امروز: يکشنبه 01 ارديبهشت 1398
    طراحی سایت خبری
تاريخ انتشار: 18 آذر 1393 - 21:35
یادداشت ارسالی خوانندگان

اتحاد جنوب: جمعی از اهالی شبانکاره دشتستان با ارسال یادداشتی به پایگاه خبری اتحاد جنوب، خواستار انتشار آن در پاسخ به یک مقاله شدند. به گزارش اتحاد جنوب؛ یکی از اهالی شبانکاره به نمایندگی از سایرین، در تماسی با این پایگاه خبری گفت: این یادداشت را به دو سایتی که مقاله مذکور را منتشر کرده اند و سایر پایگاه های خبری پرمخاطب استان به جهت تنویر افکار عمومی ...

اتحاد جنوب: جمعی از اهالی شبانکاره دشتستان با ارسال یادداشتی به پایگاه خبری اتحاد جنوب، خواستار انتشار آن در پاسخ به یک مقاله شدند.


به گزارش اتحاد جنوب؛ یکی از اهالی شبانکاره به نمایندگی از سایرین، در تماسی با این پایگاه خبری گفت: این یادداشت را به دو سایتی که مقاله مذکور را منتشر کرده اند و سایر پایگاه های خبری پرمخاطب استان به جهت تنویر افکار عمومی ارسال کرده ایم و تقاضای انتشار آن را داریم.


پایگاه خبری اتحاد جنوب، عین یادداشت جمعی از اهالی شبانکاره دشتستان را در ادامه آورده است:

 

اخیرا مدیر مسئول یک هفته نامه، مقاله ای  مبنی بر رد و نادرست بودن استقبال پرشور مردم شبانکاره از استاندار بوشهر منتشر کرده است، و آن را با سفرهای روسای جمهور مقایسه کرده. باید گفت اولا مقایسه این سفر با سفر های رئیس جمهور سابق قیاس مع الفارق است.
شاید بتوان همراهی وزرای دولت با رئیس جمهور پیشین در سفرهای استانی در سطح کلان را با همراهی مدیران کل با استاندار بوشهر در سطح استان با یکدیگر مقایسه کرد اما در این همراهی همچون سفرهای رئیس جمهور پیشین نه از سرویس ایاب و ذهاب دولتی خبری هست نه از گونی های نامه و توزیع پول.
 باید گفت استانداران پیشین نیز سفر به بخش ها را در برنامه کاری خود داشته اند اما نه به این شیوه ای که استاندار فعلی این چنین کارشناسی شده و همراه با مدیران کل به صورت رو در رو مشکلات مردم را بررسی می کند.
 یادآور می شویم استاندار بوشهر همچون دیگر فرهیختگان منطقه شبانکاره از نخبگان استان و این منطقه محسوب می شود . ما اهالی بخش شبانکاره به همه فرهیختگانمان می نازیم و آنان را افتخار خود می دانیم.

ابراهیم یزدان پرست، پدر یکی از شهیدان بخش شبانکاره

 

باید از نویسنده پرسید کدامیک از استانداران دارای گفتمان خاصی بوده اند؟ مگر یکی دیگر از مسئولین که اتفاقا اهل همین منطقه است به قول شما منتخب مردم نیست؟ چرا چنین استقبالی از وی صورت نمی گیرد؟ البته که این مسئول نیز فرزند دیارمان است و اگر چه انتقاداتی بر عملکردش وارد است، خارج از هر گونه جبهه گیری های سیاسی از وی حمایت می کنیم. 
فرماندار شهرستان دشتستان و بخشدار محترم شبانکاره نیز نه تنها زاده شهرستان دشتستان بلکه زاده این منطقه هم نیستند که بخواهند احیانا در چنین تجمع پرشوری دخالتی داشته باشند.

در جایی دیگر نویسنده این نحوه استقبال را تحریک مردم دیگر مناطق استان در تقابل با مردم این منطقه در فضای مجازی می داند . ما مردم منطقه شبانکاره تمام مردم استان را از هر نظر به خصوص توزیع عادلانه منابع  با خود برابر می دانیم و استاندار بوشهر قطعا مردم تمام مناطق استان را به یک چشم خواهد دید و ما نیز هیچ چشم داشتی از دکتر سالاری خارج از وظایف قانونی اش و اختصاص آنچه که به قول شما در بودجه مصوب شده نداریم و این اظهار نظر نگارنده را حمل بر ایجاد اختلاف فرض کرده نه بر ایجاد اتفاق و همدلی.
 انتشار این مقاله از طرف شما به انگیزه دامن زدن به اختلافات بیشتر منتشر شده ولی هوشیاران و عقلای مناطق مختلف استان همچون گذشته به این ابراز نظر مغرضانه جنابعالی وقعی ننهاده و به راه خود که همانا همدلی مردم استان می باشد ادامه می دهند.
 جای سوال است  با توجه به اینکه خود یکی از شهروندان این شهرستان می باشید آیا اگر خود شما مسئولیت داشتید و چنین استقبالی از شما می شد در رد این استقبال مقاله علیه خود می نوشتید؟ اگر چه استاندار بوشهر در میان سخنان خود با تشکر از مردم از به زحمت  افتادن آنان ابراز نارضایتی کرد.
 در پایان شما و دوستان هم‌باورتان در این زمینه را به تقوای الهی دعوت کرده و پیشنهاد می کنیم سعی بر این داشته که در جهت وصل کردن بر آیید نه فصل کردن و با رفتار خود مصداق آیه شریفه  فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضاً وَلَهُم عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ نباشید.
امیدوار بود آدمی به خیر کسان/ مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان


جمعی از اهالی منطقه شبانکاره














کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
لطفا سری به سایت های استان فارس بزنید هرگز این خودزنی هارا نمی یابی رفتار وگفتار ما این قدر افراط وتفریط درش می بینی که آن که ارزش است ناخواسته رنگ ضدارزش به خود می گیرد آقای استاندار محترم به اعتبار بوشهری بومی بودن مایه خوشنودی است اینکه ما ایشان رامنتسب به نقطه ای ازاستان بنماییم باعث ناخرسندی دیگر مناطق استان می شود که این راحتما آقای استاندار نمی پسندد استا ن مان علیرغم صفات فراوان پسندیده ای که داردمتاسفانه درخودزنی بی همتاییم والا آقای استاندار خودشان می دانند زادگاهشان کجاست درهنگام تولد درچه بخشی زاده شده اند ودرکجا درس خوانده اندکه مجموعه این عرایض بدین معناست که آقای استاندار متعلق به جای جای استان هستند وقابل مصادره نمی باشند بگذاریم باخاطری آسوده به محرومیت هایمان رسیدگی کنند آقای استاندار اگر مناطق رایکسان نمی دیدند دهمین سفر خود راشبانکاره قرار نمی دادندیقینابدلیل شناختشان ازاستان بی عدالتی ومطالبات مردم هرمنطقه رابسیار بیش ازماقبل خود میدانند وانشااله رسیدگی خواهند کرد
1393/09/23 - 08:13
0
0
آپارتاید محکوم است در هر اردوگاهی که باشد چه راست چه چپ چه معتدل / خواه بوشهری خواه برازجانی خواه خورموجی خواه دیلمی خواه کنگانی خواه ..................................
1393/09/23 - 08:07
0
0
ضمن احترام وافر به اهالی محترم شبانکاره
اینکه سالاری همشهری شماست دلیل نمی شود که تعداد معدودی دچار تب ناسیونالیسم شوند
1393/09/21 - 18:48
0
0
مقاله دکتر معتمد بسیار زیبا، بجا و منطقی بود.
متاسفانه در جامعه ما معمولا منافع حزبی و قومی بر منافع عمومی ارجحیت دارد. درود بر همه انسان هایی که حق و حقیقت را فدای مصلحت اندیشی نمی کنند؛ خواه اصولگرا باشند، خواه اصلاح طلب.
به زعم حقیر بهترین نوع نقد، نقد درون گروهی ست که در نوشته ی مذکور انجام شده است.
1393/09/21 - 17:42
0
0
تا بسوزد ..... حسودان
1393/09/20 - 23:53
0
0
یکی از نقدهایی که به عملکرد دکتر سالاری وارد است . این است که دایره انتخاب مسولین توسط ایشان بیشتر مربوط به منطقه شبانکاره و اطراف آن است. با یک حساب سر انگشتی میشود اینها را فهمید. ما از استاندارمان انتظار داریم که همه استان را به یک چشم ببینند.کم نیستند افراد تحصیلکرده و متخصص و با سابقه که میتوانند در استان مسولیت داشته و منشا خدمات باشند. ولی در عین حال از یک بخش خاص در استان نباشند. قطعا مجموعه دولت و وزارت کشور عملکرد و نحوه چینش مدیران توسط استانداران را به خوبی مد نظر دارد.
1393/09/19 - 18:25
0
0
جناب سالاری فردی بسیار متین و کار بلد هست و از اینکه یک استاندار بومی در استان سکاندار بالاترین کرسی اجرائی استان را در دست دارد به خود می بالیم ، ولی از کسانیکه بسیار غلو کرده و از کلمات و عباراتی که خاص اکثر ما در موقع تصدی گری فردی به او منصوب کرده و بعد از عزل حتا جواب سلامش را نمیدهیم را بسیار نکوهیده می دانم.انشاءاله که واقع بینتر و راستگوتر باشیم و از عبارات غیر واقعی و کلماتی استفاده نکنیم که بعداز آن پشیمان شویم. نمونه ی آن در استان و شهرستان زیاد است که در زمانهای نه چندان دور پستهائی داشته و مورد احترام و استقبال زیاد بوده و الآن به آنها بی احترامی میشود.
1393/09/19 - 18:16
0
0
همه مردم دشتستان به آقای دکتر سالاری افتخار میکنند.چه مقایسه مسخره ای.واقعا که
1393/09/19 - 14:52
0
0
من با آقای معتمد موافق نیستم اما با این بزرگانی که این مطلب را نوشته اند نیز موافق نیستم.این یک قیاس مع الفارق نیست.استقبال از رییس جمهور ، استاندار و یا هر کس دیگر امر مذمومی نیست و نشانگر علاقه مردم به آن مسئول و نظام اسلامی است.ضمن اینکه انتصابی بودن در نظام ما نیز چیز مذمومی نیست و تازه همه مقامات مستقیم یا غیر مستقیم انتخابی هستند و اصولا نظام ما نظام مردمسالاری است.
شاید در اینجا به دلیل محیط کوچک مسایل قومی و قبیله ای و همشهری بودن کمی پررنگ تر شود و مسولیت آقای سالاری نیز قطعا در این مورد نقش دارد ولی نمی توان همه موارد را زیر سوال برد.قطعا هم استقبال مردم و درخواست های آنها در توسعه منطقه موثر است انشالله
1393/09/19 - 10:41
0
0
آقای ... چرا در ایستگاه دهم از سلسله نشست های توسعه بخش های مختلف استان یادت افتاد که غم مردم را بخوری؟! خواستی همه محسنات سفر پرخیر و برکت جوانترین استاندار کشور را با این مقاله زیر سوال ببری؟ فقط این را بدان از چشم مردم اصلاح طلب شبانکاره برای همیشه افتادی!/ج
در دشتستان ستیزی و ترور شخصیت های دشتستانی اینبار تیغ را به دست یک خودی ناآگاه از دشتستان سپردند تا شکی باقی نماند./ج
1393/09/19 - 10:32
0
0
بنده ساکن شبانکاره هستم و یک روز قبل از سفر استاندار به همراه همسر و فرزندانم به برازجان و خانه پدرخانم رفته بودیم. بدلیل شوق دیدار با فرزند فرهیخته دیارمان و با میل و رغبت حاضر شدم آنروز به شبانکاره برگردم و در استقبال از ایشان سهمی داشته باشم. فکر نمی کنم اینکار را تنها بنده انجام داده ام و یقین دارم بزرگان زیادی هستند که حتی از نقاط دورتر خود را به شبانکاره رساندند. اقای معتمد هیچکس بنده رو مجبورنکرده بود روز تعطیل و در کنار خانواده را با دیدار استاندار معاوضه کنم. ما اهل شبانکاره به تک تک هم استانی های خود می بالیم و افتخار می کنیم مخصوصا اینکه از زادگاه خودمان باشد. یاعلی /ج
1393/09/19 - 09:16
0
0
من مغازه دارم آن روز به خاطر آمدن دکتر سالاری مغازه ام را تعطیل کردم. هیچ کس هم فشاری بر نیاورد که تعطیل کنم. /ج
1393/09/19 - 09:15
0
0
دروووووووووووووووووووووود بر دکتر سالاری . بازم بیاد ما میریم و پشتشیم /ج
1393/09/19 - 09:14
0
0
آقای نویسنده سعی نکن اقداماتی که مردم شبانکاره برای فرزندشان کردند را ناچیز جلوه دهی . درآن جمع پرشور خیلی از فرهیختگان شهر شبانکاره حضور داشتند. ناراحت هم نبودند. /ج
1393/09/19 - 09:09
0
0
جناب آقای مدیر مسئولی که دلت به حال ما سوخته من شما را می شناسم تا به امروز جنابعالی را انسان فرهیخته ای می دانستم. از امروز که دیده ام وارد بازی های سیاسی شده ای و زورآزمایی می کنی نظرم نسبت به شما عوض شده. سعی کن وجهه خود را در چشم ادب دوستان ترمیم کنی/ج
1393/09/19 - 09:06
0
0
مردم شبانکاره با تمام وجود آن روز بدون هماهنگی با هیچ نهاد دولتی ستاد مردمی تشکیل داده و بنر نصب کرده اند. یعنی مردم شبانکاره اینقدر ضعیفند که نتوانند یک بنر یا پوستر چاپ کنند؟ توهین بزرگی به ما کردی آقای مدیر مسئول
1393/09/19 - 09:04
0
0
با سلام. درود بر هفته نامه وزین اتحاد جنوب که صدای مردم شبانکاره می باشد. ما تمام قد پشت فرزند خود ایستاده ایم حتی اگر استاندار نباشد. علاقه ما به وی همیشگی است . درود بر دکتر سالاری
1393/09/19 - 09:01
0
0
با عرض سلام خدمت تمام مخاطبین سایت پر مخاطب اتحاد جنوب بعضی از سایت های استان عنوان کردن و از جمله مدیر هفته نامه مقاله نویس که از بیت المال هزینه شد باید به عرض برسانم.استقبال از دکتر سالاری فرزند برومند شبانکاره کاملا خودجوش و هر هزینه ای که شده یا اینکه یک نفر شتر و دو گاو و گوسفند و کره که قربانی شد به سلامتی قدم این فرزند دیار با هزینه خود مردم و عمو زاده های ایشان بود که هیچ دستگاه دولتی در آن دخالت نداشتن استقبالی بی نظیر که همه شگفت زد بودن که بیش از 3 هزار نفر بود باعث افتخار دکتر سالاری و عمو زاده های ایشان در منطقه شبانکاره شد. دکتر ما همه اهالی و عموزاده ها به جنابعالی افتخار میکنیم و خواهیم کرد. و لایق بیشتر از اینها هست. جهت اطلاع . من ا... توفیق /ج
1393/09/19 - 08:55
0
0
جناب مهندس یعقوب سردشتکی اول تبریک اینکه عمو زاده بزرگوار شما باعث خیر و برکت منطقه شد و بعد تبریک اینکه عکس مادر گرامیتان در استقبال از دکتر سالاری عموی گرامیتان را در تمام سایت های استان پذیرا باشید. چنین مادرانی چنین فرزندانی رو میپرورانند. درود خدا بر شما باد
1393/09/19 - 08:53
0
0
جناب آقای مدیر مسئول هفته نامه ای که این مقاله را عنوان کردی. باید به عرض برسانم جناب دکتر سالاری نه از لحاظ شهرت و نه ثروت چیزی کم دارد که ما بخواهیم به گفته شما از قبل برنامه ریزی یا هماهنگی کنیم برای چنین استقبال با شکوهی . ایشان در زمان تصدی مسئولیت در وزارت نفت و در پارس جنوبی و پارس شمالی دین خود را به تمام مردم استان و بخصوص مردم منطقه خودش و نه فقط اقوام خودش ادا کرده اگه یه آمار سر انگشتی بگیرید متوجه میشوید ایشان هم باعث اشتغال جوانان و هم گرفتن بودجه از وزارت مذکور جهت عمران و آبادی منطقه و استان شده است. لذا از شما خواهشمندیم که اگه اطلاع ندارید یه اطلاع کسب کنید تا بدانید محبوبیت دکتر قبل از این بدست آمده است.
1393/09/19 - 08:00
0
0
اقای نصرتی منظور نویسنده نماینده شهرستان در مجلس هست نه کدخدا پور./ج
1393/09/19 - 00:31
0
0
با سلام. مدیر مسوول هفته نامه ..... آقای ...... به چه حقی برای مردم شبانکاره تعیین تکلیف می کند. من خودم طرفدار کدخداپورم و این قضیه باعث نشده من در استقبال شرکت نکنم . شرکت کردم و پشیمان هم نیستم چون در سطح ملی برای ما حتی اگراختلاف نظر هم داشته باشیم افتخار است.
1393/09/18 - 22:18
0
0
متاسفانه سفر استاندار به شبانکاره در جرايد وسايتهاى اصلاح طلب استان بويژه اتحادجنوب طورى منعکس شد که انگار نه تاکنون استان بوشهر استاندار بومى داشته نه دشتستان وبويژه بخش شبانکاره نخبه داشته,و...اين جوراعمال نه درشأن مردم فرهيخته شبانکاره ودشتستان واستان بوشهر ونه درشأن يک سايت ونشريه مستقل ميباشد.
1393/09/18 - 22:11
0
0
با سلام خدمت اقای صابری مدیر مسول سایت اتخاد جنوب بنده بعنوان یک شبانکاره ای بگم تمام مردم شبانکاره با تمام وجود و خود جوش امدند و یک وظیفه بر خود دانستن که برای فرزند خود جناب دکتر سالاری حضور پیدا بکنند ما مردم شبانکاره جناب دکتر را از صمیم قلب دوست داریم و بر خود میبالیم که همچنین کسانی در منطقه داریم با سپاس از سایت اتحاد جنوب درود بر جناب دکتر سالاری
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

پربازدیدترین خبرها

پربحث ترین