امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 31 ارديبهشت 1394 - 07:07

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 31 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال توجهتان به مسائل اقتصادی و امکاناتی که می توانند برای شما به همراه داشته باشند بیشتر خواهد شد، اما گول نقشه هایی که وعده یک شبه پولدار شدن را به شما می دهند نخواهید خورد. ممکن است خودتان در چند ماه اول سال برخی طرح های هوشمندانه را در سر بپرورانید، البته کار کردن و پشتکار نیز در این زمینه بی تأثیر نیستند. در تیر ماه یک جایزه کوچک به خودتان بدهید. در مرداد ماه همراه با خانواده و دوستان از اوقات خود لذت ببرید، حتی می توانید یک مهمانی و یا برنامه خوب تابستانی راه اندازی کنید. در آبان ماه عشقی آرام را تجربه خواهید کرد، عجله نکنید و بگذارید کارها خودشان به آرامی پیش بروند. در ماه های باقی مانده سال در زمینه فعالیت های اجتماعی بسیار فعال خواهید بود.

فروردین

امروز در پیشروی در راه مورد نظرتان هیچ مشکلی نخواهید داشت و حتی اگر احساس کنید کسی دارد جلوی پیشرفت شما را می گیرد می توانید به راحتی آنها را کنار بزنید. زمانی که هدفی در سر دارید تمام هوش و حواستان روی آن متمرکز می شود و به همه ثابت می کنید که در رسیدن به آنچه که می خواهید بسیار منظم و با پشتکار هستید. همچنین روز خوبی برای فکر کردن به این است که چه روزهایی را پشت سر گذاشته اید و از چه موقعیتی به اینجا رسیده اید و می خواهید کجا بروید، این به شما کمک می کند که تصمیمات مهمی بگیرید. اگر گزینه ای را به عنوان شریک زندگیتان انتخاب کرده اید خوب در مورد او تحقیق کنید و شناخت کافی به دست بیاورید.

اردیبهشت

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود، درست همانطوری که دلتان می خواهد و بسیاری از برنامه های امروزتان را می توانید به راحتی پیش ببرید و هیچ مشکلی براتان پیش نخواهد امد. شما عاشق این وقت از سال هستید و هوای آفتابی به شما قدرت و اعتماد به نفس می دهد و احساس می کنید به هر چیزی که بخواهید می توانید برسید، پس از این موقعیت استفاده کرده و تمام توانایی هایتان را به کار بگیرید. ممکن است با یکی از نزدیکانتان اختلاف داشته باشید، اما بهتر است باهم کنار بیایید تا بتوانید روابط خوبی با هم داشته باشید. در خرداد ماه فرصت های زیادی برای مجرد ها پیش خواهد آمد، اما قبل از انتخاب چشمتان را خوب باز کنید.

خرداد

شما در گرفتن تصمیم های ناگهانی استاد هستید، به ویژه وقتی پای پول خرج کردن در میان باشد، اما به شما توصیه می شود قبل از خریدن آن چیز گران قیمتی که چشمتان را گرفته است از خودتان بپرسید آیا واقعا به دردتان می خورد و به آن نیاز دارید؟ به جای پول خرج کردن با دوستانتان بروید بیرون و از همراهی آنها لذت ببرید، مطمئن باشید خیلی ارزانتر برایتان تمام خواهد شد. کارهایی که این چند وقت کرده اید نزدیکانتان را هم عمیقا تحت تأثیر قرار داده اند، امروز کمی به این فکر کنید که چطور می توان کمک کرد که همه از این وضعیت نجات پیدا کنند. این ماه به شما تعلق دارد و وقت دیده شدنتان فرا رسیده است، حرف دلتان را به کسی که دوست دارید بگویید و نتیجه دلخواه خودتان را بگیرید، اما سرعتتان را کنترل کنید.

تیر

با وجود اینکه پیش خودتان تقریبا مطمئن هستید که بیشتر افرادی که با آنها سر و کار دارید هوایتان را دارند، اما بعد نیست هر از گاهی این وفاداری را مورد امتحان قرار دهید و ببینید دوستان واقعیتان چه کسانی هستند. در حال حاضر شانس خوب، دوست های وفادار و عشقی مهربان دارید، دیگر از خدا چه می خواهید؟ احساس می کنید مشکلاتی که چند روز اخیر داشته اید کنترل اوضاع را از دست شما خارج کرده اند و نمی دانید چکار می خواهید بکنید، اما با افراد جدیدی آشنا می شوید که در این زمینه به شما کمک خواهند کرد. با همسرتان در مورد رویاها و خواسته هایتان حرف بزنید، اما شوخ طبعی را فراموش نکنید، زیادی جدی نشوید.

مرداد

چرا احساس می کنید باید هر کاری را به بهترین نحو ممکن انجام دهید؟ این که تمام تلاشتان را می کنید شایان تقدیر است، اما برای برخی چیزها مثل کارهای روزمره خانه لزومی نداد انقدر خودتان را اذیت کنید. هیچ تعجبی ندارد که این همه احساس خشتگی می کنید. این همه وسواس به خرج دادن در جزئیات واقعا عاقلانه نیست. از دیگران کمک بگیرید و از کارها لذت ببرید. اجازه ندهید غرورتان مانع لذت بردنتان از وضعیت حاضر بشود. درست است که همه چیز باب میلتان نیست، اما خوب که دقت کنید می بینید راه زیادی را آمده اید. مجردها در ماهی که پیش رو دارند سعی کنند تا جای ممکن دیده شوند، این کار فرصت های زیادی پیش پای آنها خواهد گذاشت.

شهریور

شما شخصیتی قوی و نگاهی نافذ دارید که افراد زیادی را به شما جذب می کند. این حقیقت محض است، چه خودشان قبول کنند یا نکنند. امروز ایده هایی انقلابی در سر دارید و خودتان عمیقا به آنها معتقد هستید و تمام تلاشتان را برای شناساندن و مورد توجه قرار گرفتن آنها خواهید کرد. به این که چه کارهایی باید انجام شود که خانواده خود را به آسایش و آرامش برسانید پی خواهید برد. برای مجردها ممکن است یک دوست تبدیل به عشق زندگیشان بشود، البته چنین چیزی را الکی به خودتان تلقین نکنید. متاهل ها ماهی با مشغله کاری فراوان پیش رو دارند، یادشان باشد که از الان طوری برنامه ریزی کنند که از عشقشان غافل نشوند.

مهر

حالا که داریم به خرداد ماه نزدیک می شویم شما در فکرتان خودتان را برای تغییری بزرگ دارید آماده می کنید، از رفتن به شهری دیگر گرفته تا اعلام عشقی ناگهانی و یا تغییر شغلتان، هر کاری ممکن است بکنید، اما یادتان باشد در این کار جانب احتیاط را رعایت کنید. هیچ چیزی به نام «رابطه بی نقص» وجود ندارد، پس چرا خودتان را برای ثابت کردن بی نقص بودن رابطه خودتان به دیگران اینقدر تحت فشار قرار می دهید؟ این کار تنها باعث دلسردی شریک زندگیتان خواهد شد. دیگران هم چنین چیزی را باور نمی کنند، چون اصلا با عقل جور در نمی آید، پس بهتر است خودتان را زیاد اذیت نکنید و واقعگرا باشید. کمی عقبتر بایستید و به خواسته های خود فکر کنید، انگار زیادی به توصیه های دیگران عمل کرده اید.

آبان

امروز تمام تلاش خودتان را بکنید تا در زمینه مسائل کاری و شخصی، فردی قابل اعتماد به نظر برسید و با این روش خواهید توانست به راحتی به موقعیت کاری دلخواهتان و یا رابطه ای که به دنبالش هستید برسید. در این راه تمام خلاقیتتان را به کار بگیرید تا به نتیجه موردنظر برسید. در محل کارتان مواظب باشید کاری که شما انجام داده اید و یا ایده هایتان به نام شخصی دیگر تمام نشود. وقت آن رسیده است که بنشینید و کمی با خودتان حساب و کتاب کنید. این چند وقت خرج های بیهوده زیاد کرده اید، کمی برای پس انداز برنامه کنید و خرج های غیر ضروری را از برنامه خود حذف کنید. در خرداد ماه خواهید توانست روابط خود را با عشقتان تقویت کنید و به نزدیکی و صمیمیتی بی سابقه دست پیدا کنید.

آذر

شما خیلی خوب می دانید که از زندگی چه می خواهد و حتی بهتر از آن می دانید که چگونه خواهید توانست به خواسته هایتان برسید. کار کردن با همراهی دیگران می تواند خیلی بهتر از تکروی باشد، اما اگر در گروه کاریتان دیگران اصرار به کاری دارند که فکر می کنید درست نیست اصلا لازم نیست در مقابل آنها کوتاه بیایید. فشار زیاد کاری شما را واقعا خسته کرده است و نیاز شدیدی به برنامه ریزی برای رفتن به تعطیلات در اولین فرصت ممکن دارید، این فرصت را از خود دریغ نکنید. در ماه آینده فرصت ازدواج و یا یافتن عشقی تازه برای مجردها به وجود خواهد آمد. تنها کاری که لازم است بکنید این است که از میان گزینه های موجود با دقت تمام آن کسی را که واقعا می خواهید انتخاب کنید.

 دی

امروز ممکن است شدیدا تحت فشار و مجبور به رفتارهایی باشید که با طبیعت شما جور در نمی آیند و شما اصلا این کار را دوست ندارید. اجازه ندهید سختی های موجود شما را وادار به این کار بکنند. آرامش خودتان را حفظ کرده و منطقی رفتار کنید. بالاخره اعتماد به نفس کافی برای حرف زدن با کسانی که می توانند در زندگیتان بسیار تأثیر گذار باشند را پیدا کرده اید، از فرصت استفاده کنید و جلو بروید. کفش های ورزشیتان را بپوشید، وقت ن رسیده است که کمی ورزش کنید. از همین امروز فرض کنید آخر هفته فرا رسیده است و همراه با شریک زندگیتان از تک تک لحظات لذت ببرید. با هم آشپزی کنید و یا فیلم و سریال های مورد علاقه تان را تماشا کنید.

بهمن

امروز بسیار لجباز و یکدنده و غیرمنطقی هستید و با هیچکسی کنار نمی آیید. هیچکس شما را مجبور به انجام کارهایی که فکر می کنید اشتباه هستند نخواهد کرد، یا جلوی موفقیت شما را نخواهد گرفت، فقط کافی است کمی خودتان را با دیگران هماهنگ کنید. یکی از عزیزانتان را از دست خود ناراحت کرده اید، به جای اینکه خودتان را از جمع کنار بکشید و سرزنش کنید بهتر است پا پیش گذاشته و عذرخواهی کنید، احترامی که خواهید دید بهترین جایزه برایتان خواهد بود. در ماهی که پیش رو دارید همراه با عشقتان از فرصت هایی که زندگی در اختیارتان می گذارد لذت ببرید و با نهایت شور و نشاط با جریان زندگی پیش بروید.

اسفند

آیا احساس می کنید افرادی دور و برتان را گرفته اند که تنها تفریح و سرگرمیشان اذیت کردن شما است؟ شما به راحتی از پس آنها بر می آیید، کافی است سعی کنید در عین تن ندادن به کارهایی که دوست ندارید کمی باهم کنار بیایید و تعادل را برقرار کنید. امروز ممکن است تغییرات ناگهانی دقیقه نودی در برنامه تان پیش بیایند، خودتان را آماده کنید و حتی اگر می توانید برنامه جایگزین هم در نظر داشته باشید. اخباری که از راه دور می شنوید باعث می شوند خودتان را برای یک سفر هیجان انگیز آماده کنید. در خرداد ماه بهترین جای دنیا برای متأهل ها خانه شان خواهد بود. آنها از بودن در کنار عشقشان نهایت لذت را خواهند برد.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • چهار درصد باقیمانده از کالاهای متروکه سنواتی بنادر بوشهر در مسیر تعیین تکلیف قرار گرفت /اهتمام ویژه دستگاه قضا برای خروج کامل کالاهای متروکه از بنادر استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 10 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 10 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 22 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 22 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری 1 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 7 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 7 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...