امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 فروردين 1394 - 10:21
اختصاصی اتحادجنوب/ با هدف رفع تبعیض حقوق معلمین صورت گرفت:

اتحادجنوب: معلمین برازجانی امروز پنجشنبه 27 فروردین ماه با تجمع در محل آموزش و پرورش دشتستان، نسبت به تبعیض حقوقی بین کارمندان اعتراض کردند. در این تجمع که اینبار به شکل سکوت انجام شده، معلمان، خواسته های خود را نوشته تا از این طریق، اعتراض خود را به آنچه که تبعیض حقوقی می دانند، اعلام دارند. این تجمع صنفی با هدف رفع تبعیض...

اتحادجنوب- سیده هدیه بیت سیاح: معلمین برازجانی امروز پنجشنبه 27 فروردین ماه با تجمع در محل آموزش و پرورش دشتستان، نسبت به تبعیض حقوقی بین کارمندان اعتراض کردند.
در این تجمع که اینبار به شکل سکوت انجام شده، معلمان، خواسته های خود را نوشته تا از این طریق، اعتراض خود را به آنچه که تبعیض حقوقی می دانند، اعلام دارند.
این تجمع صنفی با هدف رفع تبعیض و تفاوت شغلی بین معلمان و مشاغل سایر وزارت خانه ها از نظر حقوق و مزایا، اعتبار بخشیدن به بیمه طلایی معلمان و پرداخت مطالبات انجام گرفته است.
یکی از معلمان در گفتگو با اتحادجنوب گفت: متأسفانه رتبه بندی کارمندان دولت یکسان نمی باشد و همین امر موجب شده تا میزان افزایش حقوق، عیدی و ... معلمین از سایرکارمندان نهادهای دولتی کمتر باشد.
یکی دیگر از معلمین نیز گفت: این تجمع تنها به منظور رفع تبعیض انجام شده و هیچ هدف سیاسی ندارد./ب


































 

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/02/17 - 15:59
0
0
فقط شعار و حرف
امروز بیشتر شهرها مثل مشهد تجمع فرهنگیان معترض معیشت منزلت بود چرا شما مثل ایلنا خبرش را منتشر نکردید؟؟
انشاا... استیضاح اقای فانی
1394/02/03 - 00:49
0
0
جناب حفظ اله به احتمال شما کم حوصلگی کرده اید و دیدگاه عبدالوهاب را تا آخر نخوانده اید ./ب
1394/02/01 - 23:00
0
0
با سلام خدمت جناب عبدالوهاب و همه ی عزیزانی که در زیر این عکسها یادداشت گذاشته اند. برادر عزیز زندگی کردن که قوت لایموت نیست . مگر معلم چه اشکالی دارد که در سال یکبار بتواند مسافرتی کند بدون لحاف و تشک و پیک نیک!!!!!! آقای عزیز حقوق معلم فقط به گفته ی خود شما برای خوردن و نمردن است. اگر کولر معلم بسوزد ، اگر یخچال یا هر قلم لوازم زندگی معلم بسوزد ، باید سالها زیر قرض برود تا بتواند به حالتی که بقیه دارند بازگردد. شما آقای عبدالوهاب فکر کنم تا بحال نه مریض شدی و نه نیاز به مسافرت پیدا کرده ای و خیلی چیزهای دیگر که نیاز مخلوق خداوند است را در خود احساس کرده ای!!!! مگر نه خدای یکتا فرموده تمام نعمتها مال اشرف مخلوقات است و به نحو احسن باید از آن استفاده کرد؟؟ مگر ماشینهای لوکس تولید شده برای غیر معلم هست؟ مگر هواپیما برای مسافرت غیر معلم هست؟؟ مگر تمام لوازم لوکس خانگی برای غیر معلم هست؟؟ حتمن خواهی گفت که باید راضی بود. نخیر . اگر کامنت بنده را که قبل از کامنت خود شماست مطالعه کرده باشید به حقوق معلمی پی خواهید برد. اگر کشوری به معلم بها داد پیشرفت آن کشور تضمینی خواهد بود و لاغیر. موفق باشید./ج
1394/01/31 - 22:53
0
0
بنام خدا
هرآنکس که دندان دهد نان دهد ، خداوندی که خالق جانداران است روزی آنان را تضمین نموده واحدی از گرسنگی وتشنگی نمرده ونخواهد مرد مگر آنکه ایمان به وعده الهی نداشته و یا زیاده خواه باشد . روزی هر انسان برای انکه زنده بماند و زندگی کند فقط چند دانه خرما ویا یک قرص نان ویا چند لقمه طعام و چند جرعه آب در روز میباشد که خدا این مختصراما مکفی را برای بنده گان خود تضمین نموده واگر تو بنده خدا باشی وبه او ایمان داشته باشی حتی اگر تو را زنده در قبر نهاده باشند خدای رحمان این مختصر مکفی را به تو خواهد رساند ولعنت بر منکر قادر متعال.
تمامی جنایاتی که بشر مرتکب میشود در درجه اول بواسطه نداشتن ایمان به خدا است ، ودر درجه دوم زیاده خواهی و قدرت طلبی وتجمل گرایی علت ارتکاب جنایات وحشتناک بشر گردیده ، و در درجه سوم سیستمهای کثیف سرمایه داری وتجمل گرایی حاکم بر افکار مردم وحکومتهای غیر مذهبی و غیر خدایی حاکم برمردم بزرگترین عامل گرایش مردم به مادیات و رقابت بین آنها گردیده وملت جهان را از تفکر به خدا و حیات معنوی به تفکرمادی وحیات دنیوی گرایش داده ودر این راستا بزرگترین عامل فساد وحرکت جنایتکارانه مردم جهان شده اند .
امروز یک معلم ویک کارمند و یک گارکر و یک کشاورز و یا یک پیشه ور خوب میداند که حقوق و درآمد او برای یک زندگی ساده و شرافتمندانه کاملا مکفی و هرگز او وزن و فرزندش از گرسنگی نخواهند مرد ، مشروط به اینکه خود و در آمد خود را با یک فرد بیکار و فاقد هر گونه درآمد قیاس کند ، اما او و زن و فرزند او چون خود را با سارقان و چپاولگران سرمایه اندوخته قیاس میکنند خود را مقموم دانسته و همواره از خود و خدای خود و زندگی خود نا راضی و شاکی هستند . لذا خالق جهان در تمامی کتب آسمانی که قرآن کریم کاملترین کتب آسمانی است ، چهار نفر را درشمار انسان و از جمله بشر محسوب نفرموده ، خداوند سارقان و صاحبان ثروت نا مشروع و زنا کاران و قاتلان و ملهدین را که مسبب ایچاد تنفر و بغض و کینه در بین مردم زحمت کش را میشوند را موجودی همچون موش موذی بر شمرده و شارع مقدس فرمان به کشتار و معدوم نمودن افراد موذی نموده و بر هر حکومت اسلامی که داعیه حکومت اسلامی وحاکمیت اسلام را دارد باید آن چهار نفر موذی را بدون هیچگونه ترحمی معدوم نماید تا موجبات آرامش خاطر و امنیت مردمان زحمت کشی را که با کار بدنی متحمل زحمات زیادی میشوند را فراهم سازند و سازمان حقوق بشر باید مدافع حقوق بشر باشد ونه مدافع حقوق موجودات موذی وضد بشر ، من به عنوان یک معلم البته که از حقوق و مزایای خودم و شغل خودم بسیار راضی و خرسندم مشروط به اینکه شاهد مفتخوارانی که با سرقت و تجاوز به منابع ملی و دستبرد به بیت المال یک شبه ره صد ساله رفته را در کنار خودم و زن و فرزندم نباشم و احساس حقارت نکنم ، امید است که عمق مساله را درک کرده باشید. ارادتمند تمامی زحمت کشان شریف و خدا شناس عبدالوهاب/ج
1394/01/31 - 19:12
0
0
بعد از جنگ جهانی اول ، اتریش ویران و از هم پاشیده بود. فقر و گرسنگی و بیماری بیداد میکرد. دولت ایالات متحده آمریکا مقداری پول به دولت اتریش جهت باز سازی شهرهایش داد تا آنها را بسازند و کارخانه ها را ساخته و آماده کار که دوباره چرخهای اقتصاد در این کشور به گردش درآید. دولت اتریش با این کمک خارجی سالن اپرا و کنسرت ساخت!!!!!! سالنهای تئاتر و کتابخانه ها و مدارس را ترمیم کرد !!!! وقتی دولت آمریکا از دولت اتریش سئوال کرد که چرا با این پول کارخانه نساختید، در جواب گفتند تا فرهنگ کشوری ساخته نشود کارخانه ها همچنان ویران خواهند ماند.!!!!!
حالا بروید و به شرکت نفت برسید و فرهنگ و آموزش و پرورش را رها کنید تا عواقب آن بد تر از این شود. عزیزان غیر فرهنگی مگر ما می گوئیم حقوق شما زیاده؟ ؟ ما می گوئیم حقوق ما کمه!! خدا خیرتان بده . چرا غیر کارشناسی صحبت می کنید.کدام معلم با حقوق معلمی محض توانسته بنگاه و سایر کارها را بکنه که خود در شان این گروه نیست!!!!/ج
آقا یا خانم " ولی دانش آموز" ؛ سلام.
این شرایطی که برای یک معلم ترسیم فرمودید تنها شامل یک و شاید کمتر از یک درصد از معلمان عزیز میشود و نه بیشتر.
99 درصد معلمان فرصت و توان ورود به عرصه های اقتصادی معمول را ندارند.
و ما فرهنگیان نیز برای معلمانی با چنین تفکری که شما فرمودید متاسف هستیم. /ج
1394/01/31 - 11:24
0
0
بايد در فكر تدريس بهتر و روز بودن اموزش دانش اموزان باشيم سيستم حقوق كه هر سال برابر ضريب سالانه افزايش پيدا ميشود /ج
1394/01/31 - 10:35
0
0
باسلام وضعیت خوب و مساعدی که معلمین دارند هیچ کارمند دیگر ندارد به گفته دوستان خرید و فروش ملک، خرید و فروش خودرو ، ساخت و ساز مسکن و داشتن ماشینهای سنگین حمل و نقل و غیره ... غیر از این است که این قشر معلمین همه فرصت طلب و توقع اضافی دارند همه معلمین به سمت کلاس خصوصی رو آورده اند آخه انصاف است ساعتی 50الی 70 هزارتومان درس خصوصی!!!! معلمین گرامی چرا اینقدر حرص میزنید؟ چرا فکر فرزندان مردم که امانتی دست شما هستند نیستید؟ روز قیامت ،چه جواب این والدین را میخواهید بدهید؟ چرا فقط عادت کرده اید دست به اعتصاب ، تحصن،اعتراض و تجمع میزنید؟ معلمین بجای اینکه دانش آموزان را به سمت درس خواندن تشویق کنند فقط میتوانند آدرس و شماره تلفن محل برگزاری کلاسهای خصوصی خودشان را به والدین بدهند که خدا از این قشر ... نگذرد./ج
سلام دوستان عزیز.
باز هم من همان معلم باغتاج و قائد رجب و .... و در زمان گذر کردم و امروز کارمند آموزش و پرورش هستم.
همراه با دوستانم ،هر روز از ساعت 7 صبح تا ساعت 15 و بیشتر از 15 کار میکنم . بنا به موقعیت اداری و شغلی ، اکثر روزهای پنجشنبه و جمعه نیز درگیر مسائل کاری و مدارس و مجتمع ها هستیم .
با عشق به ساختن آینده ای مطلوب و شایسته برای این مملکت شبانه روز کار می کنیم. نه پاداشی و نه حق ماموریتی و نه حقوق اضافه ای و نه ... /
تابستانها نیز همینگونه . اما حقوق من بر همان اساس محاسبه میشود که گیسکان بوده ام.
پس حالا من با شما کارمند عزیز هردو کارمند هستیم با شرایط کاری تقریباً برابر و اما حقوق و مزایای نابرابر!!!
من آن شرایط را پشت سر گذاشته ام و امروز در این شرایط سخت نیز ادامه میدهم و اما شما کارمند عزیز هیچوقت این تجربه ی زجر آور را نداشته اید. /ج
به نام خداوند ناظر و حکیم /
سلام بر هموطنان و همنوعان عزیزم.
سلام به فرزندان این مرزوبوم که مثل چشمهایم دوستشان دارم.
درود خدای مهربان به همکاران عزیزم.
شاید عیب از سیستم وزارتی من است و دیگران فقط شریک این تقصیرند.
چند سئوال: باغتاج و قائد رجب و سوک و ناخا کجاست؟ حتم دارم بسیاری از شما میدانید کجاست.برای تفریح رفته اید یا برای دیدن و شرکت در یک عروسی.
من و دوستانم دو یا سه سال در آنجا درس داده ایم. بله افتخار می کنیم. و زمانی بود که نه از آب خبری بود و نه برق و نه راه و نه .... سوپر مارکت؟! غذای گرم؟! نوشیدنی سرد؟! درمانگاه؟! تلویزیون؟!تلفن؟!
کارمند کدام موسسه یا شرکت یا اداره هستید؟ از 12 دانش آموز تا 25 دانش آموز داشته ایم. همه هوشیار و مؤدب اما به خاطر عدم دسترسی به خیلی چیزایی که بچه های شما داشتند و دارند، اطلاعات عمومی و معمولی کافی نداشتند. هر روز و روزی 10 تا 12 ساعت باید مرتب درسهایمان را تکرار میکردیم .
شب ها صدای غرش پلنگ و خش خش گذر مارهای سمی خواب را از چشممان گرفته بود.
اما درس میدادیم و افتخار میکردیم . بچه ها را با عشق دوست داشتیم . مشتری نبودند. ارباب رجوع نبودند. زندگی من بودند.
حالا یک سئوال : آقای کارمند عزیز؛آقای رییس دولتهای مختلف؛ آقای ... ؛ حاضری با چقدر حقوق و اضافه کار و پاداش و ... فقط یک سال با همین شرایط که توصیف تمام و کمالش بنا به دلایلی برای من معلم مقدور نیست ، آنجا کار کنی؟!
لطفا با درک شرایط منصفانه قضاوت کنید./ج
1394/01/30 - 08:18
0
0
باسلام خدمت کارمندان عزیر و معلمین بزرگوار / عزیزان من چرا ایقدر باهم مجادله میکنید . که وضعیت کدوم خوبه یا خرابه /یه جمله کوتا : چه کارمند چه معلم هردو در جامعه باید تامین باشند کارمند باید تامین باشه که کار مردم رو به خوبی انجام بده و خدایی ناکرده دست به دست ناپاکی نزنه و معلم هم باید تامین باشه تا به خوبی به بچه های جامعه درس بده و خدای ناکرده در درس دادن کم نگذارد .من خودم یه کارمندم با حقوق هفتصد و خورده ای /مشکلات تا بخوای دارم از قسط بگیر تا بدهکاری میلیونیو ..... مثل خودتون که دارید . همه در یک سطح هستیم حالا صد تومن کمتر یا بیشتر .بنابراین اینقد به هم نتپیم و خودمون ناراحت نکنیم نسبت به هم. اگر تو جامعه تورم بالابرور ضررش رو قشر معلم .کارگر و کارمند میکند چرا که میبینی حقوق تا اخر سال همان مقدار است و بازاری یا مغازه داره اگر جنس رو گرون میخرد گران تر هم میده تا ضرر نکنن اینجا ست که ما قشر پایین ضرر میکنیم .یک کلام ...باید مسوولان به فکر ما قشر ضعیف اما اکثری جامعه باشند .واسلام .یاعلی/ب
1394/01/29 - 19:41
0
0
اگر این دوستانی رو که رجز میخونند و میگن معلما تعطیلی زیاد دارن و ساعات کاریشون کمه و .... برای یک ساعت بفرستن سر یک کلاس راهنمایی پسرانه قول میدم سر یک ساعت نشده فرار و بر قرار ترجیح میدن
آخه شماها کارمند عزیز چه میدونی بیتوته کردن در مدرسه ای در یک روستای دورافتاده که هیچ امکاناتی نداره یعنی چه البته تقصیر خودتم نیست وقتی توی صداو سیما و برخی روزنامه یه پاپاسی که میندازن جلوی معلما رو تو بوق میکنن تا چند روز در صدر اخبار قرارش میدم منم اگه بودم حرفای تورو میزدم من خودم معلم بودم توی روستا هر روز باید 40 کیلومتر میرفتم خارج از شهر تازه بعدشم 10 کیلومتر جاده روستایی رو با اسب و قاطر میرفتم تا برسم به مدرسه همیشه هم یه تیکه چوب دستم بود تا سگهایی رو که بهم حمله میکردن دور کنم همین شد که عطای اون سه ماه تعطیلاتی رو که شما انقدر سنگشو به سینه میزنی به لقائش بخشیدم رفتم تو بخش اداری مشغول شدم مثل تو هیچکدوم از شماهاحاضر نیستید با یه همچین شرایطی کار کنه /ب
1394/01/29 - 17:08
0
0
آقای برازجانی محترم دکترای مهندس صنایع ضمن خرسندی ازپیشرفت علمی وشغلی شما ازیک فردتحصیل کرده بعیداست تمامی قشرمعلمان راباعملکردیک نفرقیاس کند . خودپاسخ علت کم کاری معلم انگلیسی رادادید.ما معلمین پرکار ودلسوزکم نداریم . آیا ازحیث حقوقی تفاوتی بین معلم کم کاروفعال وپرکاراست ؟ مسلم خیر. مگرکارمندکم کاردرسایروزارتخانه هانیست ؟ اگراصولاً آموزش وپرورش وتلاش شما نبودبه این جایگاه نایل می شدید؟ در پاسخ به برخی بزرگواران بایدعرض کردبنابه اقتضای نوع شغل واینکه معلم بادانش آموزسروکار داردومدام بایدصحبت کرده ودرس راتفهیم نماید بسیاری ازمعلمین بویژه درمقطع ابتدایی به گلودردوبیماری تارهای صوتی وناراحتی کمروپاوسردردمبتلا می شوند. آیامعلم ودانش آموزشما پدرومادرعزیز کشش وتوانایی این رادارندکه دوپایه تحصیلی رابدون وقفه ومستمر درتابستان وبویزه درمناطق گرمسیرادامه دهند؟ تعطیلات تابستانی مدارس درتمام دنیا وجوددارداما کمی حقوق ومشکلات معیشتی تابه این حدکه معلم به ناچاربه شغل دوم وبعضاً سوم روی آورد خیر. معلمی که شیفت عصر بعدازاتمام شغل دوم شتابان وسراسیمه ،نهارنخورده، خسته خودرابه کلاس درس می رساند. معلمی که درتأمین هزینه دانشگاه ،ازدواج وجهیزیه فرزندخودبامشکل روبروست .معلمی که قریب ۲۰۰ کیلومتردورازشهروخانه خودبایستی هرهفته بدون سرویس وحق ایاب و ذهاب ومسکن درفیش حقوقی باحقوق ناچیزخودسرویس ومسکن تهیه وهزینه مربوطه را پرداخت نماید. معلمی که بامدرک لیسانس و۲۴سال سابقه کار ازماه آینده ۱/۴۰۰/۰۰۰تومان دریافت می کند. درحالی که برخی ادارات درطول سال از مبالغی به عنوان پاداش ، کمک های غیرنقدی ویااضافه کارونیزوامهای باسودبسیارناچیزبهره مند می شوند. به فرزندان دانش آموز ممتازتحصیلی کارکنان برخی ادارات مبلغی به عنوان تشویقی براساس گواهی تحصیلی مدارس پرداخت درحالی که معلمین که خودمتولی امرتعلیم وتربیت هستندازاین امتیاز محروم هستندوکارمندان برخی دیگرازادارات بعدازبازنشستگی یک نفرازفرزندانشان به استخدام همان اداره گرفته می شود. برخی مشاغل شیفتی بالحاظ یک هفته کاردوهفته استراحت وحقوق چندبرابرمعلم جمع تعطیلات سالانه آنان شایدبیش ازتعطیلات تابستانی معلم هم می باشد امابه چشم نمی آید. درآخربهبودوضعیت معیشتی معلم دردانش افزایی معلم وهم ارتقاء سطح درسی دانش آموزنیزمفید خواهدبود.
1394/01/29 - 12:30
0
0
معلمان در سالهای اخیر وضعیت حقوقی خوبی دارن.درآمد خوبی دارن و تفریحاتی خوبی هم دارن.تماما کلاس خصوصی میگیرن.۶ماه سال هم تعطیل هستن./ب1
1394/01/29 - 12:24
0
0
واقعا خیلی حقوق معلما پایمال شده.امیدوارم مسئولین رسیدگی کنند.واقعا زحمتی که معلما میکشن خیلی خیلی کمتر از حقوقیه که دریافت میکنن../ب1
1394/01/29 - 12:23
0
0
کسی که به شما یک کلمه هم یاد بده ، شما رو بنده خودش کرده.
معلمی شغل انبیاء بوده

اگه معلم سرکلاس تمرکز نداشته باشه و تمام فکرش مایحتاجش باشه،چه کسی میخواد به فرزندانمون یسواد و فرهنگ یاد بده؟

هیچ شغلی در دنیا با ارزش تر از معلمی نیست و نخواهد بود./ب1

باید حقوق معلمها با دیگر کارمندها برابر باشه.
1394/01/29 - 10:27
0
0
عامو منم كارمند رسمي دولتم اضافه كار ، كارانه ،‌وجود نداره به پير و پيغمبر عيدمونم اندازه معلمه ماهانه حقوق خالصم دريافت ميكنم هرروز ساعت 6 از خونه ميزنم بيرون تا ساعت 4 سر كارم اي ميخين از حقتون دفاع كنين كار كسي نداشته باشين .الكي از خوتون حرف در نيارين، بخدا خوشي زده زير دلتون پاي اي همه تعطيلي كه دارين . بچيل كه خونوادشون و معلم خصوصي درس ميده ديه چتونه/ب1
1394/01/29 - 08:19
0
0
در جواب به این کارمند عزیز باید بگویم متاسفم که درکی از کار معلم نداری وگرنه اظهار نظر نمیکردی انشااله خداوند به شما درکی بدهد ./ب1
1394/01/29 - 07:33
0
0
ولا ماكارمنديم بيمه طلايي نداريم اضافه كارمون كمتر از معلمان است تابستون كار ميكنيم مرخصي معلمان بيشتر از ماست نهايت اينكه معلمان محترم نتايج كارشان كجاست اين نتيجه نظام آموزشي ماست افت تحصيلي ومدارك قلابي و..... ديگه خيلي شورش در آوردن هر چه بهشون امتياز ميدن باز هم ناراضن بخدا تو اداره ما از اضاف كار خبري نيس هش ماهه يه ريال ندادن و خيلي درد دل هاي ديگر و ..... معلمان عزيز كارمندان را مردمي بي اطلاع و كم كار معرفي ننماييد./ب1
1394/01/29 - 07:32
0
0
اگرمی خواهیم کشوری پویاوزنده داشته باشیم بایدبه فرهنگ . که آموزش وپرورش درراس آن وامنیت که بواسطه نیروهای نظامی وانتظامی ایجاد می گردد.توجه ویزه وخاص توسط دولتمردان وقانونگذاران وسیاستمداران وسیاستگزاران به این اقشارجامعه که بیشترین سهم رادر کشوردارندشود./ب1
1394/01/29 - 02:08
0
0
والا اگه ماهی خداتومان هم به بعضی از این معلمان بدهند بازم نارازیند . راستی کدام از این معلمها در استانهای هم جوار لاعقل ی واحد اضافه و.... ندارند ./ب1
1394/01/28 - 22:45
0
0
در کشورهای توسعه یافته حقوق معلم از بالاترینهاست و اثرش را هم در جامعه اشان می بینیم . در ایران هم اثرش را می بینیم اجتماع با بزهکاریهای زیاد، دزدی و ... همه اش دلیل در آموزش و پرورش دارد. اگر معلم دغدغه ی معیشتی نداشته باشد به کارش که انسان سازی است می رسد. چرا در ژاپن حقوق معلم حداقل 7500 دلار است و دانش آموز معلمش را بیشتر از والدینشان دوست دارند؟ واقعن متاسفم از دیدگاه بعضی افراد که ممکن هست مسئول هم باشند و گاهن تاثیرگذار در سطح کلان مدیریت که خود موجب مشکلاتی است که امروز دامن فرهنگیان را گرفته است. شمائیکه اظهار نظر میکنید این را بدانید که باعث رشد و شکوفای فکری شما همین معلم بوده که دریچه ی دانائی را بر روی شما باز کرده است . بخود آئید و اظهار نظر غیر کارشناسی نکنید. /ب
1394/01/28 - 22:24
0
0
متصدی خدمات مدرسه ما با مدرک دیپلم و 28 سال سابقه و کارت ایثار گری ماهیانه 1350 دریافت می کند در صورتی که مشابه این آقا در شرکت نفت بیش از 4 میلیون حقوق می گیرد ./ب
1394/01/28 - 22:14
0
0
ریس کانون مهندسین آلمان از خانم مرکل صدر اعظم این کشور سوال میکند که چرا حقوق ما از معلمها کمتر است خانم مرکل در جواب می گوید شما انتظار دارید حقوق شما با کسانی که شماها را به این جا رسانده اند به اندازه هم باشد./ب
1394/01/28 - 19:48
0
0
معلمین حقوقشون در حد کارایی که دارند میدن. بسشونه. در هفته باید 44ساعت کار بکنند 25 ساعت کار میکنند. درس هم درست نمیدن. تابستون هم 4ماه تعطیلن. بقیه کارمندان یا حقوق نظامیان نصف اونا هم نیست. /ب1
1394/01/28 - 16:14
0
0
معلم عزیز از ادبت معلومه که در تابستان دنبال علم هستی .
یک نمونه از معلم که ادب و دانش به بچه های ما یاد میده.در جواب.../ب
1394/01/28 - 15:17
0
0
من ساکن شهر برازجانم و کنکور دادم و دانشگاه قبول شدم اما رک میگم که من در قبولیم ی ذره هم جزوات و آموزش های معلمینم تاثیر نداشت و همش از کتاب های کمک آموزشی موجود در بازار استفاده کردم اما وقتی وارد دانشگاه شدم دوستانم که اهل شیراز و.... بودن همه از رو جزوات و آموزش های معلمینشون خوندن و قبول شدن چرا سطح معلمین من که ساکن برازجانم باید اینقدر پایین باشد؟چرا؟!لطفا معلمین برازجانی پاسخ بدهند!!!!!!/ب1
1394/01/28 - 14:40
0
0
مسئولین کشور خودشان معنای عدل ومساوات را می دانند اما سرشان را زیر برف کرده اند ولی بالاخره باید بدانند تکریم و احترام و رعایت حقوق فرهنگیان جزء لاینفک تربیت نیروی انسانی در همه دنیا و همچنین کشور ما نیز هست ./ب1
1394/01/28 - 12:42
0
0
این اعتراضتون هم از سر بیکاریه خوشی زده زیر دلتون همه امکانات خارج از نوبت بهتون که میدن از وام گرفته تا مسکن و ماشین و .... سر کلاس درس هم که زیاد چیزی یاد بچه هامون نمیدین پس سوگندی رو که خوردی چی شد برادر، پس کار واسه رضای خدا چی شد ./ب1
1394/01/28 - 12:33
0
0
معلمان عزیز به جای اینکه فقط فکر ....فکر اینم باشید ک دانش اموزان بی سواد بار نیاند.واقعا دانش اموزان ما بی سواد دارن بار میایند اینم بخاطر ... عده ای از معلمانی میباشد ک فقط فکر پولند..جای بسی تاسف دارد.باتشکر
1394/01/28 - 12:26
0
0
آموزگاری کاری است بسیار سرنوشت ساز و تعیین کننده . چرا که بخش مهمی از پرورش و آموزش نسل آینده در دستان این انسانهای گران قدر است . ولی بنا به تجربه شخصی خودم برخی از آموزگارانی که داشتیم شیفته و وابستگی خاص به کارشان نداشتند ،اگر کار پر درامدتری نصیبشان میشد آنرا ترجیح میدادند و تنها برای بدست آوردن شغلی به کار ارزشمند معلمی روی میاوردند . این را نمیشود انکار کرد که معلمان بایست از نظر معیشتی و امکانات ، به طور کامل نیازهاشان تامین شود ، ولی یک آموزگار موفق بایست جدای از هر شرایطی به کارش عشق بورزد و عاشق کارش باشد زیرا که او یک فرهنگی است ، کارش پرورش انسانهای نسل فرداست و شایسته است که بگوییم حساس ترین و مهم ترین شغل هر جامعه ./ب1
1394/01/28 - 12:24
0
0
احسن به اقای برازجانی.پیدا کنید یه معلمی رو سر کلاس همه مطالب رو بگه .وقتی کلاس خصوصی میری میفهمی که چه چیزایی باید یاد دانش اموز بدن . بعد همون سوالایی که با دانش اموز سر کلاس خصوصی گفته میاره تو امتحان و اون دانش اموز....
بدبحال اون دانش اموزی که پول کلاس خصوصی رو نداره.
الان بچه کلاس اولی باید کلاس خصوصی بیادو کلاس تقویتی .
انتطارتون بیجاست .
شما معلمان عزیز لازم نیست که دانش اموز بیاد میتونی بری داخل دفتر بشینی تا اون پول سه ماه تابستون حلال باشه /ب1
1394/01/28 - 11:51
0
0
با سلام بر خوانندگان
کارمند بی اطلاع جان که تا ساعت چند سر کاری وروزی دو ساعت کار مفید می کنی سالی برابر 4 ماه معلم اضافه کاری دریافت می کنی درحالی که اضافه کار نکرده ای حالا از دیگر مزایا مانند بن های کلان خرید عیدی های تا 4.5 میلیئن تومانی کارانه وپاداش کار نکردن هایتان و... می گذرم در ثانی تعطیلی مدارس تابستان به خاطر ما که نیست به خاطر بچه های خودتان است وما تابستان هم سرگرم علم آموزی وکسب مهارتیم تا مثل تو نادان نمانیم
1394/01/28 - 11:20
0
0
اقا یا خانم کارمند شما درست میفرمایید ولی اینها همه معلم ریاضی نیستند که بتونند حساب کنند .
1394/01/28 - 10:54
0
0
کارمندان دیگر با اینکه اضافه کار نمی کنند اضافه کاری می گیرند . حق ماموریت می گیرند در صورتی که ما موریت نمی روند .حق مسکن می گیرند.و هزاران امتیاز دیگر .
1394/01/28 - 10:18
0
0
جناب کارمند
یادت باشه با گچ خوردن همین معلم بود که جنابعالی به درجه والای کارمندی رسیدی،پشت میزش نمینشست تا وقتی که حضرتعالی درس رو یاد بگیری و الان پشت میز بنشینی...تو خلوت وجدانت به حرفم فکر کن و بعد قضاوت کن
1394/01/28 - 09:31
0
0
کارمند عزیز میدانی تعطیلات شما در سال چقدر است؟ یک ماه مرخصی استحقاقی سالانه دارید.ماهانه حدود 150 ساعت اضافه کار دارید که در سال می شود حدود 1800 ساعت یا به عبارتی دیگر اگ آن را در 24 ساعت تقسیم کنیم می شود 70 روز که حدود دو ماه می شود.می بینید که شما کارمند عزیز هم حدود سه ماه برای کاری که نمی کنید حقوق می گیرید.به این موارد،ده ها مزایای دیگر هم که به معلمان تعلق نمی گیرد اضافه کنید آن وقت می بینید که تعطیلی بعضی کارمندان از معلمان خیلی بیشتر است.علاوه بر این مدارک علمی بیشتر کارمندان از معلمان کمتر است اما می بینیم که با سابقه کمتر و مدرک پایینتر حقوق و مزایای آنها اگر بیشتر نیست کمتر هم نمی باشد.فقط کافیست پاداش پایان خدمت معلمان و کارمندان دیگر را با هم مقایسه کنید.سه ماه تعطیلی هم که شما می گویید ،شامل بعضی معلمان می شود (مدیر،معاون و کارمندان مشغول در اداره آموزش و پرورش مستثنی هستند) یک استاندارد جهانیست که در آموزش و پرورش و دانشگاههای همه ی کشورهای دنیا از صنعتی گرفته تا در حال توسعه وجود دارد.
1394/01/28 - 09:18
0
0
کارمند عزیز اگر تو تا ساعت سه سر کاری دغدغه بچه را نداری معلم است که ان را به جایی میرساند بعد تو ادعای چه داری واقعا اگر دیدگاه تو این است برایت متاسفم
1394/01/28 - 09:13
0
0
آقای کارمند،
اگر در ایام عید و یا تابستان بجه ات به مدرسه بیاید معلمان خدمتگزار او هستند.تو بفرستش تعلیمش بامن.
کارمند عزیز،اولاً ساعات کار یه معلم در هفته طبق قانون دولت جمهوری اسلامی 20ساعت در هفته است حال
آن که فرهنگیان کشور در هفته 24 ساعت کار موظّف دارند.یعنی چهار ساعت بیش از وظیفه و بدون دریافت یه ریال اضافه کار یا پاداش. لیک خدا گواهه شما کار بی مواجب و بی حقوق انجام داده اید؟
ثانیاٌ انسان پیچیده ترین ماشین(موجود)ی است که ما با آن سروکار داریم.هر ماشین مصنوعی را بعد از یکی دو هفته می توان به خوبی شناخت و تحلیل کرد آیا تو فرزند خود را بعد از این همه مدت که در کنار توست، چه قدر
می شناسی؟ آن هم شاگردان دنیای امروز و کلاس های 35 نفری امروزی که کار با آن ها واقعاً طاقت فرساست.
دوست گرامی، چرا اکثر فرهنگیان به بیماری های روحی و روانی مبتلا شده ا ند و یا دچار سکته های خفیف و گاه شدید؟نگاهی به کوتاهی نسبی عمر معلمان نسبت به دیگران خود گویای همین مطلب است.
بگذار کمی خودمانی تر با تو سخن بگویم . شاگرد حق شناس پیشین من،
تو معلمت را خوب نشناختی! او را از کار تا ساعت 3/15 مهراسان .او حاضر است شبانه روز کار کند؛زحمت بکشد اما در پیشگاه خانوده، عرق شرم ناداری بر جبینش نقش نبندد.آیا تو، هم این درد را لمس کرده ای؟
ما فقط و فقط حقوق می گیریم و دیگر هرچه می گیریم هیچ است و هیچ است و هیچ ،یعنی؛ اواخر برج جیبمان پر از خالی است.می دانی پر پر اما از خالی . پارادوکس را که به تو آموخته ام ، می دانی چیست؟ همین جاست.
می دانی نداشته هایمان چه قدر زیاد است ؟
کارانه نداریم.حق مسکن داریم. پاداش نداریم. حق ایاب و ذهاب نداریم.حق لباس نداریم .حق محرومیت از تسهیلات نداریم.وام های کلان و یا حتی وامک هم نداریم.کمک هزینه های جانبی به مناسبت های مختلف نظیر اعیاد مذهبی ،پیروزی انقلاب ، روز مرد ،روز زن و....نداریم. تفریح و آسایش و تغذیه و خواب مناسب هم نداریم.در نتیجه آسودکی خیال واندیشه نداریم. و حال، فرزند تو در دست من است و تعلیم و تربیتش بامن.
امیدوارم که از من انتظار نداشته باشی از کاه کوه بسازم، با کوهی از مشکلات که سالهاست که بر شانه ام سنگینی می کند و آزارم می دهد.در جامعه ای که یک با یک برابر نیست من باید بیاموزانم که یک با یک برابر است و این چه تناقض غریبی است!
در این دم به جبران زحمات من،فیش حقوقی یک فرهنگی را با شرایط یکسان (سنوات و مدرک و....) با کارمندان بهداشت،بانک ،دادگستری ،برق و یا ....مقایسه کن و خوووووووووود از جانب من قاضی باش. ممنون که بخش کوچکی از درددل هایم را گوش دادی بیرون از کلاس درس.توفیق رفیق شفیق موافقتان باد .
معلم برازجانی
1394/01/28 - 08:54
0
0
کارمند عزیز.شما در طول روز چند ساعت کار مفید داری؟مرخصی ساعتی و استحقاقی شما رو در طول سال جمع کنن از کل تعطیلات تابستون و عید هم بیشتر میشه.در حالیکه معلما تمام ساعت کاریشون در طول روز،کار مفیده.این دوتا مرخصی هم شامل حالشون نمیشه.
1394/01/28 - 08:46
0
0
سلام.بله تقصیر ندارید.ای کاش یکماه میرفتید سر کلاس و از صبح تا ساعت 1 سر و کله می زدید اون وقت میدید کی کار میکنه .ما یا کی سختتره ما یا شما?شما حوصله بچه خودتون را هم ندارید ولی ما هر ساعتی باید با 30 تا دانش اموز سر وکله بزنیم .در ثانی شما بقیه مزایایی که میگیرید از قبیل :حق مسکن ،اضافه کارهای ماهانه،ایاب ذهاب،مرخصی یکماه در سال و........اینها هم بجای تعطیلات ما.
1394/01/28 - 04:46
0
0
تو مدرسه سال سوم دبیرستان معلم انگلیسی از ۲ ساعت زمان کلاس ۲۰ دقیقه درس میداد و بعد به ما میگفت جک و ظنز تعریف کنید تا بخندیم.ما که دانش آموز بودیم و نزدیک کنکور بودیم میگفتیم :آقا درسمان بده.میگفت مگه آموزش و پرورش چقدر حقوق به من میده که من ۲ ساعت حرف بزنم،۲۰دقیقه هم زیاده.این خاطره مربوط به سال ۱۳۷۲ می باشد.من الان دکتری مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر دارم.در یکی وزارتخانه ها معاون هستم.خاطره بدی از اون زمان از معلمها دارم.
1394/01/28 - 04:36
0
0
آره والا.چه معلمی سر کلاس ،درس میده!!همش میگن بیایین کلاس خصوصی.
1394/01/28 - 04:19
0
0
معلمان زندگی مرفه و خوبی دارن.درهفته ۲۴ ساعت موظفی دارن که باید سر کلاس درس برن و مابقی بیکار هستن.در بازار کار آزاد میکنن.خریدوفروش ماشین و ملک انجام میدن.به زندگی شخصی خودشان میرسن و....بنابراین خیلی هم بد زندگی نمیکنن.کلاسهای خصوصی ساعتی ............. میگیرن.و...تبلیغات میکنن

1394/01/28 - 00:14
0
0
سلام دوست عزیز هر وقت فرق اموزش و بقیه شغلهارا را درک کردیداظهار نظر بفرماید
1394/01/27 - 23:44
0
0
آقای کارمند 1- معلم همه ی تابستان بیکار نیست شهریور درگیر طراحی سئولات و امتحانات و تصحیح اوراق دانش آموزان است
2-معلم در طول سال مرخصی ندارد اما بقیه کارمندان دارند
3-شما به دلیل نداشتن آگاهی فقط ساعات کار معلم در مدرسه را می بینید در صورتی که معلم نصفی از کارش را در خانه انجام می دهد طراحی سئوالات تصحیح ورقه و از همه مهمتر مطالعه و آمادگی برای حضور در کلاس
4-شما تابستان هم بچه ات را به مدرسه بفرست تا معلم به درس بدهد
5-آموزش و پرورش جزء محدود اداره های است که باید همه ی پرسنل آن تهسیلات دانشگاهی داشته باشند اما در بانکها شرکت نفت ثبت احوال شهر داری و ..... بیشتر کارمندان آن در حد دیپلم هستند اما معلمان الان همه لیسانس و فوق لیسانس و بعضا دکتری هستند
6- معلم با بچه ی شما و آینده سازان این مملکت کار میکند مطمئن باشید از بقیه کارمندان کارش حساس تر است و احتیاج به مطالعه آمادگی بیشتری دارد که شما متاسفانه به دلیل نداشتن آگاهی این زمانهای کاری را که در خانه سپری می شود نمی بینید
1394/01/27 - 21:13
0
0
معلمان با اینهمه تعطیلات واقعا توقع بیجا دارند اینهمه وقت اضافه را میتوانند به هرکار درامدزایی زد
1394/01/27 - 20:04
0
0
..........................از این معلم ها هیچی یاد نگرفتیم.....البته معلم خوب هم داریم
1394/01/27 - 17:52
0
0
معلم شغل آموزشی دارد و با شما کارمند عزیز متفاوت است در شغل های آموزشی زیاد کار کردن دلیل بر کیفیت کار نمی شود معلم باید ساعاتی برای مطالعه و استراحت و ارائه ی مطالب جدید به دانش آموز داشته باشد در کشورهای دیگر هم به همین دلیل امکانات ویژه ای به معلمان می دهند.
1394/01/27 - 17:38
0
0
سلام کارمند محترم امیدوارم که حقوق و مزایای خوبی داشته باشی .
عزیز دل اگر معلم دغدغه معیشت نداشته باشد با فراغ بال به توسعه بیش ازپیش دانش و معلومات خواهد پرداخت و فرزندان من و شما در کارگاه علم آموزی چنین معلمانی سکان های موفقیت جهان را بدست می آورند.
بردار بزرگوار این تعطیلات که شما اشاره داشته اید هم به جهت کسب تجربیات تازه در کتابخانه ها و مراکز آموزشی و تفریحی است که چنین برنامه هایی را در کشورهای دیگر دولت برای آنها در نظر گرفته و برنامه ریزی کرده است .
بهرحال من فکر میکنم آن چه که من امروز میگویم، می نویسم ، رفتارم ، ، اخلاقم و...تا حدودی زیادی متاثر از معلم دیروزم بوده است.
شما این گونه فکر نمیکنید؟
1394/01/27 - 16:19
0
0
کارمندان از ساعت 6/45 صبح الی 15/15 بهداز ظهر کار می کنند حتی در ایام عید نوروز وتابستان ...
1394/01/27 - 16:02
0
0
کارمند عزیز .... سرو کله زدن با بچه های سایر کارمندان صبر ایوب میخواهد . سه ماه تعطیلی و این حرفا هم نمیارش.....
1394/01/27 - 15:46
0
0
درپاسخ به کاربر عزیزیکساعت سرکلاس با35دانش آموزمعادل 10ساعت کاردرادارات دیگرمی باشدشما دوست کرامی اگریکروز درمدرسه باشید حتی سرکلاس هم تشریف نبرید متوجه میشوید به اندازه یکماه خسته شده اید.
1394/01/27 - 15:33
0
0
اقای عزیر صبح اگه 2 ساعت تا روستایی که می خوای تدریس کنی بری حالت جا میاد.من دکتری ریاضی هستم شما کارکنان دیگر ادارات حتی در حد دیپلم هم سواد ندارید ولی 3 برابر ما حقوق می گیرید
1394/01/27 - 15:18
0
0
کارمند گرامی حتم دارم مدرسه نرفته اید و فرزندی هم در مدرسه ندارید وگرنه ذره ای با شیوه آموزش آشنا بودید .مدرسه کارگاه ساختمانی نیست که تمام وقت کار کند و فرزندان شما هم کارگر نیستند که زیر نظر ما تمام سال، ماه و هفته مشغول باشند.نکند تحمل فرزندتان در تابستان و تعطیلات نیز برایتان مشکل است!
1394/01/27 - 15:07
0
0
کارمند عزیز
شما هم حقوقتون از معلمای دیگه بیشتر هست هم به اندازه ای که معلمان تعطلیند شما حقوق اضافه و پاداش و کارانه و مزایا دارید . تو تمام کشورهای پیشرفته معلمان باید فقط 14 ساعت در هفته تدریس بکنند ولی اینجا یک معلم با 24 ساعت تدریس حقوقش از همه کمتره.
من با مدرک دکتری و 24 ساعت در هفته دریافتیم برابر 1400000 است.
1394/01/27 - 15:04
0
0
اینکه معلم نقش مهمی در پیشرفت مملکت داره و دولت باید نهایت توجه را به معلمین داشته باشه شکی نیست.اما اینکه سایر کارمندان دولت و نهادهای عمومی از لحاظ معیشتی بیش از معلمین بهشون رسیدگی میشه حرف درستی نیست.نمونش افزایش حقوق امسال کارمندان از کارگران هم کمتر بوده.
1394/01/27 - 13:48
0
0
کارمند عزیز،همین حرف ها را بزنید دودش تو چشم خودتون میره وقتی که مجبور شدی کلاس خصوصی ساعتی صد بدی تا بچه ات درس یاد بگیره .اون موقع هست که یاد میگیری چه جوری بحرفی،و حساب وکتاب کنی ،مگر نه همین معلم هست که هزینه می کند و تابستون ها تو کلاس هاست تا اطلاعاتش را ببره بالا،برایفرزندان شما ،ما زیاد خواه نیستیم ما خواهان اینیم که برابر با بقیه کارمندان باشیم ،کارمندانی که بدون اینکه ساعتی اضاف کار بایستند چندین برابر اضاف کار می گیرند ،من فیشم می دم دست شما ،شما حساب کنید .
1394/01/27 - 12:39
0
0
معلمان عزیز، شما هم مثل کارمندان تا ساعت سه و ربع سرکار باشین و ایام عید و تابستان هم تعطیل نباشین یه حسابی کنین ایامی که تعطیل هستین حقوق شماها هم مثل ما میشه.تابستان سه ماه تعطیل و حقوق میگیرین
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم / ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر 2 برابر شد
  • اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین/ فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری/تاکید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بر لزوم شتاب بخشی به پروژه ها
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • از دست اندركاران معاینات ادواری كاركنان پتروشیمی پردیس تقدیر شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/04
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/03
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/03
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/04
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • .: لیلادانا حدود 2 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 5 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 8 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 8 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...