امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 15 خرداد 1394 - 09:01

اتحادخبر: در پی سخنان رییس حوزه علمیه چهارده معصوم برازجان علیه مدیر آموزش و پرورش دشتستان در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، انجمن اسلامی معلمان دشتستان بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن مدیران شایسته و لایق دولت تدبیر و امید جزء برنامه های اقلیتی دلواپس می باشد که بی شک ایشان نیز در این هدف گام بر می دارند. لذا انجمن ...

اتحادخبر: در پی سخنان رییس حوزه علمیه چهارده معصوم برازجان علیه مدیر آموزش و پرورش دشتستان در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، انجمن اسلامی معلمان دشتستان بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز جهان اسلام بویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اتحاد، وحدت کلمه و همدلی راستین نیاز دارد. بیست و شش سال از ارتحال ملکوتی معمار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و انتخاب شایسته ی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای می گذرد. در طول این سالها کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی فرازها و نشیبهایی داشته که الحمدالله فرازهای آن چند برابر نشیبهایش بوده است.

در تمام این ایام چه در زمان حیات طیبه امام راحل و چه پس از رحلت ایشان جانشین شایسته ی او در تمام مراحل و مجالس احزاب، گروهها، روحانیون، معلمان، دانشگاهیان و نخبه گان جامعه را به طی طریق در سیر الهی دعوت فرموده اند. از بیانات آن بزرگان و رهبر فرزانه مان چنین استنباط می شود که تنها راه پیروزی یک ملت اتحاد و وحدت کلمه بر مدار الله و قرآن کریم و سیره ی پیامبر اکرم و ائمه ی هدا است. یکی از این شیوه ها رعایت عدل و انصاف بین افراد جامعه است. مگر خداوند در قرآن کریم نفرموده اند که میزان را خلق کردم تا میان یکدیگر به عدالت رفتار کنید؟ حال این عدالت گاهی بصورت کلامی ظاهر می شود یا رفتاری.
پس از سپری شدن دوران کذایی آقای احمدی نژاد، مردم در 24 خرداد 92 رای به شخصی مدیر، مدبر، صبور و دارای تجربیات ارزشمند سیاسی، اقتصادی و دینی جناب آقای دکتر روحانی دادند تا سکاندار کشتی طوفان زده ای شود و سرنشینانش را انشاالله به ساحل امن برساند. اما انگار یک عده قلیل هنوز مست دلارهای به یغما برده شده ای هستند که طول این هشت سال در انبانهای خود مخفی کرده اند و نمی خواهند قطار توسعه و سازندگی این کشور به حرکت خود ادامه دهد و با افاضات گاه و بیگاه خود دولت این نظام را نشانه می گیرند تا شاید ضعفهای بی شمار خود را در میان این غوغا سازیها پنهان نمایند. مگر در طول آن هشت سال کذایی تمام سطوح قدرت در اختیار و هماهنگ با دولت نبود؟ از مجلس گرفته تا کذا و کذا... می خواستید به اهداف عالیه دست یابید آنهم با دلارهای نفتی که بالغ بر 850 میلیارد دلار بوده.
پس از انتخابات 24 خرداد 92 و حماسه بزرگ ملت ایران جریان موسوم به دلواپسان با انواع امکاناتی که در گذشته فراهم کرده بودند به مقابله با دولت آمدند. از برهم زدن جلسات سخنرانی فرزند شهید مطهری تا کارشکنی در روند جابجایی مدیران در دولت جدید. از برهم زدن مراسم شادی مردم در قالب کنسرت تا مقابله با نصب تندیس سرداران ضد انگلیسی در دوران استعمار پیر.


روز چهاردهم خرداد 94 در مصلی نماز جمعه برازجان کسی که در کسوت روحانیت و داعیه ی تربیت طلاب دینی را یدک می کشد بر منبر رسول الله بالا رفته و زبان به افترا و توهین نسبت به فرزند خلف رسول الله که تمام فرهنگیان بلکه آحاد مردم دشتستان شخصیت فردی و اجتماعی ایشان را ارج می نهند، گشوده اند. تا آنجا گستاخی کرده که ایشان را منافق و ضد ولایت فقیه قلمداد می کند. ناپسندتر اینکه عده ای از آن جماعت یک انتقاد ساده از سخنران مراسم مذکور را برنتابیده و به دوتن از فرهنگیان این شهر که اتفاقاً جانباز و برادر شهید می باشند حمله ور شده و با آنان درگیر می شوند و با شعارهایی آنان را نیز فتنه گر و ضد ولایت فقیه خطاب می کنند.

ولایت فقیه ملعبه ی دست اقلیتی خود سر نیست که چماقش کنند و بر سر هر کس که می خواهند بکوبند؟ شخص رهبر معظم انقلاب هم بارها به صراحت تذکر داده اند که به هر کس اعتراضی داشت نمی شود گفت ضد ولایت فقیه حتی اگر آن اعتراض به شخص ولی فقیه باشد. ما معتقدیم ولایت فقیه نعمتی ست الهی که چراغ راه رهروان ائمه ی اطهار می باشند و تبعیت از آن وظیفه ی همه ی کسانی ست که دل در گرو اعتلای کلمه ی الله بسته اند.

هدف قرار دادن مدیران شایسته و لایق دولت تدبیر و امید جزء برنامه های اقلیتی دلواپس می باشد که بی شک ایشان نیز در این هدف گام بر می دارند. لذا انجمن اسلامی معلمان دشتستان چنین تحرکاتی را که باعث تضعیف کارگزاران نظام و دولت تدبیر و امید می گردد را بشدت محکوم و حمایت همه جانبه خود را از مدیر لایق، صبور، عادل و متعهد به مبانی اسلام، شرع و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جناب آقای سید حسن لواسانی مدیریت محترم آموزش و پرورش اعلام می دارد.
از طعنه رقیب نگردد عیار من / چون زر اگر برند مرا در دهان گاز

انجمن اسلامی معلمان - شاخه دشتستان



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/03/18 - 23:01
0
0
معلم مهربانم و دوست عزیزم سلام.اگرچه میدانم که صبر و ادب شما وصف ناپذیر و ستودنی است اما اجازه میگیرم از محضر بزرگوارتان معلم خوبم و یادآور میشوم که:هرکه در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند ./ج
1394/03/17 - 01:59
0
0
بنابراین خدمت به مردم بزرگترین و تنها گناه آقای سید حسن لواسانی فرد میباشد.
سپاسگزارم از لطف شما عزیزان
1394/03/17 - 01:57
0
0
3» افتخارات زیادی نصیب دشتستان عزیز نموده‌اند نظیر افتتاح دانشگاه فرهنگیان دشتستان ، درمانگاه فرهنگیان دشتستان ، انتقال فروشگاه فرهنگیان به محیطی در شان این قشر فرهیخته،کسب مقام اول کشوری در زمینه ی المپیاد نانو،راهیابی تیم چهار نفره ی دانش آموزان دشتستانی به المپیاد جهانی ریاضیات هلند، ممانعت از ورود موتور سیکلت به مدارس جهت افزایش امنیت دانش آموزان و آرامش والدین این عزیزان،...
1394/03/17 - 01:51
0
0
2»اگر ایشان میپذیرفتند که به عرصه ی انتخابات مجلس بیایند و با توجه به جایگاه علمی و فرهنگی خود و محبوبیتی که نزد آحاد جامعه دارند طومار نا بخردان و قدرت طلبان را در هم بپیچند مسلما چنین اتفاقی رخ نمیداد.
1394/03/17 - 01:13
0
0
وصف رخساره ی خورشید ز خفاش نپرس.
که در این دایره صاحب نظران حیرانند.
به نظر بنده مقصر این داستان به دلایل زیر خود آقای لواسانی فرد میباشند.
1» افرادی که سالها دشتستان عزیز را عقب نگه داشتند هنگامی که دیدند یک نفر با تمام وجود در حال خدمترسانی است و با ارتقاء فرهنگی جامعه مانع از کسب آرای مجدد قدرت طلبان بی کفایت است ایشان را به جرم خدمت مورد هتک حرمت قرار دادند . بنابراین مقصر آقای لواسانی فرد هستند که با تمام وجود در حال خدمت هستند.
1394/03/17 - 00:55
0
0
باسلام.جناب لواسانی ازمدیران ارزشی دشتستان میباشند.من به شخصه احترام ویژه ای به ایشان دارم.حاج آقاجوکاربااین صحبتهاشون امتیازبسیارمنفی درکارنامه حوزوی خودشون گذاشتند.ازجناب اکبرصابری هم تشکرمیکنم بخاطرتذکرشون به جناب جوکار.
1394/03/16 - 01:32
0
0
من از صد دشمن دانای لامذهب نمیترسم/ولی ...................................
.......................................................................................................

آقااااای جوکار مدیر حوزه علميه !!! شما مسوٌلید شمایی که ذهن طلاب آینده را میسازید دربرابر خدایی که بهترین قاضی هست باید جوابگو باشید شمایی که بالای منبر رسول الله میروید به یاد داشته باشید که این منبر جای هرسخنانی نیست و این مردم هم اهالی کوفه نیستند که هرکس هرحرفی زد را باورکنند پس مواظب باشید که هتک حرمت نکنید که این مردم فرق بین ادم آگاه و منافق را به خوبی میفهمند,مردم متوجه میشوند که هرکس که بالای منبر میرود و شعارمیدهد حرف راست رانمیگوید.................
فقط این را میگویم مردم ما احمق نیستند آقای شییییخ
1394/03/16 - 01:31
0
0
اقای لواسانی ,ما به حسن نیت شما آگاهیم و میدانیم این کسانی که در بالای منبر جدتان به شما هتک حرمت کرده اند این کلمات سخیف را به شما نسبت داده اند .... بیش نیستند اما انگار فراموش کرده اند که در درگاه خداجواب گو باشند امیدواریم درزیر سایه الهی و پشتیبانی جدتان به مقام های عالی تر دست یابید و من الله توفیق/ب
ایها الناس بدانید
آقای جوکار از................ خط می گیرند .
1394/03/15 - 18:09
0
0
درود برفرهنگیان دشتستان
شیخ جوکار بر منبر پیامبر تکیه داد وهمه ی وجودش را با آن ادبیات به نمایش گذاشت .ناراحت شدم ولی نه به خاطر جناب لواسانی بلکه برای خودمان که چنین کسانی می خواهند برای ما تعیین تکلیف نمایند.فرهنگیان بپاخیزید وجسارت پوشالی این افراد را پاسخ دهید.برقرار باشید
1394/03/15 - 16:54
0
0
از افراط گری در اصولگرایی و اصلاح طلبی دست بردارید لطفا/ب
1394/03/15 - 15:58
0
0
جناب لواسانی ما به افراد متعهدی و شجاعی چون شما افتخار می کنیم.
1394/03/15 - 13:40
0
0
برچسب منافق به رییس با درایت آموزش و پرورش برازجان نمی چسبد . این ها فقط یک بازی سیاسیست. مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین.منافق کسیست که سعی در ایجاد نفاق و بر هم زدن وحدت و اتحاد مردم دارد. از خدا بترسید و فرهنگیان را وارد این بازی های سیاسیتان نکنید
1394/03/15 - 12:49
0
0
جمود فکری ، چیزی نیست که متعلق به دیروز و امروز و فردا باشد . هر زمان و در هر مکانی که تلالو زر و سمبه زور و کلاه تزویر با هم یکدست شوند ، محصول شان چیزی جز جمود و ارتجاع و واپسگرایی نخواهد بود . سید حسن عزیز ؛ برای مبارزه با این عناصر منفور به تبر ابراهیم نیاز داری و صبر ایوب . برای شکستن بت ها حمایتت می کنیم و به بدخواهان هشدار می دهیم پایشان را بیش از گلیم کوچک شان دراز نکنند .
1394/03/15 - 12:01
0
0
برچسب منافق و ضد ولایت فقیه به جناب آقای لواسانی نمی چسبد برای حذف ایشان سناریو بهتری بنویسید
1394/03/15 - 11:49
0
0
ما نباید نگران آقای لواسانی باشیم . نگران حوزه علمیه هستیم که می باید مبلغان دینی تربیت و اسلام را به جوانان مابشناسانند.با اصرار و لجاجت دلواپسان شهرمون یقینا وجه خود را ضعیف تر می کنند متاسفانه دوستان بعضا متعادلی که در مجامع ایشان هست اونها هم خراب می شوند.
من هنگام پیروزی دکتر روحانی ، در شهر شبانکاره اقای لواسانی را دیدم که در حال سخرانی بود خدا را شاهد میگیرم که در وجود این انسان بزرگی ، شجاعت ، درایت ، پاک بودن ، را به عینه مشاهده کرده م..ب نظر من ایشان یکی از باسوادترین و با شعور ترین مسولان استان میباشد.. وچهره پاکش در ذهنم از اون روز خدا را شاهد میگیرم ک بیرون نرفته..
1394/03/15 - 11:43
0
0
سید جان محکم واستوار باش .ازدیدگاه ما شما یکی از دلسوزان این انقلاب ودلباخته این نظامید ودلسوزانه ومدبرانه دل در گرواعتلای فرهنگ کشور عزیز و بی بدیلمان ایران دارید.خداوند شما را از شر حسودان ونادانان محفوظ نماید
1394/03/15 - 11:34
0
0
ایشان مدیر حوزه است نه رئیس /رئیس هیأت مؤسس است که ...
1394/03/15 - 11:31
0
0
درود بر خدمتگذاران انقلاب اسلامی
1394/03/15 - 11:28
0
0
در تجربه و مهارت مدیریتی جناب آقای لواسانی هیچ شکی نیست ولی متأسفانه عده ای بی خرد و بیسواد که دم از اسلام و انقلاب میزنند و در کسوت روحانیت بر روی منبر رسول الله (ص) به جای نشر معارف دینی اقدام به هتاکی به ساحت بزرگمردان خطه دشتستان می نمایند . واقعاً باید به حال جامعه ای که چنین افرادی مسئولیت تربیت عالمان دینی آن را برعهده دارند گریست . شکی نیست که چنین افرادی هم به مقابله با امام زمان (عج) برمی خیزند . چنین افرادی باعث ننگ جامعه روحانیت می باشند .
1394/03/15 - 11:04
0
0
درود بر جناب لواسانی عزیز و جناب صابری بزرگوار
وای به حال حوضه علمیه ای که این چنین اشخاصی مدیرش باشند ...
1394/03/15 - 10:48
0
0
در درایت وشایستگی ،مدیریت فرزانه ومتعهد آموزش وپرورش دشتستان ،شکی نیست لذا حمایت همه جانبه ی خود را از ایشان اعلام داشته واتهام ناشایست منافق علیه ایشان را به شدت محکوم می کنیم.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 12 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 16 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...