازگذاران را توصیه میکنم به تقوا و نفس خودم را هم توصیه به تقوا میکنم.
اهل معنا متوجه هستند که اولین کسی که امام جمعه توصیه به تقوا می کند نفس خودش است و با استدلال جنابعالی باید بر امام جعه هم خرده گرفت که این چه کاری است خودت رو توصیه به تقوا میکنی!!!!
در پایان قصد دفاع از جناب صابری ندارم چون دیگر ایشان نزد مخاطبین ومردم روشن ضمیر، بخوبی شناخته شده هست، ولی همگان را قسم میدهم که به این راحتی نسبت به افراد بی انصافی نکرده و خدای ناکرده باعث تضعیع حق دیگران نشیم، و این رابدانیم که این اسیاب به نوبت است.
یا حق
1394/06/08 - 13:45
0
1
یا حق
1394/06/08 - 13:32
1
5
خطاب به آقای ترابی:
- شما دلواپسان جز برچسب زدن و این و اون و متهم کردن چیز دیگه ای هم بلد هستید.
-امام جمعه محترم برازجان حرف دل 4 میلیون نفر و میزنه ولی آقای صابری حرف دل 18 میلیون نفر و میزنه.
- وقتی اکثریت میگن فرماندار و رئیس آموزش و پرورش کارشون عالیه، امام جمعه نباید خلاف اکثریت عمل کنه.
- امام جمعه معصوم نیست، اگه حرف نادرستی بزنه باید بهش تذکر داده بشه که آقای صابری به نمایندگی 18 میلیون نفر این کار و به خوبی انجام داد.
- در ضمن کاسه داغتر از آش نشین.....
1394/06/08 - 13:15
0
6
با سلام. نویسنده محترم گویی فراموش کرده اند که تذکر لسانی وظیفه همگانی . وگویی امام جمعه محترم را برتر از علی ابن ابیطالب نشانده اند " آنجا که فرمود: عیوب مرا به من بگویید که اگر قادر به شنیدنش نباشم چگونه قادر به اصلاح آنم."دوست عزیز امام جمعه محترم درس خوانده مکتب امام جعفر صادق(ع) این را هم خوانده است. شما چرا کاتولیک تر ازپاپ شده ای؟ در ضمن- محض اطلاع و اقدام مقتضی- از قدیم گفته اند"آنکس که صدای گریه اش از صاحب عزا بلندتر است چاپلوس است."


ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 11 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...