امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 03 خرداد 1394 - 07:17

اتحادخبر:  فال روزانه یکشنبه 3 خرداد 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 3 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال در میان خانواده و دوستان ستاره جمع خواهید بود! در اولین ماه شخصیت باهوش و خوش صحبت و سرزنده شما می تواند فرصت هایی را برای آیتده تان فراهم کند. همچنین با یک نفر از اطرافیانتان ارتباطی نزدیک برقرار خواهید کرد. هر چند ممکن است فکرتان درگیر خانواده و دوستان باشد اما با تمام وجود کار کنید و تا قبل از مرداد ماه پیشرفت بسیاری خواهید کرد. در چند ماه آینده عملگرا باشید تا بتوانید به خواسته هایتان دست پیدا کنید. مجردها می توانند خودشان را برای یک عشق تازه در آبان ماه آماده کنند. همچنین برخی روابط عاطفی در بهمن ماه ممکن است با رضایت طرفین به پایان برسند. اما چند ماه آخر برایتان سرشار از عشق و دوستی ها خواهد بود.

فروردین

شاید احساس کنید زندگی مانند گذر کردن از بیابانی خشک است، اما امروز بالاخره به آب و آبادی خواهید رسید. از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید. خواهید دید برخی از افرادی که طی چند هفته گذشته با آنها آشنا شده اید بسیار جالب تر از آنی هستند که در ابتدا فکر می کردید. شما می توانید آن ویژگی های شخصیتی که مانع از پیشرفتتان می شوند را عوض کنید، کافی است تصمیم بگیرید. امروز ممکن است عشقتان با یک غافلگیری خوشایند در منزل منتظرتان باشد. اگر او را خیلی خوب می شناسید و می دانید عمرا اهل چنین کارهایی نیست چرا شما برای غافلگیر و خوشحال کردن او پا پیش نمی گذارید؟

اردیبهشت

برخی مسائل خانوادگی ممکن است آنقدر که شما فکر می کنید شسته و رفته نباشند، به ویژه وقتی که پای مسائل عاطفی در میان باشد. امروز بیش از هر کس دیگری باید مواظب باشید به احساسات بقیه لطمه ای وارد نکنید. چنانچه مسئله ای پیش بیاید با کنترل احساستان می توانید وضعیت را خیلی خوب کنترل کنید. ممکن است با کسی که دوست دارید مشکلاتی داشته باشید که باعث شوند فکر کنید بهتر است راهتان را از هم جدا کنید. اما عجله نکنید، چراکه این خواسته قلبی شما نیست. سعی کنید با هم حرف بزنید و مشکلاتی که بینتان وجود دارند را پیش از آن که اوضاع پیچیده تر از آنچه که هست شود حل کنید.

خرداد


امروز ممکن است در برنامه روزانه تان تغییرات ناگهانی و دقیقه نودی به وجود بیاید، کمی فضا برای این تغییرات احتمالی در نظر بگیرید تا در طول روز به مشکل برنخورید. چند روز اخیر ممکن است در احساساتتان نسبت به عشقتان و خانواده دچار سردرگمی شده باشید. ممکن است نتوانسته باشید نگرانی هایتان را به خوبی برای دیگران بیان کنید. اما امروز این احساسات راهی برای بروز پیدا خواهند کرد. به اطاف نگاه کنید، شاید یک نفر در همین نزدیکی بتواند در حل این مشکلات به شما کمک کند. اگر کسی را دوست دارید با یک هدیه کوچک احساسات خود را به او نشان دهید، این می تواند قدم اول سفری طولانی باشد.

تیر


اگر هر روز مثل امروز بود دنیا بهشت می شد. امروز برای شما روزی بی نظیر خواهد بود و خواهید توانست راه حل مشکلاتی که هفته هاست شما را اذیت می کنند را پیدا کنید. در تمامی مکالمات چشم و گوشتان را خوب باز کنید، ممکن است آن حرف ها و اطلاعاتی که در انتظارشان بوده اید را به دست بیاورید. امروز مسائل عاطفی ذهن شما را به خود درگیر خواهند کرد. متأهل ها از وقت گذراندن با عشقشان لذت خواهند برد. کسانی که رابطه عاطفی خود را تازه به پایان رسانده اند ممکن است به طور ناگهانی فرصت هایی جدید در پیش روی خود ببینند.

مرداد

مرداد ماهی های عزیز! شما مجبور نیستید همیشه و در همه حال دست به سینه در خدمت دیگران باشید. این واقعا خسته کننده است و باعث می شود شما از خودتان دور شوید و به خودتان رسیدگی نکنید. امروز کمی وقت برای خودتان بگذارید و نگاهی به زندگیتان بیندازید و ببینید دارید در کدام مسیر پیش می روید. به تنهایی به پیاده روی بروید و یا یک دوش طولانی آرامش بخش بگیرید. بعد از یک روز استراحت و تعمق در احوالتان خواهید دید که اوضاع خیلی بهتر خواهد بود. یک سفر غیر منتظره همراه با شریک زندگیتان می تواند تمام چیزی باشد که رابطه شما به آن نیاز دارد. یادتان باشد که تنوع در هر رابطه ای نقشی کلیدی دارد.

شهریور


آیا کمی توقعتان بالا نیست؟ شما در مورد افرادی که با شما رفت و آمد دارند خیلی وسواس دارید و از آنه انتظار دارید که برای شما همه کار بکنند. گاهی در تشخیص مرزهای انتظاراتی که می توانید از دیگران داشته باشید دچار مشکل می شوید، شاید وقت آن رسیده باشد که به این موضوع به طور جدی فکر کنید. وقتی چیزی در زندگیتان درست کار نمی کند، از یک رابطه کاری گرفته تا یک دوستی قدیمی، این بدان معناست که باید آن را برای همیشه کنار بگذارید. ممکن است ابراز احساسات ناگهانی از جانب کسی که فکر می کردید تنها دوست یا همکار شماست شما را غافلگیر کند، خودتان را برای سورپریز شدن آماده کنید.

مهر

امروز روز خیال پردازی است، هرچند که شما به طور معمول زیاد اهل این کارها نیستید. امروز به سوال هایی که از شما پرسیده می شود جواب های مشخصی نداده و زیاد دل به کار هم نمی دهید، اما اشکالی ندارد، قرار نیست بار دنیا هر روز خدا روی شانه هایتان باشد، بعضی روزها را باید به بیخیالی گذراند. اگر کسی را دوست دارید خودتان را برای هر نوع غافلگیری ازیک  جدایی ناگهانی گرفته تا خواستگاری غیرمنتظره آماده کنید، هر اتفاقی ممکن است پیش بیاید. اگر مجرد هستید کسانی که امروز می بینید را به یاد داشته باشید، چرا که ممکن است به زودی تبدیل به عشق زندگیتان بشوند.

آبان

اگر کسی را دوست دارید امروز وقت آن رسیده است که دست از ایفای نقش والد برای آنها بردارید، چرا که شما گاهی این کار را می کنید. نقشتان را عوض کنید و بگذارید دیگران از شما مراقبت کنند و هوایتان را داشته باشند. اگر کمی به خودتان استراحت بدهید آسمان به زمین نخواهد آمد. مطمئن باشید اتفاقی نخواهد افتاد، کمی به خودتان استراحت بدهید. امشب قراری غیرمنتظره با عشقتان بگذارید، موبایل هایتان را خاموش کنید و بدون هیچ برنامه ای از خانه بیرون بزنید و ببینید راه شما را به کجا خواهد برد، مطمئن باشید برای هر دوی شما شبی لذت بخش خواهد بود.

آذر

امروز نمی توانید برای تردیدهایتان راه حلی پیدا کنید، فقط کافی است کمی زمان به خودتان بدهید. در حال حاضر تشخیص این که زندگیتان دارد به کدام سو می رود برایتان بسیار مشکل است. در درون شما تغییرات بزرگی دارند شکل می گیرند. هرچند این توصیه ای عجیب به نظر می رسد، ولی فعلا کاری به کار این اوضاع نداشته باشید، قبل از هر اقدامی بگذارید وضعیت کمی مشخصتر شود. از قبل از این که به خانه بروید رویایی شبی رمانتیک در کنار همسرتان را در سر خواهید داشت و برای یک شام دونفره در خانه و تماشای فیلم مورد علاقه تان برنامه ریزی خواهید کرد، این بهترین کار ممکن است.

 دی


روزی عجیب اما فوق العاده در پیش دارید. پس از این که کار روزمره تان به پایان برسد دلتان می خواهد امروز را با یک نوشته، عکس و یا نقاشی جاودانه کنید. نتایج تغییراتی که اخیرا در درونتان به وجود آمده اند شروع به نشان دادن خود کرده اند و شما به دنبال راهی برای بیان کردن آنها می گردید، تغییراتی که شاید پیدا کردن کلمات کافی برای بیان آنها سخت باشد. ممکن است برنامه یک شب دو نفره همراه با عشقتان را داشته باشید، اما مهمان های نا خوانده و یا مسائل دیگر خانوادگی این اجازه را به شما نخواهند داد. ناراحت نشوید، فردا هم روز خداست.

بهمن


روز خوبی در پیش رو دارید. احساس می کنید اطرافیان به نیازهای شما توجه بیشتری نشان می دهند و در کل همه چیز مطلوب است. بیشتر از هروقت دیگری برونگرا و اجتماعی هستید و امروز می تواند فرصت خوبی برای ارتباط برقرار کردن با کسانی باشد که به آنها علاقمند هستید اما جسارت نزدیک شدن به آنها را ندارید. مطمئن باشید از آنها چیزهای جدیدی یاد خواهید گرفت. عشقتان امروز شما را با دریایی از محبت شگفت زده خواهد کرد و اگر شما را ناراحت کرده باشد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا او را ببخشید. مجرد ها هم خودشان را برای ماجراهای دور از انتظار اما خوشایند آماده کنند.

اسفند

امروز روزی بسار خوب برای آشتی کردن است. طی چند روز و یا چند هفته اخیر ممکن است احساس کرده باشید یک و یا حتی چند نفر از بستگان و نزدیکان از شما سوء استفاده کرده و یا با شما بدرفتاری کرده اند. شما حالا برای شروعی تازه آماده اید، چرا که این مسئله را با خودتان حل کرده و از آن درس گرفته اید. سعی کنید وقتتان را بیشتر با کسانی که دوست دارید بگذرانید. امروز ممکن است دلتان هوس کمی ماجراجویی عاشقانه کرده باشد، اما قبل از انجام هرکاری خوب فکر کنید و ببینید آیا فردا از انجام کاری که کرده اید پشیمان نخواهید بود و آیا این ماجراجویی به شما و عشقتان آسیبی نخواهد زد؟/ب



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 3 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 12 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 2 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲‍ [بيش از 3 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • بارش باران باعث ورود خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر شد
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/29
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد
  • اتمام طرح گردشگری دریایی نوروزی بنادر استان بوشهر / ارائه خدمات به 675 هزار و 950 گردشگر دریایی
  • برترین‌های مدیریت دانش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تجلیل شدند
  • افزایش ۵درصدی تردد درون استانی در ایام نوروز
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌های هوشمند مجهزند
  • مواد غذایی مفید برای تسکین درد مزمن
  • هشدار قرمز سیلاب؛ بارش سنگین باران در ۴ استان کشور
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی بوشهر پیرامون حجاب صادر شد
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تکنیک های کنترل خشم کودک و نوجوان توسط والدین
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق 1 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 4 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 4 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 5 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 8 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 9 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...