کد خبر: 48436 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 15 مرداد 1394 - 07:09
فال روزانه پنجشنبه 15 مرداد 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال ارتباطات شما کلید اصلی موفقیتتان خواهند بود. راه های جدیدی برای حرف زدن، گوش کردن، یاد گرفتن و ارتباط برقرار کردن با دیگران فرا خواهید گرفت. توانایی ها و الگوهای خود در برقراری ارتباط های شخصی و کاری را کرد بررسی قار خواهید داد و یاد خواهید گرفت که چگونه پیام خود را در هر زمینه ای با مهارت و دقت کافی به دیگران منتقل کنید. در اوایل آبان ماه با آغاز ایجاد تغییر در عادت های قدیمی خود که نقش بازدارنده دارند احساس رشد و پیشرفت خواهید کرد. تا آخر سال خواهید توانست مهارت های بسیاری به دست بیاورید و حتی در زمینه آموزش آنها به دیگران دست به کار شوید. توانایی های خود را دست کم نگیرید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. همه شما را به عنوان فردی باهوش و با استعداد می شناسند!

فروردین
این اواخر در انجام وظایف و کارهای روزانه تان کمی تنبل شده اید و احساس رخوت می کنید، ولی امروز با صدای ساعت زنگی از خواب بیدار می شوید و از جا بر می خیزید. متوجه شده اید که وقتی برای تلف کردن باقی نمانده است و سریعا باید وارد عمل شوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که روی یک هدف متمرکز شده و تمام انرژیتان را صرف آن کنید. اگر از آن دسته آدم هایی هستید که مرتب از این شاخه به آن شاخه می پرند اکنون زمان خوبی برای ایجاد تغییر در رویه تان می تواند باشد. چنانچه می خواهید به اهدافتان برسید باید یک برنامه دقیق و منظم داشته باشید. چنانچه برای حفظ این برنامه به آرامش و تمرکز بیشتر نیاز دارید از کسی که دوست دارید بخواهید به شما کمک کند.

اردیبهشت
امروز برای شما روز نسبتا پرماجرایی خواهد بود. به احتمال زیاد بالاخره مجبور خواهید شد که با موضوعات خسته کننده ای مثل جزئیات نهایی یک پروژه کاری یا مشکلات کوچک در منزل سر و کله بزنید. تا زمانی که این کارها به پایان نرسند هر چقدر هم که موضوعات جالبتری توجهتان را به خود جلب کنند، استراحت نکرده و دست از کار نخواهید کشید. تنها چیزی که برایتان مهم خواهد بود حل کردن این مشکلات است. امروز به قول هایی که به دیگران داده اید عمل کنید، آنها بیش از آن چه که فکرش را بکنید از شما سپاسگزار خواهند بود. همراه با عشقتان برای یک آخر هفته لذت بخش برنامه ریزی کنید.

خرداد
در درون خودتان آتشی خروشان احساس می کنید. دلتان می خواهد با کسانی که دوست دارید حرف بزنید و یا برای آنها کاری بکنید تا خودتان و احساستان را به آنها ثابت کنید. در انجام این کار تمام تلاش خود را کرده و انرژی زیادی صرف خواهید کرد ولی این را هم بدانید که بسیار موفق خواهید بود. تا آخر روز خیلی خسته خواهید شد، خودتان را برای یک استراحت حسابی آماده کنید.  این هفته فرصت زیادی برای پرداختن به کارهایی که دوست دارید نداشته اید. آخر هفته فرصت خوبی است که به کارهای مورد علاقه تان بپردازید. اگر بعد از این روز شلوغ هنوز هم انرژی دارید با دوستانتان و کسانی که دوست دارید بیرون بروید و تا پاسی از شب تفریح کنید.

تیر
خودتان را برای یک روز پرمشغله آماده کنید و هیچ نوع کار اضافی را در برنامه خود قرار ندهید. در خانه، خانواده و رابطه عاطفیتان انتظارات بسیار زیادی از شما می رود. کمی از قدرت و توانایی خود را حفظ کنید زیرا به انرژی بسیار زیادی نیاز خواهید داشت. در غیر این صورت دچار خستگی مفرط خواهید شد و اعصابتان بسیار ضعیف خواهد شد. حس می کنید اطرافیانتان تلاش زیاد شما را نمی بینند. اگر کسی که دوست دارید شما را مجبور به کارهایی می کند که هیچ علاقه ای به آنها ندارید حالا دیگر وقت آن شده است که مقابل او بایستید و حد و مرزها را در رابطه خود مشخص کنید. این کار به رشد رابطه شما کمک زیادی خواهد کرد.

مرداد
امروز به احتمال زیاد یکی از دوستانتان برای صرف یک فنجان چای به خانه شما خواهد آمد. او انرژی بسیار زیادی را به شما منتقل خواهد کرد، ولی اگر این دیدار کمی دیر وقت صورت بگیرد ممکن است باعث شود نتوانید امشب به موقع بخوابید. انرژی دیدار با این دوستتان روی فردای شما نیز تاثیر خواهد گذاشت و در افزایش سرعت کارهایتان موثر خواهد بود. مواظب باشید گزینه های زیادی که پیش رو دارید باعث سر در گمی شما نشود و در انتخاب خود دقت کنید. آیا حرف مهمی در ذهنتان است که باید با عشقتان در میان بگذارید؟ امروز بهترین فرصت برای این کار می تواند باشد. اکنون زمان خوبی برای مخفی کردن نیست، حرف دلتان و حقیقت را بگویید.

شهریور
نیاز شدیدی به استفاده از انرژی جسمانی خود احساس می کنید و این باعث احساس نیاز به ورزش در شما خواهد شد. آیا به اندازه کافی ورزش می کنید؟ اگر پاسختان به این سوال منفی است، اکنون زمان خوبی برای رفتن به باشگاه می تواند باشد. حتی بهتر است که در ورزش های گروهی شرکت کنید و دوست های جدیدی نیز از این طریق پیدا کنید. با وجود این همه انرژی که در خود احساس می کنید. شاید ریلکس کردن به نظرتان سخت بیاید، اما حداقل کمی دراز بکشید تا باتری هایتان شارژ شوند و بتوانید فردا از روز تعطیل خود نهایت استفاده را ببرید. در مورد قوانین رابطه خود با همسرتان صحبت کنید و حدود را مشخص کنید.

مهر
یک چنین روزی باعث می شود که به یک حقیقت قدیمی پی ببرید: سختی ها  و مشکلات خیلی زود فراموش می شوند و این خاطرات خوب هستند که باقی می مانند. امروز سرشار از انرژی هستید. به نظرتان با این همه انرژی چکار باید کرد؟ زمینه های بسیاری هستند که می توانید انرژی خود را در آنها به کار بگیرید. باید از ابتدای راه شروع کنید و فکر نکنید که یک شبه می توان راه صد ساله را پیمود. حتی در ساده ترین مکالمات سوء تفاهم ها و دلخوری های کوچکی ممکن است بین شما و دوستانتان پیش بیاید. در مورد تعهدات خود به عشقتان فکر کنید و ببینید در رابطه شما چه کسی قدرت را در دست دارد و این نبرد قدرت را به نتیجه برسانید.

آبان
آیا دلتان می خواهد به نقطه ای دوردست سفر کنید؟ دلتان می خواهد در اروپا و یا کشورهای خارجی دور دست زندگی کنید؟ یک چنین فکرهایی ممکن است در حال حاضر فکرتان را به خود مشغول کنند چرا که در حال گسترش گزینه های پیش رویتان برای ادامه زندگی هستید. ببینید آیا واقعا می توانید به طور جدی در این زمینه برنامه ریزی کنید؟ دیگران در حال حاضر خیلی راحت به شما و نقشه هایتان اعتماد خواهند کرد. اگر برای رابطه عشقی خود برنامه ای در سر دارید بدانید که فقط با رویاپردازی نمی شود پیش رفت، باید جلو بروید و هر چند کوچک، گام بردارید. ببینید رابطه تان به کدام سمت دارد پیش می رود؟

آذر
چه تغییراتی دارند در روابط دوستانه شما به وجود می آیند؟ به نظر می رسد که امروز دنبال جنگ و دعوا می گردید. آیا کسی نقش شما را دزدیده و به جای شما موقعیتی که مدتی است انتظارش را داشته اید به دست آورده است؟ شما دوست دارید که رهبری گروه را در دست بگیرید و حالا با مخالفت مواجه شده اید. چرا یک کار گروهی تازه راه نمی اندازید و خودتان مدیریت آن را به عهده نمی گیرید؟ برنامه ریزی برای یک مسافرت فکر خوبی می تواند باشد. درست است که لذت بردن از رابطه عاطفیتان مهم است، اما آیا احترامی که انتظار دارید را از این رابطه دریافت می کنید؟ آیا به همان اندازه که برای عشقتان مایه می گذارید از جانب او نیز دریافت می کنید؟

دی
لحظاتی وجود دارند که هر کسی به شدت احساس می کند که چه سرنوشتی در انتظارش است و امروز برای شما یکی از آن روزهاست. به زودی در زندگی خود نیاز به تغییراتی اساسی را احساس خواهید کرد که تا چند سال زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده و جهت آن را تغییر خواهند داد. این تنها شغل شما نیست که تحت تاثیر این موضوع قرار خواهد گرفت، بلکه روی تمام زمینه های مختلف زندگی شما، روابط، محل زندگی و فرزندانتان نیز اثرگذار خواهد بود. امروز اوضاع با شریک زندگیتان زیاد مساعد به نظر نمی رسند، اما اگر دلخوری هم داشته باشید بهتر است امروز را سکوت کنید، چرا که فقط هیزم این آتش را بیشتر خواهید کرد. سعی کنید در مورد مشکلاتتان مطالعه کنید و یاد بگیرید چطور باید آنها را حل کنید.

بهمن
بعد از چند روز نه چندان خوشایند، امروز بالاخره انرژی شما را افزایش خواهد داد. هر کسی که بخواهد مانع شما شده و جلویتان را بگیرد بهتر است مواظب خودش باشد چرا که شما امروز اصلا حال و حوصله مخالفت ها و اعتراضات دیگران را نخواهید داشت. شما نمی توانید محدود شوید. اکنون فرصت خیلی خوبی برای ثابت کردن قابلیت هایتان به عنوان یک مدیر و مربی خوب می تواند باشد. امروز ممکن است عشقتان کمی بدخلقی کند، و حتی اگر سعی کنید او را آرام کنید فایده نخواهد داشت. همه ما بعضی وقت ها از دنده چپ بلند می شویم، اگر نمی توانید این حالت او را تحمل کنید و با او کنار بیایید کمی فاصله بگیرید و او را به حال خودش بگذارید.

اسفند
امروز یک نفر که به احتمال زیاد یک مرد خواهد بود با اراده و پشتکار بسیار زیاد خود که ناشی از قدرت روحی و ذهنی و ایمان اوست شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این همان خصوصیاتی است که از یک رهبر قدرتمند انتظار می رود. روبرو شدن با این شخص باعث خواهد شد که شما نیز دلتان بخواهد کارهای خوب انجام داده و یا حتی در کارهای خیریه شرکت کنید. اگر به نظر همکارانتان در کارتان خیلی جدی هستید، به حرف ها و گوشه کنایه های آنها اهمیت ندهید، نتایج کارهایتان نشان دهنده قابلیت شما خواهند بود. چه کسی در رابطه شما قدرت را در دست دارد و مشخص می کند که رابطه شما در چه مسیری باید پیش برود؟ سعی کنید در مورد مرزها در رابطه تان با عشقتان حرف بزنید.
 
 
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/48436