امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 07 آذر 1393 - 09:43

اتحاد جنوب: همایش اصلاح طلبان استان بوشهر به دعوت ستاد ائتلاف اصلاح طلبان بعد از ظهر پنج شنبه در سینما بهمن برگزار شد.

اتحاد جنوب: همایش اصلاح طلبان استان بوشهر به دعوت ستاد ائتلاف اصلاح طلبان بعد از ظهر پنج شنبه در سینما بهمن برگزار شد.
به گزارش «خلیج فارس»؛ در این نشست که رابطان ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان در شهرستان ها، سعادت رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان و مشاور استاندار به همراه شماری از هم استانی ها برگزار شد، سخنرانان ضمن تاکید بر وحدت گروههای اصلاح طلب، خواستار آمادگی برای انتخابات مجلس آینده شدند.

چرا خرم به بوشهر نیامد؟
پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، ماشاالله حیدرزاده عضو ستاد ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: خرسندیم که در این جمع بسیاری از همرزمان دوران دفاع مقدس را می بینیم.

فرماندار شهرستان های تنگستان و گناوه در دولت اصلاحات با ابراز خوشحالی از برگزاری سومین همایش ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان پس از آغاز بکار دولت جدید اظهار داشت: هرچند زمینه برگزاری یکی از همایش های این ستاد در دوم خرداد سالجاری فراهم نشد، اما با رصد فعالیت اصلاح طلبان در استان های دیگر، باید گفت جنب و جوش و تحرک خوبی در این طیف در استان وجود دارد که امید می رود تداوم داشته باشد.


حیدرزاده با بیان اینکه امروز صمیمت و اتحاد خوبی میان اصلاح طلبان و ستادهای انتخاباتی رییس جمهور در استان وجود دارد، ادامه داد: حداقل دستاورد همایش هایی نظیر این تجدید دیدار همفکران است، ضمن اینکه زمینه مشورت برای هماهنگی بهتر در خصوص اجرای برنامه های آتی فراهم می شود.

وی با بیان اینکه دولت روحانی با همه مشکلات گذشته و سنگ اندازی های موجود موفقیت های خوبی طی یکساله گذشته داشته، ادامه داد: باید به اجرای سیاست های دولت کمک کرد، ضمن اینکه نقد منصفانه کارگزاران نیز باید وجود داشته باشد.

عضو ستاد ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر در بخش دیگری از سخنانش به عدم حضور احمد خرم وزیر اسبق راه بهد عنوان میهمان در این همایش اشاره کرد و توضیح داد: بنده مسئول هماهنگی با ایشان بودم و با وجود آنکه از قریب یک ماه پیش از برگزاری این مراسم با وی هماهنگ و بلیط هم تهیه شده بود، اما دیروز ساعت 17:30 با بنده تماس گرفته و ضمن بررسی ساعت پرواز، شماره تماس آقای استاندار را خواست که بنده نیز از یکی از مدیران شماره ایشان را گرفته و به آقای خرم دادم.

وی با بیان خرم درباره سوال من مبنی بر اینکه مشکلی پیش آمده که نیاز به تماس با آقای استاندار دارید، ولی وی با رد هرگونه مشکلی، قول حضور در این مراسم را دادند، ادامه داد: نهایتا ایشان دقایقی بعد در پیامکی به بنده اعلام کردند که با وجود جوی که وجود دارد، عذر بنده را برای عدم حضور بپذیرید.

حیدرزاده با بیان اینکه نمی دانم چه صحبت یا مسایلی در تماس خرم و استاندار رد و بدل شده که نهایتا این پیام را داده، افزود: اعتقاد داریم پایبندی به اصلاح طلبی باعث هویت به این تفکر می شود نه برخی اشخاص که بعضا از بچه های شهرستان به عنوان پله ترقی بهره می برند، با این حال مصم شدیم با قوت و جدیت مراسم امروز را برگزار کنیم.

رای بالای بوشهری های به دولت تدبیر و امید باید در زندگی آنها دیده شود
حجت الاسلام علی آل بویه رییس ستاد سید محمد خاتمی در سال 76 در بوشهر سخنران بعدی این همایش بود.

آل بویه با قرایت شعری در وصف خاتمی، خاطرنشان کرد: 24 خرداد 92 ادامه مسیری بود که در دوم خرداد 76 آغاز شده و انتظار می رود شخصیت برجسته ای نظیر روحانی بتواند با سیاست خاتمی و تدبیر هاشمی، مشکلات کشور را با کمک مردم مرتفع کند.



وی با یادآوری رای بالای 80 درصدی مردم استان به دکتر روحانی اظهار امیدواری کرد: این اعتماد و رکورد رای، با برنامه های دولت در خصوص بهبود زندگی و افزایش رضایت مردم استان مشاهده شود.

پس از آن، قطعه موسیقی "کاروان غم" به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) اجرا شد.

در ادامه این همایش نیز برخی از رابطان ستاد ائتلاف اصلاح طلبان یا مسئولان ستادهای دکتر روحانی در شهرستان ها سخنرانی کردند.

مسئولان خوش نشین تمایلات خود را بر حامیان دولت تحمیل نکنند

ذاکری رابط ستادهای دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در سخنرانی خود با بیان اینکه تحرک و فعالیت سیاسی در راستای مبانی جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: آنهایی که ریشه در هیچ کدام از جریان های اصولگرایی یا اصلاح طلبی نداشته و دایما در حال تغییر وضعیت خود هستند، خواستار رخوت بر فعالیت های سیاسی می باشند و بعضا همین اشخاص از پله جریان های اصیل برای ترقی خود بهره می برند و چهره های اصیل را قربانی می کنند.


وی با اشاره به اینکه در 24 خرداد 92 ائتلاف خجسته ای برای نجات کشور از شرایط نامناسب گذشته شکل گرفت، خاطرنشان کرد: امیدواریم مطالبات حامیان دولت تدبیر و امید توسط کارگزاران این دولت موردتوجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: البته مسئولان خوش نشین نباید تمایلات خود را بر حامیان دولت تحمیل کنند و آنهایی که در روزهای سخت در خط مقدم حمایت از تفکر این دولت بودند را به حاشیه ببرند که اگر این اتفاق رخ دهد، کمال بی مهری است.

جبهه اصلاحات مظلوم واقع شده است
محمد رزمی از رابطان ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در گناوه و فعال ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در این شهرستان نیز در سخنانی ضمن تاکید بر حمایت از سیاست های دولت تدبیر و امید اظهار داشت: در قبال این حمایت، انتظار پاسخگویی از کارگزاران نیز داریم.

وی با بیان اینکه امروز جبهه اصلاحات مظلوم واقع شده، خاطرنشان کرد: برخی که خود را صاحب مملکت می دانند، این جریان اصیل را یک روز غده خوش خیم و روزی غده بدخیم می نامنند و از طرفی در درون نیز بعضا مورد عتاب قرار می گیریم.


رزمی در بخش دیگری از سخنانش به اتفاق رخ داده در خصوص انصراف سخنران این مراسم اشاره کرد و افزود: می خواهم بپرسم چه اتفاق ناگواری رخ می داد اگر این همایش به همان شکلی که برنامه ریزی شده بود برگزار می شد؟

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حق شهرستان گناوه هنوز ادا نشده، گفت: اعتقاد ندارم که مدیریت ها به صورت منطقه ای تقسیم شود، ولی در دولت گذشته 5 فرماندار از شمال استان بوده که بدون توجه به کارایی آنها، مردم این منطقه انتظار دارند به توانایی نیرویی انسانی شمال بوشهر هم توجه شود.

وی همچنین با اشاره به وجود اعتبارات توازن منطقه ای در دولت خاتمی، ابراز امیدواری کرد: در دولت تدبیر و امید توزیع اعتبارات با توجه به شاخص های موجود و عادلانه انجام شود.

اصلاح طلبان از انتخاب د دکتر روحانی پشیمان نیستند
پوریا پولادی از فعالان ستاد دکتر روحانی در شهرستان کنگان نیز در سخنانی با تقدیر از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای، از آنچه باقی ماندن مدیران بی انگیزه دولت قبل در بدنه این دولت توصیف کرد انتقاد نمود.

وی افزود: بعضا شاهد ابقای مدیران بی انگیزه ای هستیم که نه به صورت شایسته سالاری منصوب شده اند و نه می توانند دولت تدبیر و امید را با خط فکری اش همراهی موثری کنند.


وی با بیان اینکه شاهد بدترین تفرقه افکنی ها میان اصلاح طلبان هستیم، گفت: برخلاف آنچه برخی تبلیغ می کنند، اصلاح طلبان از رای به دولت دکتر روحانی پشیمان نیستند و حمایت از این دولت را تا زمانی که در مسیر عقلانی گام بر می دارد ضروری دانسته و همزمان نقدهای سازنده خود را هم خواهند داشت.

پولادی به انتخابات مجلس آینده اشاره کرد و اظهار داشت: امید می رود با لفظ فتنه و فتنه انگیزی هیچ ایرانی از خدمت به کشورش محروم نماند و با دید وسیع شورای نگهبان شاهد انتخاباتی رقابتی و پرشور باشیم تا مجلسی باسواد و توانمند از آن خارج شده که بتواند با دولت نیز همراهی موثری داشته باشد.

اصلاح طلبان نیازمند وحدت و آرامش درونی هستند
هاشمی از فعالان اصلاح طلب بخش بوشکان نیز وحدت و یکپارچگی اصلاح طلبان را از عوامل پیروزی این تفکر در انتخابات 92 دانست و افزود: اگر اصلاح طلبان وحدت داشته باشند، صندلی خالی در هیچ مراسم آنها وجود ندارد و می توانند برای موفقیت این تفکر در انتخابات مجلس نیز برنامه ریزی نمایند.


در عمل از دولت حمایت شود
یونس خسروانی از فعالان ستاد دکتر روحانی نیز در این همایش سخنرانی کرد.

وی با بیان اینکه دولت روحانی را باید دولتی اعتدالی دانسته و خواسته هایمان نیز مطابق با این وضعیت باشد، افزود: در خصوص موضوع پیش آمده برای سخنران مراسم که در این جلسه مطرح شد، با دوستان مجموعه سیاسی استانداری پیگیری نموده و آنها به اتفاق هر تماسی را رد کردند.



وی همچنین با بیان اینکه حمایت از دولت روحانی باید در عمل باشد نه شعار افزود: آقای خاتمی نیز چند روز پیش از عملکرد دولت تقدیر نموده و در جمله ای بیان داشته کار روحانی عالی است، از این رو ضمن تاسی از بزرگان تفکر اصلاح طلبی در کشور در زمینه حمایت از دولت، باید از یاد نبریم که کشور 8 سال تحت فشار بوده و اکنون نیز نیازمند سرعتی مطمیئه در پیگیری خواسته های مان نظیر رفاه اجتماعی، سیاسی و مابقی خواسته های اصلاح طلبانه می باشیم.

وی در پایان از فرصتی که جهت طرح دیدگاهایش در این همایش فراهم شد تشکر کرد.

وحدت اصلاح طلبان برای موفقیت در انتخابات مجلس
رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر آخرین سخنران این همایش بود.

مسعود شکوهی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات و حجم خرابی های گذشته، برای به نتیجه رساندن بحث هسته ای و بهبود شرایط داخلی تلاش های موثری داشته، اظهار داشت: همه به جز جمع اندک دلواپسان به موفقیت تیم کارکشته ای مذاکره کننده هسته ای امیدوارند و ما نیز به این مهم خوش بین هستیم.


شکوهی همراهی و دلسرد نشدن را شرط عبور از پیچ های حساس تاریخی دانست و افزود: امروز فرصتی تاریخی در اختیار کشور و مردم قرار گرفته که باید قدر آن را دانست، ضمن اینکه مردم نیز با کسی عهد اخوت نبسته اند.

وی افزود: اصلاح طلبان به عنوان جریان حامی دولت خواسته هایی خارج از طاقت و توان دولت ندارد، افزود: ما ادعای اصلاح طلب بودن دولت دکتر روحانی نداریم، اما معتقدیم در فضای امید بخشی که در کشور شکل گرفته، می تواند برای نهادینه کردن تفکر اصلاح طلبی گام های خوبی برداشت.

شکوهی با اشاره به اینکه سال آینده کشور با انتخابات مجلس مواجه است، یادآور شد: باید انتخابات مجلس راهبرد اصلاح طلبان و حامیان دولت باشد که در این خصوص نیازمند همراهی و آرامش در این فضا هستیم تا مجلسی شامل همه تفکرهای اصیل کشور شکل بگیرد که سواد و توانمندی بالایی داشته و بتواند به کمک دولت بیایند.

رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر با بیان اینکه اعتدال به عنوان راهبرد دولت باید به صورت واقعی و نه شعاری رعایت شود، ادامه داد: نباید احساس شود طرف مقابل که علاقه ای به این دولت نداشته به اسم اعتدال، همباوران و همراهان دولت را به حاشیه براند.


شکوهی با یادآوری اینکه مخالفین تفکر اصلاح طلبی به دنبال دلسرد کردن نیروهای این جریان با کم و زیاد کردن راست و دروغ ها هستند، ادامه داد: برخلاف تحلیل های برخی که مدعی اند اصلاح طلبان از انتخاب دکتر روحانی پشیمان هستند، باید گفت اگر بازهم همان انتخابات تکرار شود گزینه ما آقای روحانی است و باید از سیاست های این دولت حمایت کرد.
وی با اشاره به اینکه حمایت از دولت به معنای بستن چشم بر روی اشکالات کارگزاران دولت نیست، تصریح کرد: آقای روحانی نیز بر نقد دولت خود تاکید دارند و این رویه برای پیشگیری از خطا و اقدامات بهتر می باشد.

شکوهی وحدت و همراهی اصلاح طلبان برای موفقیت در نهادینه کردن این تفکر را ضروری دانست و گفت: اختلاف سلیقه و ذائقه طبیعی است، ولی در پیچ های حساس و سرنوشت ساز برای کشور باید حامیان تفکر اصلاح طلبی در کنار هم باشند و ستاد ائتلاف اصلاح طلبان نیز برای تقویت این مهم برنامه هایی در دستور کار دارد.

رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در ادامه به تحلیل یکی از سایت های منتسب به اصولگرا مبنی بر آماده کردن اتوبوس برای انتقال افراد به این همایش گفت: اتوبوسی برای این همایش تدارک دیده نشده، ضمن اینکه اگر هم چنین نیتی داشتیم، پول آن در اختیارمان نبود، ولی ظاهرا چون دوستان در طی 8 سال دولت سابقه چنین تجربه هایی داشته اند، خواسته اند آن را برای اصلاح طلبان نیز تجویز کنند.

وی با تاکید بر اینکه حاضران در این همایش با همت و اراده خود حضور یافته اند، گفت: به منظور پویایی فضای سیاسی، نشست های اداواری ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در دستور کار است که عضو گیری های جدید نیز در حال انجام می باشد. 



 




















کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/09/07 - 15:59
0
0
چقه جمعیت؟!
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 2 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...