امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 22 خرداد 1394 - 19:59
اختصاصی/اعتراضات به عملکرد هیئت فوتبال دشتستان کماکان ادامه دارد

اتحاد خبر : گویا اعتراضات اهالی ورزش شهرستان دشتستان نسبت به عملکرد مدیریت هیئت فوتبال این شهرستان در دوره کنونی کماکان ادامه دارد و جلسات هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات شهر و بخش های شهرستان دشتستان را که هر دو هفته یکبار با حضور مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان در یکی از بخش ها یا شهر های تابعه برگزار می گردد  تحت شعاع خود قرار داده است...

اتحاد خبر : گویا اعتراضات اهالی ورزش شهرستان دشتستان نسبت به عملکرد مدیریت هیئت فوتبال این شهرستان در دوره کنونی کماکان ادامه دارد و جلسات هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات شهر و بخش های شهرستان دشتستان را که هر دو هفته یکبار با حضور مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان در یکی از بخش ها یا شهر های تابعه برگزار می گردد  تحت شعاع خود قرار داده است .
به گزارش اتحاد خبر،پس از اعتراضات اهالی ورزش و بخصوص جامعه ورزش دو بخش بوشکان و آبپخش که نسبت به نوع مدیریت و عملکرد محمود سمنانی در هیئت فوتبال دشتستان در دوره کنونی انتقادات و ایرادات وسیعی را داشتند در روز جمعه این هفته 22/03/94 و در شهر دالکی اینبار نیز اهالی فوتبال این شهر بودند که به طور گسترده تر و بسیار شدیدتر از دو جلسه قبل نسبت به مدیریت هیئت فوتبال دشتستان و تصمیمات و عملکرد آن انتقاد و اعتراض شدید داشتند و از ریاست اداره ورزش و جوانان و نیز مسئولان شهرستانی و استانی خواستار پیگیری و تغییر و اصلاح این روند حاکم بر مدیریت فوتبال دشتستان که منجر به عقب ماندگی و نیز افول فوتبال در منطقه گردیده است شدند .


در این جلسه ابراهیم عبدالهی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان شهر دالکی عنوان داشت که وضعیت و نوع مدیریت فوتبال در دشتستان در دوره کنونی ضربات جبران فوتبال دالکی شده است و آقای حسینی نیز در اعتراض به این نوع مدیریت بارها خواستار کناره گیری از این مسئولیت شده است که با مخالفت ما و باشگاه ها رو به رو شده است و ادامه این وضعیت به نابودی و تعطیلی کامل فوتبال نیمه جان شهر دالکی خواهد انجامید. در مدیریت کنونی فوتبال دشتستان  ضوابط جایی ندارد و فقط روابط افراد خاص است که برای فوتبال تصمیم گیری می نمایند و این تصمیمات نیز باعث قهر و خانه نشینی اهالی فوتبال شده است .
داور ارزنده شهر ما را که دارای درجه یک و بسیار قابل و مستعد است تنها به علت بیان عقیده و به جرم پیگیری حق و حقوق شان محروم نموده اند و هر دفعه به بهانه خاصی از جمله دادن تعهد ، قضاوت نمودن در شهر برازجان ، عذرخواهی از این و آن ، ایشان را پاسکاری می نمایند !!!
کسی نیست سوال کند این چه نوع مدیریتی است که تا کسی کوچکترین انتقادی می نماید او را محروم و از فوتبال و عشق و علاقه اش طرد می نمائید !!!
لذا ما عاجزانه خواستار پیگیری و حل این مسائل و مشکلات موجود بر فضای فوتبال دشتستان هستیم و از تمامی مسئولان تقاضا داریم با تغییر و تحول در راس هرم مدیرتی هیئت فوتبال دشتستان باعث رشد و رونق دوباره فوتبال دشتستان شوند .


حسینی رئیس هیئت فوتبال شهر دالکی نیز بیان نمود به علت نبود اعتبار و امکانات کافی و بخصوص وضعیت خاص حاکم بر فوتبال دشتستان دیگر قادر به ادامه هکاری نیستم و خواهشمندم که شخص جدیدی را در این مسئولیت قرار دهید زیرا در دو سال اخیر رئیس هیئت فوتبال دشتستان نه تنها به ما سر نزده است هیچ کمکی نیز به هیئت و باشگاه ها ننموده است  لذا شرایط برای کار و ادامه همکاری در حال حاضر فراهم نیست .
علیپور یکی از پیشکسوتان و اهالی فوتبال نیز ادامه داد در دو سال اخیر هیئت فوتبال دشتستان هیچ کمکی به باشگاه ها و هیئت شهر دالکی ننموده است و تنها در مدت اخیر آن هم با پیگیری و پاسکاری و تلاش فراوان و از واسطه تنها یک تور دروازه به شهر دالکی کمک شده است !!
تدین یکی از باشگاه داران و فعالان فوتبالی شهر دالکی نیز ضمن اعتراض شدید نسبت به وضعیت خاص حاکم بر فوتبال دشتستان خواهان ورود مسئولان ارشد شهرستان و استان به این قضیه شد و اظهار داشت در دوسال اخیر هیئت فوتبال دشتستان یک جلسه در این شهر برای شناخت مشکلات و یا درد دل اهالی فوتبال نگرفته است .
لذا تمامی اهالی فوتبال این شهر خواهان تغییر و اصلاح این وضعیت هستند و گرنه فوتبال این شهر که نه کل دشتستان نابود می گردد .
در ادامه دیگر مسئولان و مدیران باشگاه ها ، داوران و اهالی فوتبال این شهر به شدت نسبت به این روند معترض بوده و با بیان دلایل و مستنداتی نوع عملکرد هیئت فوتبال دشتستان در دوره کنونی را با توجه به بسیاری پارامترها دریکی از بزرگترین شهرستان های استان مناسب ارزیابی ننموده و درخواست اکید برای حل این وضعیت داشتند .
نادر آزاده ریاست اداره ورزش و جوانان نیز در این جلسه و پس از شنیدن این اعتراضات و انتقادات عنوان داشت گزارشات مکتوب و تلفنی فراوانی به ما رسیده و می رسد و در مدت اخیر نیز با مسئولان شهرستانی و استانی جلسات متعددی برای حل این مشکلات داشته ایم و به آقای نجفی رئیس هیئت فوتبال استان نیز این موارد را انتقال داده ایم و به صورت مستند و با دلایل و مدرک مواضع انتقادی و اعتراضی اهالی فوتبال دشتستان را به روند حاکم بر فوتبال دشتستان که موجب سلب آرامش از فوتبالی ها شده است ارائه داده ایم و از ایشان خواسته ایم که این حساسیت و دغدغه ها را با احساس مسئولیت درک نماید و نسبت به حل آن اهتمام ورزد .
لذا در حضور شما مجدد این موارد را به مسئولین مربوطه در شهرستان و استان انتقال داده و به جد پیگیر حل این مشکلات و وضعیت موجود خواهم بود . /م





کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/03/23 - 21:49
0
0
هر کسی جای سمنانی بود تا حالا صد بار استعفا داده بود. چسبیدن به صندلی به چه قیمتی؟
1394/03/23 - 14:25
0
0
اهالی محترم فوتبال خوب میدانند که :
طبق قانون رییس هیات فوتبال هر شهر باید توسط اداره ورزش به استان معرفی شود و بعد مراحل انتصاب توسط استان صورت گیرد که متاسفانه در دشتستان عکس این قضیه صورت گرفته و جناب نجفی و جمشیدی در اقدامی عجیب این فرد ضعیف را برای دشتستان انتخاب کردند تا آقای حاجیان رییس سابق اداره ورزش نیز در تخلف این افراد به فوتبال دشتستان شریک باشد و عزل رییس هیات فوتبال شهرستان باید توسط رییس هیات فوتبال استان انجام شود که آقای نجفی وقتی میبیند که چه شخص بادرایتی جهت از بین بردن فوتبال در دشتستان حضور دارد و به راحتی میتواند به هدف اصلی خود که همان از بین بردن کامل فوتبال در بزرگترین شهرستان استان هست نایل شود دلیلی برای جابجایی این مهره نمیبیند و اگر خدابخواهد زمانی که فوتبال دردشتستان بطور کامل ازبین رفت و راننده هم نیاز نبود و کسی پیدا شد که چشم بسته بهش بله قربان بگوید آقای نجفی اقدام به تغییر سمنانی میکند . آقای نجفی در هرجلسه ای که میگیرد اعلام میکند برای آینده فوتبال برنامه دارم ولی هیچکس متوجه نشده که منظور ایشان حذف قویترین رقیب بوشهر هست حالا آقای آزاده هرچه اصرار کند و هر چه تلاش کند هم بجایی نخواهد رسید والا آزاده خودش از همه بهتر میدونه سمنانی چه بر سر فوتبال دشتستان آورده سمنانی هم که آرزو داشته بهش بگن رییس دیگه عمرا" استعفا بده .
پاسخ: انتشار اینگونه نظرات به معنای تایید مفاد آن نمی باشد.
1394/03/23 - 10:50
0
0
دو سال پیش طی نامه مدیر کل وقت آقای دوانی برکنار و معاون مدیر کل به عنوان سرپرست هیات فوتبال استان معرفی گردید. و ایشان هم در مجمع انتخابات شرکت و رای داد. مجمع بدون هئیت های فوتبال برگزار و رییس هیات روستایی عشایری و... هیات فوتبال استان را انتخاب کردند. هیچ خبری هم نشد! نه خبری از قانونی نیست و قانونی است. مدیر کل وقت همه این کارها را انجام داد .حالا اینها نمی توانند یک کار به این کوچکی را برای این شهرستان بزرگ انجام دهند ...
1394/03/23 - 07:36
0
0
با سلام و درود بر عموم اهالی ورزش اعم از مسولین و ورزشکاران و ورزشدوستان هر کس اندک شناختی از ورزش و بطور خاص فوتبال و شخص آقای سمنانی داشته باشد به روشنی میداند که ایشان این کاره نبوده و نیست و از ابتدا با .... به این سمت منصوب شده و فوتبال افسانه ای دشتستان را به... .آخه ایشان با کدام .... سابقه و تجربه عهده دار این پست شده اند ...؟؟
1394/03/22 - 23:30
0
0
بوشکان، شبانکاره،آبپخش، حالا هم دالکی. قطعا فردا هم سعداباد و وحدتیه. همه فریاد اعتراضشان نسبت به عملکرد ضعیف هیات فوتبال دشتستان به آسمان رسیده. یک مسئول دیگر چقدر باید فوتبال را نابود کند تا آقاین مجاب شوند که باید جایش را به فرد مناسبی بدهد؟
1394/03/22 - 23:10
0
0
هیچکس به فکر فوتبال این شهر نیست هرکسی هم که قولی می دهد نمی تواند و یا نمی خواهد به آن عمل کند. از جمله جناب آقای فرماندار و جناب و اقای آزاده که بارها قول دادند به وضعیت فوتبال دشتستان رسیدگی کنند و فرد شایسته ای را در راس هیات این شهرستان بگمارند اما هیچ خبری نشد که آخر تمامی این سخنان وضعیت فوتبال امروز دشتستان می شود.همه در وضعیت امروز فوتبال دشتستان و برازجان مقصر هستند زیرا هیچکس نیست که به این وضعیت رسیدگی کند.
1394/03/22 - 23:04
0
0
کی این وضع اصلاح می شود چرابوشهریها بدنبال برازجان هستند/ب
1394/03/22 - 21:50
0
0
وقتی که همه بخش ها از عملکرد هیئت فوتبال دشتستان ناراضی هستند پس چه اراده ای هست که رئیس هیئت را برنمی دارند. واقعا تا کی باید شاهد خرابی ها باشیم. دیگر چقدر باید پسرفت کنیم؟ /ب
1394/03/22 - 21:26
0
0
2سال است که این صحبت ها انجام میگیرد ولی هیچ خبری از تغییر و تحول نیست اگر وزیر هم بود تاکنون استیضاح شده بود و مشکل اصلی هیت استان است نه سمنانی .
1394/03/22 - 20:27
0
0
مشکل اصلی ................. هست نه سمنانی.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 11 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...