امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 09 آذر 1393 - 18:18
اختصاصی اتحادجنوب

اتحادجنوب: بخشدار سابق آبپخش نیز در سخنانی اظهار داشت:توفیق خدمت در نظام اسلامی برای هر كس حكم جهاد فی سبیل الله را دارد و بسیار خرسندم كه خدمتگزار مردم در نظام اسلامی بوده ام.... بخشدار جدید آبپخش نیز اهتمام به روستاها را از اولویت های كاری خود برشمرد و عنوان داشت:توسعه روستاها از اولویت های دولت تدبیر و امید است كه این كار با جدیت در...

دستاوردهای دولت تدبیر و امید بر اساس مدیریت عقلانی و برنامه محور،ارزشمند  بوده است

اتحادجنوب- جواد راهپیما: فرماندار دشتستان در آیین تودیع و معارفه بخشداران قدیم و جدید آبپخش اظهار داشت:دولت تدبیر و امید با فصل الخطاب قرار دادن قانون و بر اساس مدیریت عقلانی و برنامه محور دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

به گزارش اتحادجنوب،ارسلان زارع افزود:دولت تدبیر و امید از همه فرصت ها استفاده بهینه نموده و با سیاست های معتدل دولت كشور عزیزمان در مسیر رشد و شكوفایی قرار گرفته است.

زارع به موفقیت تیم مذاكره كننده هسته ای اشاره كرد و ابراز داشت:یكی از موفقیت های مهم دولت در عرصه بین الملل و سیاست خارجی مذاكرات هسته ای با 1+5 بود كه دستاوردهای خوبی برای كشور داشت و مورد تایید رهبر انقلاب نیز قرار گرفت و تیم مذاكره كننده با رعایت منافع ملی و اعتمادسازی توانست موفقیت های خوبی كسب نماید.

فرماندار دشتستان از اختصاص اعتبار به 200 هكتار از نخلستانهای بخش آبپخش جهت اصلاح شیوه آبیاری خبر داد و افزود:در جلسه ای كه به ریاست استاندار محترم برگزار شد  200 هكتار از نخلستانهای بخش آبپخش به عنوان پایلوت برای اصلاح شیوه آبیاری  با اعتبار دولت انتخاب شد.

دكتر زارع بر استقرار ادارات و نهادهای دولتی در بخش آبپخش تاكید كرد و گفت:پیگیری های خوبی در این زمینه صورت گرفته ولی متاسفانه برای استقرار ادارات محدودیت قانونی وجود دارد مع الوصف تلاش خود را خواهیم كرد.

زارع اضافه كرد:البته برای ایجاد نمایندگی ادارات در بخش مشكلی وجود ندارد ولی باید شورا و شهرداری مكان مناسب جهت این امر اختصاص دهند.

 وفایی از نمونه های بارز مدیران شایسته در نظام اسلامی است

امام جمعه آبپخش نیز در این مراسم اظهار داشت:از ویژگی های بارز مسئولان شایسته در نظام اسلامی داشتن روحیه جهادی است كه آقای وفایی از نمونه بارز این مدیران است.

حجه الاسلام خداداد رضایی به مشكلات بخش آبپخش اشاره كرد و اظهار داشت:بخش آبپخش تازه تاسیس است و با سایر بخش های شهرستان تفاوت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

رضایی افزود: آبپخش از ادارات دولتی محروم است و مردم در این زمینه مشكلات فراوانی دارند كه از مسئولان تقاضا داریم به استقرار ادارات در بخش آبپخش اهتمام ویژه داشته باشند.

سند دار كردن اراضی مسكونی و عدم  استقرار ادارات دولتی از مهمترین مشكلات مردم آبپخش است

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش نیز در این جلسه توجه بیشتر مسئولان به بخش آبپخش را خواستار شد و افزود: علیرغم تلاشهای بخشداران متاسفانه مردم شریف آبپخش تاكنون به حقوق اساسی خود دست نیافته اند.

مصطفی رضایی به مهمترین مشكلات مردم شهر آبپخش اشاره كرد و ابراز داشت:سند دار كردن زمین های مسكونی مردم و استقرار ادارات در مركز بخش از مهمترین مسائلی است كه باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

رضایی اضافه كرد:مردم شهر آبپخش نجیب و با فرهنگ هستند و از دولت تدبیر و امید انتظار برطرف شدن مشكلات اساسی خود را دارند .

وی در پایان از تلاشهای مجدانه دكتر سالاری استاندار محترم بوشهر و دكتر زارع  در توسعه و پیشرفت استان و شهرستان و اهتمام به شهر آبپخش قدردانی كرد.

روحیه كار و تلاش بر مجموعه شهرداری حاكم شده است

شهردار آبپخش نیز در این جلسه اظهار داشت:بخش آبپخش مشكلات فراوانی دارد و باید با تعامل مسئولان این بخش به سمت رفع مشكلات برویم.

حسین عباسی افزود:خوشبختانه روحیه كار و تلاش بر مجموعه شهرداری حاكم است و اعلام می كنم تا حد امكان در خدمت بخشدار جدید خواهیم بود.

عباسی همچنین از استاندار محترم بوشهر و فرماندار محترم دشتستان بخاطر اهتمام به شهرداری ها تشكر كرد.

 

خدمت در نظام اسلامی حكم جهاد فی سبیل الله را دارد

بخشدار سابق آبپخش نیز در سخنانی اظهار داشت:توفیق خدمت در نظام اسلامی برای هر كس حكم جهاد فی سبیل الله را دارد و بسیار خرسندم كه خدمتگزار مردم در نظام اسلامی بوده ام.

غلامرضا وفایی مهمترین اولویت های كاری خود را اصلاح رویكرد و جایگزینی ضابطه به جای رابطه عنوان كرد و افزود:در دوران مسئولیت خود تلاش كردم همواره مردم را به یك چشم ببینم و امكانات را به طور عادلانه توزیع نمایم.

وفایی خط قرمز خود را بی احترامی مدیران به مردم عنوان كرد و ابراز داشت:بی احترامی به مردم كه ولی نعمت مسئولان هستند هیچ توجیهی ندارد و باید با مهربانی و عطوفت با مردم برخورد كرد و اگر مدیری بی احترامی به مردم می كرد تذكر می دادم و برخورد می كردم.

وی به برخی اقدامات خود نیز اشاره كرد و عنوان داشت: پیگیری جهت استقرار ادارات دولتی در بخش، تلاش برای اصلاح شیوه آبیاری نخیلات، تعامل سازنده با مسئولان استان و شهرستان در جهت رفع مشكلات بخش و رسیدن به نتایجی مطلوب از اقدامات اینجانب بوده است.

وفایی اضافه كرد: در زمینه استقرار ادارات پیگیری های خوبی انجام شده و در رابطه با مخزن 10 هزار متر مكعبی آب نیز مجوز معاون وزیر نیرو كسب شده كه امیدوارم با پیگیری های بخشدار جدید به سرانجام برسد.

 

توسعه روستاها از اولویت های كاری من است

بخشدار جدید آبپخش نیز سخنران پایانی این مراسم بود.

علی مردان لو اهتمام به روستاها را از اولویت های كاری خود برشمرد و عنوان داشت:توسعه روستاها از اولویت های دولت تدبیر و امید است كه این كار با جدیت در بخش دنبال خواهد شد.

مردان لو از تعامل با ادارات بخش سخن گفت و ابراز داشت:اینجانب در سمت بخشدار آبپخش به همكاری و همفكری شوراهای شهر و روستا و شهردار محترم و مدیران دستگاههای اجرایی نیاز دارم و امیدوارم بتوانم خادمی شایسته برای مردم شریف آبپخش باشم.

لازم به ذكر است در این مراسم از زحمات غلامرضا وفایی قدردانی و علی مردان لو به عنوان بخشدار آبپخش منصوب شد.

علی مردان لو دارای مدرك كارشناسی ارشد علوم سیاسی است و پیش از این در فرمانداریهای جم و تنگستان و استانداری بوشهر فعالیت كرده است./م

 














کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/09/15 - 10:21
0
0
امیدوارم که بتواند جلوی کارهای غیر قانونی ....آبپخش را بگیرد./ب
1393/09/13 - 15:21
0
0
اولا عرض تبریک به مردم شریف آب پخش به خاطر بخشدار بسیار خوبی که انشالله خدمتگزارشان خواهد بود و ثانیا تبریک به جناب مردانلو عزیز. آقای مردانلو فردی تحصیلکرده، درد و رنج کشیده و از نیروهای بومی است و یقین دارم موفق خواهند شد. به استاندار عزیز به خاطر جوانگرا بودنشان افتخار می کنم، ایشان علاوه بر اینکه می خواهند مشکلات را حل کنند، با استفاده از مدیران جوان در پستهای مدیریتی به دنبال مدیر سازی برای آینده استان نیز هستند. خدا قوت!
1393/09/13 - 09:52
0
0
جناب آقای مردانلو نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان بخشدار جدید شهر آبپخش تبریک و تهنیت عرض می نمایم و ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی مسالت دارم .

1393/09/12 - 22:25
0
0
دوست عزیزم

انتصاب جنابعالی بعنوان بخشدار جدید آبپخش -صمیمانه تبریک میگویم.
1393/09/12 - 22:00
0
0
جناب آقای مردانلو انتصاب حضرتعالی را بعنوان بخشدار بخش آبپخش شهرستان دشتستان از صمیم قلب تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون حضرتعالی را از خداوند منان خواهانم امید است بیش از پیش در راه خدمت رسانی به مردم شریف استان بوشهر موفق باشی و قطعا مردم بخش ریز و شهرستان جم زحمات و خدمات حضرتعالی را در مدت زمانی که در شهرستان جم بوده ای به فراموشی نخواهند سپرد و آرزو دارم با تلاش مداوم و مستمر خود خاطرات خوش در اذهان مردم شریف بخش آبپخش باقی گذاری . شهد شیرین خدمت رسانی حضرتعالی گوارای وجودشان باد. برای برادر عزیز جناب آقای وفایی نیز ضمن خسته نباشید و خدا قوت آرزوی سلامتی و تندرستی و توفیق بیش از پیش از درگاه خداوند متعال دارم .
بدرود - با سپاس حاتمی از جم
1393/09/12 - 13:54
0
0
من هم به اقاي استاندار و فرماندار دشتستان به خاطر اين انتخاب شايسته تبريك عرض ميكنم. آقاي مردانلو در حوزه وزارت كشور انسان قابلي هستند.
1393/09/12 - 11:29
0
0
با سلام و عرض ادب و تبریک به مردم شریف آبپخش . آقای مردانلو یکی از نیروهای باتجربه می باشد که بحمداله از بدنه خود وزارت کشور بوده و کاملا به مشکلات مردم آگاهی کامل دارند. امیدوارم که موفق و موید باشند/ب
1393/09/12 - 08:30
0
0
سلام باسپاس از حسن تدبير و انتخاب شايسته استاندار محترم و فرماندار فرهيخته دشتستان و تبريك به آقاي مردانلو كه بهترين گزينه براي اين پست بودند براي ايشان آرزوي توفيق دارم
1393/09/12 - 07:15
0
0
جناب آقای مردانلو،ضمن تشکر و قدر دانی از فرماندار محترم
انتصاب حضرت عالی به عنوان بخشدار بخش ابپخش را به شما تبریک عرض نموده وبرای شما موفقیت روزافزون و توفیق خدمتگذاری مستمر را از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.
1393/09/12 - 06:46
0
0
سلام.درود بر جناب مردانلو عزیز.الحق که شایسته و برازنده شماست این سمت ها و انشا الله که موفق باشید و تبریک میگویم به مردم بزرگ دشتستان که اینچنین بخشداری دارند ایشان باسواد تحصیلکرده و بانشاط وباتجربه ونیرویی معتدل و خوش فکر هستند.از استاندار و فرماندار هم تشکر میکنم.
1393/09/11 - 22:54
0
0
سلام.درود بر دولتمردان تدبیر و امید و فرماندار فرهیخته دشتستان بخاطر حسن انتخابشون. ضمن تبریک به آقای مردانلو امیدوارم باهمگرایی همه نیروهای دلسوز و درایت و تدبیر خودشان زمینه پیشرفت بیشتر بخش را فراهم نمایند./ب
1393/09/11 - 21:59
0
0
آقای مردانلو از نیروهای خوب و تحصیل کرده وزارت کشور می باشد که سالها در سمت های مختلف امور اجتماعی و انتخابات و شوراها فعالیت کرده و تجارب خوبی کسب کرده اند.تبریک به این انتخاب شایسته./ب
1393/09/11 - 21:35
0
0
باسلام به اقای مردانلو تبریک میگویم و امیدوارم فرد موفقی باشد با تشکر فراوان از همه همکاران /ب
1393/09/11 - 21:33
0
0
درود. من حقیقتا این انتصاب شایسته را به فال نیک میگیرم و به استاندار محترم و فرماندار فرهیخته بخاطر انتخاب آقای مردانلو که از کارشناسان خبره و انسان شریفی هستن و همینطور سایر بخشداران که به حق بهترین هستن تبریک میگم و برای آقای مردانلو آرزوی توفیق دارم./ب
1393/09/11 - 20:41
0
0
باسلام خدمت بخشدار جدید آبپخش این منصب جدید رو خدمتتون تبریک عرض میکنم امیدوارم تو تمام مراحل زندگی موفق باشید و به درجات بالاتر نیز راه بیابید
ذلیل مرامتیم /ب
1393/09/11 - 09:50
0
0
ضمن تشکر از فرماندار درانتخاب جوانان تحصیلکرده برای دشتستان ولی متاسفانه غیر بومی ها همیشه پله های ترقی را در استان ما طی می کنند و جوانان ما بخاطر عدم استفاده، ....!!/ج
1393/09/10 - 21:28
0
0
بله همه بخشداران استان دارای مدارک فوق لیسانس هستند/ج
1393/09/10 - 16:12
0
0
درود بر دکتر سالاری که آینده نگر و جوانگرا و بفکر پیشرفت کلیه شهرها و بخشها دارد و فرقی بین هیچ شهری نمیزاره بزرگواری بزرگوار /ج
1393/09/10 - 15:54
0
0
از زحمات جناب وفایی که در مدت مسئولیت خود وفادارای خاصی به مردم و بخش آبپخش داشت خسته نباشید می گویم . همچنین به جناب مردانلو بخشدار جدید نیز تبریک و توفیق و عاقبت به خیری را از خداوند برای ایشان مسئلت دارم انشالله که موفق باشند. توصیه ای هم به ایشان دارم مبنی بر اینکه در شهر آبپخش متاسفانه باندها و گروهایی از مسئولین وجود دارد که هدفشان فقط منفعت طلبی و کاری به مردم هم ندارند. و هیچ گونه عدالتی هم در کارشان نیست و به رای اکثریت مردم نیز بی اعتنا هستند . و حتی باعث شده اند که افرادی که محبوب مردم هستند گوشه گیر و خود عهده دار کارها شده اند که خواهش می کنم اینگونه افراد را شناسایی و مانع از نفوذ آنها در بخشداری و.. شوند /ج
1393/09/10 - 11:07
0
0
انساني شريف و شايسته اي است . به ايشان و مردم خوب آبپخش صميمانه تبريك مي گويم ./ج
1393/09/10 - 09:27
0
0
سلام و خسته نباشید دارم به همه مسولین فهیم و دلسوز استان بالاخص دکتر زارع فرماندار محترم دشتستان که از جوانان توانمند و تحصیلکرده در مدیریت بخش ها استفاده می کند /ج
1393/09/09 - 23:56
0
0
من هم به استاد مردانلو تبریک میگویم. خوش به حال مردم آبپخش که مدیر باسوادی بخشدارشون شد./ج
1393/09/09 - 22:34
0
0
بابا ای ول فرماندار دشتستان بخشدار کمتر از فوق لیسانس رو پیشنهاد نمیده. درود بر دکترسالاری که زمینه مدیریت جوانان تحصیلکرده را فراهم کرد. ضمن تبریک به آقای مردانلو به مردم آبپخش هم تبریک میگویم که بخشدار شایسته ای متولی بخش اونا شد./ج
1393/09/09 - 22:27
0
0
به جناب مردانلو بخشدار تحصیلکرده تبریک می گوییم/ج
1393/09/09 - 21:13
0
0
برادر وفایی خسته نباشی و خدا قوت . منش جنابعالی هم مثل دکتر احمدی نژاد که میگوید خدمتگزار مردم هستم دقیق مثل جنابعالی که امید وارم خداوند شما ها را به برکت خودش بزرگ و کمک نماید و توفیق خدمتگذاری بیشتری برای ملت به شما بدهد و عاقبت همه ما ها ختم به خیر و شهدا از همه ماها راضی باشد/ج
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • .: شهرزاد آبادی حدود 2 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...