کد خبر: 46341 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 تير 1394 - 08:07
شهردار برازجان با 6 رای انتخاب شد+سوابق

اتحادخبر: در نشست غیر علنی شورای شهر برازجان شهردار این شهر با اکثریت آراء انتخاب شد. به گزارش «اتحادخبر»؛ در جلسه یکشنبه شب شورای شهر که همه نه عضو شورا شرکت داشتند انتخابات با توزیع برگ آراء بین اعضاء انجام گرفت که در نهایت سعید شمالی با کسب 6 رای به عنوان شهردار جدید برازجان انتخاب شد. در این دوره از انتخابات پنج نفر به نام های سعید...

اتحادخبر: در نشست غیر علنی شورای شهر برازجان شهردار این شهر انتخاب شد.

به گزارش «اتحادخبر»؛ در جلسه یکشنبه شب شورای شهر که همه نه عضو شورا شرکت داشتند انتخابات با توزیع برگ آراء بین اعضاء انجام گرفت که در نهایت سعید شمالی با کسب 6 رای به عنوان شهردار جدید برازجان انتخاب شد.

در این دوره از انتخابات پنج نفر به نام های سعید شمالی نژاد ، اسماعیل کاظمی ، محمد حسن محمدی ، حمزه شایان فر و نیکجو برای تصدی مسئولیت شهرداری برازجان کاندید شدند که پیش از رای گیری نیکجو به شکل شفاهی و کتبی انصراف خود را تقدیم ریاست شورای شهر برازجان کرد.

در پایان رای گیری سعید شمالی نژاد توانست 6 رای اعضاء را بدست آورد و محمدی نیز با سه رای دیگر اعضاء نفر دوم شد.

از 17 فروردین ماه سالجاری که احمدی شهردار سابق برازجان استعفا کرده بود، این شهرداری به صورت سرپرستی اداره می شد.

 

سوابق شهردار جدید برازجان

سعید شمالی نژاد، متولد1357 در برازجان است. وی کارشناس رشته مهندسی عمران از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر است و هم اکنون دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد در رشته ایمنی و محیط زیست(دانشگاه اصفهان) می باشد.

قائم مقام و مدیر پروژه راه و باند معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 تهران و کارشناس شهرسازی ناحیه 5 منطقه 3 شهرداری تهران از سوابق اجرایی وی می باشد.

شمالی نژاد سال گذشته و در مقطعی نیز به عنوان دبیر کمیته هماهنگی پی گیری طرح های ویژه استان بوشهر منصوب شده بود./ج

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/46341