امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 10 ارديبهشت 1394 - 07:16

فال روزانه 10 / 02 / 1394

فروردین

از امروز تا دو ماه آینده وارد دوره ای از انرژی و فعالیت مضاعف می شوید. تا جایی که می توانید از این مدت زمان استفاده کنید و کارهایی که شما را به چالش می کشانند انجام دهید، در یک کلاس ورزش، باشگاه کتابخوانی یا هر چیز دیگری که دوست دارید عضو شوید. حس کنجکاوی همیشگی شما به اوج رسیده و شما را به سوی انجام کارهای تازه ای که پیش از این تجربه نکرده اید سوق می دهد. طی چند هفته آینده حرف هایی را به عشق خود خواهید زد که همیشه می خواستید بزنید ولی جسارت کافی برای گفتن آنها را نداشته اید. یادتان باشد که در بهترین فرصت برای زدن این حرف ها به سر می برید، فرصتی که شاید اگر از دست بدهید دیگر هیچ گاه به دست نخواهید آورد.

اردیبهشت

از امروز تا 8 خرداد ذهنتان را به کار و مسائل اقتصادی منعطف خواهید کرد. اگر برنامه خاصی جهت بودجه بندی ماهیانه ندارید این دو ماه فرصتی مناسب است برای این که برای هزینه های ماهیانه خود برنامه ریزی کنید و عادت های منفی که در زمینه خرج کردن دارید را ترک کنید. این بدین معنی نیست که باید خودتان را تحت فشار قرار دهید و خساست به خرج دهید، فقط کمی متعادل تر برخورد کنید. زمان آن رسیده است که به آنچه برای شما واقعا ارزش محسوب می شود فکر کنید تا بتوانید بین کار، زندگی و عشق تعادل برقرار کنید. برای این کار باید خودتان و آنچه که برای شما اهمیت دارد را بشناسید و از درک خود برای انتخاب اینکه زمان خود را چگونه، کجا و با چه کسی بگذرانید استفاده کنید. زمان آن رسیده که رابطه عاشقانه خود را وارد مرحله تازه ای کنید.

خرداد

احساساتتان را بیان کنید. هرچقدر دلتان می خواهد حرف بزنید، البته بد نیست جانب احتیاط را رعایت کنید، چرا که آنقدر حرف می زنید که ذهنتان نمی تواند با دهانتان همگام شود. طی دو ماه آینده به سادگی می توانید در هر مکالمه ای رهبری را به دست بگیرید. بهتر است از این دوره به صورت سازنده بهره گرفته و آن را در زمینه کار و یا پروژه های خلاقانه فردی خود مورد استفاده قرار دهید. با جهان بیرون در ارتباط باشید، چنانچه درها را باز کنید در چند هفته آینده عشق های تازه، دوستی های تازه و فرصت های تازه در انتظار شما خواهند بود. اگر مجرد هستید و کسی توجه شما را جلب کرده است به سوی او بروید، پیاده روی ها و مکالمات طولانی مدت می توانند سرآغاز عشقی تازه باشند.

تیر

دلتان می خواهد خودتان را از جمع کنار بکشید؟ دو ماه آینده به گردهمایی ها، مهمانی ها و فعالیت های اجتماعی تمایل زیادی نخواهید داشت و دلتان می خواهد بیشتر در خانه بمانید. ذهن شما بسیار فعال خواهد بود و دوره ای فوق العاده برای انجام کارهای خلاقانه و یا انجام کارهای عقب افتاده شما خواهد بود. با این حال مسئولیت های زیادی را به عهده نگیرید، چرا که با وجود اینکه ذهنتان بسیار فعال خواهد بود، جسمتان زود خسته خواهد شد. دلتان می خواهد مدت  زمان بیشتری را تنها باشید و به اتفاقاتی که در گذشته افتاده است فکر کرده و خودتان را برای آینده آماده کنید. اگر نیاز به تنهایی دارید شریک زندگی خود را در جریان بگذارید.

مرداد

چنانچه در زمینه کاری دنبال تیم کاری رویایی خود هستید در دوره ای طلایی برای دور هم آوردن این گروه به سر می برید. طی دو ماه آینده می توانید خیلی راحت افرادی را پیدا کنید که توانایی های مورد نظرتان را داشته باشند. در دنیای مجازی نیز به شرط آنکه با احتیاط عمل کنید می توانید همکارهای خوبی برای خودتان پیدا کنید. در این مدت سرتان حسابی شلوغ خواهد بود. بی شک شما نیاز زیادی به داشتن دوست های فراوان دارید. دوست هایی که به حرف های شما گوش دهند و در کنارتان باشند. طی چند هفته آینده دوستان خوبی می توانید پیدا کنید که با خیال راحت با آنها وراجی کنید. مجردها می توانند از این فرصت استفاده کنند و موقعیت هایی که پیش رویشان قرار می گیرند را به دقت مورد بررسی قرار دهند. امروز فوق العاده به نظر می رسید و این از چشم دوستدارانتان پوشیده نیست.
 
شهریور

از حالا تا 8 خرداد تنها کافی است اراده کنید که به چیزی برسید. هیچ چیزی نخواهد توانست ذهن شما را از هدفتان منحرف کند. جاه طلبی شما در اوج خواهد بود و برای رسیدن به خواسته هایتان تمام تلاش خودتان را خواهید کرد. تمرکز و خلاقیت شما بیش از همیشه خواهد بود، کافی است برای اهدافتان برنامه ریزی و زمانبندی کنید. چنانچه به دنبال کار می گردید از یک راهنمای حرفه ای کمک بخواهید و خیلی زود خواهید دید که فرصت های شغلی خوبی به شما روی خواهند آورد. طی چند هفته آینده کار را در اولویت قرار می دهید و عشق و زندگی مشترک اولویت دوم شما خواهد بود. این تنها یک بازه زمانی کوتاه مدت است و ضرری برای رابطه شما نخواهد. فقط یادتان باشد: کوتاه مدت! این حالت همیشگی نباید باشد. 

مهر

امروز مسائل عمیق فلسفی در زندگی شما اهمیت ویژه ای خواهند یافت. حرف زدن در مورد مسائل پیش پا افتاده حوصله شما را سر خواهد برد و دلتان می خواهد بحث های پیچیده فلسفی داشته باشید که آگاهی شما را بالا می برند. خودتان را با مقاله های روشنفکرانه، کتاب خواندن، و یا گوش دادن به سخنرانی های آنلاین سرگرم کنید.از این حالت ذهنی جدید بهره برده و فرصت های احتمالی را دریابید، شاید زندگیتان را برای همیشه عوض کند! دو ماه آینده فرصتی مناسب برای مسافرت خواهد بود. در رابطه های عاطفی زمان حرف زدن برای شما فرا رسیده است. با خوش بینی تمام در مورد خواسته های خود حرف بزنید و به خاطر داشته باشید که در یک رابطه آگاهی از نقطه نظر طرف مقابل همیشه برای هر دو طرف ارزشمند است. در مورد عقاید خود خیلی متعصب نباشید و قبل از گرفتن هر تصمیمی به حرف های کسی که دوست دارید خوب گوش کنید.

آبان

طی دو ماه آینده در حالی که همه ترجیح می دهند راجع به موضوعات جالبی مثل پول حرف بزنند شما دلتان می خواهد راجع به چیزهایی حرف بزنید که از نظر آنها تابو محسوب می شود. با شرکا و همکاران احتمالی خود در مورد سرمایه گذاری و شروع فعالیت های مشترک حرف بزنید، رسیدگی به جزئیات این مسائل و برنامه ریزی ها برای شما بسیار راحت خواهد بود. اگر با عشق خود به خرید می روید مشخص کنید که هر چیزی به چه کسی تعلق دارد و در چه چیزهایی شریک هستید. دو ماه آینده برای رابطه عاشقانه شما دوره بسیار خوبی خواهد بود. به عشقتان نزدیک شوید، ساعت های طولانی را با او بگذرانید و در مورد تمایلات خود حرف بزنید. این دوره زمانی مناسب برای این خواهد بود که همراه با شریک زندگی خود تجربه هایی جدید داشته باشید و کارهایی تازه انجام دهید. 

آذر

خوش شانس ترین افراد آنهایی هستند که نیاز به دیگران را در خود حس می کنند، اما شما به طور معمول ترجیح می دهید به جای اینکه خودتان را درگیر روابط محدود کننده کنید به تنهایی در مسیر زندگی پیش بروید. اما دو ماه آینده بینشی تازه خواهید یافت و تقابل و رابطه جایگاه ویژه ای در زندگیتان خواهد یافت. از این که همراهی یک نفر با شما به عنوان شریک و آیینه روبرو چه تأثیری در شکوفایی رویاهایتان می تواند داشته باشد شگفت زده خواهید شد. پس به دقت انتخاب هایی که پیش رویتان هستند را مورد بررسی قرار دهید و شریک زندگی خود را به دقت انتخاب کنید. وقتی ذهن خود را باز بگذارید فرصت هایی بیشمار برای شما پدید خواهد آمد. اما پیش از این که رابطه را به مرحله جدی برسانید وقت کافی گذاشته و طرف مقابل را به خوبی بشناسید.

دی                   
   
زمان آن رسیده است که به زندگی و سلامتی خود رسیدگی کنید. پیش از ایجاد هر تغییری به عادت های غذایی و ورزشی خود و به این که پولتان را چگونه خرج می کنید توجه کنید. هرگونه خرج بیهوده و غیرمنطقی را از برنامه خود حذف کنید. طی چند هفته بعدی می توانید به راحتی کار و تفریح را با هم ترکیب کنید. امروز ممکن است بحث های جدی بین شما و عشقتان در مورد آینده ای که با هم خواهید داشت پیش بیاید که می تواند پیشرفت های مثبتی در زندگی شما به وجود بیاورد و به شما کمک کند تصمیم های جدی در مورد پیش بردن رابطه خود به مرحله ای جدید بگیرید. مجردها ممکن است از طریق دوستان و آشنایان به فرد جدیدی معرفی شوند، به همین خاطر سعی کنید تمام روز بهترین ظاهر ممکن را داشته باشید.

بهمن

شما به ندرت به آنچه که دیگران در مورد شما می اندیشند اهمیت می دهید و دو ماه آینده آنقدر سرتان به کارتان خواهد بود که اصلا حتی متوجه آنها نیز نخواهید شد. تا جایی که می توانید به کارتان و به ویژه به پروژه های هنری که دارید رسیدگی کنید. همچنین فرصت خوبی برای ریسک کردن برای شما به وجود آمده است، پس چنانچه می خواهید کاری را امتحان کنید در بهترین زمان برای به مرحله عمل در آوردن آن هستید.  در زمینه عاطفی طی دو ماه آینده وارد دوره پر از جنب و جوشی خواهید شد. چنانچه مجرد هستید فرصت های زیادی برای شما به وجود خواهد آمد. با این حال خیلی عجله نکنید و به سرعت پیش نروید. اینکه چشم هایتان را خوب باز کنید و از زاویه ای تازه به اوضاع نگاه کنید اهمیت بسیاری خواهد داشت.

اسفند

از امروز تا دو ماه آینده هر کجا که باشید و هرکاری که بکنید فکرتان در کنار خانواده خواهد بود. به ویژه یکی از دوستان و یا اقوام مؤنث شما ذهن شما به طور ویژه ای درگیر خواهد کرد. حتی اگر امکان دیدن او را ندارید با او تماس بگیرید و گفتگو کنید. طی این هفته خانه و مسائل خانوادگی برای شما در اولویت خواهند بود. سعی کنید صبور و پذیرای حرف ها و ایده های نو باشید. اگر مجرد هستید به فرصت هایی که برایتان پیش می آیند توجه کنید و آنها را از دست ندهید. به یاد داشته باشید که زمانی که با همسرتان حرف می زنید همانقدر که حرف زدن مهم است گوش کردن نیز اهمیت دارد. بد نیست گاهی سکوت کنید و به دقت به حرف ها و دیدگاه های طرف مقابلتان گوش کنید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۶ [حدود 11 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۲ [حدود 4 روز قبل]
» فـال روزانه 1392/04/09 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 7 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...