امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1394 - 12:02
اختصاصی اتحادجنوب/ فرمانده سپاه امام جواد الائمه دشتستان در نشست مطبوعاتی خود اعلام کرد:

اتحادجنوب: فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان در نشست مطبوعاتی خود که امروز 2 اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد برگزار کرده بود گفت: سال 94 ، سال وحدت و انسجام ملی است که مقام معظم رهبری با نامگذاری این سال به نام« سال همدلی و همزبانی دولت و ملت » زمینه ای را ایجاد کرده تا ملت و دولت بیش از پیش یکی شده و در مقابل...

اتحادجنوب- سیده هدیه بیت سیاح: فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان در نشست مطبوعاتی خود که امروز 2 اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد برگزار کرده بود گفت: سال 94 ، سال وحدت و انسجام ملی است که مقام معظم رهبری با نامگذاری این سال به نام« سال همدلی و همزبانی دولت و ملت » زمینه ای را ایجاد کرده تا ملت و دولت بیش از پیش یکی شده و در مقابل استکبار بایستند.

با آمریکا قرارداد می بندیم اما رفیق نمی شویم
وی با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ایران گفت: آمریکا با پیشرفت ایران مشکل دارد، الان موضوع هسته ای را بهانه کرده و با حل شدن این موضوع، به سراغ موضوعی دیگر می رود.
سرهنگ نعمت اله غلامپور اذعان داشت: دوستی با آمریکا غیرممکن است چرا که ما خوی درندگی آمریکا را می شناسیم، از این رو با آمریکا قرارداد می بنیدیم اما رفیق نمی شویم.
وی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه انقلاب اسلامی تاکید کرد: دفاع از تمامی مردم مظلوم جهان وظیفه سپاه می باشد از این رو سپاه را مختص ایران نمی دانیم بلکه به عنوان نهادی جهانی می شناسیم.

جهت اجرایی کردن کمربند سبز برازجان آماده ایم
فرمانده سپاه امام جواد الائمه دشتستان ادامه داد: یکی از اقدامات سپاه، سازندگی ایران اسلامی است که این امر را با همکاری  نیروهای بسیجی انجام می دهد.
وی در خصوص طرح ایجاد کمربند سبز در برازجان گفت: سپاه دشتستان، آمادگی خود را جهت اجرا شدن این طرح به شورای شهر برازجان اعلام داشت و مقرر شد تا طرح ایجاد کمربند سبز از سوی شورای این شهر به ما داده شود تا نیروهای سپاه به عنوان مجریان طرح مذکور، در جهت ایجاد کمربند سبز اقدام نمایند.
سرهنگ غلامپور خاطر نشان کرد: متاسفانه از آن پس، طرحی در این خصوص از سوی شورای شهر برازجان به سپاه دشتستان داده نشد و همین امر موجب شد تا ایجاد کمربند سبز برازجان به تأخیز بایفتد.

روز دشتستان انتخاب شد
وی افزود: بنا بر ابلاغیه ای که از سوی فرمانده کل سپاه در سال 93 صادر شد، مقرر گردید تا روزی را به عنوان روز شهرستان انتخاب شود.
این مقام مسئول اضافه کرد: در همین راستا و طی نشست کارگروه ویژه تعیین روز دشتستان که روز گذشته با ریاست امام جمعه، و با حضور رئیس شورای شهرستان، حوزه های علمیه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سپاه دشتستان برگزار شد، روزی به عنوان روز دشتستان انتخاب گردید.
سرهنگ غلامپور با اشاره به اینکه از 59 شهید تخریب دفاع مقدس، 57 شهید از دشتستان می باشند گفت: از آنجایی که همه، شهرستان دشتستان را به عنوان شهرستان شهدای تخریب می شناسند مقرر شد تا انتخاب این روز بر مبنای شهدای تخریب صورت پذیرد.
وی ادامه داد: از جمله شهدای بزرگ تخریب که همواره یاد و نام وی در دل ما زنده خواهد بود، شهید احمد اسدی می باشد و با توجه به اینکه 4 تیر ماه سالروز شهادت این شهید بزرگ می باشد، این روز به عنوان روز دشتستان انتخاب شد.
فرمانده سپاه امام جواد الائمه دشتستان خاطر نشان کرد: از طرفی 4 تیر ماه، سالروز شهادت 30 شهید گلگون کفن این شهرستان نیز می باشد از این رو زمان مناسبی برای انتخاب به عنوان روز دشتستان است.
وی اضافه کرد: علاوه بر 4 تیر ماه، دو روز دیگر که روز سعدآباد و سالروز شهادت 32 شهید دشتستانی که در دی ماه می باشند نیز به عنوان گزینه های دوم و سوم برای نامگذاری روز دشتستان انتخاب شدند که در نهایت با تایید سپاه پاسداران استان بوشهر، یکی از این گزینه ها به عنوان روز دشتستان انتخاب خواهد شد.
سرهنگ غلامپور ادامه داد: اما از آنجایی که اولویت اول نامگذاری روز دشتستان، شهدای تخریب می باشد، احتمالاً با تایید مسئولین استانی، 4 تیر ماه به عنوان روز دشتستان انتخاب خواهد شد.


شورای شهر برازجان، در خصوص روز برازجان، نظری از ما نخواست
وی ضمن تاکید بر این امر که روز دشتستان با روز برازجان متفاوت است گفت: روز دشتستان بسیار فراتر از روز برازجان می باشد چرا که مختص یک شهر نیست و به همه شهرستان مربوط می شود.
این مقام مسئول اذعان داشت: شورای شهر برازجان، جهت نامگذاری روز برازجان، اقدام به انتشار فراخوانی داشته تا نظرات عموم را در این خصوص جمع آوری نماید اما به صورت خاص از سپاه در این رابطه نظری خواسته نشده است.

خانواده شهید گنجی اعلام کرد مایل است، یادواره از سوی دولت برگزار شود
فرمانده سپاه دشتستان با اشاره به برگزار نشدن یادواره شهید صادق گنجی در سال گذشته عنوان داشت: خانواده شهید گنجی از جمله خانواده هایی هستند که با تقدیم سه شهید( شهید صادق گنجی، شهید نادر گنجی و شهید هوشنگ مزارعی) سهم زیادی در پیروزی این انقلاب دارند.
وی اضافه کرد: یادواره شهید صادق گنجی هر ساله با همکاری سپاه و دولت برگزار می شد به عبارتی این یادواره از سوی خانواده شهید گنجی، فرماندارن و ادارات ارشاد برگزار می شد و سپاه نیز در کنار آنان به برگزاری این مراسم کمک می کرد.
سرهنگ غلامپور ادامه داد: سال گذشته نیز سپاه آمادگی خود را جهت برگزاری این مراسم اعلام داشت اما مقرر شد تا دولت این مراسم را برگزار نماید و خانواده شهید گنجی نیز اعلام داشتند مایلند مراسم یادواره این شهید از سوی دولت برگزار گردد.
وی افزود: با همه این شرایط، سپاه اعلام کرد که باز هم جهت برگزاری این مراسم در کنار دولت و خانواده شهید خواهد بود اما در نهایت این مراسم برگزار نشد.
فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان خاطر نشان کرد: پس از این امر مقررگردید که از امسال، مراسم یادواره شهید گنجی با متولی گری سپاه برگزار گردد.

آمادگی سپاه در اعزام کاروان به مرقد امام خمینی(ره)
وی با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: هر ساله سپاه، کاروان هایی را جهت اعزام مردم به مرقد امام خمینی(ره) فرهم می کرد، که به دلیل مسائلی از جمله وسایل نقیله، همواره نارضایتی زائرین را به دنبال داشت که امیدواریم در سال جاری به گرفتن اعتبارت لازم، مشکلات سال های گذشته را مرتفع سازیم./ب










کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/02/08 - 17:01
0
0
کاملابانظرامیدمخالفم چون بی ربط است./ب
1394/02/08 - 07:12
0
0
شهرستان برازجان دارای بزرگان زیادی بوده وهست این بزرگان بودند که برازجان را شهر دلیرمردان مبارزخستگی ناپذیر تبدیل کرده اند همیشه چنین بوده که باید از گذشتگان ومبارزان یاد کرد تا نسلهای امروزه باآشنای کامل ازاین بزرگان راه ورسم زندگی وبزرگی وامانتداری ومبارزه درراه وطن پرستی را بشاسندتا همیشه مبارزات وصداقت درکرداروگفتار درزندگی به مفهوم واقعی خودبرسدبهترین نام برای روز برازجان ا ین است البته بنظر این حقیر عقیده دیگران بسیار ارزشمند ونکواست این روز بنام روز دلیرمردان مبارز برازجان نامگذاری گردد که هدیه ای تقدیم به روح جاودان تمام دلیر مردان مبارزوخستگی ناپذیر برازجان باشدیاد وخاطره تمام بزرگان کل برازجان همیشه جاودان باد برازجان همیشه بزرگ است چه روزداشته باشد ویا نداشته باشد چون دارای مردان بزرگ وبا ارزشی است/ج
1394/02/07 - 18:13
0
0
اینروزا دو اسمه بودن مد . خیلی باحالین بخدا/ج
1394/02/06 - 19:46
0
0
دوستان قاطی نکنند روز دشتستان با روز برازجان دو مقوله جداست.
1394/02/06 - 16:25
0
0
عزيزان كه مخالف اين نام با بركت هستيد توجه فرمايند كه امام (ره ) ميفرمايند ما هرچه داريم از بركت خون شهدا است لذا شما چه دليل بهتر از اين داريد كه اين شهدا از جان خود گذشتند براي دفاع از اسلام و انقلاب و ناموس ما ما هرچه براي انان كنيم كم است اين چه فكري كه ميكنيم و بايد افتخار بكنيم به وجود شهدايي امثال شهيد اسدي كه همه بايد در خصوص زمان حضور ايشان در جبهه مطالعه كنيم كه خود يك درس است و مطمعنا مطالعه كنيم نظرمان اگر مخالف باشد عوض ميشود/ج
1394/02/06 - 16:13
0
0
نام گذاری روز چه ربطی به ...... داره میدان ، خیابان ، پایگاهها به حال خود رها شده اند دنبال کمربند سبزند /ج
1394/02/06 - 06:39
0
0
درتعجب هستم که چرا اسمي از شهيد غضنفرالسلطنه برازجاني برده نميشود بنده اميدوارم روز١١بهمن ماه سالروز آغاز مجاهدين وطن دليران دشتستان درجنگ سربست چغادک به عنوان روز برازجان انتخاب شود. /ب
1394/02/05 - 07:06
0
0
واقعا روز شهرستان !!!!!!!
1394/02/05 - 07:05
0
0
تو دنیا فقط شهرها یک روز برای جشن شادی ان روز داریم بهتر بود اول مطالعه بعد ..........
1394/02/04 - 20:38
0
0
برای همچین حرکتی جلسه خییییلی شلوغ شده . داستان چیه؟
1394/02/04 - 19:04
0
0
من با امید موافقم ، نیکوست که روز تولد یکی از شهدا ، شخصیتهای ملی یا یکی از پیروزی ها انتخاب میشد ونیز با حسین برازجانی نیز موافقم ازجهت انتخاب فصل معتدل آب وهوا .
1394/02/04 - 18:11
0
0
.....................
پاسخ: با سلام
با عرض پوزش نظر شما قابل انتشار نمی بیاشد.
1394/02/04 - 16:28
0
0
حالا چرا وسط چله تابستون ؟؟؟!!!/ب
1394/02/04 - 16:20
0
0
باسلام وعرض احترام. کاملا با نظر آقای امید موافقم /ب
1394/02/04 - 07:03
0
0
نماینده فرمانداری در اون جلسه با این پیشنهاد موافق نبوده و صورتجلسه را امضا نکرده است. /ب
1394/02/03 - 23:40
0
0
ازاین که شهیدان شمع فروزان بشریتند وشهدای تخریب ازافتخارات شهر برازجان و شهرستان دشتستان که حتما باید در بیشتر مراسمات یاد و خاطره اشان را گرامی داشت اما مقرر شده روزی بنام روز بر ازجان نامگذاری شود نه دشتستان چرا که دشتستان خود دارای هشت شهر شامل برازجان ؛ سعداباد ؛ شبانکاره ، ابپخش ؛ وحدتیه ؛ دالکی ؛ ارم وکلمه است که انشاالله در اینده ای نزدیک هر کدام روزی را بنام بخود اختصاص خواهند داد و باز باید برای انتخاب این روز همه جوانب را در نظر گرفت از جمله موقعیت فصلی چرا که درانروز خاص شاید مهمانان و مسولینی از سراسر کشور دعوت شوند همیطور ی که یقینا بیشتر برازجانیهای مقیم در شهرهای دیگر نیز شرکت خواهند کرد حتی برای برگذارکنندگان مرسم { روز برازجان} هم در تیرماه که ازماههای گرم سال است اصلا مناسب نیست ودر ماههای که هوامعتدل تر باید انتخاب شود.
1394/02/02 - 19:53
0
0
شهدا چشم و چراغ ملتند
در اکثر اذهان عمومی سوال می شود که چرا در شهرستان برازجان و دشتستان نامهای دو شهید بیشتر استفاده می شود در صورتیکه در بعضی از خانواده ای دو شهید و بیشتر داریم/ب
1394/02/02 - 16:05
0
0
دوست و برادر گرامي در اين كه مي بايست ياد شهدا زنده نگه داشته شود شكي نيست ولي اين تاريخ با اين نام هيچ گونه مطابقتي ندارد روز دشتستان در هر تاريخي مشخص شود در تمامي شهرستان دشتستان در آينده نزديك يا دور مردم به اين بهانه جشن و شادي برگزار مي كنند در صورتي كه در تاريخ شهادت شهيد اسدي مي بايست خون گريه كنيم و دل همرزمان و انقلاب دوستان در اين تاريخ بدرد مي آيد در اين كه آوازه شهرستان دشتستان در گروه تخريب در جهان پيچيده باعث افتخار مي باشد ولي لحظه اي را يادآور شويم در سال هاي آتي كه از طرفي مردم بخاطر روز دشتستان شادي مي آفرينند رسانه ها و تلوزيون و موسيقي ني انبان پخش مي كنند و از طرفي ديگر اقوام ،دوستان ،همرزمان و انقلاب دوستان هم غم گين و حزن آلود مي باشند ، اين دو مقوله با هم سازگار نيست يك كپه ترازو شادي وشور و در كپه ديگر سالروز شهادت .اگر بخواهيم روز دشتستان را به جبهه و جنگ ربط بدهيم بهتر مي بود حداقل تاريخ تولد خود شهيد يا يكي از عمليات پيروزمندي كه توسط رزمندگان دشتستاني با موفقيت به اتمام رسيده نامگذاري مي شد يا نهايت همان تاريخ جنگ لرده يا جنگ بست چغادك در مقابل انگليسيان نام گذاري مي شد.نوشته هاي فوق نظر شخصي بود .
1394/02/02 - 13:35
0
0
بعله، خوشم میاد ازت غلامپور جان./ب
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 15 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...