کد خبر: 40343 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 بهمن 1393 - 10:10
کشف 2 هزار قوطی مشروبات خارجی در آبهای گناوه

معاون عملیات فرماندهی دریابانی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پاسگاه مرزی دریایی قلعه حیدر در شهرستان گناوه دو هزار و 60قوطی مشروب الکلی خارجی از نوع ودکا و ویسکی در ساحل این منطقه کشف و ضبط شد.

اتحادجنوب: معاون عملیات فرماندهی دریابانی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پاسگاه مرزی دریایی قلعه حیدر در شهرستان گناوه دو هزار و 60قوطی مشروب الکلی خارجی از نوع ودکا و ویسکی در ساحل این منطقه کشف و ضبط شد.

به گزارش «اتحادجنوب»؛ سرهنگ دوم علی حاجت پور افزود: پایگاه دریابانی گناوه با انجام کارهای اطلاعاتی و در پی اخبار و اطلاعات رسیده مبنی بر اینکه یک فروند شناور به سمت یکی از خورهای غیرمجاز در حرکت است و تصور آن می رود که حامل کالای ممنوعه و یا غیرمجاز است یک گروه از ماموران زبده را به ساحل این منطقه اعزام کرد.

وی تصریح کرد: ماموران بلافاصله خود را به محل مورد نظر رسانده که در این خصوص تعداد دو هزار و 60 قوطی مشروب الکلی به مارک TUBIRGبه وزن هر قوطی یک لیتر و نوع دیگری به مارک maiwandبه وزن 750 سی سی، سیگار خارجی در مارکهای مختلف به تعداد 314هزار و 600 نخ، توتون مخصوص پیپ 294 قوطی 100 گرمی از شناور یاد شده کشف و ضبط شد.

معاون عملیات فرماندهی دریابانی استان بوشهراظهار کرد: درهمین راستا از دو شناور هفت متهم دستگیر که به همراه کالاهای کشف شده برای ادامه تحقیقات و سیر مراحل قانونی به پاسگاه منتقل شدند.

حاجت پور اضافه کرد: کالاهای کشف شده از این دو شناور به ارزش بیش دو میلیارد ریال برآورد شده است./ج
منبع:ایرنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/40343