امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 دي 1393 - 08:08

اکنون و پس از سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، این پایگاه خبری قصد دارد 2مطلب دیگر را به فراخوان بگذارد و با دریافت نظرات مردم در خصوص این 2مورد، پاسخ های کاربران و مردم فهیم استان بوشهر را مجددا در اختیار مدیران ارشد استان و کشور قرار دهد. لذا از شما مخاطبان ارجمند دعوت می شود در این نظر سنجی نیز شرکت نموده و به 2سوالی که در زیر آمده است پاسخ دهید....

اتحاد جنوب ـ بتول سهراب پور: دوازدهمین سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان ها، در تاریخ 23دیماه 1393 به استان بوشهر اختصاص یافت و رئیس جمهور به همراه اعضای هیات دولت به مدت 2 روز میهمان بوشهری ها بودند.
به گزارش اتحاد جنوب؛ این سفر با استقبال گرم، پرشور و بی سابقه مردم استان مواجه شد به طوریکه بوشهر، رکوردار استقبال مردم از دکتر روحانی و هیات همراهش گشت.


اهم دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان بوشهر به طور خلاصه به شرح زیر می باشد:
1. موافقت با ارسال لایحه ایجاد منطقه آزاد بوشهر به مجلس
2.  آموزش نیروی انسانی در چهار چوب تفاهم نامه با وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی
3. ایجاد دو دهکده گردشگری در دلوار و گناوه
4. بزرگراه عسلویه ـ لنگه ـ بندر خمیر با 630میلیارد ریال اعتبار
5. ساخت محور برازجان ـ گناوه ـ دیلم با 1000میلیارد ریال اعتبار
6. تخصیص اعتبار به ساخت جاده گوره ـ گچساران و اتصال شمال استان به کهکیلویه به مبلغ1170میلیارد ریال
7. ساخت محور دالکی ـ کنارتخته 600میلیارد ریال
8. ساخت محور کنگان ـ دیر ـ بوشهر 2000میلیارد
9. احداث خروجی دوم بوشهر با دوپل اتصال به جاده ساحلی بندر ریگ  و چغادک با اعتبار 1600میلیارد ریال
10. احداث مجتمع فرهنگی عسلویه با 150میلیارد ریال اعتبار
11. احداث پارک علم و فن آوری با 125 میلیارد ریال اعتبار
12. تکمیل ورزشگاه پانزده هزار نفری بوشهر با 120میلیارد ریال اعتبار
13. تخصیص 165میلیارد ریال اعتبار به پردیس دانشگاه خلیج فارس
14. تخصیص 100میلیارد ریال اعتبار به ساخت دانشکده برازجان
15. تخصیص 570میلیارد ریال اعتبار به آبخیز داری جم
16.آبرسانی سیراف جم با 1000میلیارد ریال اعتبار
17. احداث بیمارستان و اورژانس هسته ای توسط نیروگاه اتمی بوشهر
18. آغاز عملیات اجرایی سد خاییز
19. کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی توسعه بندر بوشهر در جزیره نگین
20. تخصیص اعتبار به لایروبی بندر لاور
21. تخصیص اعتبار برای تکمیل فاضلاب بوشهر و ...


پایگاه خبری اتحاد جنوب، تقریبا 2هفته پیش از حضور کاروان دولت تدبیر و امید در استان بوشهر، طی یک نظرسنجی و فراخوان، از مردم این استان، خواست، مهم ترین خواسته های خود از رئیس جمهور را بیان کنند. هر چند در همان ایام، این پایگاه خبری مورد حمله هکرها قرار گرفت و به مدت تقریبا 4 روز دچار اختلال شد، اما حدودا 200 پیام مردمی در این زمینه، در ذیل فراخوان اتحاد جنوب، از سوی مخاطبان این سایت دریافت شد که توسط کادر اتحاد جنوب، از تمامی آنان پرینت تهیه شد و در اختیار مسئولان ارشد استان و عوامل نهاد ریاست جمهوری قرار گرفت تا تدابیر لازم در مورد آنها اتخاذ شود.


اکنون و پس از سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، این پایگاه خبری قصد دارد 2مطلب دیگر را به فراخوان بگذارد و با دریافت نظرات مردم در خصوص این 2مورد، پاسخ های کاربران و مردم فهیم استان بوشهر را مجددا در اختیار مدیران ارشد استان و کشور قرار دهد. لذا از شما مخاطبان ارجمند دعوت می شود در این نظر سنجی نیز شرکت نموده و به 2سوالی که در زیر آمده است پاسخ دهید.


نظرات شما عزیزان در ذیل این مطلب منتشر خواهد شد و سپس از تمامی آنان پرینت تهیه می گردد و به اطلاع مسئولان ذیربط رسانده می شود.


1.    چند درصد از خواسته های شما در زمینه توسعه استان بوشهر در سفر اخیر کاروان تدبیر و امید به این استان، محقق شد؟


2.    نقاط ضعف و قوت سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر، از نظر شما چه بود؟



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/11/28 - 12:18
0
0
من نمیدونم چرا فقط به بوشهر میرسن پس بقیه شهرا رسیدگی نمیخوان؟
خوبه.فقط نمیدونم چرا دستوراتی که میدن فقط بعضیاشون توی همون سال اجرایی میشه و اکثرا میرن تا سفر بعدی که رئیس جمهور بیاد دوباره گوش زد کنه
1393/11/02 - 19:15
0
0
در جواب چشمها را باید شست
باید عرض کنیم اینجا برازجان یا دالکی یا ابپخش و ارم یا کلمه و بوشکان به تنهایی هیچ معنی و مفهومی ندارد این فقط دشتستان بزرگ است که به ما هوییت می بخشد ای کاش روزی که دلیرمردان و شیرزنان بخش بوشکان تابلوی تونل تنگستان رو پایین اوردن بیاد می اوردی .
تصور اشتباهی که برازجانیها عاشق زندگی در بوشهر هستند بسیار اشتباه و خام می باشند بلکه این دشتستانی ها هستند که دارن بوشهر رو اداره میکنن
1393/11/02 - 14:47
0
0
متاسفنه آنچه مشاهده مي شود تمامي تيرها به جهت نابود كردن نام و نشان غضنفر السلطنه از قبل تا حالا نشانه رفته و ميرود .
كار به جايي رسيده كه ... نام گذاري شده بود با يك تغير نام بي صدا و نامحسوس به كوچه يا خيابان حسينيه تغيير نام پيدا كرده است .
لازم بذكر مي باشد در سمت جنوب شرقي روستاي ننيزك ميان رزمنده هاي غظنفرالسلطنه با قشون انگليس جنگي شديد صورت ميگيرد كه در انجا انگليسي ها تلفات زيادي مي دهند و به عقب نشيني دچار ميشوند و حتي هنوز هم گورهاي سربازان كشته شده انگليسي آثارشان پيداست . با توجه به عبور و مرور سربازان و ادوات نظامي انگليسي ها از كوچه ذكر شده ، كوچه بنام توپخانه ثبت و شهرت پيدا نمود .
حالا جاي سوال دارد به چه علت نام كوچه تغيير پيدا نموده .متاسفانه با طرح اين الگوها نمي توان محبوبيت و شهرت بين مردم بدست آورد .واين كار باعث ميشود محبوبيت افراد پشت پرده كم شود چرا :بدليل اينكه مردم افراد پشت پرده اين قضيه را شناخته اند .
به راستي روي سخنم با افراد پشت پرده مي باشد آيا مي دانيد اين كارها چقدر باعث هدر رفت آراء مردم از حمايت جناحتان در پاي صندوق هاي راي مي شود .آخر شما ها چرا به انقلابي كه مردم انقدر خون دادند تا پيروز شده داريد صدمه وارد ميكنيد .مگر نه اين است كه غضنفرالسلطنه در ميان دشتساني ها محبوبوبيت خاصي دارد مثل رييس علي و خالو حسين ها مگر قبول نداريد كه دشتستاني ها از غضنفر السلطنه به نماد انگليس سيز يا ميكنند .واقعا جاي تاسف دارد.
تنديس شهيدان غضنفرالسلطنه و چمران مي بايست در جلو دژ سمت چپ و راست نصب مي شد و خود دژ هم به موزه بزرگ مبارزان خليج فارس تبديل ميشد نه اينكه بسيار عجول يك تنديس بسيار كوچك و بي كيفيت از بزرگ مرد عرصه تاريخ شهيد چمران در گوشه اي از ميدان دژ نصب شود و تنديس شهيد غظنفرالسلطنه هم بيرون از شهر نصب شود يا نشود .
با اين سطح تفكر دشتستان هيچ وقت دشتستان نمي شود .نه فكر عمران و آبادي باشيد نه بيمارستان ونه دانشگاه دولتي .اگه مي بينيد ....هم در برازجان رونق گرفته بخاط ... است .دشتستان چه چيزي دارد بجز يه مردمي خون گرم و باصفا كه از آنها فقط در استقبال از ريس جمهور ها تشكر و قدر داني ميگردد .
در شرايط كنوني تحريم ها حداقل انتظارات را از دولت داريم ولي اما...
با تشكر/ب
1393/11/01 - 21:50
0
0
تا الان ک چهارشنبه یکم بهمن ماه است ، بیشترمردم به گزینه انتهایی یعنی کمتر از 25 درصد رای داده اند ، این به این معنی است که تا حدودی مردم ازمصوبات سفرریاست جمهور راضی نبوده اند حداقل برای مردم برازجان و دشتستان اینگونه بوده است، برای برازجان و دشتستان مصوباتی بهتر از توسعه راه ها ، اضافه نمودن 10 !!! تخت به بیمارستان مهر و ... می توانست اختصاص یابد ، این درحالی است که وی زحمت دیدار با مردم دشتستان را مثل روسای جمهور سابق به خود نداد و اما ...
اگر چه درکل استان و حتا کشور خیلی از مردم خبرهای سایت و هفته نامه اتحاد جنوب را دنبال می کنند اما در ابتدا اتحاد جنوب به دلایل مختلف متعلق به مردم برازجان و دشتستان است حال میتوان اینگونه گفت که سوال اتحاد جنوب می توانست برای مردم این دیار باشد بطور مثال : چند درصد از خواسته های شما در زمینه توسعه شهرستان دشتستان یا سفر ... محقق شد؟
با این حال تاکنون بیش از 43 درصد مردم خواسته هایشان محقق نشده است. موضوعی که خیلی می توان به آن پرداخت!!!
1393/11/01 - 08:40
0
0
از سفر ریس جمهور هنوز چندصباحی نگذشته که این درخت کاشته شده ثمر بدهد که ما طعم میوه آن را بچشیم و درباره آن نظر بدهیم و چیزی شامل شهر من نشده است که بخواهیم صحبتی کنیم شهر من قلب وشاه رگ استان بوشهر است ولی همه هدیه ریس جمهور برای شهر بوشهر بود استقبالش را مردم فهیم شهر من انجام دادن سودش را دیگران بردند که نامشان در سخنرانی ریس جمهور برده شد پس بایدچشم انتطار ی فقط از خدا برای شهر و مردم قهرمان دشتستان بزرگ داشت هدیه خدا به بندگانش خیلی زیاد است و هیچ منتی هم برکسی نمیگذارد بعضی ها نمی خواهند این استان و شهرهای بزرگش با مردم وفادارش به مهربانی که چشم انتظار پیشرفت شهرشتان خود هستند کمکی نشود و نامی از آنها برده نشود ولی همینکه خدا عزت و بزرگی وکرامت می دهد خیلی باارزش است مسئولین بفکر شهرهای عقب افتاده خود باشند که دارند می بینند دشتستان در حال پیشرفت و رونق بیشتر می شود احتمال سکته کردنشان زیاد است که باید هرچه زودتر به پزشک که همان عدالت حضرت امام علی است مراجعه کنند تا داوری عدالت امام علی جلوی سکته آنان را بگیرد و همه استان و شهرهای به یک نظر و یک نیت نگاه کنند به امید آن روز که همه در انتظارش هستند/ج
1393/11/01 - 07:47
0
0
درود بر برازجانی اصیل کاملا" موافق هستیم چرا بی عدالتی میشود چرا بودجه فقط صرف بوشهر میشود اصلا" طرحهایی بوده اجرایی نمی شود مگر مردم فهیم برازجان چه گناهی کرده اند./ج
1393/10/30 - 16:26
0
0
جناب چشم ها را باید شست این نظر شماست و نظرتان بسیار محترم است ولی این را بگویم حداقل تمام فامیل های بنده تا به حال نه در بوشهر زندگی کرده اند و نه دلشان می خواهد در شهر بوشهر زندگی کنند(پیرو انچه شما گفته اید عاشق!!!!!!! زندگی در بوشهر هستند!!!!)..و تا انجایی که در توانشان بوده در این شهر و پویایی ان کوشیده اند و خواهند کوشید اما اینکه که گفته ای بیشتر کارهایی که در بوشهر رخ داده از طرف برازجانیهاست و هم چنین بیشتر افرادی که در برازجان سرمایه گذاری کرده اند غیر برازجانی هستند تا حدودی درست است و این در شهرهایی که مهاجر پذیر هستند امری عادیست شما در خود تهران هم نگاه کنید مهاجرین به تهران 99 درصد ساخت و ساز را در دست دارند پس چرا در مورد تهران اینگونه سوال نمیشود؟؟؟؟ سوال مهم اینجاست چرا دولت نسبت به مساحت و جمعیت امکانات و طرح ها را برنامه ریزی نمیکند ؟ سوال ما از بی عدالتیست که دولت خواسته یا نا خواسته به ان دامن میزند چرا که اغلب امکانات در شهر بوشهر از طرف دولت تصویب شده و بیشتر امکانات در برازجان توسط اشخاص غیر دولتی..
1393/10/30 - 12:04
0
0
مسله اشتغال 50درصدنیروهای شاغل درصنایع نفت وگازاستان که بایدبومی باشندمتاسفانه مصوبه دولت بوده ولی اجرایی نشده است./ج
1393/10/29 - 20:10
0
0
آقای چشمهارا باید شست : بحث ما براین نیست که چرا افرادی از برازجان به بوشهر آمده اند از بوشهر هم خیلی به برازجان آمده اند صحبت ما اینجاست که چرا به دشتستان و مبارزان آن بی توجهی میشود در حالی که به استناد تاریخ مبارزان دشتستان در 3 جایگاه با قشون انگلیس در نبرد بوده اند : چرا نام مبارزان دشتستان در سریال دلیران تنگستان حذف شد ؟ چرا در سفر آقای رئیس جمهور نام دشتستان ومبارزان آن آورده نشد ؟ : هر چند آقای واقعیتگو یک علت را بیان کرده است : اما علتهای اصلی بر میگردد به به زمانهای گذشته و ضایع کردن حق مردم دشتستان در زمینه های مختلف .
1393/10/29 - 11:04
0
0
پس اهرم کو؟/ب
1393/10/29 - 09:14
0
0
رییس محترم جمهور در ورزشگاه گفتند: بر اساس نظرسنجی انجام شده خواسته اکثریت مردم ایجاد راه دوم خروجی برای شهر بوشهر می باشد؛ به نظر من می توانستیم در نظر دادنها منافع کلی را در نظر بگیریم و بیشتر خواسته هایمان را حول محور تولید علم و مهارت در استان متمرکز میکردیم. در اینجا به چند نکته که باید در اولویت قرار میگرفت اشاره میکنم:
1- تجلیل از سرداران و شهیدان، بزرگداشت همه دلاورمردان این خطه در جنگ با استعمار ( رییسعلی دلواری، میرزا محمد خان برازجانی، خالو حسین بردخونی و ... که در این میان حق دشتستان به خوبی ادا نشد) همچنین تجلیل از همه شهدا و مرزداران استان بوشهر؛ به جهت اینکه این استان دارای کیلومترها مرز آبی می باشد، این تجلیل ها باعث دلگرمی مردم به مرزداری و دفاع از تمامیت ارضی کشور می شود. همانگونه که در طول تاریخ مردم استان بوشهر از استعمار و دشمن بعثی ضربه ها خورده ولی سر تعظیم فرود نیاوردند.
2- ایجاد دانشگاه ها و مراکز مهارت آموزی، زیرا تولید علم و مهارت خود به تنهایی باعث ایجاد کار و افزایش تولید و ارتقا رفاه عمومی خواهد شد. که در این زمینه ساخت دانشگاه، افزایش سطح علمی دانشگاه های موجود در استان، ارتباط دانشگاه با صنعت و غنی سازی مراکز آموزش فنی و حرفه ای پیشنهاد می گردد.
3- حمایت از محصولات استان مثل خرما و میگو. ایجاد روشهایی جهت افزایش بازده، بسته بندی صحیح و تولید یک محصول با کیفیت و قابل صادرات. که ساخت سد دالکی یکی از مصوبات ارزشمند میباشد.
4- ایجاد منطقه آزاد تجاری که یکی از بزرگترین دستاوردهای این سفر بود و باعث رشد و رونق اقتصادی در استان خواهد شد./ج
1393/10/28 - 10:37
0
0
در جواب برازجانی اصیل و واقعیتگو عارضم بخش اعظمی از پیشرفت شهر بوشهر مدیون برازجانی های ساکن آنجاست. اگر آماری گرفته شود تعداد بیشماری از شهروندان برازجانی که سرمایه ای داشته اند، مال و منال خود را جمع کرده به بوشهر مهاجرت کرده و ساختمان های ویلایی و آپارتمان های آنچنانی در آنجا احداث کرده اند. وقتی برازجان از سرمایه های فکری و مادی شهروندان خود فارغ است پس چه جای انتقاد به سایر بی عدالتی ها! اگر یک آمار بگیرید از مردم برازجان متوجه می شوید اغلب عاشق به زندگی کردن در شهر بوشهرند این واقعیت را حداقل از دور و بر خودتان سراغ بگیرید. اما از طرف دیگه ببینید همین حداقل رفاه و ساخت و سازهایی هم که در برازجان می شود مربوط به خود برازجانی ها نیست. افرادی مثل جنابان استوار، آهنگ ، دکتر رضایی و ... از بخش های مختلف دشتستان امده اند و با احداث برج شکوه، مجتمع های خرید و پاساژها و درمانگاه های تخصصی، برازجان را از روستایی بزرگ به شهر تبدیل نموده اند.
دوستان عزیز بهتر از جان ناراحت نشوید بنده نیز زاده دشتستانم و عمرم را در این شهرستان گذرانده ام واقعیت اینه که اول یک سوزن به خودمون بزنیم بعد یه جوالدوز به دیگران.
به من جواب بدین در کنار همه بی عدالتی ها که میگین پس سهم خود برازجانی ها در آبادانی شهرشان چقدر بوده است؟/ج
1393/10/28 - 07:43
0
0
نقاط قوتش فقط مال شهر بوشهر بوده سر بقیه نقاط استان واقعا بی کلاه مانده.
1393/10/27 - 23:17
0
0
تو صفحه جایی که انتخاب کردین برای نظر گذاشتن اصلن مشخص نیست
پیشنهاد میکنم بزاریدش تو قسمت یادداشت ها بهتر تو دید هست
1393/10/27 - 20:22
0
0
این سفرها به درد ما نمیخوره
جاش باید کار کرد، نه اینکه بیای برای مردم در ورزشگاه دست تکون داد
1393/10/27 - 17:30
0
0
سلا م مجدد
شایسته است نماینده عالی دولت ؛استاندار محترم به جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی مصوبات ؛مصاحبه ای برگزار نمایند و توضیح دهند چه مقدار بودجه در این سفر برای پروژه ها تصویب شد و سهم هر شهرستان از این بودجه چقدر هست و پروژه هایی که منفعت استانی (به معنای خاص)دارد نیز مشخص کند
یاعلی
1393/10/27 - 17:24
0
0
باسلام
ضمن تایید مطالب جناب برازجانی اصیل
واقعیت امر اکثر قریب به اتفاق هم استانی ها به استناد اخبار سایت های خبری و گروه های اجتماعی اینترنتی ؛از مصوبات هیت محترم دولت ناراضی هستند/
سهم دشتستان در این سفر چه بوده ؟ دو بودجه ای که در رابطه با راههای برازجان به گناوه و دالکی به کنارتخته تخصیص یافته بندهای 5 و7 در اصل دولت در کار انجام شده بوده و اجبارن میباست این پروژه را که در دولت قبل تصویب و مقداری از ان اجرا شده به پایان برساند و در ضمن این دو پروژه استانی است یعنی کل استان از ان بهره میبرد/
در رابطه با بند 14 باید گفت این دانشکده زیرمجموعه دانشگاه خلیج فارس بوشهر است و باید گفت این بودجه در اصل به بند 13 تخصیص داده شده و منتش بر ما گذاشته شده در صورتی بند 13 متعلق به ما میشد که خواسته چند ده ساله مردم دشتستان که تاسیس دانشگاه مستقل در دشتستان است تصویب میشد /
جمعبندی اینکه سر ما بی کلاه مانده و حداقل کلاهی هم سرمان نگذاشت هییت محترم دولت و در اصل کلاه نمدیمان هم برداشت/
یاعلی

1393/10/27 - 16:33
0
0
در جواب آقای برازجانی باید عرض کنم که سخنان جنابعا لی کاملن درد دل همه ی مردم دشتستان است : اما مر کز استان چندین سال است که همه چیز را در قبضه کرده است !!! دراین سفر آقای رئیس جمهور همه مسائل مشخص شد بیش از 20 بار نام بوشهر ورئیس علی آورده شد !!! در حالی که از دشتستان ومبارزان آن یک بار هم سخنی گفته نشد !!! چرا ؟ برای اینکه خود ما زمینه ساز شده ایم که از دشتستان ومبارزان آن صحبتی نباشد !!! وقتی آقای خرمی فرماندار قبلی که دشتستانی می باشد : ابزار دست دیگران شده بود و بدون هیچ گونه مدرک ودلیلی تندیس سردار مبارز دشتستان را پایین آورد !!! مسلم است که افتخارات دشتستان را نابود کرده است : وبا این اقدام تیشه به ریشه دشتستان زده ا ست وبا بی تعصبی زمینه را برای جولان دادن اسب رقیب فراهم کرده است ، بنابراین از ماست که بر ماست ، ما زمانی به گفته هایمان اقدام می شود که باهم اتحاد داشته باشیم ، درغیر این صورت پیشرفتی در کار نیست . /ب
1393/10/27 - 13:28
0
0
بازم وعده های... ای کاش وعده هایی میدادید که مردم آن را هرچه زودتر و زودتر در بین خودشان احساس می کردند .نه اینکه وعده هایی که حداقل کمتراز 5سال طول میکشه تا اجرا بشه و شاید هم نشه .و با این اوضاع و احوال اقتصادی مملکتی که بودجه ای نداره الان از کجا این بودجه باید تامین بشه خدا میدونه/ب
ما مردم دشتستان خواهان نصب تندیس سردار مبارز دشتستان شهید میرزا محمدخان برازجانی میباشیم : گفتنی است که مجوز نصب تندیس این شهید مبارز ، از سوی شورای تامین استان صادر وبه تصویب شورای چهارم شهر برازجان رسیده است ، همچنین یایه تندیس آماده نصب می باشد ، بنابراین نصب این تندیس تمام مراحل قانونی را گذرا نده است ./ب
1393/10/27 - 09:03
0
0
با سلام ابتدا در جواب سوال اول باید گفت مردم دشتستان بزرگ در کنار قسمت اعظم شهرستانهای استان از این مصوبات هیچ منفعتی نداشته اند.مصوباتی هم که در دشتستان واقع شده مربوط به دوره ی قبل بوده و با تاسف باید گفت دشتستان بزرگ با عظمت یک سوم جمعیت و مساحت استان هیچ نقشی در مصوبات جدید نداشت.به جز مصوباتی مانند دهکده ی گردشگری در استان و راه خروجی دوم برای شهر بوشهر جزیره نگین برای شهر بوشهر و طرح فاضلاب باز هم برای شهر بوشهر دیگر مصوبات که مربوط به دوره ی قبل بوده و مصوبات جدید هم بیشتر منحصر به شهر بوشهر است!!!سوال اینجاست مگر تفاوت شهر بوشهر با نقاط دیگر استان در چیست؟ایا تفاوت جمعیت شهر بوشهر یا مساحت این شهر نسبت به دیگر شهرهای استان اینقدر زیاد است که باید شاهد این تبعیض و بی عدالتی در حق مردم استان باشیم؟؟؟؟؟چرا دشتستان بزرگ باید فقط و فقط دو بیمارستان داشته باشد و تازه یکی از انها هم فقط مختص به زنان و زایمان باشد و مردم شهر برازجان برای رفتن به بیمارستان باید کل شهر را طی کنند و برای رفتن به بیمارستان به خارج از شهر بروند!!! حال شهر بوشهر چند بیمارستان دارد؟؟؟؟ایا شهرستان دیر بیمارستان دارد؟؟ساختمان بیمارستان دیر مربوط به چه سالیست؟؟؟؟ورودی شهر برازجان چرا باید این وضعیت را داشته باشد؟چرا وقتی حرف از دشتستان به میان است بودجه ای در کار نیست ولی برای شهر بوشهر بالغ بر 200 میلیارد تومان هزینه میشود تا شاید وشاید این شهر از بن بست بیرون بیاید !!مگر اصلاح ورودی شهر برازجان چقدر هزینه می خواهد ؟؟؟؟مگر تفاوتی در ارزش و جان مردم شهر بوشهر نسبت به برازجان وجود دارد!!؟مردم این استان چه گناهی کرده اند که شهر بوشهر در بن بست واقع شده که مهم ترین مصوبه ی این دوره خروجی شهر بوشهر است!!!!!!!!استاندار استان نیز که در مدت حضورش فقط محدوده ی شهر بوشهر را دیده و عملا فقط در شهر بوشهر فعالیتشان محدود شده!!!!دهکده گردشگری .دهکده ی سلامت دهکده اداری بیمارستان تخصصی فاطمه زهرا خروجی امام علی و میلیاردها تومان هدیه به شهرداری بوشهر ....حالا هم طرح فاضلاب راه خروجی دوم و جزیره نگین..در جواب سوال دوم هم جناب ریئس جمهور در سخنرانی بیشتر خطابش مردم شهر بوشهر بود !!!که واقعا جای تاسف دارد!حداقل استاندار محترم باید به ایشان میگفت که مردم از سایر نقاط استان به دیدار ایشان امده اند و نه فقط شهر بوشهر که اینجا هم متاسفانه ما این عیب رئیس جمهور را ناشی از کوتاهی ... استان میدانیم..البته در بحث نقطه ی قوت این را باید گفت دولت به میزان توانایش قول داده و از دلگرم کردن بیهوده مردم اجتناب کرد که به نظر بنده کار به جایی بوده.با تشکر../ب
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم / ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر 2 برابر شد
  • اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین/ فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری/تاکید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بر لزوم شتاب بخشی به پروژه ها
  • از دست اندركاران معاینات ادواری كاركنان پتروشیمی پردیس تقدیر شد
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/04
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/03
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/03
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/04
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • .: لیلادانا حدود 2 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 5 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 7 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 8 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...