امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 11 دي 1393 - 08:09

فال روزانه 11 / 10 / 1393

فروردین


امروز باید حس استقلال خود را بیشتر کنید. به خودتان بگویید: «من خوب هستم». در جمع، در جلسه های کاری و در میان اعضای خانواده با انرژی حرف بزنید و ابراز وجود کنید. طرح هایی که در سر دارید را بنویسید. در ذهنتان نمی توانید همه را سازمان دهی کنید. باید بنویسید و به ترتیب اولویت و ارزش، به آنها رسیدگی کنید. با عشقتان هم برای آینده خود جدی تر حرف بزنید. البته برای تصمیم گیری قطعی فعلا زود است. فقط با هم در مورد علاقه مندی ها و آرزوهایتان حرف بزنید. بیشتر به هم نزدیک شوید تا بهتر همدیگر را بشناسید.

اردیبهشت

ذهنتان را از همه مسایل منفی خالی کنید. امروز حسابی می توانید به خودتان افتخار کنید. کلی طرح و ایده دارید که برای روزها و ماه های آینده کاری شما عالی به نظر می رسند. همه را در یک فایل بنویسید. طبقه بندی کنید. برایشان زمان مشخص کنید و از همین امروز، کارتان را آغاز کنید. استقلال خودتان را جشن بگیرید. از اینکه پس از مدت ها توانسته اید به درجه ای از دانش برسید که بدانید راه درست چیست، حس خوشایندی به شما دست می دهد. با عشقتان این خوشحالی را سهیم شوید. از اکنون تا آخر سال کلی فرصت دارید تا همه جنبه های زندگی را سروسامان دهید و با کوله باری پر از خوبی و شادی به سال جدید وارد شوید. 

خرداد

امروز زمان تغییر فرارسیده است. در این فرصت باقی مانده تا پایان سال، باید همه منفی ها را دور بریزید. هرآنچه موجب آزار روحی و محدودیت فکری می شود را جارو کنید و بیرون بریزید. در ذهنتان فقط باید به موفقیت بیندیشید. برای این منظور هم به خلاقیت نیاز دارید. برای خلاقیت هم باید از منفی ها دور باشید. پس از امروز مراحل پاکسازی را آغاز کنید. حتی ظاهر خانه و محل کار هم تمیز کنید. لباس ها یا وسایل اضافه را رد کنید. به نوعی باید فنگ شویی کنید. همه اینها دست در دست هم به شما کمک می کنند روزهای آینده را به بهترین شکل برای خود بسازید. در این راستا از عشقتان کمک بگیرید. شراکت عاطفی فقط به تفریح نیست، باید به هم برای ارتقا سطح فکر و روح هم کمک کنید.

تیر

در خانه با همفکری اعضای خانواده تغییر دکوراسیون بدهید. وسایل تازه خریداری کنید و وسایلی که دیگر استفاده ای از آنها ندارید را دور بریزید. این سازمان دهی نباید فقط به خانه محدود شود. در محل کار نیز برگه های اضافه را دور بریزید. در کامپیوتر، فایل هایی که تاریخشان گذشته و مورد استفاده ندارند را پاک کنید. از امروز برای سه ماه آینده که قرار است سالی نو را آغاز کنید، خودتان را آماده کنید. با عشقتان به خرید بروید. به لباس و ظاهر خود تنوع ببخشید. در خلال این کار، با هم گفت‌وگوهای جدی در مورد بهبود رابطه و جدی تر شدن آن هم حرف بزنید. اگر مجرد هستید، امروز شاید زمان خوبی برای قرار گذاشتن نباشد. اما می توانید گزینه هایی که در سر دارید را زیر ذره بین ببرید تا در فرصت مناسب، به بهترین آنها پیشنهاد آشنایی دهید.
 
مرداد

شما همیشه در هر جمعی که حاضر هستید، انرژی های خوب می دهید و اطرافیان بسیار دوست دارند معاشرتشان را با شما زیاد کنند. امروز نیز از این موهبت برخوردار هستید. فرصت را غنیمت بشمارید تا با مطرح کردن طرح هایتان مورد حمایت مدیر واقع شوید. اگر پروژه ای که در دست دارید به کندی پیش می رود، امروز فرصت خوبی برای تحقیق برای یافتن راهکارهای جدید است. اگر یک روز را به مطالعه اختصاص دهید و راه درست بیابید بسیار بهتر از این است که به روش غلط، روزها درگیر کار باشید. با عشقتان برای خانه خرید کنید. در انتهای روز هم برای تغییر دک.راسیون با هم مشورت کنید. شاید دعوت مهمانی داشته باشید. با هم در آن حاضر شوید و از جمع انرژی بگیرید.
 
شهریور

همیشه درگیر کارهای زیاد هستید. این وفاداری به کار قابل تحسین است، اما نباید خود و زندگی شخصی خود را قربانی این امر کنید. باید مدیریت زمان داشته باشید. بدون نوشتن و کمک گرفتن نمی توانید در مسیر درست قرار بگیرید. امروز زمانی را به فکر و مطالعه در مورد کارها و زندگی خود اختصاص دهید. کمی سکوت و تنهایی برایتان لازم است تا بدانید دقیقا چه می خواهید تا بتوانید مسیر درست رسیدن به آن را پیدا کنید. در انتهای روز، به مرتب کردن فایل ها یا اتاق خود بپردازید. این امر کمک می کند تا از شلوغی رها شوید و ذهنتان نیز بازتر خواهد بود. سوپرایز خوبی در انتظار شما است. اگر مجرد هستید، فرد رویاهای خود را ملاقات خواهید کرد. این فرصت را از دست ندهید. 

مهر

کار گروهی، سخت کوشی و تلاش همیشه با شما بوده است. امروز هم هست. این سبیار عالی است. اما این را هم در نظر داشته باشید که با مدیریت بهتر زمان و کارها می توانید سرعت و کیفیت کار خود را افزایش دهید. زیاد کار کردن دلیل خوب بودن نیست، باید درست کار کنید. پس از دیگران کمک بگیرید. بعدازظهر خود را در کنار خانواده سپری کنید. از آنها برای تغییر دکوراسیون همفکری بگیرید. استقلال فکری خود را حفظ کنید. در رابطه عاطفی از حالت دیکتاتوری بیرون بیایید. اجازه دهید عشقتان نیز در مورد خواسته هایش بگوید. رابطه عاطفی باید دوطرفه باشد تا به نتیجه برسد و پایدار باشد.


آبان

امروز به طور کامل حمایت کائنات را خواهید داشت. از نظر کاری و ارتباط های فردی روز پر مشغله ای در انتظار شما است. از انرژی های خوب امروز می توانید برای سازمان دهی کا و زندگی شخصی استفاده کنید. البته این را هم به یاد داشته باشید که نباید خودتان را وقف کار کنید و عواطفتان در این میان قربانی شوند. تا آخر سال حدود سه ماه زمان دارید. از این فرصت برای مطالعه به منظور یافتن راهکارهای تازه بهره بگیرید. همیشه دفتری برای یادداشت افکار و ایده هایتان همراه داشته باشید. اگر مجرد هستید، این شانس را دارید تا در جلسه های کاری یا محیط های دوستانه، فرد مناسب خود را ملاقات کنید.

آذر

روز پر مشغله ای در انتظار شما است. به جای اینکه با دنیا قهر کنید  و روی مود لجبازی آذری ماهی بودن خود باشید، به دنبال کشف دنیا باشید. به مکان هایی بروید که تاکنون نرفته اید. یا کارهایی انجام دهید که تاکنون نکرده اید. به خودتان فرصت شادی زیاد بدهید. اگر در رابطه هستید، با عشقتان جشن بگیرید. همه کائنات از شما حمایت می کند و بهترین ها را برایتان تعریف کرده است. اگر مجرد هستید نیز این شانس را دارید تا در میان افراد تازه ای که ملاقات می کنید، نیمه گمشده خود را ببینید.
 
دی

پول و مسایل مالی همیشه برایتان مهم بوده است. امروز هم بیشتر از همیشه به دنبال کسب درآمد بیشتر هستید. با سخت کوشی نمی توانید به آنچه می خواهید برسید. باید خلاقیت داشته باشید. برای این منظور هم باید مطالعه خود را زیاد کنید. از فناوری و اینترنت کمک بگیرید. در مورد شغل و علاقه مندی هایتان تحقیق و سرچ کنید. همه چیزهایی که به نظرتان می رسد را یادداشت کنید. در جمع های کاری، بیشتر شنونده باشید تا از میان حرف ها، راهکارهای تازه بیابید. اگر پولی در دست دارید، با کمک فرد قابل اعتماد آن را در جای درست سرمایه گذاری کنید. از عشقتان هم می توانید کمک بگیرید. او هم طرح های خوبی برای افزایش درآمد شما دارد.

بهمن

به نیروهای متضاد توجه داشته باشید. برخی تضادها برعکس ظاهر بسیار هم خوب هستند. از میان آنها می توانید ایرادهای کار یا رفتار خود را پیدا کنید. بیشتر از اینکه روی افکار و خواسته های خود متمرکز باشید، به کار گروهی فکر کنید. به «ما» بودن، نه «من» بودن. ذات وجودی شما بر جمع استوار است و همیشه در جمع بودن برایتان دستاوردهای بهتری داشته است. از این امر غافل نشوید. در خانه و خانواده نیز به مشورت اطرافیان اهمیت دهید. نیازی نیست امروز تصمیم قاطعی بگیرید. فقط همین که ذهنتان را باز بگذارید تا مسایل تازه کنکاش و جذب کند برایتان کافی است.
 
اسفند

امروز در حالی که همه برای آخر هفته برنامه ریزی می کنند، شما به دنبال کشف راه های تازه برای کسب موفقیت بیشتر هستید. این روحیه عالی است. از فرصت استراحت خود برای تحقیق و مطالعه در اینترنت و در میان مجلات مرتبط به کارتان بهره بگیرید. در خانه نیز بخشی از وقت خود را به تمیزکاری و دور ریختن وسایل اضافه استفاده کنید. این پاکسازی را در ذهنتان نیز انجام دهید. منفی ها را کشف کنید و آنها را دور بریزد. خودتان می توانید معجزه این فنگ شویی همه جانبه را به خوبی لمس کنید. با عشقتان برای خرید لباس و وسایل نو بیرون بروید. روند ایجاد تغییرات را از امروز آغاز کنید. این همکاری دوجانبه به هر دوی شما حس بهتری می دهد و شناختتان از هم بیشتر می شود./ب



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 16 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 2 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...