امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 17 اسفند 1393 - 16:58
اختصاصی اتحادجنوب/جلسه ی بررسی استعفای شهردار به حد نصاب نرسید

اتحادجنوب: جلسه بررسی استعفای شهردار برازجان که مقرر شده بود، امروز یکشنبه 17 اسفندماه در محل شورای این شهر برگزار شود، به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد اعضای جلسه برگزار نشد. نایب رئیس شورای شهر برازجان در گفتگو با خبرنگاران گفت: بر اساس نامه مکتوبی که رئیس شورای شهر برازجان به تمامی اعضای این شورا نوشته بودند، مقرر شده بود تا مسئله....

اتحادجنوب- سیده هدیه بیت سیاح: جلسه بررسی استعفای شهردار برازجان که مقرر شده بود، امروز یکشنبه 17 اسفندماه در محل شورای این شهر برگزار شود، به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد اعضای جلسه برگزار نشد.

نایب رئیس شورای شهر برازجان در گفتگو با خبرنگاران گفت: بر اساس نامه مکتوبی که رئیس شورای شهر برازجان به تمامی اعضای این شورا نوشته بودند، مقرر شده بود تا مسئله استعفای شهردار برازجان در جلسه ای فوق العاده  که امروز یکشنبه 17 اسفند ماه در محل این شورا برگزار می شود، مورد بررسی قرار گیرد.

 استعفای شهردار، در شأن شورا نبود

هادی کفاش اظهار داشت: طی دعوت نامه رسمی رئیس شورای شهر، از اعضای شورا درخواست شده بود تا در جلسه ای که در ساعت 12 و 30 دقیقه امروز یکشنبه در محل این شورا برگزار می شود، استعفای شهردار برازجان مورد بررسی قرار گرفته و اعضای این شورا، نظرات موافق و یا مخالف خود را در خصوص ابقا و یا استعفای شهردار اعلام نمایند اما متأسفانه به دلیل عدم حضور 4 تن از اعضای شورا این جلسه رسمیت نیافته و تشکیل نشد.


وی ضمن انتقاد از وضعیت موجود در شورا و شهرداری گفت: استعفای شهردار برازجان در شأن این شورا نبود.

این عضو شورا خاطر نشان کرد: از آنجایی که ضرورت این جلسه بر هیچ کس پوشیده نیست، انتظار می رفت تا اعضای شورا در اسرع وقت، مشکل استعفای شهردار را بررسی کنند اما با وجود اطلاع کامل همه اعضای شورای این شهر از برگزاری جلسه مذکور، برخی از آنها با عدم حضور، این مسئله را پیچیده تر کردند.

 شهرداری، نه شهردار دارد و نه سرپرست

وی اعلام داشت: در حال حاضر شهرداری برازجان نه شهردار دارد و نه سرپرست لذا ساماندهی این وضعیت، امری انکار ناپذیر است.

کفاش ادامه داد: در حال حاضر رئیس شورای شهر برازجان با اعلام اینکه در استانداری جلسه داشتم، در این جلسه اضطراری و مهم امروز حضور نداشتند اما نبود خانم حسینی مانعی در برگزاری این جلسه نیست چرا که من به عنوان نایب رئیس می توانم این جلسه را برگزار کنم.

وی با اشاره به عدم حضور سه تن دیگر از اعضای شورای شهر گفت: عامل اصلی برگزار نشدن جلسه بررسی استعفای شهردار برازجان، حضورسه تن دیگر از اعضای شورا یعنی آقایان قدوسی، ناخایی و نیکجو می باشد و با احتساب عدم حضور این چهار نفر، جلسه شورا با 5 نفر دیگر رسمیت پیدا نمی کند.

احتمال رد استعفای شهردار زیاد است

کفاش ادامه داد: اگر این جلسه برگزار می شد، احتمال مخالفت و رد استعفای شهردار برازجان زیاد بود.

این عضو شورای شهر گفت: مردم برازجان، افرادی فهیم می باشند که همواره در مسائل سیاسی و فرهنگی این مرزوبوم شرکت می کردند از این رو از آنان درخواست داریم تا با دیدی باز، عملکرد نمایندگانی را که روزی خود با شور و اشتیاق آنان را انتخاب کرده و به شورا فرستادند، رصد کنند.

وی ادامه داد: برگزاری این جلسه حق مردم برازجان بود چرا که آنان حق دارند تا هر چه سریعتر وضعیت شهردارشان را بدانند.

 قائدی: یکی می گوید لباس ندارم، دیگری بچه هایش بیمارند و....

بهادر قائدی نیز در این جلسه ضمن انتقاد از عدم حضور 4 عضو شورای شهر برازجان در جلسه مذکور گفت: پیس از استعفای شهردار برازجان، 30 سوال از سوی رئیس شورای شهر برازجان مطرح شده بود در حالی که تنها 3 الی 4 نفر از اعضای این شورا از متن سوالات آگاهی داشتند و احمدی نیز قبل از پاسخگویی به این سوالات، استعفا داد.


وی ضمن تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی گفت: بعد از استعفای احمدی از شهرداری برازجان قرار بود تا در جلسه امروز، مسئله استعفای وی مورد بررسی قرار گیرد اما چهار تن از اعضا با عدم حضورشان، مانع برگزاری این جلسه شدند.

وی ادامه داد: در تماس هایی که با آنان داشتیم، یکی می گوید، لباس ندارم، دیگری لوله کشی داشت و بچه های نفر سوم نیز مریض شده بودند!

 ترک زاده: من اعلام شرمندگی می کنم

قیصر ترک زاده نیز در این جلسه گفت: شورای شهر برازجان در جلسه ای که شب گذشته داشت، مقرر کرد تا با برگزاری این جلسه، مسئله استعفای شهردار را بررسی کند که من اعلام کردم که به دلیل اهمیت موضوع، بهتر است که این مسئله، همان شب برگزار شود اما برخی از اعضا با مخالفت، امروز را برای برگزاری جلسه مذکور انتخاب کردند.


وی ضمن تأکید بر اهمیت موضوع اظهار داشت: من نیز به دلیل گرفتاری های شغلی در محل کارم در تنگنا بودم اما به دلیل اهمیت موضوع و اهمیت مشکلات مردم، حضور در این جلسه را مهمتر دانسته و در این جلسه  حاضر شدم.

ترک زاده ادامه داد: در حال حاضر شهرداری ما نه شهردار دارد و نه سرپرست، این در حالی است که تمامی پرسنل این مجموعه وسیع، چشم به راه کسی هستند که این وضعیت را ساماندهی کند و من از این اوضاع اعلام شرمندگی دارم.

 گرمسیری: مشکل در شورا بود اما ما سکوت می کردیم

محمدتقی گرمسیری نیز در این جلسه گفت: پیش از این اختلافات موجود در شورای شهر برازجان موجب رنجش عموم مردم شده بود و همین امر موجب شد تا اعضای شورا سعی در کنار گذاشتن این اختلافات کنند.


وی ادامه داد: شورای شهر برازجان برای مدتی آرامش داشت اما این به معنای نبود مشکل در شورا نبود، مشکل وجود داشت اما ما سکوت می کردیم تا شاید وضعیت بهتر شود.

این عضو شورای شهر برازجان با اشاره به مطرح شدن چند سوال از سوی سیده خدیجه حسینی رئیس شورای شهر برازجان، خاطر نشان کرد: این سوالات همواره مطرح بود اما کسی آن سوالات را مکتوب نکرده بود و از این طریق به شهردار فرصت داده شد تا کار کند.

 برخی از اعضای شورا، خودشان را شهردار کرده بودند

وی ادامه داد: برخی از اعضای شورای شهر برازجان، خودشان را شهردار کرده بودند و شهردار نیز وقتی متوجه این موضوع شد، سعی کرد تا روی پای خود بایستد و از آن به بعد سخن از برداشتن وی به میان آمد!

گرمسیری افزود: وقتی قرار است که شهرداری تغییر کند، باید دلایل قوی برای این امر وجود داشته باشد و همواره تجربه وی را در مدت شهردار بودن مدنظر داشت.

 سوالاتی که به شهردار داده شد، سوالات شورا نبود

وی ضمن با اشاره به سوالات طرح شده از سوی رئیس شورای شهر برای شهردار برازجان گفت: سوالاتی که به شهردار برازجان داده شد، سوال شورا نبود.

این عضو شورای شهر برازجان ادامه داد: چرا برخی از اعضای شورای شهر برازجان بدون آگاهی از متن این سوالات، به دنبال دانستن متن این سوالات در سایتها و رسانه های مجازی بگردند؟

وی گفت: هر ساله در اسفند ماه، اعتبارات تملک دارایی تقسیم می شود و این اعتبارات تنها به شهردار داده می شود و نبود شهردار برای ما در این موقعیت، ضربه بزرگی به آینده شهرداری می زند.

گرمسیری ضمن انتقاد از استعفای شهردار برازجان گفت: شهردار این شهر باید جوابگو باشد و در صورت عدم تمایل برای ادامه کار، این سمت را به فرد دیگری تحویل می داد نه اینکه استعفا بدهد و برود.

 وقتی رییس شورا به تنهایی جلسه 8 عضو شورا را وتو می کند!

قائدی همچنین گفت: بر اساس جلسه ای که شنبه 16 اسفند ماه در محل این شورا داشتیم، مقرر شده بود تا در جلسه ای سه ساعته که از ساعت 8 و 30 دقیقه الی 11 و 30 دقیقه برگزار می شد، موضوع اضافه شدن یک کمیسیون جدید به شورای این شهر به نام کمیسیون ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت با برگزاری یک رای گیری در پایان جلسه، مشخص شود که این کمیسیون به چارت کاری شورا اضافه شود و یا خیر.

وی ادامه داد: از آنجایی که خانم حسینی جهت شرکت در جلسه فرمانداری در این انتخابات حضور نیافتند، این جلسه بدون حضور رئیس شورای این شهر و با 8 نفر از اعضای شورا تشکیل شد.

قائدی ادامه داد: این جلسه با 15 دقیقه تأخیر و در ساعت 8 و 45 دقیقه برگزار و در ساعت 11 و 20 دقیقه مقرر شد تا انتخابات برگزار شود اما بعد از برگزاری این انتخابات، و با وجود 5 رای موافق به افزایش این کمسیون به چارت کاری شورای شهر، رئیس شورا در محل حضور یافت و به دلیل پایان یافتن زمان جلسه، نتایج این انتخابات را باطل اعلام کرد! 

بهادر قائدی که این تصمیم رییس شورای شهر را خلاف قانون می داند افزود: در حالی که هنوز از مدت سه ساعت جلسه، زمان باقی مانده بود و از طرفی به دلیل عدم حضور وی از ابتدای جلسه، نایب رئیس شورا، کار ریاست جلسه را بر عهده داشت و وی نیز به عنوان رییس جلسه  قصد تمدید زمان جلسه را داشت!

قائدی اضافه کرد: متأسفانه در حال حاضر هر کدام از اعضای شورای این شهر، عهده دار یک کمیسیون می باشد به جز من که این امر را می توان به این تعبیر کرد که قرار است بایکوت شوم!



عکس: محمدرضا صابری



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/12/22 - 10:52
0
0
تنها راه چاره انتخاب مستقیم شهردار برای مدتی معین است و پایان دادن به شورا بازی است .باپوزش از اعضای با شهامت شورا/ب
1393/12/21 - 23:45
0
0
به فکر حقوق و عیدی کارگران شهرداری باشید.

نزدیک عید هست به نظر شما این کاره که نزدیک سال جدید حقوق و عیدی کارگران را ندهند .
1393/12/21 - 12:37
0
0
تا زمانی که اختیار عزل ونصب شهرداران کشور دست شورا باشه هر روز همین گرفتاری ها در سرا سر کشور به چشم میخورد اخه کسانی که وارد شورا میشه بیشترشون از کارهای شهرداری وشهرداریها بی خبر هستن ولی چون شهردار رو انتخاب کردن میخواهن مدام بهش امرو نهی کنن وبهش حالی کنن که اگه اون جوری که ما میگیم رفتار نکنی عزلت میکنیم وشهردار یا بطور کلی شهر دارها هم رو خودشون نمیزارن که هر روز یه عده ای بهشون امرو نهی کننن .............................../ب
1393/12/19 - 17:12
0
0
اتحاد جان توی عکس یه پسر بچه نشسته که عضو شورا نیست خیلی هم خودشو گرفته چیکاره هست که توی جلسه شورا شرکت میکنه
1393/12/18 - 21:55
0
0
شورای شهر برازجان منحل کنید بزارید شهرداری نفس بکشه...
1393/12/18 - 21:51
0
0
ایکاش اساس شوراها برچیده می شد تا کانون ف.../ب
1393/12/18 - 19:16
0
0
چند نفر از اعضای شورا تا کنون سخن گفته اند شما شهروندان دقت کنید : اگر مفهوم واقعی را دریافت کردید درست است !!! معلوم این بیانات چه دردی را دوا می کند !!! بعد آن 3 نفر که در جلسه شرکت نکرده اند به چه دلیل بوده است ؟ برای مردم توضیح دهند
1393/12/18 - 17:56
0
0
.....................
1393/12/18 - 16:45
0
0
با سلام خدمت همه دوستان عزیز.
با نگاه اجمالی به لیست اعضای شواری محترم شهر به این نتیجه میتوان رسید که اکثرا دوستان هیچ کدام سابقه مدیریتی و.. ندارند. تنها به صرف طایفه، پول و موقعیت خانوادگی در شهر برازجان به این جایگاه رسیده اند. البته همه جا به اینصورت میباشد. پس چه انتظاری از این شورا دارید؟ مگر شورای شهر ما جز تغییر شهردار آن هم در جهت منافع شخصی چه کاری میکنن؟ وقتی اداره و مدیریت شهر دست .................. بیفته همین میشه که الان شاهد آن هستیم. پس دوستان لطفا دست از این تعصبات خانوادگی و قوم و قبیله ای بردارید. در آخر به جمله معروف از ماست که برماست بسنده میکنم.
به امید برازجانی اباد و زیبا.

از اقای صابری عزیز خواهش دارم نظر این حقیر را تایید نمایند.
ما مردم شهر برازجان برای این شورا متاسف هستیم که وا قعیت را برای مردم شهر نمی گویند : فقط به حاشیه می پردازند !!!
1393/12/18 - 16:31
0
0
............................
1393/12/18 - 14:45
0
0
بخدا میام با غلتک رو شهرداری میگردما!!!!
بس کنین ای مسخره بازیله!!!
همش تقصیره .................
1393/12/18 - 12:24
0
0
عاموترا خدا شواری شهر همی امرو صوا یک جانشینی انتخاب کنه پرونده ما دو در انتظار تشکیل کمیسون ماده 5 در استانداری بوشهر است/ب
1393/12/18 - 08:42
0
0
افسوس که مردمان دانا رفتند........... نیکو صفتان مجلس آرا رفتند
آنها که در این زمانه آدم شده اند......... . از غصه ی اینهاست که آنها رفتند
حیف بر مردم فهیم برازجان که شهردار و شورا در آخر سال اینچنین عیدی را نصیبشان کرد./ص
1393/12/18 - 07:36
0
0
صدرصد رای مجلس اورده، بقول برازجان نخوارش مجلس شورای شهر برازجان که رای بیار./ص
1393/12/18 - 01:20
0
0
نیادقشنگتره حتی اگه شورا همه اعضا باز بهش رای بدهند.چون ان حرمت وحیابین شهرداروشوراشکسته شده.ارزش نداره دیگه بیادتوشهرداری.خوبیت نداره.قشنگ نیست.چون دیگه روحیه ایی نمانده/ص
1393/12/18 - 00:18
0
0
شورا باید منحل شود و شهردار غیر بومی از اصفهان یا تهران انتخاب شود .
متاسفانه فرهنگ شهری و شهر نشینی در بین ما مردم به حد اعلا و کمال نرسیده اون از بیمارستانمون اون از فرهنگ موتور و ماشین سواریمون اون از نصب تندیس یا برهم زدن کنسرت یه خواننده اون از زمین های اطراف برازجون که با یه بندوبس با اعضای شورا یا شهردار به روش کاملا غیر استاندارد بدون در نظر گرفتن ضوابط شهرداری تقسیم و به فروش می رسد اون از وضعیت پارک هامون که تقریبا شده چراگاه گوسفندان اون از نظر امنیت و دادگاهمون که اقای پلیس دزد رو میگیره و سه ساعت بعد توسط دادسرا با قرار وسیقه ازاد میشه هر جای این شهر خراب شده رو که نگاه میکنی تا از روز قبل بدتر و بدترشده و و و ...
راهی نیست جز اینکه مسولین تمام اداره جات و معاونان غیر بومی ان هم از شهر های بزرگ انتخاب شوند ./ص
1393/12/17 - 22:29
0
0
شورا یکی داخلش داره فتنه میکنه
1393/12/17 - 20:52
0
0
سلام
آقای مهندس احمدی از شما خواهش میکنیم برگردید و شهروندان و پرسنل شهرداری رو خوشحال کنید/ب
1393/12/17 - 20:22
0
0
فرماندار شهرستان... خواهش ميكنم بزاريد كامنت ما رو....بايد دخالت كنه ' آقايون شورا شما هم همتون مقصريد ' آقاي احمدي از شماها بهتره /ب
1393/12/17 - 20:12
0
0
وقتی یکنفر یا چند نفر وتو میکنند معرفی کنیید این شورا چون بنیاد کج گذاشته شد درست بشو نیست و از شما دوستان حاضر در جلسه خواهش میکنم فکر اساسی کنید به خدا اسیعفا بدهید بهتر بیشر پیش مردم خراب نمیشوید بگذارید این شورا دست.../ب
1393/12/17 - 20:05
0
0
شورای شهر باید اقتدار داشته باشد نه ضعف از مواضع قدرت حرف بزنید شما افراد جوان تا کی باید دست روی دست بگذاریید /ب
1393/12/17 - 19:51
0
0
حاج حیدر نوروزی بهترین گزینه جهت شهرداری است/ب
1393/12/17 - 19:46
0
0
تا شهردار ازطرف مردم انتخاب نشود اينگونه مشکلات عاديه .نماينده مجلس آقاى موسوى نژاد بخاطرمنافع حزبى خودش حاضره کل کابينه دولت را استيضاح کنه ولى براى شهر برازجان حتى حاضر نيست يک دقيقه وقت بذاره /ب
1393/12/17 - 19:31
0
0
احمدی فردی سیاسی کاربود و هر روز نون قرضی به این و ان دادن و مسخره کردن مردم فهیم برازجان بود. ایشون در چندجلسه مرتب میگفت ............... مردم را مسخره میکرد. در مسجد در جلسات عمومی و... دایم میگفت این کلمه نازیبا را. ایشون بدرد سیستم شهرداری نمیخورد برود به مردم فهیم گناوه خدمت کند بهتر است چون تمام چهارشنبه ها تا شنبه میرفت گناوه. شهر هم به امان خدا
1393/12/17 - 19:28
0
0
عمو جان شهردارتون هوس مجلس کرده شما میگی ابقاش کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1393/12/17 - 19:26
0
0
خانه ازپایبست ویران است.
.....................................................
دیگه زشته برای ماشالله احمدی که بیاید؟ بهانه خوبی هم آورده که برودحوزه گناوه کاندیدای مجلس شود. الانم ایام عید شهربه امان خدا رها شده است
1393/12/17 - 18:31
0
0
با سلام و خسته نباشید به آقای صابری
ما مردم برازجان همه این اختلافات را در چشم ....... می بینیم واقعا برای این ......متاسفم
شما با این کارتان ناخشنود کردید
. شما باید پاسخ گوی ما مردم باشید
مهندس احمدی شهرداری زحمت کش بوده است و ما به داشتن چنین شهرداری افتخار می کردیم و می کنیم

از اعضای شورا خواستار آن هستیم که هرچه سریعتر مهندس احمدی را ابقا فرمایید

با تشکر فراوان از آقایان گرمسیری ، ترک زاده اسماعیلی ، قایدی و نایب رییس شورا آقای کفاش

مهندس احمدی ترو خدا به شهرداری برگرد ما منتظر هنور جناب عالی هستیم
1393/12/17 - 18:22
0
0
دوستان شورا یک کفش لنگ به لنگه پای شما هست تا با این کفش لنگ به لنگه برخورد نشود این شهر در اسیب بیشتر قرار خواهد گرفت چرا شهامت ندارید این کفش را معرفی کنید فقط دارد سو استفاده میکند از شورا و جای تاسف دارد
1393/12/17 - 18:19
0
0
هر دم از باغ بر این شهر نسیم سوزان میوزد.........................
1393/12/17 - 18:12
0
0
قبل رفتن شهردار از شورا می خواهم 7000 تومان دادم برای پلاک ان را از شهردار بگیرید
1393/12/17 - 18:10
0
0
داشتیم به شورا نا امید می شدیم . کسانی که با احمدی بالا و پایین می پرین ایا چیزی هست ؟ مردم راست میگویند ایا احمدی شهردار گناوه بود یا برازجان؟ شورای شهر با استیضاح به مردم امید بخشیدین که بدانیم این شهر حساب و کتاب دارد .متشکر از شورای شهر
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم / ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر 2 برابر شد
  • اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین/ فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری/تاکید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بر لزوم شتاب بخشی به پروژه ها
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • از دست اندركاران معاینات ادواری كاركنان پتروشیمی پردیس تقدیر شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/04
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/03
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/03
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/04
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • .: لیلادانا حدود 2 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 5 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 8 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 8 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...