امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 28 بهمن 1393 - 12:08
زنگ خطری جدی برای مدیران مدارس و اولیاء دانش آموزان استان بوشهر

اتحاد جنوب: ظهر دیروز یکی از مدارس ابتدایی شهر برازجان شاهد اتفاقی تلخ و ناگوار برای یکی از دانش آموزان پایه دوم بود تا زنگ خطری جدی برای مدیران مدارس و اولیاء دانش آموزان استان بوشهر باشد. به گزارش اتحاد جنوب؛ "محمدرضا سهراب پور"، دانش آموز پایه دوم دبستان، دیروز، سرحال و شاد و سلامت، همچون روزهای دیگر راهی مدرسه شد اما ساعاتی نگذشته بود که...

شرح یک رخداد تلخ برای دانش آموزی که ممکن است برای همیشه ناقص شود...

اتحاد جنوب: ظهر دیروز یکی از مدارس ابتدایی شهر برازجان شاهد اتفاقی تلخ و ناگوار برای یکی از دانش آموزان پایه دوم بود تا زنگ خطری جدی برای مدیران مدارس و اولیاء دانش آموزان استان بوشهر باشد.

محمدرضای 8ساله، دانش آموز آسیب دیده در یکی از مدارس برازجان

به گزارش اتحاد جنوب؛ "محمدرضا سهراب پور"، دانش آموز پایه دوم دبستان، دیروز، سرحال و شاد و سلامت، همچون روزهای دیگر راهی مدرسه شد اما ساعاتی نگذشته بود که یکی از اولیاء مدرسه در تماس با مادر وی خبر از رخداد حادثه ای برای این کودک داد.

دستی که از دو ناحیه آرنج و بازو شکسته و ممکن است برای همیشه ناقص شود

اولیاء این دانش آموز هرچه سریعتر خود را به مدرسه فرزند می رسانند و با دست متورم، کبود شده و آویزان فرزند خود مواجه می شوند.
والدین، "محمدرضا"ی معصوم و بی قرار را سریعا به بیمارستان شهر برازجان منتقل می کنند اما این بیمارستان به دلیل نداشتن پزشک در آن زمان، از خانواده این کودک می خواهد وی را به بیمارستان بوشهر منتقل کنند!

"محمدرضا"، پس از ساعاتی در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تحت معاینه پزشک متخصص قرار می گیرد و دکتر "امین زاده"، خبر از تلخی و ناگواری این حادثه را به اولیاء منتقل می کند: « دست فرزند شما از دو ناحیه آرنج و بازو به شکل وحشتناکی شکسته و به اصطلاح استخوانهای آرنج خورد شده اند؛ سریعا وی را به اتاق عمل منتقل کنید، من همه تلاش خود را انجام می دهم اما امکان اینکه دست فرزندتان بعد از عمل باز و بسته نشود وجود دارد...»
آه از نهاد خانواده و همراهان "محمدرضا" بلند می شود و برای لحظاتی فقط اشک،آه، سکوت و بهت فضای اتاق را در برمی گیرد.
دقایقی بعد، فرزندی که صحیح و سالم به مدرسه رفته بود تا کسب علم و تربیت کند، با نگاهی بی رمق، مضطرب و بیقرار بر روی تخت عمل جراحی قرار می گیرد و پزشک معالج، تعهدنامه ای بالا بلند به امضای اولیائش می رساند که در یکی از بندهای آن آمده: ممکن است حتی عصب دست فرزندتان قطع و دست وی برای همیشه ناقص شود...
این دانش آموز بی گناه و معصوم، از ساعت 45دقیقه بامداد تا ساعت 4:15 امروز تحت عمل جراحی سنگینی قرار می گیرد و چهار میله ال (L) مانند در آرنج دست او تعبیه می شود. دکتر "امین زاده"، پزشک معالج وی می گوید، عمل نسبتا خوبی بود و برای ساعاتی کمپرس یخ بر روی دست کودک بگذارید تا در صورت متورم نشدن، دست کودک گچ گرفته شود.
حالا "محمدرضا" همچنان بر روی تخت بی رمق و بیقرار، منتظر ادامه معالجه اش است و خانواده او با گریه و اضطراب، منتظرند که بدانند چه سرنوشتی در انتظار فرزند بی گناهشان است...

محمدرضا، مضطرب و نگران پیش از عمل جراحی

نکته ای دردناک از بی مسئولیتی اولیاء مدرسه

اما نکته قابل تامل و دردناک این ماجرا آن جایی است که اولیاء مدرسه این دانش آموز و اولیاء دانش آموزی که چنین بلایی را بر سر همکلاسی خود آورده است، از لحظه رخداد این حادثه تا کنون، حتی یک تماس تلفنی با اولیاء دانش آموز آسیب دیده نگرفته و حال وی را جویا نشده اند.
حتی امروز که از طرف خانواده "محمدرضا" با اولیاء مدرسه تماس گرفته می شود تا بدانند کدام دانش آموز و به چه دلیلی چنین حرکت پرخاشگرانه ای را انجام داده، به ایشان گفته می شود که ما امروز دانش آموزان مدرسه مان را به اردو برده ایم و فقط حواستان باشد بیمه دانش آموزی، خسارت آسیب به فرزندتان را خواهد داد!! حرفی که فقط شدت ناراحتی اولیای "محمدرضا" را بیشتر کرد.

چند سوال از اولیاء مدرسه این دانش آموز

حال سوالی که باید از اولیاء این مدرسه پرسید این است که مسئولیت دانش آموزی که سالم به شما تحویل داده شده و امروز در گوشه ای از بیمارستان، نگران فردا و سرنوشت سلامتی خود است با کیست؟
آیا زنگ تفریح بیشتر از10دقیقه است که ناظم مدرسه نباید در حیاط مدرسه حضور داشته و دانش آموزان را کنترل کند؟
آیا اگر برای فرزند شما هم در مدرسه اتفاقی رخ دهد، از حال وی ولو با یک تماس تلفنی جویا نمی شوید؟
اگر دست این کودک معصوم برای همیشه ناقص شود، آیا عذاب وجدان لحظه ای رهایتان خواهد کرد و خود را خواهید بخشید؟
آیا اصلا متوجه کوتاهی و تقصیر خود در این حادثه تلخ شده اید تا درس عبرتی باشد و منبعد در زنگ های تفریح نظارت بیشتری بر فرزندان مردم که به امانت به دست شما سپرده اند، داشته باشید؟
مگر نه اینکه، مدرسه، محل تعلیم و تربیت است. آیا اصلا به این فکر کرده اید که تربیت دانش آموزان تا زمانیکه در مدرسه اند، جزء وظایف شماست و شما در قبال پرخاشگری دانش آموزی که چنین بلایی را بر سر همکلاسی خود آورده نیز مسئولید؟

محمدرضا، دانش آموز 8ساله، بی رمق و بی هوش، پس از عمل جراحی

چند سوال از اولیاء دانش آموز پرخاشگر

و اما اولیائی که چنین دانش آموز پرخاشگری را به جامعه تحویل داده اند که در سن 8سالگی، وقتی همکلاسی اش از او می خواهد که به وی هم اجازه دهند در جمعشان بازی کند، اینگونه از روش کتک و پرخاش استفاده کرده، او را هل می دهد و کودکی را در آستانه نقص عضو قرار می دهد، با خود اندیشیده اید که فرزند شما در سن نوجوانی و جوانی، چگونه انسانی خواهد بود؟
اینکه به خود زحمت نداده اید که حتی حالی از این دانش آموز بپرسید را چگونه توجیه خواهید کرد؟
آیا در صورتیکه خدای ناکرده "محمدرضا" برای همیشه، ناقص شود، خود را به خاطر تربیت چنین فرزند پرخاشگری خواهید بخشید؟
براستی چه کسی حافظ و تامین کننده سلامت کودکان بی گناهی است که سلامت و شاداب پای به مدرسه می گذارند و اینگونه بیقرار و ناقص به خانواده تحویل داده می شوند؟ براستی چه کسی مقصر این گونه اتفاقات تلخ است؟ و براستی چندین بار دیگر شاهد چنین رخدادهای تلخی در مدارس استان خواهیم بود؟ چه کسی پاسخگوست؟!

محمدرضا، دانش آموز 8ساله، بی رمق و بی هوش، پس از عمل جراحی



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1402/07/05 - 13:19
0
0
دست پسر من تومدرسه ایثار فاز ۳ اندیشه تو زنگ تفریح شکسته تاحالا هیچ کدوم از مسعولین مدرسه حتی یه زنگ هم نزدن حالشو بپرسن .....
پاسخ: انتشار این گونه نظرات به معنای تایید مفاد آن نمی باشد. چون این پایگاه خبری از صحت و سقم نظرات مردمی اطلاعی ندارد و صرفا جهت اطلاع مسئولین و بررسی لازم منتشر می شود.
1402/07/05 - 13:17
0
1
هرکسی از آموزش وپرورش ومسعولین مدرسه طرف داری میکنه، طرفداری بیجا میکنه
1400/03/14 - 03:20
0
0
سلام نارحت شدم
1396/12/10 - 03:08
2
3
من به دلیل اینکه از اولیای فعال در مدارس هستم زیاد در مدارس رفت امد دارم
حق با مادر و پدر این طفل معصوم است در مدارس ما متاسفانه به جای اینکه شایسته سالاری حاکم باشه خاله خان باجی حاکمه و مسئولین مدرسه از صبح بیشتر از اینکه به امور تربیتی بچه ها اهمیت بدن به صبحانه خودن و گپ و گفتشون اهمیت میدیم معلم ها و مدیران زحمت کش نمیتوانند مثل همه صبحونشون را منزل میل کنند و در مدرسه به کارشون برسن و خاله بازی هاشون را بزارن بعد از ساعت اداری مدرسه دختر من دستش تو مدرسه شکسته ان کسی هم که مقصر بوده بار اولش نبوده که این کار را کرده بچه یک ساعت تو مدرسه با درد سر کرده نه معلم اهمیت داده و نه معاون مدرسه ما وقتی بچه را میفرستیم مدرسه انگار بچه را تو خیابون به امید خدا رها کردیم اگه مسئول مدرسه نباید پاسخگو باشه پس کی باید پاسخگو باشه درسته اتفاق در خانه هم هست ولی ان هم از قصور من مادره
1395/10/12 - 15:16
3
12
با سلام شما حادثه رو به قدری سوزناک بیان کردید که انگار ناظم و مدیر دست بچه رو شکستن این اتفاقات در مدارس پسرانه خیلی زیاده بیشتر هم بی احتیاطی وبی نظمی دانش اموزان باعث اونه حالا اگر ناظم بی نوا به داش اموزان نازک تر از گل بگن یا تذکریبدنباز ی گروه میان ازشون انتقاد می کنن چرا با شازده ماتندی کردی هیچ کس دیوارش از اولیا مدرسه کوتاه تر نیست
1393/12/04 - 22:49
5
4
با سلام خدمت خانم . شما فرموده اید که فرزندتان در مدرسه ی غیر انتفاعی درس می خواند و در ساعت تفریح ناظم بر کارهای دانش آموزان نظارت کامل دارند.
این درسته ولی خودت هم میدانی که فضای اینگونه مدارس با 100 دانش آموز حداکثر 300 متر مربع می باشد در حالیکه مدارس دولتی با تعداد بیشتر دانش آموز در فضائی حداقل 3000 متر مربع چطور قابل مقایسه با هم هستند.
چرا ما به ریشه ی این بزه های فردی توجه نمی کنیم که در خانواده ها نسج گرفته و نهایتن سر از مدرسه در می آورد؟
در پایان باید بگویم که در مدارس عادی دولتی ، تعامل بین والدین دانش آموزان و متولیان مدارس بسیار کمرنگ بوده و بیشتر اولیا تا پایان سال هم اگر اتفاق خاصی نیافتد سراغی از فرزندشان نمیگیرند. /ج
1393/12/03 - 17:26
2
1
با تقدیم احترام؛
خانم فهیمی من تا حدودی بند 4 نوشته شما را منطقی ندیدم؛ به جهت اینکه فرزند شما برای زخمی شدن پا به میدان ورزش می‌گذارد، یعنی اینکه احتمال آسیب رسیدن به فرزند شما در یک مسابقه ورزشی می‌رود. ولی دانش آموز که برای برخورد فیزیکی و مسابقه به مدرسه نرفته که ما احتمال ضربه دیدن را متصور بشویم. همچنین مقاله نوشته شده نیز تا حدودی احساسی میباشد به جهت اینکه اتفاق پیش می‌آید. ولی به صورت یک جمعبندی باید بگویم که نوشتن از این دست مقالات را ما برای پیشرفت استان نیاز داریم. ما باید مسئولان استان را مورد انتقاد منطقی قرار دهیم تا رشد کنیم. و مسئولان هم باید انتقاد پذیر باشند. به امید سربلندی استان و ایران عزیز.
1393/12/03 - 08:43
0
2
سلام
آقا رضا اگر شما بدلیل عجله برای انجام کاری با عابر پیاده برخورد کنید و باعث زمین خوردن و شکستگی شوید مشکل دولت تدبیر که پیاد روها را یکطرفه نکرده /ب
1393/12/03 - 08:05
2
4
سرکار خانم بتول ؛؛؛؛گر ما زسر بریده می ترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم .
1.در تمامی مدارس بدون استثنا ء، معاون آموزشی مؤظف است زنگ استراحت بین دانش آموزان حضور داشته باشد ومعاونین بخوبی از پس این مهم بر می آیند در غیر اینصورت توسط مدیر ،عزل شده ومعاون شایسته ی دیگری جایگزین خواهد شد .
2.شما یه التفاتی به کامنت ها بفرماییداشخاص ؛ آگاهانه یا نا آگاهانه ، حضور ودخالت مدیر ومدیر کل آموزش وپرورش را خواهانند که این از نگارش احساسی وغیر منطقی مقاله تان تأثیر گرفته .
3.کوتاهی قبل وبعد مدیر ،نیز به این صورت قابل حل است که ولی محترم فرزندش را از آن مدرسه به مدرسه ی دیگری منتقل نموده تا مدیر متنبه گردد.
4. آری ؛ فرزند دلبند اینجانب نیز جهت ارتقا رشته تخصصی ورزشی خود واخذ مدالهای رنگارنگ وتقدیرنامه های متعددخود ، بارها وبارها ،صحیح وسالم به باشگاه ورزشی رفته وزخمی ومعیوب به منزل برگشته ،بنده هرگز طومار احساسی وعجولانه ای درج ننموده ام که مسئولین را سرزنش نمایم ومتهم به قصور وسهل انگاری بنمایمشان . زیرا حادثه در کمین افراد است وقابل پیش بینی نیستند .شاید شخصی روی فرش راحت وآراسته ی منزل شخصی خود نیز به زمین بخورد واستخوان پایش بشکند باید چه کسی را مقصر بداند؟؟؟؟؟؟؟؟/ب
1393/12/03 - 07:54
0
3
از خداوند متعال براي شفاي اين كودك معصوم شفاي عاجل را خواستاريم/ب
1393/12/02 - 12:16
1
1
دولت تدبیر و امیده چکارش میشه کرد .
1393/12/02 - 11:36
0
0
دوست ارجمند این اتفاقات در مدرسه ها همیشه بوده و خواهد بود ولی من و شما و مربیان بایستی تلاش کنیم از راه آموزش و تربیت کودکان آنرا به حداقل برسانیم . مسئله احساسی موضع گرفتن نیست . پیروز باشید .
برای اطلاع سرکار خانم فهیمی که گویا نسبت به انتقاد از کوتاهی مدیران مدرسه در اتفاقی که برای این دانش آموز افتاده، خیلی متعجب و ناراحت و پرسشگر شده اند:

1. منظور از اولیا مدرسه کسانی هستند که مصدر کار مدرسه هستند.
2. نیازی نیست حتما مدیر آموزش و پرورش دشتستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان کارها را به امان خدا رها کرده و بیایند بین دانش آموزان و البته مشخص نیست که سرکار خانم از کجای متن این خبر انتقادی، چنین برداشتی کرده اند اما مسلما اگر مدیران آموزش و پرورش، مدیران مدارسشان را توجیه و موظف کنند که در زنگ استراحت از معاونان و مسئولان مدرسه بخواهند که بر رفتار دانش آموزان کنترل و نظارت داشته باشند، شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.
3. مدیر مدرسه در لحظه وقوع این حادثه کاری از دستش برنمی آید اما یقینا کوتاهی قبل و بعد از وقوع حادثه از جانب ایشان قابل سرپوش گذاری نیست!!! چرا که اولا اگر بر رفتار دانش آموزان در زنگ تفریح نظارت شود و دانش آموزان، سایه مسئولان مدرسه و به خصوص ناظم مدرسه را بر سر خود ببینند چنین رفتارهای پرخاشگرانه ای از آنان سر نمی زند، ضمن اینکه ایشان بعد از وقوع این حادثه موظف است که هم جهت مداوای دانش آموز آسیب دیده در مدرسه اش در سریعترین زمان ممکن اقدام کند و هم حداقل با تماس تلفنی از حال وی جویا شود زیرا در زمانیکه مسئولیت این دانش آموز با مدرسه بوده دچار چنین حادثه تلخی شده است که البته هیچیک از این کارها توسط مدیر مدرسه انجام نشده که باعث تاسف و انتقاد از ایشان شده است.
4. سرکار خانم فهیمی واقعا اگر روزی فرزند دلبندتان را صحیح و سالم به مدرسه بسپارید و این گونه ناقص تحویل بگیرد بدون اینکه از سوی مدرسه احوالی از فرزندتان پرسیده شود بازهم اینگونه جانب فرزندتان را رها کرده و از مدیران مدرسه دفاع می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5. فرزند من در یک مدرسه غیرانتفاعی تحصیل می کند، در تمام لحظه های زنگ تفریح، مسئولان مدرسه بین دانش آموزان حضور و بر رفتار آنان نظارت دارند و اگر حتی کوچکترین برخوردی بین دانش آموزان صورت گیرد ضمن برخورد با دانش آموز مقصر، با اهدای هدیه ای کوچک ولو یک مداد یا یک پاک کن به دانش آموزی که از سوی همکلاسی اش مورد ظلم قرار گرفته، از وی دلجویی می کنند تا دانش آموز به یقین برسد که مدرسه یک محل امن برای تحصیل اوست و دانش آموز مقصر نیز بداند که در مواقع لزوم تنبیه می شود. چرا نباید چنین عملکردی را در مدارس دولتی شاهد باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1393/12/02 - 10:38
1
0
هیچ پدر و مادری دوست ندارد فرزندش مزاحم دیگران شود عیب ما این است که همیشه احساسی تصمیم می کیریم نه بر اساس عقل این بچه ها هم یک لحظه متوجه نبوده اند و این مشکل پیش آمده شاید بچه از روی ترس موضوع را با خانواده در میان نگذاشته باشد در قضاوت خدا را در نظر بگیریم اگر اعتقاد داریم که دست او بالای دستهاست
1393/12/02 - 08:56
4
2
درود فراوان ،لطفا به موارد ذیل عنایت بفرمایید:
1. اولیامدرسه یعنی چی ؟ من اولین باره که می بینم این واژه را !!!!!!!!
2. رییس آموزش پرورش ومدیر کل آموزش وپرورش باید همین جور کار وادره را به امان خدا رها کنند وبیایند بین دانش آموزان آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3.مدیر دبستان از نظر شما چه قصوری انجام داده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما خودتان را بگذارید جای مدیر ؛اگر در لحظه ی وقوع حادثه ،حضور داشتین چه عکس العملی داشتین ؟؟؟؟؟؟/ب
1393/12/01 - 19:31
1
3
نمی دانم چرا همه مشکلات را از این قشر زحمت کش کم توقع می دانند این گونه اتفاقها همه جا رخ می دهد توی خونه ها چقدر بچه ها با هم دعوا می کنند حتی والدین جلو چشم بچه ها با هم درگیر می شوند توی کوجه خیابان از این گونه اتفاقها زیاد است اموزش و پرورش باید از نظر امکانات قدرت اقتصادی و سیاسی اجتماعی باید در راس حکومت باشد ولی متاسفانه این جوری نیست دیگران همه جور تصمیم برایش می گیرند و وزیر هم هیچ اقدامی انجام نمی دهد . به نظر من مشکلات باید ریشه ای حل شود ./ب
1393/11/30 - 13:26
0
0
سلام مسئولان فکر دکتر ارتوپد خوب برای برازجان باشند رئیس دانشگاه علوم پزشکی اقای رئیسی شما بچه برازجون هستین فکر شهر برازجان نیستین که دکتر بفرستین فقط فکر بوشهر هستین که میز از دست ندین. از مسولین خواهش میکنم دکتر ارتوپد بیارین. مردم گناه دارن برای شکست و بند به بوشهر شیراز برن . یا دست پا بشکه عکس بگیرن دکتر عمومی نگاه کنه واقعا برای برازجان زشته دکتر ندارن. اینم شهر برازجان که تصادفات زیاده
1393/11/30 - 12:18
0
0
معاونین مدرسه ما چهارده ساعت در هفته کلاس دارند.به همین دلیل هم تدریس و هم معاونت فدای مسائل مالی شده.اولیا محترم هم فقط بعد از اتفاقی از این نوع به یاد می آورند که فرزندی در مدرسه دارند،بخصوص در دبیرستان./ب
1393/11/29 - 14:46
0
0
از موقع شنيدن خبر بسيار ناراحت و متاثر شدم خدايا به بزرگيت و به حق محمد و خاندانش سلامتي اين دانش اموز را براي خانوادهاش عنايت بفرما
دوست گرامی مسئله سلامتی و امنیت بچه ها در مدرسه و محیط بیرون از خانواده است . اتفاقی که قابل پیشگیری است چرا نباید مطرح شود و مورد بررسی و نقد قرارگیرد ؟ پنهان کردن درمان درد نیست .
1393/11/29 - 13:00
0
0
بنده نیز از جناب دکتر حاجیونی ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و معاون بهداشتی ایشان مهندس دلخواه خواهشمندم با توجه به اجرای موفق برنامه تحول نظام سلامت در کشور و استان در این شهرستان هم انشاله شاهد حضور شبانه روزی پزشکان متخصص در تنها بیمارستان شهرستان بزرگ دشتستان باشیم.
1393/11/29 - 11:35
0
2
عجب از دوستی که عنوان کردند که اگر از قوام شما نبود بازهم اینقدر ناراحت میشدید....
مگر کودک دبستانی چه گناهی دارد که اینچنین سخن میگوید واقعا متاسفم از این طرز تفکر پسر شاه و گدا ندارد اینده ی یک کودک دارد با توجهی و کم کاری دگرگون میشود....
شما هم اتفاقی افتاد بیا اعتراض علنی کن کوتاهی خود را پای اقوام بودن دیگری نگذاریم.
هرجند بازهم گوش شنوا نیست../ب
1393/11/29 - 09:25
0
0
واقعا" براي شهر عزيزمان برازجان متأسفم كه با جمعيتي قريب به 120 هزار نفر ، يك پزشك ارتوپد درست و حسابي ندارد ، خدايا به فريادمان برس.
براي يك شكستگي ساده ، مردم شريف اين خطه بايد آوارهء بوشهر و يا شيراز شوند.
1393/11/29 - 08:16
0
0
با سلام به شما در جهت پوشش اين خبر ، اينجانب از لحظه اي كه اين حادثهء تأسف بار را خواندم بسيار ناراحت و نگران شدم و از صميم قلب براي شفاي اين كودك معصوم سه صلوات به روح بلند بي بي دو عالم حضرت فاطمهء زهرا هديه كردم.خدايا به حق آقا امام زمان(عج) به همهء بيماران شفاي عاجل و كامل عنايت فرما و هرچه زودتر خانوادهء اين دانش آموز را از اضطراب و دل نگراني رهايي بخش.به اميد اينكه ديگر هيچوقت شاهد چنين صحنه هاي دلخراشي در سرتاسر ايران عزيز و استان بوشهر نباشيم.آمين
1393/11/29 - 07:57
0
1
با ارزو ی سلامتی برای ان دانش اموز در جواب احمد باید بگویم تربیت ازخانواده شروع می شود مگر چه اختیاری به اولیای مدارس داده اندوقتی دانش اموزی بی تربیتی میکند نهایتااولیای ان رادعوت کرد وبه وی گفت وتذ کر بدهند اگر کوچکترین تندی به دانش اموز شود چنان اوار رابرسر معلم خرد مکنند که نگو پس قضاوت عجولانه درباره مدرسه نکن واگر بچه وی به جایی رسید میگویند بچه ما خودش علامه بوده
1393/11/28 - 23:25
0
0
عامو ایقه شلوغش نکنین دوتا بچه خوردنه بهم دسه یکیش یه ذره ی درد اومده میخاس ایقه عکس و گزارش با آب و تاو بنویسی، مو خم دو دفعه دسم شکسه تو همی مدرسه.
1393/11/28 - 23:23
0
0
از این واقعه بسیار متاسف و ناراحت شدم . در این خصوص تربیت خانوادگی بسیار مهم است و مدیر و ناظم آموزشگاه را نمی توان بطور کامل مقصر دانست . متاسفانه اغلب اولیا در تربیت فرزندان دقت کافی ندارند و فقط جهت رفع تکلیف بچه ها را به مدرسه می فرستند و نمی دانند که بچه ی بی تربیت معضلی برای خود و دیگران است و چه بسا که حوادثی اینچنینی پیش بیاورد. ایکاش اولیا بچه های با ادب تحویل مدرسه می دادند تا متولیان مدرسه فقط به فکر آموزش می بودند.
1393/11/28 - 22:38
0
0
آقای لواسانی ضمن خسته نباشید به شما و کادر آموزشی شما واقعا" دارین سنگ تمام برای مردم رنج کشیده برازجان می گذارید بی خیال نباشید مردم فهیم برازجان شما را انتخاب کرده اند جواب آنها این نیست به والله شماها مسئولید و باید پاسخگو باشید و گرنه این مردم خودشان جواب این بی مهری شما و همکارانتان را حسابی خواهند داد همیشه خدا را سرلوحه کار خود قرار دهید نه پست و مقام و منسبی که امروز دارید و فردا ندارید.
1393/11/28 - 22:16
0
0
آقای لواسانی وقت آنست سکوت را بشکنید. اون از مدیر دبیرستان کار ودانش و بنر نفاق انگیز که رو سر درب مدرسه اش نصب کردن.
بچه بیچاره برای همیشه از مدرسه زده میشه و خاطره تلخی از محیط مدرسه تو ذهنش میمونه. متاسفم برای اولیا همچین دانش آموزی و کادر مدرسه....
1393/11/28 - 18:03
0
1
وزرات آموزش وپرورش راخبرکنید تابرای معاونین مدارس ساعات تدریس رااز6ساعت درهفته به12تا18ساعت افزایش دهد وقتی وزارت خانه ای به این اندازه مهم وتاثیرگذارفقط وفقط به دنبال صرفه جویی است این از نتایج سحراست.!!!!!!!
1393/11/28 - 17:51
0
0
35 میلیارد تومان خرج کردن که بگن دکتر متخصص نداریم پس بگو فقط خوابگاه هست چرا بیمارستانی که اینقدر خرج برداشته متخصص ندارد خوب بیمارستان 17 شهریور هم 200 تخت خوابی بود ونیاز شهرستان را برطرف می کرد وقتی توی یک بیمارستان نتونن یک دست را عمل کنن و باید برن بوشهر پس این همه هزینه ساخت برای چی بوده.
مسئولان که به فکر نیستن مردم هم اعتراض می کنن به جایی نمی رسه اتحاد جنوب حداقل خودت یه گزارش کامل از این خوابگاه 35 میلیاردی تهیه کن تا شاید یکی از مسئولان به فکر باشن . این هم از بسته سلامت دولت.
1393/11/28 - 17:05
0
0
جناب لواسانی باید تجدیدنظر جدی در مدیریت مدارس کنند
1393/11/28 - 16:58
0
0
با آرزوی سلامتی برای این دانش آموز.
واقعا جای ناراحتی داره که دانش آموزی در این سن که به کسی آزاری هم نرسونده در مدرسه این اتفاق براش بیوفته.. مدرسه جایی که باید بچه ها تربیت و دانش بیاموزند.
1393/11/28 - 15:22
0
0
شفای عاجلش اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم
1393/11/28 - 15:07
0
0
واقعا متاسفم برای تربیت همچین فرزندانی.بله دیگه وقتی مادر خانواده بجای تربیت کارش دنبال کردن سریال های مزخرف ماهواره ای و پیروی از مدل مو و لباس و آرایش کاراکترهای اینگونه سریال ها باشد وقتی برای تربیت فرزند ن میماند. واقعا متاسفم برای والدین بی مسوولیت این چنینی
1393/11/28 - 14:56
0
0
آقای ریئسی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی-آقای استاندار محتر م وفرماندار محترم برازجان وریئس شبکه آقای دکتر حاجیونی فکری به حال مردم برازجان ودشتستان کنید که پزشک متخصص ندارد چرا چرا؟؟؟ مردم فهیم برازجان ودشتستان مستحق بی مهری نیستند
1393/11/28 - 14:35
0
0
مادر من هم در بیمارستان برازجان پس از شکستگی پا به علت نبودن پزشک متخصص به مدت 12 ساعت درد را تحمل کرد، تا اینکه بالاخره عمل شد. امیدوارم تدابیری اندیشیده بشود که بیمارستان این شهر بزرگ که در چهارراه جنوب کشور واقع شده، مجهز و قابل اعتماد بشود.
1393/11/28 - 14:24
0
0
با تاسف و همدردی با محمدرضا و خانواده ایشان . پرورش و آموزش درست و اصولی کودکان نخست بایست از خانواده ها آغاز شود که در این صورت مدرسه ها و آموزگاران نیز در کارشان موفق ترند . کودکان نیاز به توجه ویژه و مراقبتهای گوناگون دارند وتنها تامین پول توجیبی آنها مشکل را حل نمیکند ./ب
1393/11/28 - 14:19
0
0
واقعا برای کادر آموزشی اون مدرسه متأسفم . یک لحظه پسر خودم را جای این دانش آموز مظلوم قرار دادم نتوستم تحمل کنم. امیدوارم مدیر کل آموزش و پرورش استان پیگیر ماجرا شود.
1393/11/28 - 13:50
0
0
من که مدتی است دپرس شدم چون احساس می کنم اکثر مردم وحشی و از خود راضی و خود خواه شده اند. خوی حیوانی این موجود دو پا رو به گسترش است و این از نظر جامعه شناسی، بدلیل ورود تکنولوژی و تحولات اجتماعی بدون رشد فرهنگی است. روزانه حیوانات دو پایی را در اطراف خود می بینیم که به حقوق یکدیگر به راحتی تجاوز می کنند و حق دیگران را بخاطر خودخواهی و بعضا نادانی پایمال می کنند. نمونه های آن هم عبارتند از رانندگی، حق همسایه، مشکلات آپارتمان نشینی و ...و همین خودخواهی ها و خوی وحشی گری و جنگلی تباری به کودکان نیز سرایت میکند. اگر می شد به یک محل خالی از سکنه فرار می کردم. جالب است که با هرکس هم همصحبت می شوی از این خوی دیگران می نالد ولی چنانچه وی را زیر ذره بین بگذارید خود نیز از همین دسته است. برای این کودک شفای عاجل طلب می کنم و برای خانواده ایشان قدرت صبر و تحمل
1393/11/28 - 13:50
0
0
سوال؟ میگم اگر این پسر از اقوام شما نبود بازم اینجوری ناراحت می شوید؟
1393/11/28 - 12:43
1
0
با تاسف بسیار و همدردی با محمدرضا و خانواده اش . آموزش و تربیت بچه ها بایست از خانواده ها و والدین آغاز شود ، والدینی که تنها دغدغه شان فراهم کردن پول توجیبی فرزندشان نباشد و به مراقبت ، آموزش و پرورش بچه ها بیشترین اهمیت را بدهند که در آنوقت کار مدرسه ها و آموزش آنها هم راحت تر و بهتر خواهد بود .
1393/11/28 - 12:39
0
0
خدا بهشون صبر بده
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 5 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...