امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 01 دي 1393 - 10:41
اختصاصی اتحادجنوب/ با پیگیری اتحادجنوب:

اتحادجنوب: چندی پیش خبر استخدام شرکت بیمه صنعت معدن در سایت اتحادجنوب منتشر شد،  استخدامی که پس از شرکت در آزمون صورت می گرفت. شرکت در این آزمون برای نیروهای بومی و غیر بومی استان بوشهر آزاد بود به نحوی که حدود سه هزار نفر در سراسر ...

اتحادجنوب- سیده هدیه بیت سیاح: چندی پیش خبر استخدام شرکت بیمه صنعت معدن در سایت اتحادجنوب منتشر شد،  استخدامی که پس از شرکت در آزمون صورت می گرفت.
شرکت در این آزمون برای نیروهای بومی و غیر بومی استان بوشهر آزاد بود به نحوی که حدود سه هزار نفر در سراسر کشور در روز 23 آبان در آزمون استخدامی این بیمه، شرکت کردند.
بر اساس اعلام قبلی این شرکت، مقرر شده بود تا نتایج آزمون استخدامی در تاریخ 28 آذر ماه اعلام گردد اما به دلایلی این امر صورت نگرفت، به عبارتی نتایج در تاریخ مقرر اعلام نشد.


با توجه به درخواست مخاطبین اتحادجنوب بنا به پیگیری امر و اعلام زمان نتایج آزمون استخدامی شرکت بیمه صنعت معدن، این پایگاه خبری، گفتگویی را با رئیس هیئت مدیره این شرکت انجام داد که مشروح آن بدین شرح است:
رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه صنعت معدن در گفتگو با اتحادجنوب، در خصوص زمان اعلام نتایج استخدام این شرکت گفت: نتایج این آزمون در حال حاضر مشخص و در سایت شرکت بیمه صنعت، معدن وجود دارد اما برای بازدید کنندگان این سایت قابل رؤیت نمی باشد.
خسرو پاپری اعلام داشت: یکی از معیارهای این استخدام، به کارگیری نیروهای بومی استان بوشهر بود اما متأسفانه پس از برگزاری این ازمون استخدامی، بسیاری از نیروهای بومی حداقل نمره قبولی را کسب نکردند، به عبارتی از بین بیش از دو هزار نیروی بومی شرکت کننده در این آزمون استخدامی تنها 5 الی 6 نفر حداقل نمره قبولی را اخذ کرده اند این در حالی است که اکثر قبول شدگان در این آزمون نیروهای غیر بومی هستند که تنها حدود 250 نفر از شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده بودند.
وی اضافه کرد: پیش از این حداقل نمره قبولی این آزمون کسب نمره 75 از 100 بود، اما با توجه به نمرات شرکت کنندگان بومی، این معیار را به 50 از 100 تقلیل دادیم تا از این طریق تعداد افراد بومی قبول شده در این آزمون را افزایش دهیم اما با وجود این امر، باز هم تعداد این افراد به حد مجاز نرسید، لذا تصمیم بر این شد تا با تأخیر در اعلام نتایج، تدبیری بیاندیشیم.
وی در نهایت زمان اعلام نتایج این ازمون را 6 دی ماه اعلام و خاطر نشان کرد: اگر داوطلبان این آزمون به سایت samainsurance.ir مراجعه کنند، متوجه خواهند شد که زمان نهایی اعلام نتایج، را تاریخ مذکور اعلام داشته ایم.
خسرو پاپری در پاسخ به سوال اتحادجنوب در خصوص نحوه برگزاری این آزمون و سوالات عمومی و تخصصی گفت: ملاک این استخدام، سوالات عمومی بود و نه تخصصی، به عبارتی پاسخ به سوالات تخصصی تنها به منظور افزایش اطلاعات شرکت بیمه از اطلاعات شرکت کنندگان بود، در حالی که هیچ نمره ای به این سوالات اختصاص نیافته است.
وی اضافه کرد: پیش از این نیز در سایت صنعت معدن، ملاک استخدام را نمرات دروس عمومی اعلام کرده بود، در حالی که متأسفانه بسیاری از شرکت کنندگان بومی، به سوالات اختصاصی پاسخ داده اند.
رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه صنعت معدن با اشاره به هزینه بالای برگزاری این ازمون گفت: یکی از شایعاتی که به دنبال برگزاری آزمون استخدامی این شرکت منتشر شده بود، استفاده شرکت صنعت معدن از مبلغ 37 هزار تومان شرکت در این آزمون بود در حالی که با برآورد کلیه هزینه های صرف شده اعم از رزود صندلی در دانشگاه، مراقب، طراحی سایت، طراحی سوالات و ... مجموع مبلغ هزینه شده در این آزمون 105 میلیونتومان بود در حالی که مجموع پولی که از شرکت کنندگان دریافت شده بود، 90 میلیون تومان می باشد، به عبارتی جهت برگزاری این آزمون، شرکت بیمه صنعت معدن مبلغی حدود 15 میلیون تومان نیز از اعتبارات خود هزینه کرده است.
وی ضمن تأکید بر استخدام بر اساس آزمون گفت: برخی از افراد گمان می کنند که برگزاری این آزمون استخدامی، سوری بوده و نیروهای این شرکت پیش از این مشخص شده اند در حالی که باید اعلام کنم، ملاک انتخاب ما برگزاری این آزمون است به نحوی که هیئت مدیره حتی استخدام بستگان درجه اول این هیئت را در شرکت صنعت معدن رد کرده است./ب



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/02/20 - 20:48
0
0
در پاسخ به دوست عزیز که به نام روانی کامنت گذاشته: فکر نکنم برای اونا فرقی کنه یا مهم باشه که بیان به ایتجا سر بزنن، ولی اگه خواستی شکایت کنی من هم هستم، ..........
1394/02/19 - 20:17
0
0
شایدآقای پاپری وهمکارانشون هم هرروزبیان اینجاوپیام های ماروبخونن لذا به همین خاطر مجددا خیلی محترمانه ازشون مثل ثابق درخواست میکنیم پاسخگوی افکارعمومی باشن درغیراین صورت به شیوه های قانونی وزیرپوستی مابه ایشان پاسخ مربوطه روخواهیم داد.این فرصت اززمان انتشاراین نظردراین سایت شروع وتاپایان اردیبهشت ماه 94 ادامه خواهد داشت و به هیچ وجه تمدیدنخواهد شد.
1394/02/13 - 07:23
0
1
واقعا خجالت آوره سه هزار جوان مظلوم استان را به بازی گرفتن،هیچ مسئولی هم نیست پیگیری کنه
1394/02/10 - 22:29
0
1
من هیچ حرف یا دشمنی با هیشکی ندارم،دیگه هم این شرکت برام کوچیکترین اهمیتی نداره حتی اگه قبول بشم برای استخدام هم قبول نمیکنم و نمیرم،همه چیزو ب خدا واگذار میکنم و به خدای خودم پناه میبرم ک جز او هیچ یاوری نیست.با تشکر از اتحاد جنوب
1394/02/10 - 17:22
0
1
لینکی که گذاشتم یک w کم داره که موقع تایپ کردن ازقلم افتاده و شکل صحیحش به صورت زیره:
www.samaninsurance.com/Pages/Index/290
درتماسی که در اواخر سال 93 بابیمه مرکزی داشتم ،عنوان کردند که "شرکت خدمات بیمه ای صنعت ومعدن مستقیمازیرنظرمانیستند و احتمالا زیرمجموعه یکی از شرکت های بیمه گر مثل ایران،داناو...هست"

نمیشه به طوریقین گفت وفقط یک احتمال ضعیفه که شایدآقای پاپری موفق نشده که مجوز رسمی فعالیت بیمه گریشون رو ازبیمه مرکزی کسب کنه و ازاین رو تصمیم گرفتن ازطریق اعتباروحمایت بیمه سامان دست به این اقدام بزنند که درنهایت بیمه سامان هم ازادامه همکاری باایشون سرباززدند(چون تاحالا کسی توایران همچین جراتی نداشته که توبخش معدن چنین بیمه ای رو راه اندازی کنه و فقط درحد بیمه ماشین آلات اقدام شده ونه بیشتر چون ریسک خیلی بزرگیه وبه طور مثال از هربیست عملیات اکتشافی معدن فقط یک یا دو مورد به نتیجه میرسه واین همه ضررکرد رو شرکت بیمه گربایدپرداخت کنه) و منصرف شدن و آقای پاپری هم درپاسخ به این بی مهری از طرف بیمه سامان ، امتیاز نمایندگی بیمه سامان رو واگذار و خودشون رو لغو کد کردن. اینایی که گفتم اعتبارشون صد در صد نیست و حدس و گمانه.
1394/02/09 - 13:59
0
1
در پاسخ به مهدی ،، حرفات تا حدودی قابل قبول هست اینکه اینجا هیچ کدوم از ماها هیچ اقدامی نکردیم و مدیریت این سایت زحمتشو کشیدن، ولی این لینکی که دادین مربوط به نمایندگان لغو کد شده باز نمیشه، و اگر هم باز بشه مربوط به شرکت بیمه سامان هست و ربطی به بیمه صنعت معدن نداره، حالا اگه جناب پاپری قبلا یه دفتر نمایندگی بیمه سامان داشتن ، نمیدونم
1394/02/08 - 20:31
0
0
درپاسخ خانم"سارا و سحر"
1.ازاینکه چشم بسته غیب میگید و منو اقوام آقای پاپری معرفی میکنید موجب وجد وشگفتی بنده شدید . بااین علم غیب گویی تون لطفا تاریخ نتایج مصاحبه نهایی رو هم برای دوستان اعلام بفرمایید تاازنگرانی و دلشوره خلاص بشن.
2.کوچک ترین کارمعذرت خواهی ایشون هست که برای هیچکس سودی هم نخواهد داشت ولی میشه بفرمایید فرض براینکه دادگاه ، ایشون رو متهم به فریب افکارعمومی و کلاهبرداری بکنه اون وقت به جز به زندان افتادن ایشون(وباوثیقه بیرون اومدن) و بعدازاون برگشت وجه ثبتنامی به افراد، چه چیز دیگه ای این وسط عاید میشه که حق وحقوق رفته شماروبرمیگردونه؟به غیرازوجه ثبتنامیتون،سرکاررفتنتون و ضربه روحی خوردنتون ، چه چیزای دیگه ای مدنظرتون بوده که اینجااشاره کردید پایمال شده؟
من ازقانون چیز زیادی حالیم نیست ولی فکرنکنم دادگاه به خاطرچندماه سرکاررفتن و ضربه روحی خوردن یک انسان توسط شخص مجرم،دیه و خسارتی برای چنین مواقعی درقانون تعریف کرده باشه(خداکنه من اشتباه کنم وغیرازاین باشه).شهادت دردادگاه،ثبت شکایتنامه درنیروی انتظامی و جلسات پیاپی ، اتلاف وقت مجدد و هزینه هایی جانبی هستن که متاسفانه مجددا گریبان گیرمون میشه.
3.من خودم ازشرکت کننده های این آزمون بودم و خداروشکر الان هم شاغلم(آزاد) و از اولش هم چشم امید به این استخدامی نبستم و سعی کردم خیلی فکر وذهن و وقتم رو به پای این استخدامی نامعلوم حروم نکنم(به شماهم همین پیشنهاد رو میدم).
4.(درپاسخ :"هرگز عقب نمی‌شینیم") مطمئن باشید به جز مدیریت محترم این روزنامه ،هیچکدوم ازماهاحاضرنیستیم قدم ازقدم برداریم وپیگیرعملی و واقعی این موضوع باشیم .خداروشکرکنیدمسئول این نشریه این موهبت رو درحق شما روا داشتند وبادرج نظرات شما توسایتشون امکان ارتباط برای شما و همبستگی متعادل بین شما ایجادکردند.و الا ازهمون اوایل پرونده مبهم این استخدامی بسته میشد.(تنهااقدامی که بچه ها کردن درج نظروگذاشتن پیام تواین سایت بوده و بس کارخاص دیگه ای نبوده که الان قصدعقب نشینی داشته باشید به غیرازتغییرعقیده تون)
5.درضمن امروزرفتم شناسنامه م رو نگاه کردم و بعدش یه حساب سرانگشتی کردم و به این نتیجه رسیدم که تاالان هیچ نسبت قومیتی با آقای پاپری ندارم.اگه مدرکی پیداشده که خلاف اینوثابت میکنه لطفا منو بی خبرنذارید.

----------
یه سری اطلاعات جهت پیگیری:

پروفایل آقای پاپری وایمیلشون
www.samairanian.blogfa.com/Profile
khpapari@yahoo.com
پروفایل آقای سالاری وایمیلشون
www.salaribimeh.blogfa.com
salari_az@yahoo.com
ایمیل آقای کریمی یکی ازمصاحبه کننده ها(احتمال زیاد)
karimi58@iran.ir
-----------------
نمیدونم لینک زیر بااین موضوع ارتباطی داره یانه.
نمایندگان لغو کد شده بهمن ماه 93
اسامی و کد نمایندگان لغو کد شده درفصل زمستان به شرح زیر اعلام میگردند. این نمایندگان از این پس فعالیتی در بیمه سامان نخواهند داشت. شما میتوانید لیست نمایندگان لغو کد شده را در پایان هر ماه در این صفحه ملاحظه فرمایید.

ww.samaninsurance.com/Pages/Index/290

نام نماینده: خسرو پاپری قدیمی /کد نمایندگی: 854
1394/02/07 - 08:56
0
1
من هم با سارا موافقم
1394/02/06 - 16:03
0
1
آقای مهدی کاملا مشخصه ک شما از اقوامشون هستید،بعدشم ما به هیچ عنوان معذرت خواهی رو نمیپذیریم و خواهان حق و حقوق پایمال شدمون هستیم و هرگز عقب نمی‌شینیم،/ج
1394/02/06 - 11:10
0
1
نمیدونم اون کسی که به نام مهدی نظر داده کی هست و چرا خواسته توجیه کنه، ولی باید بگم اتفاقا صد میلیون خیلی هم پول هست ،خیلی ها با همین قطره قطره ها دریایی از پول ساختن و تا جایی که ما پیگیری کردیم قصد همین بوده، بیمه مرکزی هم حق شکایت رو داده به همه و اعلام کرده که فعالیت شرکت جعلی هست،ولی کسی برای 40هزار تومنش نمیره ده برابرشو خرج کنه و وقتشو تلف کنه تا شکایت کنه اما این رسمش نبود با جوونای بیکار که چشم امیدشون به استخدامیها هست این کار رو کنن/ب
1394/02/06 - 03:48
0
1
با عرض سلام-من از روز اول هم گفتم تنها راهش اینه که ازشون شکایت کنیم ولی متاسفانه کسی حمایت نکرد چون من پیگیر شدم و شناخت کامل از هدف برگزارکنندگان این استخدامی پیدا کردم
1394/02/05 - 16:53
0
1
میشه بیشترتوضیح بدید؟منظورتون ازدعوت اینه که فعلا ازطرف شما به این شرکت درخواست شفاف سازی و پاسخگویی شده ولی هنوزموافقتی ازسوی اوناصورت نگرفته (و دقیقاچه تاریخی اقدام شده؟)؟و یا اگه دعوت شماروقبول کردند نتیجه این مذاکره رو میشه اعلام کنید؟درضمن این روزها 100 میلیون دیگه پولی نیست که آدم اعتبارخودشو واسش خراب کنه،اونم آقای پاپری که ازسرمایه دارای
بوشهرهستند.اگه واقعا هم مشکلی برای مجوز فعالیت این بیمه پیش اومده ، مطمئن باشید این وسط آقای پاپری و همکارانشون هم از این بابت متضررهستن و اوناهم دلشون نمیخواسته که این اتفاق بیافته.درهرصورت خودشون باید جهت ابهام زدایی و اطلاع رسانی همون اوایل اقدام میکردن.حالا هم انتظارزیادی ازشون نداریم فقط بیان پشت تریبون تا تکلیف همه مشخص بشه، فقط بیان یه معذرت خواهی خشک و خالی ازاین چند هزار نفر بکنند و وجه ثبت نامی کلیه افراد رو بهشون برگردونند گرچه این جوونا دردشون فقط پول رفته شون نیست.ممنون
1394/02/05 - 12:24
0
1
خانم سارا شما هنوز به دنبال اعلام نتایح هستین؟ بعد اون آزمون و اعلام بیمه مرکزی و ... هنوز فکر میکنی نتیجه اعلام میکنن سر کار میری؟/ب1
1394/02/05 - 11:44
0
0
با. تشکر از اتحاد جنوب ک تنها امید ما بعد از خدا به شماست،لطفا ازشون بپرسید تاریخ دقیق اعلام نتایج کی هستش بدون یک روز کم با زیاد،تاریخ دقیقش،ممنون/ب
1394/02/05 - 07:29
0
1
تشکر، فقط لطف کنید تموم خواسته های ما رو ازشون بپرسید،اینکه وقتی مجوز نداشتن چرا آزمون برگزار کردن،چرا سایتشون بستست،چرا پاسخگو نیستن و ...، البته اگه شما پیداشون کنید
1394/02/05 - 01:13
0
0
..................
پاسخ: با سلام
با عرض پوزش نظر شما قابل انتشار نمی بیاشد.
1394/02/03 - 12:21
0
1
اتحاد چرا نظرمو تایید نمیکنی؟ یعنی براتون مهم نیست هر روز اینهمه آدم بیچاره میان اینجا نظر میدن؟ چرا یه پیگیری نمیکنید، چند ماه گذشته یه پاسخی یه گزارشی برای ماها تهیه نمیکنید، ما چیکار کنیم؟ یعنی با همه ماها بازی کردن به همین راحتی آب هم از آب تکون نخورد؟؟
پاسخ: از مسئولان بیمه صنعت معدن برای پاسخگویی به شبهات و اتعراضات کاربران اتحاد جنوب دعوت شده است.
1394/02/01 - 11:02
0
1
دوستان با توجه به شناختی که من از دست اندرکاران این بیمه دارم هیچ امیدی نیست/ج
1394/01/31 - 23:40
0
1
تا به امروز و این تاریخ تقریبا 75 پیام و درخواست ازطرف صدهاجوان بیکارو بیچاره این مملکت تواین پست منتشرشده که همگی تقاضا و انتظار یک پیگیری مناسب ازاتحادجنوب رو دارند.همونطورکه 8 ماه پیش به فکرماجوونا بودید و این آگهی استخدام رو اطلاع رسانی کردید مجددا همتی کنید و یک قدم دیگه به خاطر این جوونای کشورتون و سرمایه های آینده تون بردارید و گره کوچکی از مشکلاتشون بازکنید.ممنون/ج
1394/01/31 - 13:53
0
0
اتحاد جنوب لطفا موضوع و پیگیری کنید،لطفا،لطفا،لطفا. خسته شدیم خسته شدیم خسته شدیم،اردیبهشت شد الان سه ماهه که هیچ جوابی داده نمیشه،پس اعلام نتایج چه شد؟چه شد؟چه شد؟ صدای مظلوم شنیدنی نیست؟/ج
1394/01/31 - 01:18
0
0
سلام ....این استخدامی ی بازی مسخره بود برای دست انداختن ماها...کسی هم نیست جوابگو باشه.دفترشون هم جواب نمیدن، واگذارش به خدا/ج
1394/01/30 - 12:42
0
0
اتحاد جنوب جان مادرت پیگیری کن/ج
1394/01/30 - 04:41
0
0
مگه عمر و وقت و جوانی ما از سر راه اومده که حدود 7 ماه وقت و فکر گذاشتیم رو این موضوع و آزمون و براش محکم مطالعه کردیم،مگه هر کی به هر کیه که آگهی بزنی و نتایجش اعلام نشه؟ واقعا شرم آوره،حتی اتحاد جنوب هم در برابر جوانان بوشهری مسعوله چون این آگهی تو این هفته نامه چاپ شده بود،اتحاد جنوب لطفا پیگیری کنید که چرا نتایجو اعلام نمیکنن،به ما که هیچ جوابی نمیدن،اگه واقعا دنبال حل مشکلات جوانان هستید پیگیری کنید که چرا اعلام نتایج نشد؟ آره اینه مشکلات جوانان بوشهری.فقط همین
1394/01/28 - 20:35
0
0
نه هیچ اقدامی واسه مجوز گرفتن نکردن،،همه چیز تموم شده پولشون رو گرفتن سایتشون رو هم بستن/ب1
1394/01/28 - 17:18
0
0
احسنت بر آقا رضا ولی باید بقیه دوستان هم حمایت کنن/ب1
1394/01/28 - 17:17
0
0
سارا جون مجوز کجا بود من بیمه مرکزی تهران تماس گرفتم گفتن هیچ مجوزی ندارن اصلا آزمونی هم که برگزار شده غیر قانونی بوده تنها راهش اینه که ازشون شکایت کنید حتی من چندین بار بوشهر دفترشون هم رفتم جواب نمیدن با مدیرش تماس گرفتم جواب نمیده./ب1
1394/01/27 - 17:11
0
0
شاید دارن دنبال مجوز از بیمه مرکزی میگردن،کسی بهشون زنگ زده اصلا؟
1394/01/27 - 13:54
0
0
خب یه قراری بذارین بریم شکایت کنیم،، همگی دادخواست بنویسیم چند نفر جمع بشیم زیرش امضا کنیم تحویل دادسرا بدیم
1394/01/27 - 01:33
0
0
دوستان خدایی حقشونه ازشون شکایت کنیم همه ما رو به بازی گرفتن /ب
1394/01/25 - 03:59
0
0
دوستان عزیز همه ما رو به بازی گرفتن- هدفشون کسب درآمد بود که بهش رسیدن/ج
1394/01/20 - 20:04
0
0
اگه واقعا ادعاتون میشه ک قانونیه این شرکت پس چرا نتایجو نمیزنن؟ اینهمه لفت دادن داره؟/ب1
1394/01/19 - 17:36
0
0
بله حق باشماست .این شرکت از طرف "سازمان ثبت اسناد و املاک کشور" مجوز داره ولی موردتایید بیمه مرکزی نیست.امروزخودم با آقای خوانساری توبیمه مرکزی تماس گرفتم(02124551362).ایشون گفتن باوجود اینکه این شرکت از طرف "سازمان ثبت اسناد و املاک کشور" مجوز داره ، ولی مورد تایید مانیست و قبلا اطلاع رسانی هم کردیم و شمابرای شکایت ازطریق مراجع قانونی ودادگاه می تونید اقدام کنید.
من که بیخیال شدم دیگه واقعا امیدی به این استخدامی نیست مگراینکه این شرکت بتونه یه جوری نظربیمه مرکزی روبه خودش جلب کنه تا تاییدنهایی بشه.التماس دعا
1394/01/19 - 13:32
0
0
در پاسخ به لاله زار باید بگم که خود بیمه مرکزی اعلام کرده که فعالیت این شرکت غیر قانونی هست .اگه برید تو سایت بیمه مرکزی تو آرشیوش میتونید خبب چند ماه پیشش که گفته اخیرا شرکت جعلس تحت عنوان بیمه صنعت معدن در استان بوشهر آزمون استخدامی برگزار کرده،، ضمنا بینه مرکزی حق شکایت را برای داوطلبان محفوظ دانسته،، پس بهانه نیارید،، در مورد اینکه گفتین ثبت شده،، آره این شرکت ثبت شده ولی مجو بیمه و استخدام نداشته/ب
1394/01/18 - 16:44
0
0
آخرین اخبار از آزمون استخدامی شرکت "خدمات بيمه اي صنعت و معدن امين ايرانيان" بوشهر
مدتی ست که صحت مجوزفعالیت این شرکت دغدغه خیلی ازکارجویان شده که باعث شداین گروه تاحدودی به بررسی این موضوع بپردازد.
درقدم اول مشخص شد این شرکت زیر نظر"سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر" و "بانک صنعت و معدن بوشهر" نمی باشد.
و اما
ازطریق "سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور | سازمان ثبت اسناد و املاک کشور"
که زیرنظرقوه قضاییه هست میتونیدمجوزشرکت "خدمات بيمه اي صنعت و معدن امين ايرانيان" رومشاهده کنید.
شناسه ملی 14004097741 ویا شماره ثبت 10331 رودرسایت www.ilenc.ir وارد کنید.درضمن
طی تماس تلفنی که درتاریخ 93/12/23 بابیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، واحد شكايات 021۲۶۲۱۴۸۴۰ و 021۲۶۲۱۴۸۴1 و 021۲۶۲۱۴۸۴2 برقرارشد، مشخص شد که مجوزفعالیت یکی از شرکت های بیمه ای به نام "توسعه" دارای مشکلاتی بوده که مربوط به شرکت بیمه صنعت و معدن امین ایرانیان نمی باشد.لذا ازبابت مجوزفعالیت این شرکت جای نگرانی نیست و فقط همچنان باید منتظراعلام نتایج (مصاحبه)نهایی ازطریق سایت این شرکتwww.samainsurance.ir بود.

گروه لاله زار/ج
1394/01/18 - 14:49
0
0
من هستم،
الکی ما رو سر کار گذاشتن پول گرفتن،، هیچ جایی هم نیست از ما دفاع کنه،از بس امروز فردا کردن خیلی ها بیخیال شدن رفتن پی کار و زندگیشون و یادشون رفته،، بخاطر چهل تومن پول هم خودشون رو خسته نمیکنن،، ولی بخدا نامردیه با جوونای بیچاره بیکار،، این کار رو کنن/ج
1394/01/18 - 12:46
0
0
تا کی باید انتظار بکشیم؟ پس کی نتایج میزنن؟ /ج
1394/01/17 - 17:43
0
0
بچه ها همگی دروغ خوریدیم،بیمه مرکزی هم چندین بار اعلام کرده بیمه صنعت ومعدن هیچ مجوزی نداره،هرکه میتونه اعلام آمادگی کنه دسته جمعی ازشون شکایت کنیم/ج
1394/01/16 - 15:34
0
0
هممون رو سر کار گذاشتن
هیچ قانونی هم نیست./ب1
1394/01/15 - 17:10
0
0
اواسط فروردین/ب1
1394/01/08 - 07:42
0
0
بیمه صنعت و معدن=درررررررووووووووغ/ب1
1394/01/04 - 14:51
0
0
.جناب مشاهده کننده چرا میخواید همه چی رو بندازید گردن داوطلبین بیچاره؟؟من نمیدونم چه ارتباطی با این شرکت دارید،،ولی اینو جواب بدید چرا داوطلبین هم استانی تو بقیه آزمون ها موفق هستن حالا شما ادعا میکنید تو آزمون این شرکت خصوصی تازه تاسیس که بیمه مرکزی هم تاییدش نکرده ضعیف بودیم؟ خود من تو آزمون شرکت نفت نمره بالایی کسب کردم اما تو این ازمون میگن ضعیف بودید،، وقتی همه ضعیف بودن مشکل از جای دیگست،، این شرکت باید جوابگوی این سه هزار نفر داوطلب باشه و این بهونه ها پذیرفته نیست/ج
1393/12/29 - 12:41
0
0
فعلاکه سایتشون ازدسترس خارج شده.
You do not have permission to view this directory or page.
1393/12/28 - 21:20
0
0
میشه یکی به ما اطمینان خاطر بده که این حرفها راسته؟ اصلا چرا اتحاد جنوب اقدامی نمی کنه آخه چقد باید صبر کنیم سال که تموم شد بابا
1393/12/24 - 12:40
0
0
سلام
رئیس هیئت مدیره این شرکت که همه چی دست اون هست الان تو برازجون روبرو ورزشگاه نشسته و می تونین سوالاتتون رو ازش به پرسین
09171722446
با پیگیری هایی که کردم بقیه اعضا از چیزی خبر ندارن
قراره اسامی رو اواسط فروردین 94 بزنن
واقعا امتحان سوری نبوده و همه افتضاح بودن
اتفاقا خیلی از استان های دیگه از جمله فارس، کهکیلویه، خوزستان و حتی اصفهان شرکت کردند.
1393/12/21 - 22:21
0
0
خداهیچ بنده ای رو ناامید نکنه...
1393/12/17 - 07:33
0
0
همه ی کارهای این شرکت ظاهری و سوری هست/ب
1393/12/16 - 10:15
0
0
واقعا که... هر کی دلش خواست میاد استخدامی میزنه پول جمع میکنه ،، پس کو قانون؟؟/ب
1393/12/12 - 21:08
0
0
خدایاخودت یه کاری کن.
1393/12/12 - 17:52
0
0
افسوس...رسانه های دیگه دنبال سوژه میگردن وحاضرن براش خرج کنند و هزینه هم بدن./ص
1393/12/12 - 13:45
0
0
وایییی خسته شدیم دیگه چرا یکی با اون شماره تو سایت تماس نمی گیره جریان چیه/ص
1393/12/12 - 08:22
0
0
... مسخره کردی ما رو ، محل نمیذاری؟/ص
1393/12/08 - 15:50
0
0
اتحاد جنوب خواهش میکنیم پی گیری کنید تا ما اینقد انتظار نکشیم/ص
1393/12/07 - 22:30
0
0
آخه مگه تا موقعی که یه شرکت مجوز فعالیت نگرفته و تکلیف خودش مشخص نشده،میتونه سایت طراحی کنه، آزمون برگزار کنه و مصاحبه انجام بده و نیرو جذب کنه؟ در ضمن این شرکت میشه گفت خصوصی بوده و میبایست زیر نظر دولت این مراحل روطی میکرده و نبایدهزینه حق ثبت نام میگرفته.
1393/12/07 - 00:11
0
0
اتخاد جنوب تورا خدا تو به جون هرکی دوست داری پیگیری کن ببنم چی شده خبری هست یا دروعه اخه ما واسه ثبت نام از سایت شما متوجه شدیم شما که سایت معتبر و پرطرفداری هستین که من خودم یکی از طرف دار های سخت شما هستم جونه هرکی دوست دارین پیگیری نماییید با تشکر از سایت اتحاد جنوب/ب
1393/12/06 - 20:41
0
0
این جوان های بیکارانتظار زیادی ازشماندارن.اگه اتحادجنوب همکاری و مارو همراهی کنه ازاین وضعیت بلاتکلیفی درمیاییم فقط یک مصاحبه و گزارش تهیه کنید.به یک خبربدیاخوش قانعیم./ب
1393/12/06 - 19:19
0
0
متاسفانه کسی بامن تماس نگرفته.ازدوستان کسی به دفترشون مراجعه نکرده که هنوزبرقرار وپابرجاهست یانه؟/ب
1393/12/05 - 20:14
0
0
چی شد بالاخره این استخدامی؟هنوز با کسی تماس نگرفتن؟
1393/12/04 - 06:19
0
0
حداقل آقای........ پاپری و زیردستی هاشون یه پاسخی بدن...اصلاخبری ازشون نیست.اگه این اتفاق مربوط به شهرهای دیگه بودمسئولین محترم نظارتی ، پیگیری مناسب انجام می دادند ولی افسوس که ماازهمه نظر محرومیم.محروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم.لطفامنتشرکنید/ج
1393/12/03 - 12:48
0
0
دوستان زنگ بزنید به سازمان بازرسی کل کشور شماره 136 شاید رسیدگی کنن حداقل حقوق ما که ضایع شده با مسببین آن برخورد بشه
1393/12/03 - 12:44
0
0
هیچ قانونی نیست که از ما دفاع کنه؟
پول ما که رفت ،یه بار برای ازمون از کار و زندگی زدیم و رفتیم بوشهر یکبار هم برای مصاحبه، خب چرا هیچ مسولی نیست که برخورد کنه با این ها که بدون مجوز و جعلی (طبق گفته بیمه مرکزی) با مردم و ما بدبخت های جویای کار اینطور میکنن
1393/12/03 - 09:26
0
0
مسخره کردن ما رو،،به کجا شکایت کنیم؟؟؟؟/ب
1393/12/02 - 18:50
0
0
من که بیخیالش شدم.بهتره بامدرک لیسانسم برم دنبال همون کارگری سابقم.نون ماروخدامیده نه بنده خدا../ب
1393/11/30 - 14:09
0
0
الان بیشتر از شش ماه هست که بلاتکلیفیم، بیمه مرکزی هم یه ماه پیش اعلام کرد که کار این شرکت غیرقانونیه، اتحاد نمیخوای پیگیری کنی؟.... خود پاپری که تو این خبر آپ پاکی رو ریخته و گفته تازه یه چند میلیون هم گذاشتیم روش خرجتون کردیم،،واقعا که/ب
1393/11/29 - 19:45
0
0
صد میلیون رفته تو حسابشون حال کردن واسه خودشون این چند ماهه نوش جانشون، از آزمون و مصاحبشون و دفتر دستکشون مشخص بود همش سرکاریه/ب
1393/11/28 - 20:03
0
0
سلام.مدیر محترم این سایت و روزنامه اتحادجنوب،عاجزانه ازشماخواهشمندیم که موضوع راپیگیری کنید.این بزرگترین لطفی است که درحق قشر جوان جویای کارجامعه میکنید.باتشکر
1393/11/26 - 20:10
0
0
یکی نیست به دادمابرسه؟؟اینم ازبخت ما/ب
1393/11/21 - 20:16
0
0
توروبه خدایکی پیگیری کنه شنیدم که مجوزنداشتن.توسایت بیمه مرکزی نوشته بود.مامصاحبه روهم انجام دادیم خیلی وقته که منتظرجوابیم.ماازشمامیخواییم که بامدیرعامل این شرکت مصاحبه کنید.باتشکر
1393/11/20 - 12:55
0
0
کی وچجوری میخوان نتایج مصاحبه رواعلام کنن میشه پیگیری بشه
1393/11/17 - 13:59
0
0
چرانتایج نهایی رو اعلام نمیکنن؟
1393/11/10 - 17:53
0
0
سلام.ازاتحادجنوب تقاضاداریم درمورد زمان اعلام نتایج مصاحبه استخدامی بیمه صنعت و معدن که از تاریخ 93/10/24 آغاز و درتاریخ 93/11/01 خاتمه یافته بود،پیگیری و مصاحبه ای باجناب آقای پاپری دراین خصوص به عمل بیاورید.باتشکر/ب
1393/10/09 - 23:44
0
0
هرکی قبول شده انشالاموفق باشه والسلام انشالا خداواسه قبول نشده هاکاربهتری سراغ داره
1393/10/08 - 15:01
0
0
خیلی مسخره نمره دادن . من معارف رو خیلی خوب زدم برای من زده صفر !! یعنی چی آخه .؟؟ یه عزیز دیگه ای هم بود زبان انگلیسی هیچ سوالی رو اصلاً نزده بود براش منفی 3 درصد زده بودن .
1393/10/07 - 13:02
0
0
قابل توجه همه اق نمره من از 50 هم بیشتر شده بود باز زدن مردود
1393/10/06 - 12:47
0
0
دوستان من یه چیزی میگم شما خودتون قضاوت کنین
سوالات غیر استاندارد و پر از غلط املایی
بی توجهی به نیروی بومی و غریب نوازی حضرات مسئول... اینو هر مدیری میدونه گرفن نیروی غیربومی اونم توی شهر برازجان هیچ چیز جز دردسر برای مسئولین این شرکت و هزینه بالا براشون نداره... موندم کدوم آدمی برا این آزمون کارشناسی کرده.... مسخرس
شما فقط کافیه برین خارج استان... همین ک بدونن غیر بومی هستی جواب سلامت نمیدن چه برسه استخدام
دیگه توی هیچ جا معیارشون رو آزمون از ادبیات و رایانه و مسایل دینی نیس و همه اینا محول شده به مصاحبه اما باز شاهد برگزاری اینگونه آزمونهای غیرکارشناسی و فسیل شده هستیم
بنده دیروز آزمون نیروگاه اتمی بوشهر شرکت کردم .... 150 سوال تست هوش و زبان انگلیسی استاندارد داده بودن و فقط 60 سوال تخصصی چون اونا میدونن هرچه نفرات سواد داشته باشن باز باید طبق معیار اونا و دوره 6ماهه آموزشی عمل کنن.... به این میگن آزمون استعدادیابی و استخدامی استاندارد جهانی
........................
1393/10/06 - 10:49
0
0
در کارنامه فقط نمره آزمون عمومی زده شده پس نمره آزمون اختصاصی چی شد ؟
1393/10/06 - 09:33
0
0
با سلام این هم از 6 دی، هیچ اتفاقی نیفتاد! حالا اینهایی که منتظرند باید چی کار کنند در صورتی که سایت هم باز نمی شود ؟ .....................
1393/10/05 - 18:56
0
0
قبول نشدم
1393/10/05 - 11:59
0
0
نتایج زدن
1393/10/03 - 23:45
0
0
شیرازیا امیدی به اومدن برازجون نداشته باشن والسلام
1393/10/03 - 23:25
0
0
همین که عسلویه رو غیر بومی ها تسخیر کردن برای ما بسه ما زیر بار ظلم نمیریم ، سابقه نداشته غیر بومی بیاد برازجون و تنگستون خدمت کنه و دووم آورده باشه
1393/10/03 - 23:16
0
0
سلام
ما مردم برازجون و تنگستون فقط بومی می پذیریم ،غیر بومی نمیتونه بومی بشه
1393/10/03 - 02:06
0
0
چرا درشیراز ازمون برگزار میکنند غیربومی حق ورود ندارد ولی دراستان ما اینطوری هست واقعا متاسم واسه شما... ... پس اگه خودتت را بوشهری میدانی باید تمام نیروهای بومی در این ادارات مشغول شوند./ب
1393/10/02 - 20:45
0
0
...
خدا وکیلی رزرو صندلی و طراحی اون سایتی که ما دیدیم و اون سوالات 100 میلیون هزینه برداشته؟
یعنی پیام نور چقد اجاره گرفته واسه اینکه یه آزمون توش برگزار بشه؟
اون هفت هشت ده نفر مراقب نفری چقدر گرفتن؟
یعنی ما باور کنیم که از بین دو هزار نفر تو استان فقط 5 نفرشون نمره قبولی گرفتن؟و بقیش همه غیر بومی اونم از بین 250 نفر؟؟؟ /ب
1393/10/02 - 20:32
0
0
آقای پاپری واقعا که خودتو بین مردم خراب کردی برای شما متاسفم. آخه خودت یکبار متن مصاحبه ات رو بخون معلومه چی گفتی ؟ .....
1393/10/02 - 15:37
0
0
غیر بومی حق ورود به برازجون رو نداره.
اینجا عسلویه نیست،اینجاشهرماست
اومدن بیرونشون میکنیم
1393/10/02 - 10:47
0
0
با سلام وقتی اگهی استان بوشهر می زنند باید نیروها هم از استان باشه برای مثال کسی که از استان همسایه شرکت کرده هم از نظر جا و مکان مشکل براش پیش میاد و هم از نظر مادی چیزی عایدش نممی شه
1393/10/02 - 07:33
0
0
تا آخرين نفس در مقابل غير بومي ها مي ايستيم ،شيرازي در استان بوشهر به خصوص دشتستان جايكاهي نداره،برازجون فقط بومي ميخواد همين و بس،نياز نيست براي شيرازي ها بشين دايه عزيز تر از مادر
1393/10/02 - 07:26
0
0
یا بومی یا صنعت و معدن نمی خوایم،اجازه هم نمیدیم غیر بومی بیاد
1393/10/02 - 07:22
0
0
با سلام خدمت شما و همه دست اندرکاران خوبتون،آقای پاپری عزیز ای کاش شما که مدیری بومی هستید برای بومیان خودتون قدر و ارزش قایل میشدید و مانند سایر استان ها از حضور غیر بومی در این آزمون جلوگیری می کردید،به نظر بنده می شد آزمون را ساده تر برگزار کرد آن هم فقط مختص بومیان ،و افراد واجد شرایط بومی را برمی گزیدید،هر چی باشه اول و آخر افراد پذیرفته شده از جانب شما باید با توجه به معیار ها و طبق آموزش های شما به کار گمارده شوند،شما که مدیری لایق هستید و همانطور که مستحضرید نیروهای بومی حاضرند با متوسط درآمد و با کمترین توقع و با تعهد بالا برای شرکت شما در هر جای استان خدمت نمایند،افراد غیر بومی علاوه بر هزینه ی سکونت و ایاب و ذهاب حتما توقع مزایای دیگر را از شما خواهند داشت که جز هزینه برای شرکت ارزش دیگری نخواهند داشت،متاسفانه ما از دیر باز به غریب نوازی شهره عام و خاص بوده ایم و تا زمانی که خودمان برای خویش ارزش قایل نباشیم دیگران نیز برای ما ارزش قایل نخواهند بود،برای شهرستان های برازجان و تنگستان خوشایند نخواهد بود که افراد غیر بومی در این نهاد مشغول به کار شوند و ما خواستاریم تا از بین خود بومی های دشتستان و تنگستان برای شعبه هاتون در این شهرستان ها نیرو برگزینید،دیگر زیر بار زور نباید رفت،چیزی که مربوط به برازجون و تنگستون میشه در راسش هم باید بومی های این شهرستان ها باشند،ما اجازه نخواهیم داد غیر بومیان بر ما غالب شوند،با تشکر
پس یهو یفرمایید تو استان بوشهر از ۲۰۰۰ نفر تنها ۵ نفر قبول شدن اونم سوالات عمومی که همه از دبیرستان بود و البته بماند که چقد سطح و کیفیت سوالات پایین بود که به کرات غلط املایی و نگارشی در سوالات مشاهده شد نه برادر اینطوریام نیساتفاقا این استان و خصوصا دشتستان پر از نخبه و استعداد هست ختم کلام ............
1393/10/01 - 22:13
0
0
آقای پاپری ما که نفهمیدیم چی شد یعنی باز هم مثل همیشه غیر بومی ها در اولویت هستند ؟
1393/10/01 - 12:20
0
0
بعدشم وقتی زده مختص استان بوشهر کدوم آدم غیر بومی میاد شرکت کنه /ب
1393/10/01 - 12:19
0
0
مگه میشه سوالات عمومی ک ما از راهنمایی باهشون سر و کار داریم بلد نباشیم و تخصصی فقط زده باشیم ک راجع ب بیمه بوده و ربطی ب رشته ما نداشته
1393/10/01 - 11:47
0
0
ممنون از اطلاع رسانیتون/ب
1393/10/01 - 11:14
0
0
اى على راست بگو اگر چه در حال حاضر به ضرر تو باشد ولى در آينده به نفع توست و دروغ نگو اگر چه در حال حاضر به نفع تو باشد ولى در آينده به ضرر توست. /ب
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 5 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...