امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 17 مرداد 1394 - 07:19

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 17 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر عاشق ماجراجویی هستید و دوست دارید از محدودیت ها عبور و چیزهای جدید را تجربه کنید، امسال سال خوبی برای این کار خواهد بود. شاید بد نباشد به مکانی که تا به حال نرفته اید، سفر کنید. مهم نیست که تمرکز و توجه خود را بر چه چیزی گذاشته اید، آنچه اهمیت دارد این است که باید تمام توان و شجاعت خود را به کار گیرید و در زمینه ای که می خواهید قدم بردارید و به جلو حرکت کنید. بد نیست چیزهای جدید را تجربه کنید و کمی از عادات روزمره خود به دور باشید. در ماه آبان نتایج آن را در زندگی خود خواهید دید. به زودی عشق در خانه شما را می زند، با آغوش باز پذیرا باشید زیرا نتایج مثبتی در زندگی تان خواهد گذاشت.

فروردین

امروز روز بسیار هیجان انگیزی برایتان خواهد بود بنابراین حواس تان به فرصت هایی که پیش پایتان قرار می گیرد، باشد. اگر از توانایی های خود اطمینان دارید، وقت را تلف نکنید، آنها را به کار گیرید و از آنها بهره ببرید و به رقابت با دیگر افراد بپردازید. امروز دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد بنابراین لبخند را فراموش نکنید. شاید بهتر باشد در روابط عاطفی خود تجدید نظر کنید. افکار زیادی در سر دارید اما نمی دانید چگونه آنها را مدیریت کنید. شاید یک سفر کوتاه ذهن شما را باز کند. آن وقت می توانید به موقعیت فعلی خود آنطور که می خواهید تغییر دهید.

اردیبهشت

پس از مدت ها تلاش بالاخره به پیشرفتی که منتظر آن بوده اید، می رسید. پروژه ای را که مدت ها بود روی آن کار می کردید، پس از ساعت ها تمرکز، آخرین تصمیم را می گیرید و به پایان می رسانید. شما نتیجه تلاش هایتان را آن طور که لایق اش هستید، خواهید گرفت. مهارت های شما بی نظیر است و از این موضوع احساس خشنودی می کنید. بنابراین موفقیت خود را جشن بگیرید. شما زمان زیادی را صرف حل مشکلات عاطفی خود کرده اید و حال به این نتیجه می رسید که باید این وضعیت را تمام کنید و قدم به مرحله دیگری بگذارید. کمی به آینده، اولویت و ارزش های زندگی خود بیاندشید و با اراده ای راسخ در مسیری که به نظرتان بهترین است، پیش روید.

خرداد

اول هفته شما پر از شور و اشتیاق خواهد بود. خون در رگ های شما جریان می یابد و سرشار از انرژی می شوید. خوشبختانه شما فردی مهم برای دیگران هستید و می توانید انرژی مثبت امروز خود را با آنها به اشتراک بگذارید. دوستان صمیمی خود را دعوت کنید و با هم خوش بگذرانید. امروز بهترین زمان است تا روابط اجتماعی خود را گسترش دهید بنابراین از آن نهایت استفاده را بکنید. رابط عاطفی شما کمی دچار تغییر و تحول شده است و امروز زمان آن است که با دقت بیشتر به مسائل نگاه کنید. شاید دلیل آن تغییرات شخصیتی شما و به همان نسبت شریک زندگی تان است. رشد کردن، یکی از حقایق زندگی است و نباید از آن دلگیر باشد. به جای غصه خوردن، با آن پیش روید.

تیر

شاید امروز انرژی لازم را نداشته باشید اما نا امید نشوید. حتی اگر فکرتان درگیر است، کارهایی را که به شما پیشنهاد می شود، انجام دهید. شاید شروع آنها کمی برایتان سخت باشد اما به تدریج از پس آنها بر خواهید آمد. اگر به دنبال پاداش هستید، در کار خود کمی سیاست به خرج دهید. شما معتقد به تغییرات ناگهانی هستید اما شاید بد نباشد در روابط عاطفی خود کمی آهسته تر پیش روید. باید قلب خود را باز بگذارید و احساسات خود را بیان کنید تا اتفاق های خوشایندی برایتان بیافتد. قدم اول را بردارید تا همه چیز خود به خود پیش رود.

مرداد

این طور تصور می کنید که در آن واحد در چند مسیر زندگی در حال دویدن هستید و هیچ کدام از آنها را آن طور که باید انجام نمی دهید. اما نگران نباشید این احساس شما فردا از بین خواهد رفت. سعی کنید تمرکز خود را بر اولویت های زندگی تان بگذارید تا بتوانید قدم های بزرگ تری بردارد. از این که از مسیر زندگی خود و قوانین آن جدا شوید، نگرانید، اما تغییرات و چیزهای جدید همیشه هم بد نیستند. امروز وقت آن است تا تصمیم نهایی خود را بگیرید یا باید به اتفاق های جدید تن دهید یا باید در همان شرایط کسل کننده خود باقی بمانید.

شهریور

بهتر است امروز که اول هفته است، کمی به ظاهر خود توجه کنید. مثلا می توانید مدل موهای خود را تغییر دهید یا حتی به آرایشگاه بروید و آن را کوتاه کنید. پوشیدن لباس های رنگی هم ایده خوبی است. این  کار به شما کمک می کند تا از عادات روزمره و کسالت بار خودتان کمی فاصله بگیرید و جذاب تر از همیشه به نظر آیید. امروز یکی از خاطره انگیز ترین لحظات زندگی شما خواهد بود زیرا به در خواست رابطه با فردی جواب مثبت می دهید. اگر باورتان نمی شود، بهتر است کمی صبر کنید. انرژی خود را جمع و با انگیزه کافی به جلو قدم بردارید.

مهر

با انرژی که امروز به دست می آورید، قدرت این را پیدا می کنید که به تمام جنبه های زندگی از نو فکر کنید. اگر تصور می کنید که شغل تان مناسب شما نیست، شاید زمان آن است که تغییرش دهید. از خودتان بپرسید که چه چیزی می خواهید و با توجه به مهارت هایتان شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید. چرا حال که زندگی شما نیاز به تغییر دارد، آن را رد و بر تصمیم تان پافشاری می کنید. امروز به چیزهایی که در رابطه عاطفی خود در آینده به آن احتیاج دارید پی می برید و با توجه به آن باید درباره رابطه کنونی تان تصمیم بگیرید. نگران نباشید، زمین و زمان دست به دست هم می دهند تا بهترین را انتخاب کنید.

آبان

شما آماده تغییرات زندگی هستید. دلیل این تغییرات نارضایتی شما از زندگی شخصی یا شغلی نیست، بلکه دوست دارید چیزهای بزرگ تری را تجربه کنید. البته قبل از آن باید بدانید که دقیقا از زندگی چه می خواهید.  از هر فرصتی که پیش روی شما قرار می گیرد، استفاده کنید. شاید برای آگاهی بیشتر باید به یک مسافرت بروید یا حتی تحصیلات خود را افزایش دهید. اگر تنهایی از پس آن بر نمی آیید، از یکی از دوستان تان کمک بگیرید. امروز روز خاصی برای شما است زیرا شاهد پیشرفت در زندگی خود خواهید بود. رابطه عاطفی تازه ای را آغاز می کنید که باعث تغییرات مثبتی در تمام زمینه های زندگی شما خواهد بود.

آذر

 با فردی ملاقات می کنید که تاثیر زیادی بر زندگی شما به خصوص در زمینه شغلی خواهد گذاشت. اگر فکر می کنید که مدت ها است در زندگی خود پیشرفت نکرده اید، از این فرصت استفاده کنید و آن را از دست ندهید. این فرد می تواند راههای دیگری را به شما نشان دهد. علارغم نا امیدی بهتر است فعلا شغل قبلی خود را با همان روند همیشگی ادامه دهید. اگر چه دچار شک و تردید شده اید اما مسیری که در آن هستید، اشتباه نیست. چرا وقتی هنوز یک قدم هم برنداشته اید، منتظر تغییر هستید. عشق زندگی تان نیز در انتظار است  اما شما هنوز هم تردید دارید. بیایید صادق باشید، واقعا از زندگی چه می خواهید؟

دی

ماههاست که زندگی شخصی و شغلی شما دچار دگرگونی و هیجان شده است. اگر تا به حال تغییر را در آن احساس نکرده اید، ناامید و دلسرد نشوید زیرا به زودی اتفاق های خوبی خواهد افتاد. سعی کنید قدم هایتان را هدفمند بر دارید. توصیه می کنیم امشب خود را با یکی از عزیزترین های زندگی تان بگذرانید. اگر می خواهید از رازی که در رابطه عاطفی شما وجود دارد باخبر شوید، قبل از آن باید شیوه آشکار شدن آن را بیاموزید. سعی کنید با احتیاط حرکت کنید اما یادتان باشد هر چه بیشتر در این راه درنگ کنید، بیشتر پشیمان خواهید شد.

بهمن

امروز خوشبختی دوباره به سراغ شما می آید بنابراین چشم و گوش خود را باز کنید تا آنها را از دست ندهید زیرا ممکن است از مسیری که انتظارش را ندارید، سر برسند. آماده تغییراتی در زندگی شخصی و شغلی خود باشید. شما باید خود برای قدم هایی که بر می دارید، تصمیم بگیرید. درباره مشکلاتی که در رابطه عاطفی شما رخ داده، به نتیجه می رسید و راه حلی مناسب به ذهن تان خطور می کند که می تواند در بهبود رابطه تان موثر باشد. حال که آمادگی این تغییر را در زندگی خود دارید، قدم اول را بردارید.

اسفند

امروز جیب تان پر از پول است. اگر چه شما در حال زندگی می کنید، نه آینده و دوست دارید به جای جمع کردن پول، آن را خرج خوشگذرانی خود کنید اما بهتر است امروز با احتیاط عمل کنید. روابط اجتماعی شما امروز به اوج خود می رسد بنابراین عصر خود را با دوستان نزدیک و عشق زندگی تان بگذرانید. اگر نسبت به رابطه عاطفی خود احساس خوبی ندارید، زاویه دید خود را تغییر دهید تا جنبه های دیگری از زندگی برای شما آشکار شود. درست است که عشق زندگی تان شما را ناراحت کرده است اما این شمایید که باید قدم اول را برای بهبودی آن بردارید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • چهار درصد باقیمانده از کالاهای متروکه سنواتی بنادر بوشهر در مسیر تعیین تکلیف قرار گرفت /اهتمام ویژه دستگاه قضا برای خروج کامل کالاهای متروکه از بنادر استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 10 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 10 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 22 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 22 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری 1 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 7 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 7 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...