امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 آبان 1393 - 08:10

فال امروز

فروردین

امروز کائنات بهترین ها را برای شما خواسته و باعث شده است تا دید درستی به مسایل اطراف داشته باشید. این فرصت ها همیشه دست نمی دهند. پس آن را هدر ندهید. به خوبی می توانید برای انجام بهتر کارها برنامه ریزی کنید. سخت کوشی شما حتی برای خودتان هم عجیب خواهد بود اما فرصت های درخشش زیادی در فضای کار برایتان ایجاد شده است. یک مسیر واحد را در پیش بگیرید و به سمت موفقیت بتازید. اگر نگرانی های مالی دارید باید از هر نوع خرج اضافه و سرمایه گذاری مالی دست بردارید. درآمد خالص خود را برآورد و با خرج هایتان مقایسه کنید. در این مورد با شریک زندگی خود هم مشورت کنید. اگر مجرد هستید، پیشنهاد می کنیم به سراغ عشق قبلی خود نروید و به دنبال رابطه ای جدید باشید. 
 
اردیبهشت

امروز زمان پیشرفت کاری است و باید سفت و سخت به توسعه ارتباط های خود بچبید. فرصت های بسیار خوبی برایتان به وجود می آید. با دقت زیاد آنها را کشف کنید و نگذارید از دست بروند. بیشتر انرژی خود را روی مسایل اجتماعی بگذارید. با همکاری و همفکری پروژه ها خیلی بهتر پیش خواهند رفت. این خیال نیست، شما واقعا در رابطه عاطفی خود با کمی مشکل روبه رو شده اید. احساس می کنید زیادی محدود شده اید و باید دوباره دوستان را دور هم جمع کنید. با شریک عاطفیتان در این مورد حرف بزنید و سنگ هایتان را با هم وا بکنید. به جای چشم دوختن روی مسایل منفی، خوبی های رابطه تان را نیز به زبان بیاورید و آن را دوباره بهبود ببخشید. 

خرداد

باید روش کار خود را تغییر دهید. برای کارهای خود روند تازه ای در نظر بگیرید. به این ترتیب می توانید خلاقیت بیشتر داشته باشید و کارهای در همان مسیری پیش بروند که می خواهید. آیا از هدفی که برای خود تعیین کرده اید خوشحال هستید؟ اگر این طور نیست، حتما آن را بازنگری کنید تا دقیقا همانی باشد که می خواهید. امروز بهترین فرصت برای تعیین این است که چه رشته یا کاری را ادامه دهید. از همفکری دیگران هم کمک بگیرید. بخشی از وقت خود را به عشقتان اختصاص دهید. با او مشورت کنید و برای ادامه کارهای خود بخواهید به شما ایده بدهد. اگر تنها هستید اگر ساکت و تنها در خانه بمانید نمی توانید عشقی که در درونتان هست را بیدار کنید.
 
تیر

شما امروز محبوبیت بسیاری میان اطرافیان خواهید داشت. سازگاری خود را هم با دیگران بیشتر کنید تا این جو خوب پایدار باشد. شاید در ارتباط با خانواده کمی مشکل داشته باشید و دلیل آن هم مشغله کاری بسیاری است که دارید. اما با مدیریت زمان می توانید حتی کارهای بیشتری هم به عهده بگیرید. این را به یاد  داشته باشید که امروز تنها کاری انجام ندهید و همه موقیت شما به کار گروهی بستگی دارد. در رابطه عاطفی برخی محدودیت ها شما را ناامید و غمگین کرده اند. باید آن را تغییر دهید. دوباره دوستان را دور هم جمع کنید. به جای بغل کردن زانوی غم، راهی بیابید که از این حالت خارج شوید و دوباره به عشقتان رونق دهید.

مرداد

امروز می توانید در کجایی که حاضر هستید، دوستان زیادی برای خود پیدا کنید. خیلی سریع با دیگران دوست می شوید و از انرزی آنها برای ارتباط خوب استفاده می کنید. کارهایتان زیاد شده است و اگر همکاری و تفاهم با همکاران نداشته باشید، نمی توانید در زمان معلوم آنها را به نتیجه برسانید. از توان درونی خود برای ایجاد تغییر و یافتن راهکار تازه استفاده کنید. با اینکه ارتباط با غریبه ها خوب است اما نباید شما را از مسیر اصلی اهداف دور کنند. احساسات و افکارتان در زمینه عشق و عاطفی کمی در هم و پیچیده شده است. احساس می کنید انرژی قبل را ندارید. باید تغییری ایجاد کنید تا از این حالن کرختی بیرون بیایید. شاید همه چیز عالی نشود اما با تلاش می توانید ارتباط بهتری با عشقتان داشته باشید.

شهریور

شما اصولا زیاد اعتراض می کنید و خیلی به مسایل گیر می دهید. شاید گاهی نظراتتان مورد توجه قرار نگیرد. اما امروز می توانید با ایجاد تعادل در بیان و گفتار خود، ایده های خوبی که دارید را عرضه کنید تا مورد استقبال هم واقع شوند. پیش از بیان هر حرف و نظری، حتما موقعیت آن جمع را در نظر داشته باشید. باید طوری رفتار کنید که شایسته خودتان و جمعی باشد که در آن حضور دارید. امروز خوش بینی های شما زیاد می شوند. اگر مجرد هستید و تنها، در محیط های آنلاین و از طریق اینترنت می توانید دوست دلخواه خود را بیابید. شهامت قرار گذاشتن با او را داشته باشید. هرگز از موضع ضعف وارد نشوید و بگذارید زندگی به روال عادی و متعادل خود پیش برود. محبت بدهید و عشق بگیرید.

مهر

خواستن یا نیاز داشتن؟ بسیار مهم است که بتوانید میان امیال و نیازهای خود تفاوت قایل باشید. امروز باید هزاران سوال در این رابطه از خود بپرسید تا بتوانید تشخیص دهید چه کاری درست است و باید در کدام مسیر قدم بگذارید. عادت های بد را از زندگی حذف و عادت های خوب را جایگزین کنید. به مسایل مالی خود نیز اهمیت بیشتری بدهید. باید میان دخل و خرج تعادل برقرار کنید تا دغده مالی نداشته باشید. پیش از خریدهای اضافه و فکر کردن به زندگی لوکس، درآمد خود را در نظر داشته باشید. فشار کاری را در زندگی شخصی خود وارد نکنید. زمانی که در کنار عشقتان هستید را فقط به او توجه کنید. با هم در مورد آینده حرف بزنید و سعی کنید به جای استرس به هم آرامش بدهید.

آبان

امروز دوست دارید خود را بالا بکشید. می خواهید موقعیت خیلی بهتر از این داشته باشید. برای این امر باید دوستان تازه بیابید. باید شهامت داشته باشید و افکار و برنامه های ذهنی خود را بیان کنید تا دیگران نظر دهند. از میان کلام آنها راهکار سریع و مناسب را پیدا خواهید کرد. با دانش و خوش صحبتی دیگران را جذب کنید. شاید در مسایل عاطفی کمی پایین باشید و انرژی لازم را نداشته باشید. حتی تصور می کنید رابطه تان آن چیزی نیست که می خواهید. اما باید امید داشته باشید و بدانید با کمی تغییر در نگاه خود به مسایل می توانید به رابطه تان هم عمق بیشتری بدهید. اگر عشقتان توجه لازم را به شما ندارد او را مجبور به این کار نکنید. خودتان را با مطالعه یا فیلم مشغول کنید.

آذر

امروز احتمالا خیلی شاد نیستید. اما در دام ناامیدی گرفتار نشوید. بگذارید زندگی به روال عادی پیش برود. این حس ها موقتی هستند. با تمام کردن رابطه یا همکاری چیزی درست نمی شود. اگر مجبور به قطع رابطه ای هستید، مدتی زمان می برد تا از کشش عاطفی آن بیرون بیایید. اما این را بدانید که باید راه های جدید را پیدا کنید و بتوانید زندگی را همچنان شاد حفظ کنید. پس از طی این مدت، دوباره به حالت معمولی زندگی خود با خواهید گشت و می توانید با باری از تجربه انتخاب های درست تری داشته باشید. به رابطه عاطفی خود دید درست تری داشته باشید. کمی منطق را چاشنی تفکرات خود کنید تا بدانید ایراد کار کجاست. اگر مجرد هستید، از دوستانی که ارزشی ندارد دست بکشید تا بتوانید فرد مناسب خود را بیابید و در کنار آن شادی را تجربه کنید. 

دی

پیش از بیام هر حرفی خوب به نتیجه آن فکر کنید. اگر مدیر هستید باید خودتان هم وظایف خود را به درستی انجام دهید و سپس از دیگران انتظار داشته باشید پروژه را پیش ببرند. ارتباط های خود را بهتر کنید. همانی باشید که از شما انتظار می رود. در صورت لزوم، از دیگران مشورت بگیرید تا راهکار جدید برای بهبود شرایط کاری بیابید. محدودیت هایی که برای ارتباط های دوستانه برای خود ایجاد کرده اید را از بین ببرید. بدانید که شرط موفقیت، در اجتماع بودن و انجام گروهی کارها است. از عشقتان هم کمک بگیرید تا با ایده های خوبش شما را در مسیر آرامش قرار دهد. اگر مجرد هستید و می دانید کشی دوستتان دارد، به محبت های او پاسخ دهید.
 
بهمن

امروز می توانید مسوولیت های بیشتری در محیط کار قبول کنید. انرژی های شما زیاد است. با فن بیانی که دارید می توانید دیگران را به خود جلب کنید. ایده هایتان را مطرح کنید و در مورد آنها به طور شفاف توضیح بدهید. کار گروهی و مشورت گرفتن از دیگران بسیار به شما کمک خواهد کرد. اگر فشار کاری آزارتان می دهد، بدانید در انتهای روز آرامش بیشتری خواهید داشت. با دوستان یا خانواده وقت خود را بگذرانید. برای عقاید دیگران ارزش قایل باشید. در زندگی عاطفی خود پیشرفتی که می خواهید را ندارید. این موجب ناراحتی شما شده است. اما به جای ناامیدی، با عشقتان حرف بزنید. با همفکری هم چاره ای برای شعله ور شدن عشقتان پیدا کنید. شاید کمی سخت باشد، اما ناممکن نیست. 
 
اسفند

امروز اطرافیان برای شما ارزش و اعتبار بسیاری قایل هستند. این مساله تا اندازه ای موجب وحشت شما می شود زیرا باید تلاش کنید تا کارها را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید. این مساله استرس ایجاد می کند. اما با گذشت چند ساعت، به آن عادت می کنید و در انتهای روز آرامش را حس خواهید کرد. برای خواسته ها و نیازهای خود تفاوت قایل باشید. اگر فرصت دارید حتما زمانی را با خود خلوت کنید تا برای آینده برنامه ریزی داشته باشید. از همراهی و همفکری اطرافیان هم غافل نشوید. در رابطه عاطفی خود احساسات منفی دارید. اوضاع آنگونه که دوست دارید نیست. این مساله ناامیدتان کرده است. اما حرف بزنید و درست کنید. اگر واقعا کششی به ادامه ندارید، همین جا به آن پایان ببخشید تا روحیه تان از این بدتر نشود. /ج



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...