امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 07 دي 1393 - 16:01
در مراسم تجلیل از خیرین انجمن حمایت از بیماران کلیوی بوشهر مطرح شد:

اتحاد جنوب: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اولویت استخدام های دولتی با فعالان حاضر در سازمان های مردم نهاد(سمن ها) است زیرا این افراد با حضور و مشارکت در این گونه سازمان های غیر دولتی، مسئولیت پذیری اجتماعی خود را ثابت کرده اند. به گزارش اتحاد جنوب؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین رزمجو، پیش از ظهر امروز در جلسه با خیرین حمایت ...

اتحاد جنوب ـ بتول سهراب پور: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اولویت استخدام های دولتی با فعالان حاضر در سازمان های مردم نهاد(سمن ها) است زیرا این افراد با حضور و مشارکت در این گونه سازمان های غیر دولتی، مسئولیت پذیری اجتماعی خود را ثابت کرده اند.
به گزارش اتحاد جنوب؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین رزمجو، پیش از ظهر امروز در جلسه تجلیل از خیرین انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر اظهار داشت: پیامبر اسلام همواره به انفاق و بخشش به دیگران تاکید داشته و ما ایرانیان افتخار داریم که از دین مبین اسلام پیروی می کنیم.
وی با بیان اینکه همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، فضای امیدواری بر ایران حاکم شده است افزود: این ملت، شایستگی دارند صاحب سخن متقن و محکم از سوی پیامبران الهی در دنیا باشند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر، با تقدیر از مسئولیت پذیر اجتماعی خیرین حامی بیماران کلیوی حاضر در نشست، خطاب به آنان گفت: شما دارای صفت انفاق هستید که خدواند بارها بر آن تاکید کرده است.
رزمجو افزود: طبق آیات قرآن و احدایث دین اسلام، مسلمان کسی است که به داد مظلومان و انسان های مستضغف برسد حتی اگر آن افراد، مسلمان نباشند و حضور و فعالیت شما در یک سازمان مردم نهاد، دارای ارزش بالایی است زیرا مسئولیت پذیری اجتماعی، در دین اسلام مورد توجه جدی قرار گرفته است.
وی ابراز داشت: شما خیرین، در راهی قدم گذاشته اید که از مال خود برای نجات جان بندگان مضطر و گرفتار، گام برمی دارید و یقینا مزد و اجر شما در نزد خداوند محفوظ است.


مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه زمانی، استان بوشهر هیچگونه فعالتی در زمینه پیوند کلیه برای بیماران نداشت، تصریح کرد: امروز به همت انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر و شما خیرین، شاهد هستیم که بیش از 90 بیمار کلیوی استان تحت عمل پیوند کلیه قرار گرفته اند که پیشرفت بسیار خوبی می باشد.
حجت الاسلام و المسلمین حسین رزمجو اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت اقدامات گسترده و خوبی داشته و شرایط را برای مردم به گونه ای قرار داده تا سیر درمانی آنان تا زمان بهبود و سلامتی به راحتی و بدون دغدغه مالی طی شود.
وی ابراز امیدواری کرد: خیرین محترم، همچنان در کمک به ملت و دولت، به حمایت های مالی خود از بیماران ادامه دهند.

 

سعید زرین فر:انجمن خیرین و سلامت در استان بوشهر راه اندازی شود
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: پیشنهاد می دهم انجمن خیرین و سلامت در استان بوشهر راه اندازی شود تا شرایط برای کمک به همه بیماران فراهم شود و طبق منویات حضرت امام خمینی (ره)، مردم در هنگام بیماری فقط درد بیماری را تحمل کنند.
 سعید زرین فر در این آیین گفت: وقتی انسان توفیق می یابد از مال خود ببخشد، آن مال از بین نرفته بلکه تنها دارایی انسان همان مالی است که بخشیده است و این عظمت انفاق می باشد.


وی خطاب به اعضای انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر تصریح کرد: کاری که شما انجام می دهید، جهاد مالی برای نجات جان انسان است که این امر بر ارزش کار شما می افزاید زیرا طبق آیات قرآن، وقتی کسی، نفسی را نجات دهد گویی جامعه را نجات داده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه طبق آمار، سالیانه 6هزار بیمار کلیوی در کشور اضافه می شود افزود: این آمار بالا، بسیار خطرناک است و بر توجه بیشتر برای در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای این بیماران می افزاید.
زرین فر اظهار داشت: تلاش هایی که مدیر و اعضای انجمن حمایت از بیماران کلیوی در جهت کاهش مشکلات این بیماران برداشته و مسیر انجام پیوند کلیه و یا درمان آنان را هموار کرده اند، شایسته تقدیر است و بی شک همراهی خیرین محترم با آنان، در موفق بودن کارنامه این انجمن موثر می باشد.
وی تصریح کرد: دولت دکتر روحانی بر حوزه سلامت تکید زیادی دارد و یکی از بزرگترین قدم هایی که تا کنون برداشته، در همین حوزه است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر ادامه داد: دولت هزینه های زیادی در این بخش کرده اما برکتی که در کمک و همراهی خیرین وجود دارد، دارای اثر مضاعف است و امیدواریم خیرین بیشتری برای به کمک مالی به انجمن حمایت از بیماران جذب شوند.
زرین فر با اشاره به کمک های مالی خیرین مدرسه ساز استان بوشهر از اعتباری که دولت برای این منظور اختصاص داده بیشتر است افزود: سال گذشته خانم زهرا سعادت، معلم هم استانی ما همه دارایی اش را برای ساخت یک بیمارستان تخصصی قلب در شیراز وقف کرد و چه بسا اگر شرایط لازم در استان فراهم بود، این سرمایه گذاری در استان بوشهر صورت می گرفت.
وی بر اطلاع رسانی ویژه به مردم درباره بیماری کلیوی تاکید کرد و افزود: فشارخون و دیابت، دو عامل مهم نارسایی کلیه هستند که باید به مردم آگاهی بخشی در این زمینه صورت گیرد.

 

عباسی: عمل پیوند کلیه برای 97 بیمار کلیوی
رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر گفت: از دو سال اخیر تا کنون 97 بیمار کلیوی استان تحت عمل پیوند قرار گرفته اند که این آمار در سطح کشور بی نظیر است.
اسماعیل عباسی، در این نشست بیان داشت: انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور، بزرگترین سازمان مردم نهاد (سمن) در حوزه سلامت است.


وی از برگزاری بیش از 200 نشست با مسئولان ارشد کشوری و روسای بیمارستان های مجهز به بخش پیوند کلیه در سراسر کشور به منظور کمک به تسهیل مراحل مداوای بیماران کلیوی استان خبر داد و افزود: از همراهی و همکاری مسئولان استانی به  خصوص استاندار بوشهر که همواره نگاه ویژه ای به حوزه سلامت دارند و همچنین از مدیرکل امور اجتماعی که همت والایی در حمایت از سمن ها دارند، تقدیر و تشکر می کنم.
رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر با اشاره به آمار بالای بیماران هم استانی که عمل پیوند کلیه داشته اند ابراز داشت: این کار با تلاش همکارانم در انجمن، حمایت خیرین و با پشتوانه دولتمردان دولت تدبیر و امید که توجه جدی بر متوازن کردن حوزه سلامت دارند، صورت گرفته است.
عباسی تصریح کرد: انتظار پیوند کلیه در استان بوشهر از 17 ماه به یک ماه کاهش یافته است و بیماران پس از مراجعه به انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان فقط زمان یکماه را تحمل می کنند تا نوبت عمل آنان برسد.

استان بوشهر 3هزار بیمار کلیوی دارد

وی از وجود 3هزار بیمار کلیوی در استان خبر داد و افزود: به دلیل شرایط آب و هوایی استان بوشهر، آمار بیماران کلیوی در این  استان زیاد است.
رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر ادامه داد: از این تعداد بیمار کلیوی، 600 نفر از آنان دیالیزی هستند و باید تحت شیمی درمانی قرار بگیرند وگرنه به سمت مرگ می روند.
اسماعیل عباسی بیان کرد: 7 دفتر نمایندگی این انجمن در سراسر استان مستقر شده است تا بیماران ناچار به مراجعه به دفتر بوشهر نباشند.
وی تصریح کرد: اهداء عضو امر پسندیده ای است که برای هم استانی ها دغدغه هایی را ایجاد کرده و این انجمن تلاش کرده با حضور در رسانه های دیداری و شنیداری، مکتوب و مجازی، مردم استان را به شرکت در این امر ترغیب کند.

کلینیک تخصصی بیماری کلیوی در بوشهر احداث می شود

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر گفت: این استان تا کنون دارای بخش پیوند کلیه در هیچ یک از بیمارستان های خود نبوده و امروز، همه فرآیندهای سخت افزاری و نرم افزاری راه اندازی بخش پیوند کلیه در دهه مبارک فجر فراهم شده است.
عباسی افزود: با کمک و حمایت خیرین عزیز استان، زمینی نیز در کنار این بیمارستان خریداری شده که کلینیک تخصصی 4 طبقه بیماری کلیوی در آن احداث خواهد شد و تمامی درآمد حاصل از آن، برای مداوای بیماران کلیوی هزینه خواهد شد.
وی با بیان اینکه تمامی اقدامات این انجمن بدون کمک های دولتی صورت می گیرد افزود: در دفتر این انجمن به صورت رایگان به بیماران کلیوی مشاوره داده می شود.

تدوین نقشه جامع اطلس بیماران کلیوی استان بوشهر

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر از انعقاد تفاهم نامه هایی با چند اداره استان به منظور اطلاع رسانی به مردم در زمینه بیماری کلیه، خبر داد و گفت: نقشه جامع اطلس بیماران کلیوی استان بوشهر در روز 17 اسفند ماه امسال و همزمان با روز جهانی حمایت از بیماران کلیوی افتتاح می شود.
عباسی ادامه داد: پس از آن پژوهشگران در زمینه آسیب هایی که سبب دچار شدن مردم به این بیماری می شود، پژوهش می کنند و این نقشه جامع در دهکده سلامت بوشهر که سال آینده و با دستور استاندار، راه اندازی می شود، رونمایی خواهد شد.


گفتنی است در این نشست، که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر، مدیر کل امور اجتماعی استاندار، مدیر کل حوزه استاندار، دو تن از مشاوران استاندار بوشهر، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر، مدیرعامل پدافند استان و خیرین حمایت از بیماران کلیوی استان برگزار شد، چند تن از خیرین نیز دغدغه ها و مسائل مدنظرشان را بیان کردند.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/10/08 - 23:59
0
0
چقه شیخ عزیز و بامهریه
خدایا حافظش بو/ب
1393/10/08 - 21:45
0
0
از کوزه همان تراوت که در اوست اینهم گذرد/ب
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • چهار درصد باقیمانده از کالاهای متروکه سنواتی بنادر بوشهر در مسیر تعیین تکلیف قرار گرفت /اهتمام ویژه دستگاه قضا برای خروج کامل کالاهای متروکه از بنادر استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 10 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 10 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 22 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 23 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری 1 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 7 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 7 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...