کد خبر: 47330 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 تير 1394 - 12:09
تنگ ارم و جاده ای با نام و نشان "مرگ"

اتحادخبر: تاکی در جاده تنگ ارم دشتستان پدر باید شاهد مرگ فرزند ویا فرزند شاهد مرگ پدر بر اثر حوادث جاده ای باشد؟

اتحادخبر: تاکی در جاده تنگ ارم دشتستان پدر باید شاهد مرگ فرزند ویا فرزند شاهد مرگ پدر بر اثر حوادث جاده ای باشد؟

به گزارش «اتحادخبر» به نقل از سایت زیوان؛ تا کی مردم باید در خانه هایشان حرف از کمبود و یا نبود اعتبار بزنند جمله ای که دو کلمه بیش نیست اما روزانه وهرروز هم چندین بار مردم این دیار از مسئولین ویا همان خادمین خود(به گفته خودشان)می شنوند.

آیا بیش از سی وشش سال انتظار این مردم ، دادن کشته ومجروح و یتیم شدن فرزندانشان دیگر بس نیست؟

IMG-20150712-WA0113

منطقه ای که بیش از دو سوم شهرستان دشتستان و یک ششم استان بوشهر را در برگرفته آیا انتظار مردمان آن برای داشتن یک راه ارتباطی نسبتا” مناسب آن هم در قرن بیست ویکم زیاد است؟

هر روز در احوالپرسی های این مردم سخن از رفتن یا برگشتن از مراسم عزاست بطوریکه حرف از پرشدن وقت آنها از شرکت در مجالس عزای فرزندانشان و نداشتن وقت جهت دید وبازدید می باشد.این مردم به چه گناهی باید هرروز با دستان خود فرزندانشان را بخاطر نداشتن راه مناسب به خاک بسپارند؟

در استانی با دارا بودن ششصد وده کیلومتر بزرگراه که از نظر تولید وصادرات نفت مقام اول،از نظر تولید وصادرات گاز مقام اول نیز هست، آیا سودی هم از این اول بودن ها نصیب مردمان این دیار شده؟ تا کی باید منتظر مرگ فرزندانشان در راههای شهر و روستای خود باشند؟

IMG-20150712-WA0115

به تازگی یکی از فرزندان همین دیار مسئولیت راههای استان را بر عهده گرفته، ای کاش مسئولین استانی وکشوری از او حمایت میکردند تا در این مسئولیت بماند شاید او که خود از همین مردم رنج کشیده است مرحمی بر دل این مردم بگذارد.

این سوال مردم بخش ارم وبوشکان است از بخشداران، فرماندار، استاندار و رئیس جمهور است که که آیا توقع داشتن یک راه مناسب تا فرزندانمان کشته نشوند انتظار زیادی هست؟

آیا زمانی هم خواهد رسید که این مطالعات وبررسیها تمام شود تا مردم اینجا هم جاده ای داشته باشند که امید شان برای سالم برگشتن از آن جاده بیشتر شود؟/ج

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/47330