کد خبر: 41032 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 20 بهمن 1393 - 12:49
ماجرای جنجالی ازدواج علی صادقی و خاله شادونه +تصاویر فرزندان خاله شادونه

اتحاد جنوب: چندی پیش خبرهایی مبنی بر شایعه ازدواج علی صادقی با ملیکا زارعی (خاله شادونه معروف برنامه کودک صدا و سیما) منتشر شد . سایت سفیدک برای برسی این موضوع به چندین منبع از سوی خبرگزاری ها و منابعی سرک زد .

اتحاد جنوب: چندی پیش خبرهایی مبنی بر شایعه ازدواج علی صادقی با ملیکا زارعی (خاله شادونه معروف برنامه کودک صدا و سیما) منتشر شد . سایت سفیدک برای برسی این موضوع به چندین منبع از سوی خبرگزاری ها و منابعی  سرک زد .

علی صادقی و همسرش , عکس خاله شادونه کنار علی صادقی , عکس منتشر نشده علی صادقی و همسرش

خبر ازدواج علی صادقی با خاله شادونه

کافیست کلمه همسر علی صادقی را قسمت جستجوی ویکی پدیا سرچ کنید تا اسم ملیکا زارعی (خاله شادونه) برای شما ظاهر شود . چکیده ای از این بیوگرافی آمده است که ملیکا زارعی متولد 1364 در تهران می باشد . یک خواهر دارد به نام مریلا زارعی (بازیگر معروف سیینما) دارای دو فرزند می باشد و همسر وی علی صادقی است .

شایعه علی صادقی همسر خاله شادونه

زمانی که کلمه علی صادقی و همسرش را در سرچ گوگل جستجو میکنید حتی یک عکس از این دو دیده نمی شود . این موضوع به شایعه بودن خبر قوت می دهد . ولی اسن سوال به ذهن میرسد که بسیاری از بازیگران ایرانی و ستاره های سرشناس مثل : علی کریمی هیچ خبری از عکس همسرش وجود ندارد .

ماجرای ازدواج علی صادقی و خاله شادونه بعد از اینکه هیچ کدام از این دو بزرگوار نه تایید نه رد کردند باعث تشدید حس کنجکاوی طرفدارانشان شده و این سوال هنوز که هنوزه باقی مانده است آیا واقعا ملیکا زارعی و علی صادقی با یکدیگر ازدواج کرده اند یا نه ؟

علی صادقی و همسرش , عکس خاله شادونه کنار علی صادقی , عکس منتشر نشده علی صادقی و همسرش علی صادقی و همسرش , عکس خاله شادونه کنار علی صادقی , عکس منتشر نشده علی صادقی و همسرش علی صادقی و همسرش , عکس خاله شادونه کنار علی صادقی , عکس منتشر نشده علی صادقی و همسرش علی صادقی و همسرش , عکس خاله شادونه کنار علی صادقی , عکس منتشر نشده علی صادقی و همسرش

/ب1

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/41032