امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 23 تير 1394 - 09:10
اختصاصی اتحادخبر:

اتحادخبر: اتحاد و همدلی صدها اصلاح طلب دشتستانی در ضیافت افطاری روز دوشنبه 22 تیرماه در محل تالار آینه برازجان به نمایش گذاشته شد. در این ضیافت حدود 800 فعال اصلاح طلب شرکت داشتند و هر دو سالن تالار آینه جای یک صندلی خالی نداشت. حضور برخی مقامات مسئول از جمله زرین فر معاون استاندار بوشهر- زارع فرماندار دشتستان - قائدی فرماندار دیلم- ترکزاده فرماندار...

اتحادخبر- سیده هدیه علوی شریف: اتحاد و همدلی صدها اصلاح طلب دشتستانی در ضیافت افطاری روز دوشنبه 22 تیرماه در محل تالار آینه برازجان به نمایش گذاشته شد.
در ابتدای این مراسم رئیس مجمع اصلاح طلبان دشتستان ضمن خیرمقدم به اصلاح طلبانی که در این ضیافت افطاری شرکت کرده اند گفت: اگر شناخت و صداقت بین اصلاح طلبان وجود داشته باشد، قطعاً مجلس را از آن خود خواهند کرد.
اسدالله بهادری با اشاره به تلاش هیئت مذاکره در رسیدن به توافق هسته ای گفت: ایران نه تنها زرخیز بلکه مرد خیز هم است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد پولادی اولین سخنران این ضیافت بود که با اشاره به تفکر اصلاح طلبی در کشور گفت: ما ایرانیان از دیرباز راه چاره نجات کشور و تحول این مرز و بوم را اصلاح طلبی دانستیم.

وی خاطر نشان کرد: بزرگترین شناسنامه اصلاح طلبی این است که بزرگترین و متفکرترین افراد همواره از اصلاحات سخن گفته اند.


این سیاستمدار خطه جنوب کشور اظهار داشت: ما راهی را می رویم که سلسلسه انبیاء آغازگر آن بودند.
وی تأکید داشت: اصلاحات اصوال ثابتی است که به مرور زمان نیاز به فهم آن متناسب با زمان است لذا برای اینکه جامعه ای بخواهد پویایی خود را حفظ نماید باید همواره نسخه اصلاحات در آن پیچیده شود.
حجت الاسلام والمسلمین پولادی خاطر نشان کرد: اصولگرایی محض منجر به ایستایی جامعه می شود و همین امر موجب می گردد که جامعه دیگر قادر به پاسخگویی نیازهای افراد نباشد.
وی بیان تفاوت بین انسان و اشیاء را قدرت تفکر و اندیشه دانست و بیان داشت: نباید برای این اندیشه، حد و مرزی قائل شد.

 

سید شمس الدین سیاسی نیز دیگر سخنران این مراسم بود که با اشاره به آنچه در دولت 8 ساله احمدی نژاد بر این مملکت گذشت گفت: در 8 سال دولت گذشته اتفاقاتی در سطح کشور رخ داد که چاره ای جز این نداریم که به شعارهای بهمن 57 یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برگردیم.


این فعال سیاسی دشتستانی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 ادامه داد: موفقیت در این انتخابات نتیجه تلاش کسانی است که در زیر پرچم اصلاحات تلاش کردند.

 

سخنگوی مجمع اصلاح طلبان دشتستان نیز در این مراسم ضمن تأکید بر لزوم وحدت و همبستگی در بین اصلاح طلبان خاطر نشان کرد با همه ی مشکلات و فیلترهایی که برای اصلاح طلبان در عرصه ی انتخابات وجود دارد، فرصتی جهت اختلافات در بین آنان باقی نمی ماند.


اکبر صابری با اشاره به وجود اختلاف سلیقه ها در بین افراد گفت: ما راهی جز وحدت، انسجام و همدلی جهت رسیدن به اهدافمان نداریم.
این فعال سیاسی دشتستان ادامه داد: متأسفانه چندی پیش برخی از افراد در برازجان که با دستور عده ای دیگر دلواپس شده بودند، جنجال و مسائلی را بر سر یک بنر مربوط به مذاکرات هسته ای راه انداختند.
وی اضافه کرد: پس از این امر، هزینه های زیادی صرف نصب بنرهایی در جهت تضعیف هیئت مذاکره کننده هسته ای از سوی آنان صورت گرفت که این خود بیانگر آن است که حمایت های مالی خوبی از این افراد صورت می گیرد که 170 نماینده ی مجلسی که از دست معاون اول احمدی نژاد مبالغی را دریافت کرده اند خود بیانگر این امر است.
صابری ادامه داد: این در حالی است که اصلاح طلبان پشتوانه مالی ندارند و باید برای رسیدن به اهدافشان، هزینه هایی از جیب شخصی اشان را متقبل شوند.
وی با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع اصلاح طلبان دشتستان برای موفقیت در انتخابات، برنامه هایی را طراحی نموده است که از آن جمله می توان به تشکیل کمیته انتخابات 50 نفره ای از فعالان اصلاح طلب اشاره داشت.
این فعال اصلاح طلب بیان داشت: در حال حاضر 8 نفر از گزینه های احتمالی این انتخابات مشخص شده و احتمال دارد در آینده به گزینه های احتمالی اصلاح طلبان افزوده شود.
وی ادامه داد: کمیته انتخابات اصلاح طلبان دشتستان قبل از ثبت نام برای انتخابات مجلس از بین همه کاندیداهای اصلاح طلب 3 یا 4 نفر را با رای اکثریت فعالان اصلاح طلب شهرستان انتخاب می کند تا به عنوان کاندیداهای مجمع در انتخابات ثبت نام نمایند.

سخنگوی مجمع اصلاح طلبان دشتستان افزود: کمیته انتخابات اصلاح طلبان دشتستان بعد از اعلام نظر شورای محترم نگهبان از بین کاندیداهای تایید صلاحیت شده خود، گزینه اصلی و نهایی را انتخاب و به مردم معرفی می نماید و سایر کاندیداها و همه اصلاح طلبان از گزینه واحد حمایت خواهند کرد تا با اتحاد و اجماعی که بدست خواهد آمد انشاءالله به موفقیت برسیم.

صابری تأکید داشت: اگر افرادی بدون هماهنگی این کمیته در انتخابات شرکت نمایند، قطعاً پشتوانه حمایت مجمع اصلاح طلبان را نخواهند داشت.

حاشیه ها:

- اصلاح طلبان دشتستان با همه گرایش ها و سلایق مختلف در این همایش شرکت داشتند و جلوه ای از اتحاد و همدلی را به نمایش گذاشتند.

- در این ضیافت حدود 800 فعال اصلاح طلب شرکت داشتند و هر دو سالن تالار آینه جای یک صندلی خالی نداشت.

- میهمانانی از سراسر استان بوشهر در این ضیافت حضور داشتند.

- برخی مقامات مسئول از جمله زرین فر معاون استاندار بوشهر- زارع فرماندار دشتستان - قائدی فرماندار دیلم- ترکزاده فرماندار تنگستان و تنی چند از بخشداران و روسای ادارات در این ضیافت حضور داشتند.

- اجرای این مراسم را اسفندیار فتحی نایب رئیس مجمع اصلاح طلبان دشتستان برعهده داشت.

- تمام هزینه این ضیافت افطاری توسط فعالان اصلاح طلب دشتستان تامین شد و یک ریال از بودجه های دولتی و عمومی برای این افطاری هزینه نشد.

 













































کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1395/03/28 - 18:28
0
0
از کلیه مهمانانی که در این مراسم حضور داشتند تقدیر و تشکر به عمل می اورم خصوصا جناب اقای محمد باقر سعادت نیا نماینده مردم شهرستان دشتستان /ج
1394/04/30 - 08:34
1
0
جناب صابری!در پاسخ به 1363 گفته اید ظرفیت تالار 800 نفر بوده.چرا به جای تالار باغی اجاره نکردید تا همه طرفدارانتان جمع شوند؟اصلاح طلبان که الحمد لله از نظر مالی چیزی کم ندارند.حالا بماند که نه اصلاح طلبان در بین فقرا پایگاهی دارند و نه فقرا بین اصلاح طلبان جایگاهی.
یه مشت پولدار سران اصلاح طلب در استان رو جمع کردید نمایش قدرت بدید؟
1394/04/29 - 06:35
0
1
با سلام...

ما كه نبوديم

بفرماييد 1800 نفرأإإإإإإإإ
1394/04/28 - 12:29
1
0
بخدا از ته دل دارم میخندم از کامنت هایی که بعضی ها معلومه .... سوخته که از عصبانیت نمیدونن چیکار کنن. حالا دیگه نوبت ماست پیروزیمان گوارای وجودمان. حداقل دیگه تو کامنت ها اینقدر شرکت نکنید و عصبانیتتون رو نشون ما ندید که ما بیشتر تر خوشحال بشیم. قاه قاه قاه /ب
1394/04/27 - 10:12
0
1
با سلام
انشالله آقاي موسوي نژاد سناتور خواهد شد...اين در اول
دوم اگر راست مي گوييد با اين جماعت رفع تشنگي نماييد
دشتستان دارد بي ابي تشنگي مي ميرد
1394/04/26 - 21:05
0
0
جناب یا خانم محمدی
شاید ان هجمه و هیاهو و دستگاهایی که از بودجه ملی ترزیق می کنن مانند صدا و سیما و ..... در هشت سال گذشته بتوانن افراد سست عنصری را فریب داده و یا فریب دهند ولی یادت باشد دستی بالاتر از دست حق نیست و این دست حق این دزدان دکل دزد اقلیت را برای مردم خصوصا سست عنصرها و کسانی که از خود حق ایراز نظر ندارند رسوا خواهد کرد بامید حق
1394/04/26 - 08:57
1
4
نمازتون که 27 نفره جای سوزن هم نیست
پاسخ: محلی که برای نماز پیش بینی شده بود چندین بار پر و خالی شد و حاضرین به نوبت نماز خواندند.
1394/04/26 - 08:53
0
5
پولهای بلوکه که آزاد بشه اصولگرایان جان تازه خواهند گرفت حسابتان را کف دستتان میگذارند. تندروترین دولتها مربوط به دهه اول بود حالا شدن اصلاح طلب
1394/04/26 - 01:56
1
2
سلام. اتحاد خبر /آقای زارع چقدر برای این برنامه از دولت هزینه کردند؟ البته جای سوزن انداختن که هیچ اگه از آسمان منتیل یا صخره سنگ هم می افتاد به سر کسی نمی خورد. حالا خوش باشید شاید مرغ شماتخم گذاشت جوجه هم شد بعد بشماریدش
پاسخ: یک ریال از بودجه دولت برای این افطاری هزینه نشده است.
چرا شما و بعضی دوستانتان اینقدر عصبانی هستید؟
1394/04/26 - 00:45
1
1
چقدر جمع شدن ما به بعضی ها فشار می آورد‌. عزیزان من ما بیشماریم. از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید‌. دلواپسان! می دانم دلواپس پولهای ناپاکی هستید که دیگر به جیب برخی از شماها سرازیر نمی شود. به نظر می رسد باید چند دهه بابت عقب راندن سرزمین مان سکوت کنید و جز عذر خواهی از ملت چیز دیگری بر زبان نیاورید.
راستی پیروزی اصلاح طبان در آوردگاه هسته ای گوارای مردم ایران باد.
1394/04/25 - 22:28
2
0
درود بر جناب سعادت بزرگ پرچمدار اعتدال واصلاح در استان بوشهر ضمن تشکر از عکاس محترم که با به تصویر کشیدن این فرهنگی بزرگ، دل طرفدارانش را شاد کرد
1394/04/25 - 07:46
3
4
با سلام خواهشا اتحاد خبر كاري با سيد خميني و نوه امام نداشته باشيد...

اما البته بايد كنار عكس سران فتنه 88 اين عكس باشد تا مشكلي براي سايت و حزب شما پيش نيايد
1394/04/24 - 23:40
3
4
با سلام خیلی خوب هست متینگ سیاسی...
اما اقای موسوی نژاد حقا و انصافا خوب عمل کردند در پایتخت که در هیچ دوره از انتخابات دشتستان اینجوری کسی با این صلابت ندیده ام...

مردم دارند از تشنگی میمیرند به داد دشتستان برسید...تالار آیینه ایی ها...
1394/04/24 - 20:58
4
1
حاضرم قسم بخورم. دشتستان بالای ۵۰ یا ۶۰ هزارنفر اصلاح طلب داره خصوصا اینکه از لحاظ علمی هم در مدارج بالا هستند
1394/04/24 - 08:35
1
3
سلام.میشه جواب بدید اصلاح طلب یعنی چه؟/ب
1394/04/24 - 07:45
4
4
از آب کره میگیرید؟؟؟خوب اگر عمومی اعلام می کردید چندهزار نفر هم می آمدند.کاری به اصلاح طلب و اصولگرا هم نداشتند./ب
1394/04/24 - 06:37
7
3
بزک نمیر بهار میاد اصلاح طلبی مرده عزیزم شعار اعتدال در همین راستا بود...
اصلاحات برای ما مردم دیگر چیزی جز همنامی با خیانت به کشور نیست عزیزکم
1394/04/23 - 21:29
3
2
خداوکیلی تو تصاویر نگاه کنی صندلی خالی نیست ؟؟؟؟
پاسخ: جناب باقر
طبیعی است تصاویر مربوط به اوایل مراسم صندلی خالی تعدادی بوده ولی تصاویر وقت افطار را ببینید که یک صندلی خالی وجود نداشت. چشمها را باید شست....
1394/04/23 - 18:57
2
3
با سپاس و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم با توجه به نیاز اساسی به اجماع رسیدن و معرفی کاندیدای مورد نظر چنین گردهمایی هایی بسیار مفید و کارساز میتواند باشد به امید اینکه درک منافع مشترک بر منافع شخصی ترجیح یابد..ضمن سپاس از اتحاد خبر مرجع خبری مردمی
1394/04/23 - 16:25
2
3
بنده خدا میگه جای سوزن انداختن نیست ،داری افطاری میدی بد میگی جای سوزن انداختن نیست
1394/04/23 - 11:33
3
4
سلام - اگر دشتستان 800 نفر اصلاح طلب دارد که شما برای شام از انها دعوت کردید پس با همان 800 نفر هم به مجلس جدید وارد شوید ؟ ای کاش شما که دلسوز برای این مملکت شده اید یک دعوت عمومی از اصلاح طلبان شهرستان می کردید ؟ پس کارید که دیگران احساس کنند شما هم دلواپس میز و صندلی هستید . لطفا جواب من را بدهید
پاسخ: 1363
ظرفیت تالار حداکثر 800 نفر بود و لذا متناسب با امکان پذیرایی دعوت گرفته شد و الا اصلاح طلبان دشتستان هزاران نفرند. با درود و احترام - اکبر صابری
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • تصاویری از بهشت روی زمین در شمال ایران
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران
  • واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعا‌های اسرائیل
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 2 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 3 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 14 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 15 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 20 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...