امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 18 مرداد 1394 - 06:33

اتحادخبر: فال روزانه یکشنبه 18 مرداد 1394

اتحادخبر: چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است


دوست عزیزی که 18 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! برای این که امسال بیشترین بهره را از سالتان ببرید باید نظم، صبر و پشتکار ویژگی هایی هستند که بسیار به کارتان خواهند آمد. چنانچه روی پروژه ها و ایده های قدیمی و یا نیمه کاره تان وقت بگذارید و به اندازه کافی انرژی صرف کنید، تلاش هایتان به نتیجه خواهند رسید و به منافع بزرگی دست پیدا خواهید کرد. این تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که تلاش و تمرکز کافی برای تحقق بخشیدن به ایده هایتان را داشته باشید. امسال باید وقتی که صرف کار و فعالیت می کنید نسبت به زمانی که صرف تفریح و خوشگذرانی می کنید خیلی بیشتر باشد. به ویژه تا فرا رسیدن بهار تا جایی که می توانید کار کنید و اوایل فروردین ماه به تفریح بپردازید. عزیزان و نزدیکانتان در راهی که در پیش دارید کمک زیادی به شما خوهند کرد.

فروردین
شاید فکر کنید که همه چیز عالی است و خیلی خوب دارد پیش می رود ولی ناگهان اتفاقاتی پیش بیایند که همه محاسباتتان را بهم بریزند. مواظب اطراف باشید و در صورت بروز مشکل به جای این که سعی کنید جواب همه چیز را خودتان پیدا کنید  از دانش دیگران نیز استفاده کنید. امروز زمان بسیاری برای استراحت کردن خواهید داشت، با این حال کارهای خانه را هم باید انجام دهید، هرچند به نظرتان می رسد که این کارها اصلا تمامی ندارند. در مورد مسائل احساسی عکس العمل های خیلی سریع نشان ندهید و قبل از هر کاری به خودتان فرصت بدهید و کمی فکر کنید. شاید با کمی اندیشیدن حق را به طرف مقابل بدهید.

اردیبهشت
دیگران در اتفاقاتی که امروز برایتان می افتند نقش بسیار بزرگی دارند. ارتباط نزدیک با دیگران اهمیت بسیار زیادی دارد. با این حال ممکن است که حتی در یک گروه بزرگ باز هم احساس تنهایی کنید. شاید دلتان بخواهد که تنها به یک نفر نزدیک شوید و فقط با او ارتباط برقرار کنید. هر کاری از دستتان بر می آید را انجام دهید تا با نگرشی مثبت با هر آنچه که امروز شما را به مبارزه می طلبد مواجه شوید. این که بخواهید زمانی را صرف خودتان بکنید حق مسلم شما است، ولی مواجه شدن با نیازهای سایر افراد خانواده در این راه برای شما ایجاد مانع خواهد نمود. برای این که هر دو طرف به خواسته های خود برسند باید یک راه میانه پیدا کنید.

خرداد
امروز ممکن است در وضیت سختی گیر افتاده باشید، طوری که انگار دارید به دو سمت کاملا مخالف کشیده می شوید و معلوم هم نیست که کدام جهت به کجا ختم می شود. امروز نهایت دقت را داشته باشید که کسی از شما سوء استفاده نکند. هر چند گفتن این حرف از عمل کردن به آن راحت تر است. برای این که ذهنتان به آرامش برسد لازم نیست که هر فکری که به ذهنتان می رسد را بلافاصله با دیگران در میان بگذارید. برای این که بتوانید به خواسته هایتان برسید به شما پیشنهاد می کنیم که به جای این که همزمان برای رسیدن به چند هدف تلاش کنید، هر بار روی یک هدف متمرکز شود و هر کاری از دستتان بر می آید برای رسیدن به آن انجام دهید.

تیر
به احتمال خیلی زیاد بهترین راه حل برای به خوبی و خوشی پشت سر گذاشتن امروز این است که کنترل امور را رها کنید. در مورد مسائل احساسی امروز دیگران انگار در یک گرد باد گرفتار شده اند و پی بردن به این که چه چیزی در سرشان می گذرد کار بسیار سختی است. کمی بیخیال باشید و ببینید تا فردا کار به کجا می رسد. امروز تا جای ممکن از گرفتن تصمیمات جدی اجتناب کنید. امروز درگیری های فکری و خیال پردازی هایتان باعث می شوند که بخواهید تنها بمانید و از دیگران فاصله بگیرید. ولی بهتر است که ارتباط خود را با دیگران حفظ کنید، به ویژه به شما پیشنهاد می شود که عشقتان را امروز در کنار خود داشته باشید.

مرداد
امروز مواظب رفتارهایتان باشید و تا جایی که می توانید از جذابیت ذاتی خود استفاده کنید. هر چقدر با دیگران ارتباط بیشتری برقرار کنید و از انرژی جمع بهره ببرید برایتان بهتر خواهد بود. همین که بتوانید حرکت در جهت درست را شروع کنید ادامه دادن راه و رسیدن به قله برایتان بسیار راحت خواهد بود. چیزی که اهمیت زیادی دارد این است که مسئولیت کارهایی که می کنید و تصمیماتی که می گیرید را به عهده بگیرید. دلتان می خواهد امروز به رقص و شادی بگذرد، ولی نگرانی های مربوط به کاری که باید در آینده نزدیک انجام دهید مانع شادی شما می شود. این فکرها هیچ کمکی به شما نخواهند کرد، روز خودتان را خراب نکنید.

شهریور
اعتقادات متعصبانه دیگران در مورد روش انجام دادن کارها و موقعیت هایی که امروز پیش می آیند ممکن است روند پیشرفت شما را کمی کند کنند. راه حل مقاومت در برابر این وضعیت این است که به خاطر بیاورید که دیگران دشمن شما نیستند، پس در مورد این موضوع زیاد حساسیت به خرج ندهید. بهترین کار این است که کارها را ساده بگیرید و اطمینان داشته باشید که همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت. گزینه های زیادی که امروز پیش رو دارید ممکن است باعث سردرگمی شما بشوند و از سر بی حوصلگی بخواهید بدون فکر کردن تصمیم بگیرید. توصیه می کنیم عجله نکنید و قبل از تصمیم گیری همه جوانب را در نظر بگیرید. یادتان باشد خنده بر هر درد بی درمان دواست.

مهر
روح ماجراجوی شما بینظیر است، ولی امروز از آن روزهایی است که باید منطقی عمل کنید و برای کارهایی که انجام می دهید توجیه داشته باشید. دیگران ممکن است به شما و سبک زندگیتان حسادت کنند و به همین دلیل بخواهند که از کارهایی که انجام می دهید ایراد بگیرند. به هیچ عنوان فکر نکنید که کارهایی که انجام می دهید فقط به خاطر این که یکی دو نفر دیگر با آنها مخالفت می کنند اشتباه یا بد هستند. برنامه ریزی های زیاد و بیش از حد برای شما فقط سردرد به همراه خواهند داشت، زیرا همه چیز همیشه آن طور که ما می خواهیم پیش نمی رود. برخلاف آنچه فکر می کنید امروز بهتر است در لحظه تصمیم بگیرید و عمل کنید.

آبان
جنگجوی درونتان امروز ممکن است به جوش و خروش در بیاید. شاید در مورد کارها و تصمیمات خود تردید داشته باشید. به این که همیشه دارید در راه درست پیش می روید اعتماد داشته باشید. احتمال دارد امروز برایتان با اندکی تنش همراه باشد، ولی زیاد روی این موضوع متمرکز نشوید، این وضعیت خیلی زودگذر است. نباید عکس العمل شدید نشان داده و یا فکر کنید که کاری که دارید انجام می دهید اشتباه است. افکار عجیب و غریب در رابطه با گذشته های دور به ذهنتان خواهند آمد که می توانند شما را دچار تردید و نگرانی کنند. خودتان را اصلا نگران نکنید و با ذهنی باز و خیالی راحت تغییرات را بپذیرید.

آذر
شاید احساس کنید که در درجه دوم اهمیت قرار گرفته اید و یا تلاش هایتان دیده نمی شوند. ممکن است که احساس کنید که تمام کارهای دیگران نیز به دوش شما هستند ولی شما در مقابل هیچ چیزی دریافت نمی کنید. کلید رهایی از این تفکر این است که کارهایی را انجام دهید که خودتان واقعا دلتان می خواهد و آنها را فقط به خاطر خودتان انجام دهید و نه دیگران، زیرا در غیر این صورت انتظار خواهید داشت که آنها نیز در مقابل کاری برای شما انجام دهند! اگر فکر می کنید که دارید خیلی کند پیش می روید کاملا در اشتباهید، هیچ وقت نباید خودتان را با دیگران مقایسه کنید، همه چیز کاملا نسبی است. کمی موسیقی ملایم باعث آرامش شما خواهد شد.

دی
شاید فشار بسیار زیادی را احساس کنید و یا فکر کنید که کاری را به سرعت باید انجام دهید، ولی با عجله کردن فقط اوضاع را از این که هست بدتر خواهید کرد. چند قدم عقب بروید و نگاهی دوباره به وضعیت خود بیندازید و نفسی عمیق بکشید. خواهید دید که وضعتان خیلی از آنچه خودتان فکر می کنید بهتر است و باید شکرگذار باشید. مسائل مربوط به عشق و احساس امروز کمی گیج کننده خواهند بود. باید حواستان باشد که نیروهایی قوی در کار هستند که اوضاع را از این که هست سخت تر کنند. اجازه ندهید که این انرژی شما را دلسرد و نا امید کند. به خودتان بگویید که این نیز بگذرد و همه چیز به زودی روبراه خواهد شد. فعلا فقط همه چیز را به دست خدا بسپارید.

بهمن
امروز به اطلاعاتی که به دست می آورید توجه داشته باشید ولی با آنچه که می فهمید خیلی احساسی برخورد نکنید. بهترین راه حل ممکن این است که با وضعیتی که پیش آمده بیطرفانه مواجه شوید. یادتان باشد که تمرکز بیش از حد روی برنامه هایتان شما را از فرصت های دیگری که در مسیرتان قرار می گیرند غافل نکنند. امروز خیلی برای آینده برنامه ریزی نکنید و تا جایی که می توانید در لحظه زندگی کنید. دلتان هوس تفریح و خوشگذرانی کرده است، ولی انگار هیچ کس با پیشنهاد های شما برای تفریح موافق نیست و هر کس فکری برای خودش دارد. خیلی یکدنده نباشد و روی حرفتان پافشاری نکنید تا هم خودتان لذت ببرید و هم بگذارید بقیه از وقتشان لذت ببرند.

اسفند
امروز انگار هیچ کس قصد ندارد از موضع خود کوتاه بیاید و جو امروز کمی خصمانه به نظر می رسد. شما ممکن است بین عقل و احساستان گرفتار شده باشید و هیچ یک را نمی توانیدبه راحتی به نفع دیگری از میدان به در کنید. بهترین راه حل این است که تا جای ممکن حد وسطی بین این دو پیدا کنید. شاید راه حلی که به دست می آید دقیقا همانی نباشد که شما می خواهید ولی این راه حل به نفع همه خواهد بود. گزینه هایی که پیش رو دارید بسیار شبیه بهم به نظر می رسند و انتخاب کردن برای شما کمی سخت خواهد بود و شاید حتی دلتان بخواهد همزمان چند راه مختلف را برگزینید. ولی به خودتان خیلی سخت نگیرید همه این راه ها شما را به سوی آینده پیش خواهند برد./ب



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۶ [حدود 19 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۲ [حدود 5 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 15 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...