امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 23 تير 1394 - 07:36

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 23 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال دیگران به شما اعتماد دارند و شما توصیه های خوبی برای آنها می توانید داشته باشید. مردم از همراهی با شما لذت می برند و در مرداد ماه آنقدر به مهمانی های مختلف دعوت خواهید شد که نمی داند کدام دعوت ها را قبول کنید و وقت سر خاراندن نخواهید داشت. ولی زیادی هم خودتان را با این مهمانی ها درگیر نکنید، به ویژه این که مهمانی رفتن خرج هایی به همراه دارد و شما اصلا نباید ولخرجی بکنید، وگرنه بعدا به دردسر می افتید. در آبان ماه با مدیریت بودجه تان خواهید توانست امنیت مالی بیشتری به دست بیاورید و اعتماد بیشتری به خود جلب کنید. در دی ماه خودتان را زیادی خسته نکنید و وقتی را هم برای استراحت و تنهایی در خلوت خودتان کنار بگذارید. در اسفند و فروردین ماه در محل کارتان با نهایت انگیزه و شور و اشتیاق و خلاقیت عمل کنید. آخرین ماه سرشار از روابط اجتماعی و عشق خواهد بود!

 

فروردین

 

ذهن هوشیار و قدرت تخیل شما امروز بسیار فعال هستند. در وضعیت روحی فعلی شما، خواندن کتاب های متافیزیکی و مذهبی برایتان بسیار مناسب خواهد بود. خانواده و دوستانتان را خیلی بهتر می توانید درک کنید و این باعث می شود ارتباطتان با آنها بهتر شود. امروز خلاقیت شما می تواند زمینه ساز یک کار هنری و یا هر غعالیت دیگری که خودتان به آن علاقمند هستید باشد. بهترین منبع آرامش برای شما پس از یک روز سخت و پرفشار کاری همراهی کسی که دوست دارید خواهد بود. این هفته سعی کنید وقت بیشتری در خانه بگذرانید و به همسرتان به اندازه کافی توجه کنید. او نیز در مقابل مایه آرامش و آسایش شما خواهد بود.

 

اردیبهشت

 

شب گذشته خواب کسی را دیده اید که مدت زیادی است از او بیخبر هستید و امروز فکرتان مشغول این است که او حالا چه می کند. اگر می توانید با او تماس بگیرید و یا از طریق دوستان مشترکتان احوالش را جویا شوید. یک غافلگیری خوشایند در انتظار شما خواهد بود. امروز توانایی بیشتری در درک بهتر افکار و احساسات افراد خانواده دارید و ارتباطتان با آنها خیلی خوب خواهد بود. اگر از جانب عشقتان به حرف زدن بدون عمل متهم شده اید، امروز فرصت مناسبی است که برعکس آن را ثابت کنید. اگر هنوز مجرد هستید خیلی عجله نکنید، ولی حساب شده و با برنامه ریزی و قدم های مطمئن به سوی کسی که دوست دارید پیش بروید.

 

خرداد

 

امروز فعالیت های گروهی و اجتماعی با محوریت مسائل معنوی، اجتماعی و بشر دوستانه در انتظار شما خواهند بود. این کار برای شما لذت بخش خواهد بود و امکان آشنایی با افراد تازه و دوستی های جدید را برای شما فراهم خواهد کرد. فکرتان بسیار مشغول خواهد بود و از موضوعی به موضوع دیگر خواهید پرید. کمی ورزش کنید تا ذهنتان آرام شود و شب بهتر خوابتان ببرد، وگرنه برای خوابیدن دردسر خواهید داشت. از قدرت تخیل خود برای پیش بردن رابطه عاطفی خود با کسی که دوست دارید استفاده کنید. قبل از آن که عمل کنید خوب فکر کنید و بی حساب عمل نکنید، وگرنه حرف هایی خواهید زد که بعدا از گفتن آنها پشیمان خواهید شد.

 

تیر

 

امروز برخی کارهای قانونی و رسمی شما نیاز به رسیدگی خواهند داشت. این کار می تواند منجر به بهبود وضعیت اقتصادی شما شود. شاید ندانید که چکار باید بکنید و یا چه حرف هایی باید بزنید، اما با خیال راحت پیش بروید و مطمئن باشید نتایج خوبی به دست خواهید آورد که منجر به بالا رفتن اعتماد به نفس شما نیز خواهد شد. احساس می کنید امروز افراد بیشتری به شما جذب می شوند و توجه بیشتری به شما می شود، از این امتیاز به نحو احسن استفاده کنید. اگر مجرد هستید انرژی مضاعفی برای قدم برداشتن در راه عشق خواهید داشت، پس شجاع باشید و جلو بروید. اگر متاهل هستید هیچ چیزی را از عشقتان مخفی نکنید.

 

مرداد

 

فرصت دوستی با کسی که ذهنی بسیار خلاق و ارزش های معنوی شبیه به شما دارد برایتان فراهم خواهد شد. این دوستی برای شما بسیار ارزشمند خواهد بود. فقط مواظب باشید از این دوست جدیدتان برای خودتان بت نسازید. او هم مثل شما و هر کس دیگری تنها یک انسان است. در این رابطه واقعگرا باشید تا بتوانید یک دوستی مستحکم با او برقرار کنید. قبل از این که قدم برداشته و رابطه عاطفی خود را جدی کنید، به همه جوانب مختلف آن فکر کنید و ببینید تا چه حد به این رابطه و خوشبختی با طرف مقابلتان اطمینان دارید. اگر هر گونه سردرگمی و عدم اطمینان در وجود خود احساس می کنید کمی دست نگه دارید.

 

شهریور

 

آیا واقعا کاری را می کنید که خودتان دلتان می خواهد یا کارهایی را انجام می دهید که دیگران از شما انتظار دارند؟ با فکر کردن به خود واقعیتان و خواسته هایتان به خودتان یادآوری کنید که چه کسی هستید و از زندگی چه می خواهید. اگر از کاری که دارید لذت نمی برید شاید وقت آن رسیده است که روش خود را در انجام آن تغییر دهید. امروز با خیال راحت می توانید تنبلی کنید. تا وقتی که مجبور نشده اید به خودتان تکان ندهید. ولی این را هم به خاطر داشته باشید که نمی توانید دیگران را به انجام کاری مجبور بکنید مگر این که خودشان هم بخواهند. با عشقتان مانند یک پادشاه/ملکه رفتار کنید و هر کاری می توانید برای شادی او انجام دهید.

 

مهر

 

امروز فرصتی برایتان فراهم می شود تا با یک نفر که در نزدیکی شما زندگی می کند ولی تا بحال تماس چندانی با او نداشته اید مکالمه ای داشته باشید که آغازگر یک دوستی جدید می تواند باشد. شما از این که چرا پیش از این با هم حرف نزده اید تعجب خواهید کرد. ولی خوب یادتان باشد که در این دوستی خیلی سریع پیش نروید. در هر چیزی رعایت تعادل بهترین کار ممکن است. اگر این چند وقت خیلی خودتان را درگیر کارتان کرده اید دیگر وقت آن رسیده است که کمی برای عشق و خانواده تان وقت بگذارید، وگرنه اوضاع در رابطه عاطفی شما کمی بهم ریخته خواهد شد. با عشقتان با صداقت تمام صحبت کنید.

 

آبان

 

امروز یک سری کاغذ بازی برای انجام دادن دارید. این کار شاید به نظر خسته کننده بیاید ولی درهای جدیدی به روی شما باز کرده و راه موفقیت را برایتان هموارتر خواهد نمود. امروز برای شما فرصت آشنایی با افراد جدید و ارزشمندی فراهم خواهد شد. از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را بکنید، هر دوست خوبی که پیدا می کنید برای شما فرصت های جدیدی به همراه خواهد داشت. اگر مجرد هستید وقت آن رسیده که با اشتراک گذاری افکار، علایق و احساسات خود در شبکه های اجتماعی فرصت آشنایی بیشتر را برای کسانی که به شما توجه دارند فراهم کنید. متأهل های عزیز آیا وقت آن نرسیده که آنچه در مغز و قلبتان می گذرد را با همسرتان در میان بگذارید؟

 

آذر

 

امروز به فکر یکی از دوستان و یا اقوامتان هستید که دور از شما زندگی می کند و دلتان می خواهد با او تماس بگیرید. حتما این کار را بکنید. او اخبار خوبی درباره تغییرات زندگی اش دارد که از به اشتراک گذاشتن آنها با شما خوشحال خواهد شد. این تماس باعث نزدیکی بیشتر شما به او خواهد شد. امشب حتما کمی برای خوشگذرانی وقت بگذارید. بد نیست اگر می توانید کمی زودتر محل کارتان را ترک کنید و به خانه رفته و قبل از بیرون رفتن به خودتان برسید. اگر مجرد هستید با دوستانتان و اگر هم متأهل هستید همراه با همسرتان به تفریح بروید. بچه ها را به منزل مادر بزرگشان ببرید و خودتان با خیال راحت بروید.

 

دی

 

امروز احساسات شما بسیار فعال هستند و حتی بوی غذاها نیز شما را به وجد می آورد. پس خودتان را به یک وعده غذای حسابی دعوت کنید. چرا از تغییرات وحشت دارید؟ اگر شما خودتان را با تغییرا سازگار کنید، آنها نیز با شما سازگار و هماهنگ خواهند شد، پس قدم برداشته و پیش بروید. امروز زیاد به خودتان فشار نیاورید و خیالتان راحت باشد که اگر برنامه منظمی داشته باشید به همه کارهایتان خوهید رسید. با عشقتان حرف بزنید و مشکلات خود را با او در میان بگذارید. از او درباره نیازهایش بپرسید. نیازی به یادآوری نیست که کلید اصلی پیشبرد هر رابطه ای داشتن مکالمه درباره انتظارات و نیازهای متقابل است.

 

بهمن

 

به همه اطلاعاتی که امروز به دست می آورید اعتماد نکنید، چرا که برخی از آنها ممکن است زیاد موثق نباشند و باعث گمراهی شما شوند. اگر کسی در کارهایتان مانعی ایجاد کرد تسلیم نشوید و از خلاقیت خود برای دور زدن این مانع استفاده کرده و اجازه ندهید جلوی شما را بگیرد. چنین تجربیاتی تنها شما را قویتر می کنند. سعی کنید کارهایی که برایتان لذت بخش هستند و به شما امید و اطمینان می دهند را انجام دهید. اگر فکر می کنید کسی دارد به صورت آگاهانه در رابطه عاطفی شما ایجاد مشکل می کند خیلی جدی با او حرف زده و نگذارید اوضاع را از این بدتر کند و عشقتان را هم در جریان این موضوع بگذارید.

 

اسفند

 

امروز کلی کار برای انجام دادن دارید. به طور ناگهانی انگار شما در مرکز دنیا قرار گرفته اید و توانایی های ذهنی شما در معرض امتحان قرار گرفته اند. خودتان را برای امتحان آماده کرده اید؟ بهتر است خودتان را جمع و جور کرده و ذهنتان را به کار بیندازید. کافی است خودتان باشید و دنباله روی کورکورانه دیگران نباشید. به شایعات و غیبت هایی که می شنوید خیلی اهمیت ندهید و حرف هایی که از منبعی موثق نشنیده اید را باور نکنید، در غیر این صورت ممکن است به دردسر بیفتید. بعد از ساعت کاری همراه با عشقتان با گروهی از دوستانتان قرار بگذارید و با هم به گردش و تفریح بپردازید. ولی مواظب باشید از رابطه دوستانتان و همسزانشان به جای الگوهای مخرب الگوهای خوب بردارید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...