امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 12 اسفند 1393 - 07:23
اختصاصی/ همایش بزرگ اصلاح طلبان دشتستان با حضور رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور برگزار شد:

اتحادجنوب: همایش بزرگ اصلاح طلبان دشتستان بعداز ظهر دوشنبه 11 اسفندماه با حضور رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور و دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی و با حضور پرشور اصلاح طلبان دشتستان در محل کانون امام خمینی(ره) شهر برازجان برگزار شد. رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور در این همایش طی سخنانی با اشاره به سالگرد...

اتحادجنوب- سیده هدیه بیت سیاح: همایش بزرگ اصلاح طلبان دشتستان بعداز ظهر دوشنبه 11 اسفندماه با حضور رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور و دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی و با حضور پرشور اصلاح طلبان دشتستان در محل کانون امام خمینی(ره) شهر برازجان برگزار شد.

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور در این همایش طی سخنانی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بود که عزیزان زیادی برای پیروزی آن در آتش خشم سلطه و خشونت و ظلم و استبداد سوختند و خاکستر پیکران، تجربه نظام مردم سالار جمهوری اسلامی شد.

شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» چه اندازه محقق شده است؟
محمد خونچمن با اشاره به شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: غالب استان های کشور برای رسیدن به آزادی، هزینه بسیار دادند اما استان بوشهر علاوه بر آزادی در زمینه استقلال نیز هزینه های هنگفتی داده است.
دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی اضافه کرد: شعار  ما «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود اما باید بررسی کرد که امروز بعد از 36 سال این شعار تا چه اندازه محقق شده است و آیا مطالبه استقلال، آزادی و جمهوریت اسلامی ایران 100 درصد محقق شده است یا خیر؟


وی خاطر نشان کرد: ما خواستار استقلال، آزادی و جمهوریت ایران با محوریت اسلام هستیم از این رو باید برای تحقق این خواسته خود، با معیارهایی حرکت کنیم تا به مطالبه خود برسیم.
محمد خونچمن ادامه داد: یکی از این معیارها، شرع می باشد که تخلفات صورت گرفته در راه رسیدن به این هدف عالی را با شرع سنجید از طرفی دیگر قانون را در همه ابعاد در نظر داشت.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم به وضعیت مطلوب سیاسی برسیم، باید حرکت خود را بر اساس قانون هماهنگ کنیم تا در سایه قانون، همزیستی مسالمت آمیز عاری از خشونت داشته باشیم.

اصلاح طلبی یعنی بستن مسیرهای انباشت قدرت و ثروت

رئیس جبهه اصلاح طلبان کشور اضافه کرد: قانون در برخی مواقع با نقایصی مواجه است لذا باید این نقوص را مرتفع و قانون را اصلاح کرد و اینجاست که اصلاح طلبی معنا پیدا می کند.
وی اظهار داشت: در سال 76 و هنگامی که بنیانگذار اصلاح طلبی، بحث اصلاحات را مطرح کرد، تعابیر مختلفی از این جریان صورت گرفت و برخی از اصلاح طلبی به ولنگاری اخلاقی تعبیر کردند.
خونچمن خاطر نشان ساخت: این در حالی بود که منظور بزرگان از اصلاحات ؛ بستن مسیرهایی بود که باعث انباشتن قدرت و ثروت در جیب افرادی خاص می شد.
وی اضافه کرد: هر کسی که نظام جمهوری اسلامی را به عنوان برترین نظام جهان می داند باید اصلاحات را بپذیرد، باید بپذیرد هر جایی که مسیری برای انحراف وجود دارد، باید اصلاح صورت بگیرد.

 

چه کسانی با اصلاحات مخالفند؟

دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی خاطر نشان کرد: اگر سخنی از اصلاحات به میان می آید این بدان معناست که مسیرهایی که باعث می شود تا استقلال، آزادی های مشروع و شرعی و جمهوریت و اسلامیت ایران به صورت 100 در 100 محقق نشود، باید اصلاح شود لذا کسانی نگران اصلاحات هستند و با آن مخالفند که  اگر برخی از این مسیرها مسدود شود، منافع شخصی و گروهی آنان به خطر می افتد.

فعالیت های سیاسی در قالب احزاب ساماندهی شوند
رئیس جبهه اصلاح طلبان کشور ادامه داد: اصلاح طلبی هزینه دارد و کسانیکه وارد این مسیر می شوند باید هزینه های زیادی بپردازند همانگونه که سیدالشهداء در راه رسیدن به هدف خود، هزینه اصلاح طلبی اش را آن گونه در واقعه عاشورا داد.
محمد خونچمن با اشاره به فعالیت های سیاسی در سطح کشور گفت: کسانیکه که علاقه مند به فعالیت های سیاسی هستند باید فعالیت های خود را در قالب احزاب ساماندهی کنند.

وی در همین راستا خواستار تقویت و انسجام بیشتر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان بوشهر و ایجاد شعبات این شورا در شهرستان ها شد.

 

70درصد افکار عمومی پشت سر تفکر اصلاحات قرار دارد

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم قانونی قوی داشته باشیم باید نمایندگان قوی داشت تا بدون دخالت در کار دولت و عزل و نصب ها، به قانونگذاری بپردازند.
وی ادامه داد: باید مجلسی داشته باشیم که با تصویب قوانین مناسب، استقرار بیشتر استقلال، آزادی و جمهوریت اسلامی را در کشور محقق کند و ما باید در قالب احزاب سیاسی اصلاح طلب زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: اگر زمینه انتخابات آزاد فراهم شود و دستگاه های اجرایی و نظارتی در بحث تایید صلاحیت ها تنگ نظرانه عمل نکنند اکثریت مجلس آینده در دست اصلاح طلبان خواهد بود؛ چرا که 70درصد افکار عمومی پشت سر تفکر اصلاحات قرار دارد. 


 

محمد خونچمن در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این گردهمایی؛ از حجت الاسلام والمسلمین حاج سید کاظم شهبازی به عنوان یکی از فعالان سیاسی اصلاح طلب استان بوشهر یاد کرد و یاد و خاطره آن مرحوم  را گرامی داشت. 

 

شمارش معکوس برای انتخابات
رئیس مجمع اصلاح طلبان دشتستان نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، مقرر شده این همایش در دهه فجر برگزار گردد اما به دلیل فوت یکی از بزرگان اصلاح طلب دشتستان، مرحوم حجت الاسلام سید کاظم شهبازی، برگزاری این مراسم به امروز موکول شد.


اکبر صابری با اشاره به آغاز شمارش معکوس برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این شمارش معکوس از 7 اسفند ماه سال جاری شروع و تا 7 اسفند سال 94 ادامه دارد، شمارش معکوسی که سرنوشت مجلس شورای اسلامی دهم را رقم خواهد زد.

رئیس مجمع اصلاح طلبان دشتستان لازمه موفقیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را اجماع اصلاح طلبان برشمرد و اظهار داشت: شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان در این راستا برنامه ریزی هایی صورت داده و تاکنون موفق به انسجام نسبتاً خوبی در بین اصلاح طلبان دشتستان شده است.

وی در خصوص برنامه های جبهه اصلاحات در دشتستان برای انتخابات خاطر نشان کرد: فعلا 6 - 7 نفر کاندیدای احتمالی نزدیک به اصلاح طلبان در دشتستان مطرح هستند که شاید این تعداد در ماه های آینده افزایش هم داشته باشد ولی یک ماه پیش از موعد ثبت نام رسمی، مجمع اصلاح طلبان از بین همه همفکران مطرح روی سه یا چهار نفر به جمع بندی خواهند رسید و پس از اعلام نظر شورای نگهبان، کاندیدای نهایی خود را اعلام خواهند کرد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر تاکید کرد: جبهه اصلاحات در تمام حوزه های انتخابیه استان قطعاً کاندیدا خواهد د اشت که در موقع مناسب و قانونی این کاندیداها معرفی خواهند شد.

 

وی در پایان این بخش صحبت های خود گفت: امیدواریم نماینده ای انتخاب شود که صدایش صدای واقعی مردم باشد.

 

از ممنوعیت بزرگان اصلاحات تا سایر محدودیت و محرومیت ها
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر اضافه کرد: اصلاح طلبان همواره با محدودیت و محرومیت های زیادی روبرو بودند که از آن جمله می توان به محرومیت و ممنوعیت برخی از بزرگان اصلاحات اشاره کرد.
وی اضافه کرد: با وجود محرومیت ها و محدودیت های زیاد اصلاح طلبان، بدون تردید رای قاطع مردم در 24 خردادماه، تحت تاثیر حمایت بزرگان اصلاحات کشور از دکتر روحانی قرار گرفت و وضعیت را به گونه ای دیگر رقم زد.
وی با تاکید به اتحاد در بین اصلاح طلبان ادامه داد: نباید اجازه داد تا اختلافات سلیقه ای در بین اصلاح طلبان، اتحاد را خدشه دار کند.


عزل مدیرکل اصلاح طلب در دولت تدبیر و امید، نهایت بی تدبیری بود
صابری با اشاره به عزل حصیری از مدیر کلی آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: عزل مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در دولت تدبیر و امید، نهایت بی تدبیری بود تا جایی که موجب نارضایتی شدید فرهنگیان و فعالان سیاسی حامی دولت در این استان شد.
وی از مدیران ارشد استان بوشهر خواست تا مدیر کل آینده آموزش و پروش استان بوشهر هماهنگ با دولت تدبیر و امید باشد چرا که تحمل مطرح شدن برخی از گزینه های احتمالی این پست که از مخالفان دولت دولت تدبیر و امید هستند نیز دشوار است.


رئیس مجمع اصلاح طلبان دشتستان ادامه داد: فرهنگیان و فعالان سیاسی حامی دولت تدبیر از دو مدیر برجسته آموزش و پرورش خود یعنی لواسانی و حاجب حمایت می کنند و انتظار دارند مدیران استان و فرماندار دشتستان اجازه ندهند کار نامعقولی که با حصیری شد با این دو بزرگوار نیز صورت بگیرد؛ که در این صورت مردم از دولت تدبیر و امید نیز ناامید خواهند شد.

سجادی: دلواپسان دلواپس حل مشکل هسته ای به نام روحانی هستند
سید عبدالصاحب سجادی از فعالان اصلاح طلب دشتستان نیز در این مراسم با اشاره به ارشادات ائمه گفت: تفاوت دلواپسی ائمه با دلواپسان کنونی ما این است که ائمه به دنبال هدایت مردم بودند اما دلواپسان ما نگران به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و رفع تحریمها به نام روحانی می باشند.


این فعال سیاسی با اشاره به وجود مرزبندی های صورت گرفته توسط اصولگرایان خاطر نشان کرد: برخی می گویند اگر اصولگرا نیستی پس غیرخودی می باشی در حالی که این دسته بندی ها باید از میان برداشته شود و همه مردم اعم از خودی و غیر خودی برابر دیده شوند.
 

 

اسفندیار فتحی: خاتمی یک فرد نیست، یک جریان فکری است
اسفندیار فتحی نیز گفت: انتخابات 2 خرداد 76، تخم آگاهی ملت ایران را در این تاریخ کاشت که نتیجه آن را در انتخابات 92 مشاهده کردیم.
وی ادامه داد: جوانان حلقه مفقوده جریان اصلاح طلبی است و آنان باید بیشتر دیده شوند.

مسئول کمیته جوانان مجمع اصلاح طلبان دشتستان ادامه داد: امروز اتحاد اصلاح طلبان تنها به وسیله جوانان امکانپذیر است.



نماینده عشایر: ایل قشقایی همیشه در جهت مصالح ملی و نه قومی گام برمی دارد
نماینده عشایر نیز ضمن برشمردن نام برخی از یزرگان عشایر گفت: ایل قشقایی همیشه در جهت حفظ استقلال کشور و مصالح ملی و نه قومی گام برداشته است.
هنری ادامه داد: درحال حاضر تنها راه رسیدن به توسعه پایدار، آزادی در زمینه های رسانه، بیان و ... می باشد.


وی ادامه داد: هرگاه که در کشوری آزادی به اسارت گرفته شود، بی مسئولیتی ها هویدا می شوند و بزرگان راه هجرت و یا گوشه نشینی در پیش می گیرند و مسئولیت ها به دست افراد کوچک می رسد.


گفتنی است رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور پیش از حضور در محل برگزاری این همایش، در ابتدا به گلزار شهدای برازجان رفته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد سپس با حضور بر سر مزار مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم شهبازی، به قرائت فاتحه برای این فعال سیاسی اصلاح طلب دشتستان پرداخت.

 
































کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/12/17 - 09:13
0
0
ميگم آقاي مهدي مظلومي اين وسط چيكار ميكنه تو برنامه اصلاحات اينكه اصولگراست ؟./ص
1393/12/16 - 12:54
0
0
خواهشن قاسم جان چرت و پرت نگو، خوب!!!
1393/12/15 - 12:00
0
0
اقای عابدی مگر ادارات دولتی عصر هم باز هستند قدری حواست را جمع کن آقای پاییز اصل مطلب را بیان کرده است البته بیشتر این مدیران اعتقادی به جریان اصلاح طلبی ندارند و در 24 خرداد در جبهه ای دیگر فعالیت داشته اند و الان باید در گردهمایی های اصلاح طلبان حضور نداشته باشند البته خیلی از خود اصلاح طلبان هم حضور نداشتند که خود دلیلی بر نارضایتی آنها از ...مثلا از طیف منتسب به ....افراد شاخص دیده نمی شود که اگر این روند ادامه پیدا کند شکست اصلاح طلبان در انتخابات قطعی خواهد بود بخصوص که زمزمه پیوستن بسیاری از آنها به سید مهدی موسوی به گوش می رسد /ب
1393/12/14 - 13:44
0
0
با سلام بزرگترین اصلاح طلب دشتستان مهندس کدخداپور هست و دیگر هیچچچچچچچچچ....../ص
1393/12/14 - 07:08
0
0
یعنی میفرمایید برخی وزرای دولت فعلی با ثروت چندصد میلیاردی اصلاح طلب نیستند؟!؟!؟!/ص
1393/12/14 - 06:59
0
0
در این دوره افراطیون اصلاح طلب، روزي با ظهور جریان دوم خرداد سوار بر کشتی اصلاحات شدند و خواستند تا از سید محمد خاتمی محملی براي تحقق منافع خروج از «خویش بسازند. کسانی که از خاتمی هم بریدند و در کنار طرحهاي فشار از پایین-» ، « عبور از ولایت فقیه» ، «حرکت با چراغ خاموش» ،«حاکمیت را هم در دستور کار قرار دادند. کسانی که «عبور از خاتمی » ... و « چانه زنی از بالا روزي شدیدترین حملهها را به هاشمی رفسنجانی داشتند و بعدها چون منافعشان چنین اقتضا میکرد، گرد استوانه لیبرالی نظام حلقه زدند.
از سوي دیگر مجلس نیز عرصه سیاست بازي افراطیون شده بود؛ تا آنجا که کار به آن تحصن کذایی کشید. کار به جایی رسید که مهدي کروبی از این روند هم متأسفانه برخی از دوستان ما اشتباهاتی کردند. فکر کردند از روش « گله مند شد آنها حمایت میشود. اما همین تحصن، تداوم و استمرار آن اشتباه بود و کار را به شدت پیچیده کرد و حتی مسیري را که من و خاتمی براي حل مسئله طی میکردیم را با مشکل روبرو ساخت؛ به طوري که وزیر اطلاعات آمد و به من گفت 1». این کار(تحصن) اشتباه است. از سوي دیگر طرحهایی براي اعتصابات پی در پی به پیروي از امثال اکبر گنجی در دستور کار قرار گرفت. دیگر آبرویی براي اصلاحات نمانده بود.
جنبش دانشجویی به عروسکی خیمه شب بازي بدل شده بود. کنفرانس برلین، داستان متهمان اینترنتی (وبلاگ نویسان) ، جشن ایران زمین اهواز و... . افراطیون میرفتند تا نسخه سکولاریزه اسلام را جایگزین اسلام ناب و اصل محکم ولایت فقیه کنند. دیگر اندیشه هاي امام که اعتدالیون با آن پیوند عمیق داشتند جایی نداشت و باید به موزه هاي تاریخ سپرده میشد.
مطبوعات عرصه اي شده بودند براي تاخت و تاز علیه نظام و ایجاد یأس و من قلبا از «: ناامیدي در فضاي کشور. مقام معظم رهبري در چنین شرایطی فرمودند بعضی پدیدههایی که در کشور هست رنج میبرم. من نمیخواهم آنچه را که براي من رنج آور است با افکار عمومی مطرح کنم. اما این نکته که آن روز گفتم داستان غم انگیزي است. حقیقتاً هم همین طور است... متأسفانه همان دشمنی که به وسیله تبلیغات خود همتش این بود که افکار عمومی یک کشور را به سمتی متوجه کند، امروز به جاي رادیوها آمده در داخل کشور ما پایگاه زده است... من در میان
« همینها اثر انگشت عبدا... ابن ابی ها را میبینم.»
1393/12/13 - 23:49
0
0
درود بر افتخار آفرينان و شير مردان دشتستاني جناب آقايان ، سجادي ،صابري و فتحي برايتان آرزوي موفقيت دارم./ص
1393/12/13 - 23:48
0
0
سلام. من نيز حمايت خود را از جناب آقاي لواساني و حاجب اعلام مي دارم و كوتاه نخواهم آمد./ص
1393/12/13 - 11:14
0
0
درپاسخ به(پاییز)
درجلسات تشکیلات غیردولتی حضورمسولین ادارات ضروری نیست .اگرقرارباشدهرروزیکه نماینده اصلاحات یااصولگراهاجلسه ای دارندمدیران همسو شرکت کنندبایدادارات تعطیل وتمام سال رابه تبلیغات به پردازیم.درودبرهمه ی درستکاران.../ص
1393/12/13 - 08:23
0
0
اگر نشست اصلاح طلبان است چرا از تمام سلايق اصلاح طلبي در جلسات دعوت بعمل نميايد چرا فقط يه گروهي دنبال يه نفرند براي انتخابات اينده وخيلي چراهاي ديگر بي پاسخ .../ب
1393/12/12 - 20:34
0
0
در گزارشتون از آقای خاتمی اسم برده اید احتمالا بزودی فیلتر خواهید شد/ب
1393/12/12 - 15:23
0
0
درودبراصلاح طلبان هرجاکه هستند شورونشاط وامید وسرزندگی آنجاست./ص
1393/12/12 - 14:26
0
0
قابل توجه اقاي خونچمن يكي از وظايف اصلي نماينده مجلس نظارت بر عملكرد دولت ميباشد شما چطور انتظار داريد نماينده از وظيفه اش صرف نظر كند ./ص
1393/12/12 - 13:35
0
0
چرا عکس بانوان رو نزنید؟؟؟؟؟؟؟
تعدادشون کم نبودا؟؟؟؟؟؟؟؟
1393/12/12 - 12:45
0
0
در خانه ای که بزرگترها کوچک میشوند هرگز کوچکترها بزرگ نخواهند شد . /ب
1393/12/12 - 12:14
0
0
حضور بانوان کم رنگ است . چرا؟/ب
اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه مملکت هستند که بدون دروغگوئی واغراق در دولت یازدهم به مردم کشورمان در حال خدمت هستند وچون با راستگوئی اقدام می کنند بنابراین از پشتیبانی مقام معظم رهبری ومردم قدر دان بر خور دار می باشند/ص
1393/12/12 - 08:32
0
0
درود بر همه ی عزیزان . استقبال بی نظیر بود . /ص
1393/12/12 - 08:07
0
0
مدیران ادارات و نهادهای دولتی در دشتستان منشا قدرت را در دولت نمی بینند و به همین دلیل با احتیاط بسیار زیادی جانب دولت را ترسان و لرزان گرفته و در پشت پرده ،سرسپرده نهادهای دیگری هستند . در این تصویر نگاه کنید ببینید چند مدیر دولت تدبیر و امید حضور دارند . باید به فکر این ترس و هراسی بود که دامن دولتی ها را سخت گرفته و بدیهی است که خطر این مدیران به مراتب بیشتر از رقبای سیاسی دولت هستند . و مهمتر از همه اینکه باید روسای برخی دانشگاه ها که می توانند سنگر پولادین دولتی ها باشد بلادرنگ کنار گذاشته شود در صورتی که با کمال تاسف می بینیم در همین چند روز گذشته حکم برخی از این افراد تمدید شده . آیا توقع دارید بازهم کورسوی امیدی برای اصلاحات باقی بماند؟/ص
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...