امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 26 آبان 1393 - 08:16
فال روزانه 26/ 08 / 1393


فروردین

امروز از همان ابتدا سعی کنید به وضعیت ظاهری میز کار یا اتاق خود سروسامان دهید. کاغذهای اضافه را دور بریزید و به اصطلاح فنگ شویی کنید. این تمیزی ظاهری در  روحیه و خالی شدن ذهنتان نیز بسیار تاثیر دارد. بعدازظهر نیز به کتابخانه بروید و ارتباط های دوستانه خود را بیشتر کنید. اعضای خانواده و دوستان را باید دوباره در اولویت قرار دهید. اجتماعی بودن برایتان بسیار مهم است. انصاف اصل اول عشق است. باید همه چیز را درست و دقیق ببینید. در کنار موارد منفی، مسایل مثبت را نیز ببینید. امروز تعادل بسیار خوبی میان شما و عشقتان برقرار است و کاملا خوب همدیگر را درک می کنید. از این فرصت برای استراحت در کنار هم استفاده کنید.
 
اردیبهشت

از ابتدای صبح انرژی بسیار خوبی دارید و می توانید همه کارها را به بهترین نحو به انجام برسانید. با شرکای کاری خود قرار ناهار بگذارید و در مورد طرح هایتان حرف بزنید. رابطه عاشقانه شما امروز بیشتر می شود. هر چه به انتهای روز نزدیک می شوید، این حس بهتر و بیشتر خواهد شد. از این فرصت برای بهبود روحیه خود استفاده کنید. اگر مجرد هستید در مکان های عمومی همانند نمایشگاه ها و گالری ها به دنبال فردی باشید که بتواند شما را جذب کند. ورزش و تغدیه سالم را نیز فراموش نکنید. این را بدانید که امروز به طور کامل مورد حمایت شریک عاطفی خود هستید و باید از اعتراض و غر زدن دست بردارید. 

خرداد

اگر می توانید امروز مرخصی بگیرید و در خانه بمانید. از راه دور کارهایتان را انجام دهید. این کمک می کند تا با تمرکز بیشتری کارهایتان را به انجام برسانید. بعدازظهر را نیز بیرون بروید و در جمع دوستان باشید. باید فشارهای کاری را دور کنید تا بتوانید از همه خلاقیت خود در پیشبرد پروژه ها بهره بگیرید. یک روز شاد در انتظار شما است. امروز بیشتر وقت خود را به خانه و خانواده اختصاص دهید. عشقتان با همه وجود شما را درک خواهد کرد. شما هم از اعتراض دست بردارید. اولویت خود را بر خوشحالی او بگذارید. اگر مجرد هستید باید بیرون بروید تا بتوانید با فرد مناسبی آشنا شوید. رژیم غذایی خود را نیز تغییر دهید و بیشتر سبزیجات بخورید.
 
تیر

امروز سکوت بهترین ابزار برای شما است. در ابتدای صبح مجبور هستید تماس های تلفنی بسیاری را پاسخ دهید. اما بعدازظهر را به خود اختصاص دهید و از آن حجم زیاد کار و شلوغی فاصله بگیرید. در خانه و کنار خانواده باشید و بیشتر شنونده باشید. به این ترتیب مسایل بیشتری در زندگی یاد می گیرید و سطخ دانش شما نیز ارتقا پیدا می کند. امن ترین جای دنیا امروز برای شما در کنار خانواده و افرادی است که بسیار دوستشان دارید. بهتر است کمی خجالتی رفتار کنید. برعکس همیشه، کمی دوری کردن از اطرافیان برایتان لازم است. البته حرف زدن با دوستان ارزشمند و فهمیده هم می تواند همان اندازه به شما آرامش بدهد. اما بهتر از همه این است که با عشقتان تنها باشید و آرمشی که می خواهید را از او بگیرید.

مرداد

امروز باید مراقب پول خرج کردن خود باشید. از هزینه های اضافی دوری کنید. تفریحات ارزان تر را انتخاب کنید تا در انتهای ماه پول کم نیاورید. برای درآمد خود برنامه ریزی کنید تا هر ماه مبلغی را به عنوان پس انداز کنار بگذارید. این کمک می کند تا در موارد مشابه امروز، استرس پول نداشته باشید. بدون خالی کردن جیبتان هم می توانید در کنار دوستان شاد باشید. ارتباط های طولانی گاهی به خلاقیت نیاز دارند. باید تنوع ایجاد کنید. ایده های متنوع مطرح کنید و از عشقتان هم مشورت بگیرید. این طوفان فکری به هر دو شما کمک می کند تا حرارت اولیه رابطه خود را دوباره به دست بیاورید.

شهریور

یکی از دوستان شما به کمک نیاز دارد. شما همیشه برای این تیپ کارها آمادگی لازم را دارید. مشورت های لازم را به او بدهید تا از این فاز ناامیدی بیرون بیاید. بدون اینکه او را خوشحال کنید از کنارش نیایید. این کار روحیه خود شما را هم بهتر می کند، انرژی خوب می دهید و اثرات آن را در زندگی خود دریافت می کنید. اما فراموش نکنید که ابتدا باید وظایف خود را به انجام برسانید. با ایجاد تنوع در رابطه خود می توانید شادی ای که به دنبال آن هستید را به دست بیاورید. اگر مجرد هستید امروز به مکان های هنری، عمومی یا نمایشگاه ها بروید و با انسان های جدید روبه رو شوید. شاید در میان آنها یا جمع های دوستانه بتوانید فرد موردنظر خود را بیابید. در انتهای روز انرژی های بسیار بهتری خواهید داشت.

مهر

احساس می کنید به رشد نیاز دارید؟ برخی از رفتارهای خودتان هستند که شما را عقب نگه می دارند. باید با خودتان صادق باشید و بتوانید ریشه این افکار را بیابید و برطرفشان کنید. اگر کاری یا کسی را دوست ندارید همین امروز به آن پایان دهید و وارد مسیر جدید بشوید. به این ترتیب می توانید نوعی فنگ شویی مغزی کنید و در نتیجه خلاقیت و ایده های بهتری به ذهتان خطور خواهد کرد. در ابتدای صبح شاید تحت فشارهای کاری باشید اما هر چه ساعت جلو می رود، اوضاع بهتر می شود و حس بهتر و شهامت بیشتر می یابید. با عشقتان در مورد ایجاد تغییرات اساسی همفکری کنید. اگر مشکلی میان شما هست امروز می توانید با هم برطرف کنید. اگر مجرد هستید شهامت بیان احساسات خود را داشته باشید.

آبان

این را بدانید که در کارهای گروهی، تکروی به هیچ عنوان نتیجه خوبی ندارد. باید خودتان را با اطرافیان هماهنگ کنید. ایده بدهید و ایده بگیرید. زمانتان را مدیریت کنید تا حال بهتری داشته باشید. شاید در ساعات اولیه روز کمی فشار کاری زیاد باشد و مجبور باشید سوال های زیادی را پاسخ دهید. تماس های کاری و ایمیل هایتان هم زیاد خواهد بود. اما بخ مرور که به انتهای روز نزدیک می شوید، آرامش بیشتری وجود خواهد داشت. در کنار خانواده باشید. اگر فرصت دارید، تمیز کردن محیط کار یا خانه برایتان بسیار خوب است زیرا موجب می شود تا ذهنتان نیز باز شود. امروز با دوست صمیمی خود تماس طبگیرید و در مورد کارهایی که نمی توانید روی آنها تمرکز و تصمیم گیری کنید، حرف بزنید. اگر در رابطه هستید، باید با هم برای ایجاد تغییرات اساسی همفکری کنید. 

آذر

امروز با سخت کوشی می توانید همه کارهای خود را به انجام برسانید. همکاری با ماه شهریور شما را به سمت موفقیت بیشتر سوق می دهد. تغییر های آنی روحیه یک شهریوری می تواند به شما کمک کند تا راحت تر با مشکلات و فشارها کنار بیایید و روی مسایل مختلف مدیریت بهتری داشته باشبد. به عبارت دیگر زیر بال های این ماه می توانید راه درست را بیابید. در میان دوستان خود از این افراد بیشتر همفکری بگیرید و تعامل بیشتر با آنها داشته باشید. اگر در رابطه عاطفی خود چندان خوشحال نیستید، از مشورت دوستان برای ایجاد تنوع یا تغییر خوب کمک بگیرید. البته علاقه مندی های خود را در صدر قرار دهید و بر اساس آنها کارهایی که فکر می کنید درست است را انجام دهید. اگر هم مجرد هستید، در محیط مجازی و شبکه های اجتماعی می توانید فرد مورد نظر خود را بیابید.

دی

امروز فشار کاری زیاد است. اما ناامید و خسته نشوید. در میانه کار به خود  استراحت دهید. اگر لازم است مرخصی بگیرید تا این بی حالی موجب نشود به طور کلی از کار خود زده شوید. قرارهای کاری را به روز دیگری موکول کنید. البته در انتهای روز وضع بهتری خواهید داشت. در خانه و کنار خانواده آرامشی که می خواهید را کسب خواهید کرد. شما در کارهایتان بسیار دقیق و موفق هستید و با استرس نباید این فرصت ها را خراب کنید. بزرگ فکر کنید. همیشه آرزوهای بزرگ داشته باشید تا زندگی نیز ارمغان های بزرگی برای شما داشته باشد. از اینکه در زندگی تغییر ایجاد کنید نهراسید. با عشقتان در مورد ایجاد تنوع حرف بزنید. اگر مجرد هستید هم آستین بالا بزنید و فرد موردعلاقه خود را پیدا و او را به شام دعوت کنید.
 
بهمن

همیشه دوست دارید مرموزانه کارهای خود را انجام دهید. اما امروز بهتر است با دیگران نزدیکی بیشتری داشته باشید. در مورد خود، ایده ها و خواسته هایتان حرف بزنید. اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. شاید این تغییر در ابتدا برایتان دشوار باشد اما وقتی دوستان از مشا حمایت کنند، خودتان هم تاثیر آن را خواهید دید. بعدازظهر شادی و هیجان بیشتری را حس خواهید کرد. از عشقتان بخواهید چند روزی را در کنار شما به سفر بیاید. به جای اینکه در جمع خانواده باشید، با هم و به دور از خانواده به آرزوهای خود فکر کنید و برای آینده نقشه بکشید. تفاهم شما با هم بسیار زیاد خواهد بود و می توانید آرامش های لازم را از یکدیگر بگیرید. البته باید کمی هم از تنبلی دست بردارید و این را در نظر داشته باشید، هرکاری سختی های خود را دارد.
 
اسفند

اگر شریک کاری درستی پیدا کنید مطمئن باشید کارهایتان به بهترین شکل پیش خواهند رفت. البته خودتان هم باید از تنبلی دست بردارید و تلاش خود را بیشتر کنید. کارهای گروهی شما را به آن موفقیتی که انتظار دارید می رسانند. در انتهای روز حس بهتری خواهید داشت. وقت خود را در میان دوستان یا اعضای خانواده سپری کنید. دوستان را دور هم جمع کنید. یا خودتان به میان آنها بروید. اگر مجرد هستید در میان این افراد فرد موردنظر خود را پیدا می کنید. اگر در رابطه هستید، باید زمانی را برای حرف زدن با هم اختصاص دهید. سعی کنید دور از بقیه در تنهایی دونفره خود اولویت های زندگی خود را تعیین کنید. اگر فرصت دارید با هم برای سفر برنامه ریزی کنید./ج

برترنیها



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • چهار درصد باقیمانده از کالاهای متروکه سنواتی بنادر بوشهر در مسیر تعیین تکلیف قرار گرفت /اهتمام ویژه دستگاه قضا برای خروج کامل کالاهای متروکه از بنادر استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 10 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 10 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 22 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 22 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری 1 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 7 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 7 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...