امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 21 ارديبهشت 1394 - 13:04
اختصاصی اتحادجنوب/ به دلیل برخی ناهماهنگی ها:

اتحادجنوب: حدود 8 روز پیش از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان اعلام شد، که این اداره مجوز مراسم شب شعر محلی را صادر خواهد کرد و ما می توانیم برنامه را در تاریخ 22 اردیبهشت ماه برگزار کنیم. وی ادامه داد: در این مدت کوتاه، تمامی اقدامات لازم جهت برگزاری این مراسم انجام شد  تا اینکه عصر یکشنبه 20 اردیبهشت ماه، در تماسی که اداره...

اتحادجنوب- سیده هدیه بیت سیاح: مراسم شب شعر محلی برازجان که مقرر شده بود جهت نکوداشت حیات شاعری استاد فرج اله کمالی ساعت 20 روز سه شنبه 22 اردیبهشت ماه برگزار شود، به دلیل برخی از ناهماهنگی ها لغو شد.

کمیته برگزار کننده این مراسم طی بیانیه ای اعلام کرد:
مردم فهیم و فرهنگ دوست استان بوشهر
احتراماً از این طریق به اطلاع می رساند، مراسم شب شعر محلی که قرار بود جهت نکوداشت حیات شاعری استاد فرج اله کمالی برگزار شود، به دلیل برخی ناهماهنگی ها، لغو گردید.
از کلیه دوستان و مسئولینی که در این مدت جهت برگزاری این مراسم زحمت کشیدند، تشکر وافر داریم.
کمیته برگزار کننده نکوداشت حیات شاعری استاد فرج اله کمالی

اول گفتند مجوز می دهیم، بعد مجوز ندادند
مسئول انجمن اهل قلم برازجان در این خصوص به اتحادجنوب گفت: حدود سه سال است که انجمن اهل قلم، درخواست برگزاری مراسمی جهت نکوداشت شاعران و فرهیختگانی که در قید حیات هستند را دارد که در این مدت به دلیل مسائل مالی، امکان برگزاری چنین مراسمی مسیر نبود.
اسفندیار فتحی افزود: جهت برگزاری مراسم نکوداشت استاد فرج الله کمالی، افرادی با حمایت مالی از برگزاری این مراسم، مشکلات مالی را مرتفع کردند.
وی ادامه داد: پیش از این مقرر شده بود تا این مراسم در 20 فروردین ماه برگزار گردد که به دلیل فوت استاد ایرج شمسی زاده، مراسم نکوداشت استاد فرج الله کمالی در تاریخ مذکور لغو گردید.



مسئول انجمن اهل قلم برازجان اظهار داشت: حدود 8 روز پیش از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان اعلام شد، که این اداره مجوز مراسم شب شعر محلی را صادر خواهد کرد و ما می توانیم برنامه را در تاریخ 22 اردیبهشت ماه برگزار کنیم.
وی ادامه داد: در این مدت کوتاه، تمامی اقدامات لازم جهت برگزاری این مراسم انجام شد  تا اینکه عصر یکشنبه 20 اردیبهشت ماه، در تماسی که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اینجانب داشت، اعلام کرد، مجوز صادر نشده و امکان برگزاری این مراسم در تاریخ مذکور وجود ندارد.
فتحی ادامه داد: برگزاری مراسم نکوداشت فرهیختگان و هنرمندان خواسته همه فرهنگ دوستان می باشد و از آنجایی که دولت تدبیر و امید همواره حامی هنرمندان بوده و هست، امید داریم در این دولت، تدبیری اندیشیده شود تا این امیدها نا امید نشود.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی: تعلل در گرفتن مجوز، عامل برگزار نشدن مراسم
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در گفتگو با اتحادجنوب گفت: تعلل در گرفتن مجوز، موجب شد تا این مراسم در زمان مقرر برگزار نگردد.
شهرام سلیمی افزود: هنگامی که دست اندرکاران این مراسم درخواست گرفتن مجوز را کردند، ما اعلام داشتیم به آنان مجوز خواهیم داد.
وی ادامه داد: پس از اعلام این امر، کسی به دنبال گرفتن مجوز نیامد و همین امر موجب شد تا مراسم لغو گردد.




رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خاطر نشان کرد: در این راستا، فرمانداری دشتستان اعلام داشت از آنجایی که جمعیتی که در این مراسم حضور خواهند داشت به بیش از 200 نفر خواهند رسید، تمامی برنامه های مراسم از جمله آهنگ هایی که قرار بود در این شب برگزار شود، نیز باید با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر هماهنگ گردد.
وی گفت: از آنجایی که دست اندرکاران برگزاری این مراسم، برنامه های خود را اعلام نکرده بودند و اقدامی جهت گرفتن مجوز نداشتند، اعلام شد تا مراسم مذکور در زمان مقرر برگزار نخواهد شد.
سلیمی تأکید کرد: این متقاضیان می توانند با درخواست دیگری به این ادراه و پیگیری کار خود جهت گرفتن مجوز، مراسم مذکور را در تاریخ دیگری برگزار کنند./ب



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/02/28 - 08:23
0
0
بنده به این نتیجه رسیدم که تمام مراحل قانونی در ارتباط با ادارات ذیربط انجام شده بوده و کسانی دیگر که هویتشان را دقیق نمیدانم با فشار بر ارشاد و فرمانداری مانع اجرای مراسم شده اند و کارهای آقای فتحی کاملن قانونی بوده و جای سئوال ندارد؟
عامو این ...چه حالیشن.ایرجو رحمت خدارفت ایسو فرج زنده هیسه.........ارزو و دل نمونیم سی نکوداشت فرج/ب1
1394/02/26 - 17:11
0
0
بازم کمال بی غمی ای پیر واویدی کمی
هرچی نترسی خوت کنی سینا و محیا می کنن./ب1
این یک بی تعصبی می باشد که مسئولی بدون دلیل قانع کنند ه از افتخارات شهر خود دفاع نکند و مانند ابزاری در دست مخالفان شهرش باشد که هر اقدامی خواستند انجام دهند !!! چرا در اکثر شهرهای استان هیچ برنامه ای لغو نمی شود ؟ حتی اگر اجرای کنسرت موسیقی باشد : اما در شهر ما برازجان حتی شروه خوانی وشب شعر هم بدون هیچ دلیلی لغو می شود !!! آیا از مظلومیت مردم دشتستان این اقدامات انجام می گیرد : که نظرشان را بر مردم شهرما تحمیل می کنند !!/ب1
1394/02/26 - 13:40
0
0
سلیمی هم دلواپسه ؟ واویلا /ب1
1394/02/25 - 14:08
0
0
آقای شهرام سلیمی آنچه را که باعث میشه مردم به شما اعتماد داشته باشن صداقت و راستگویی هست . پس حتما این دو موضوع را در سرلوحه کاراتون بزارید . . . فراموش نکن که راستگویی از صفات خوب یک انسان هست . /ب1
1394/02/25 - 07:06
0
0
آخه یکی نیست به آقای سلیمی بگه مرد حسابی مگه مردم را چی فرض کردی که ............
هر کی توی این دولت داره پست می گیره
1394/02/24 - 12:19
0
0
باسلام وعرض ادب دراين خصوص هم صحبت اقاي فتحي صحيح است هم صحبت اقاي سليمي ولي اقاي سليمي دراين ميان بايداز دوبعد نگاه مي كردند ديداول: من مدير ارشاد هستم موافقتش را گرفته و اعلام مي كرد كه چنين هم شد ديد دوم: باتوجه به اينكه شهروند دشتستاني هستم استين بالا زده وطي تماس با درخواست كنندگان از انها مي خواست كه باتوجه به اين مهم كجا انها را مي تواند ببيند و با هم در سال هم زباني وهم دلي اين مورد را به تفاهم برسند نه در رسانه اعلام كنند كسي دنبال مجوز نيامد شما چه كرديد؟
اگردستي پشت پرده نباشد اين مهم بعنوان نقطه ضعف دوران مديريت اقاي سليمي دراذهان خواهد ماند درشهر بسا جوانان و پيرمردهايي كه مشتاق مراسم بودند از شيراز و خوزستان هم سراغ دارم عازم بودند انشاء... حال كمالي خوش وتن شما سالم.
1394/02/24 - 09:40
0
0
این اولین باری نیست که توبرازجون عقب مانده برنامه ای برگزار نمیشه............ نکنه اینم ترویج غرب بوده ....هاااااا .... تو کشور تمام مراسمات برگزار میشه فقط برای برازجان ممنوع هست.... والله چی بگم .....
1394/02/24 - 01:06
0
0
(تمامی برنامه های مراسم از جمله آهنگ هایی که قرار بود در این شب برگزار شود، نیز باید با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر هماهنگ گردد.)
پس شما تو ارشاد دشتستان چه کاره اید که برای پخش آهنگ هم باید از بوشهر مجوز بگیرید. چرا از فرمانداری مایه میزاری. فرمانداری جدید همیشه حامی برنامه های هنری فرهنگی بوده اگه شما بذارید.
1394/02/24 - 00:59
0
0
اینا همش یه بازی کثیف از طرف ......... بود. دلواپسان فشار آوردن و شهرام خان بدون کوچکترین ایستادگی پذیرفتن لغو بشه. محافظه کاری هم حدی داره. یه بار دیگه جواب رییس ارشاد رو بخونید تا پی ببرید کی رو گذاشتن رییس.
1394/02/24 - 00:14
0
0
بعد لغو کنسرت مرحوم پاشایی شما چه توقعی دارید از مسولین شهر

1394/02/23 - 19:18
0
0
این سلیمی هم در محافظه کاری دست کمی از باقری احمدی نژادی نداره
دلواپس دلواپسه / باقری و سلیمی نداره عزیز
1394/02/23 - 12:43
0
0
مشکل ما همین جاست که در شهر ما برازجان مسئول یک اداره قاطعیت نشان نمی دهد : بعضی افراد افراطی از این مدارا عمل کردن سوء استفاده می کنند ویک اقدام بدون هیچ گونه دلیلی لغو می شود !!!!
1394/02/22 - 16:01
0
0
اقایان عزیز حرف فتحی را قبول کنیم یا حرف شهرام سلیمی اصلا این خیلی مهم نیست شما نگاه کنید افرادی که این شهر را به نابودی کشیدن و شهرداری و غیره اینها برای فرهنگ این شهر تصمیم میگیرند شما وقتی ازاد بگذارید هیچ اتفاقی نمی افتد مگر شاعر برازجانی از امریکا امده یا از اسراییل شما باید توجه داشت که مسولین تهرانی چه کسانی را گذاشتن که برما حکومت میکنند و جای خجالت دارد سوال شما یکی نیست در این شهر در رابطه با طلاق حرف بزند یا در رابطه با مواد مخدر ولی با کار شعر شاعری میشود فضای شهر را عوض کرد و با تاتر خیابانی و یا کمپ اموزشی در شهر این فرهنگ را میشود عوض کرد ایا از طرف سازمانهای مربوطه در رابطه با طلاق بحث به کمپ خیابانی اورده ایم و یک کارگاه اموزشی بر قرار کنیم تا شاهد این اتفاقات نباشیم .
قابل توجه اقای فرماندار اقا ی نماینده شهر و مسولین بهزیستی و مردم نهاد
1394/02/22 - 14:30
0
0
آقای سلیمی ، آقای فتحی
درست یا غلط ، با مجوز یا بدون مجوز ، با یا بدون فشار برخی اهرمهای سیاسی ،...
بعد از بر پا کردن بنرهای مراسم و اعلام عمومی ... از گل روی آقای کمالی هم خجالت نکشیدید که مراسم را به هم زدید؟
آقای سلیمی ، امضا کردن چهار تا کاغذپاره و نامه که مدیریت نمیشود ، شما اینجا باید خودتان را نشان میدادید
دبیر هنر برازجان
1394/02/22 - 13:15
0
0
به راستی که فقر فرهنگی دلواپسان از فقر مالی تهیدستان بدتر است : چون فقر مالی تهیدستان شامل یک خانواده یا تعداد افراد می شود : اما فقر فرهنگی شامل خیلی افراد می شود ویک جامعه را بسوی نا بودی می کشاند : در تمام شهرهای استان چنین جلساتی برگزار می شود : در کدام شهر بنر و تبلیغ پخش می شود ومردم آماده می شوند که دریک مراسم شرکت کنند و بدون در نظر گرفتن خواست مردم وبی احترامی به شخصیت فرد تبلیغ شده مراسم لغو می شود ؟ !!! /ج
1394/02/21 - 22:09
0
0
تدبیر و امید رو هم دیدیم /ج
1394/02/21 - 20:28
0
0
به قول خود کمالی در یکی از شعرهایش:
«کمالی» بسکه دیده بی رسیمی
دلش از قحط فرهنگی گرفته/ج
1394/02/21 - 18:04
0
1
سلام خدمت مسولین محترمی که تا دو سانتی خودشون نمیبینند چرا مردم را روز به روز نسبت به همه چیز بد بین میکنید موتور سواری تک چرخ ممنوع شعر و شاعری ممنوع کنسرت ممنوع و شادی ممنوع بابا چرا مردم خسته میکنید شما مال چند سال پیش هستید مردم خیلی جلو تر از شما حرکت میکنند بروید در جامعه نگاه کنید و از لحاظ حجاب و تفریح مردم خودشان فضا را برای خودشان باز میکنند مثل باغها و منازلشان و مراسم عروسی و غیره با لجبازی شما ملت را بی تفاوت کرده ایید شبکهای خارجی بهتر هستن یا شب شاعری که برگذار میشود /ج
1394/02/21 - 17:02
0
0
به نظر من هراقدامی که باعث سر بلندی برازجان ودشتستان باشد به دلایل غیر منطقی لغو می شود !!! اما باید ریشه یابی کرد تا بداننیم چه دستهائی پشت پرده می باشد که چنین روشی انجام می گیرد !! /ج
1394/02/21 - 12:42
0
1
شاید وقتی دگر...
1394/02/21 - 11:58
0
0
من یه علاقه مند و طرفدار برگزاری چنین مراسماتی هستم اما جناب فتحی چرا مجوز رو نگرفتین که الان برگ برنده دستتون باشه اشتباه از شما بوده و نابخشودنی . بین گفتن مجوز میدیم تا مجوز داشتیم خیلی تفاوت . تدبیر یعنی با عقل جلو رفتن /ج
1394/02/21 - 10:48
0
0
بین گفتار آقای فتحی و آقای سلیمی کدام را بپذیریم؟. جناب فتحی میفرمایند تقاضای مجوز کردیم و قرار بوده صادر شود ، آقای سلیمی نیز میفرمایند در گرفتن مجوز تعلل کردند!!!!!!!!!! /ج
1394/02/21 - 10:28
0
0
تدبیر و امید یعنی این/ج
1394/02/21 - 10:07
0
0
وقتی تش غصه دل زه علو
گفتن شعر ویمو شیش در مشو

دکشه کمالی چته امشو ، سلو !!!
سی کو شی پاته نه بیوفتی تو او

شو دولا رخته تو شهر و چه شو !!!!!!! همو شوول دیمو دارز سیو !!!!/ج
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 10 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 15 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...