کد خبر: 37078 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 25 آبان 1393 - 08:05
فال روزانه 25/ 08 / 1393
فال روزانه 25/ 08 / 1393

فروردین


امروز تابع جمع باشید. می توانید روی اهداف و عقاید خود تمرکز کنید و به لطف انرژی کائنات از این مسیر هم خارج نخواهید شد. ارتباط با اطرافیان برایتان ساده تر می شود و دانش و اطلاعات بسیاری هم از آنها کسب خواهید کرد. از اکنون تا آخر ماه، تماس های راه دور شما زیاد می شوند و دایم از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی با افرادی که در شهر شما زندگی نمی کنند، ارتلاط نزدیک خواهید داشت. از امروز تا سه هفته دیگر، عشق در بهترین حالت قرار دارد. همه ناامیدی های شما از میان می روند. اگر می توانید با عشقتان به سفر بروید. ارتباط های عاشقانه سرشار از هیجان هستند و لحظه های شادی در پیش خواهید داشت.  

اردیبهشت

امروز را به تفکرات عمیق سپری کنید. ارزش ها، اشتیاقات و جذابیت های محیط اطراف و درونیان خود را کشف کنید. هر چه بیشتر خودتان را بشناسید ارتباط راحت تر و بهتری هم با اطرافیان برقرار خواهید کرد. از دوستان جدید خود در مورد بزرگ ترین اهداف و آرزوهایشان سوال کنید. حتی ترس ها و نگرانی های آنها را نیز جویا شوید. در مورد کار هم با یک مشاور مالی قرار ملاقات بگذارید و از او مشورت بگیرید. از امروز تا سه هفته آینده لحظه های بسیار شاد و پرهیجانی خواهید داشت. اگر مجرد هستید می توانید عشق تازه ای پیدا کنید و با هم تفریحات و هیجانات زیادی را تجربه کنید. اگر هم در رابطه هستید، آتش عشق شما دوباره شعله ور می شود.

خرداد

تعادل چاشنی زندگی است. هارمونی و عشق امروز در زندگی شما حرف های اول را می زنند. از امروز تا سه هفته دیگر شادی و آرامش را تجربه می کنید و می توانید بدون هیچ استرسی موقعیت های کاری خود را سروسامان دهید. سعی کنید تفریحات بیشتری وارد زندگی کنید. این خود شما هستید که شادی را به زندگیتان می آورد. پس در برخورد با اطرافیان مهربان تر باشید تا همان انرژی خود را پس بگیرید. امروز جاذبه جنس مخالف برایتان زیاد است. خیلی خوب می توانید با فردی که با شما تفاوت دارد ارتباط نزدیک برقرار کنید. تکه های پازل را کنار هم بچینید و از این تفاوت ها لذت ببرید.
 
تیر

به محیط کار و همکاران خود عشق بورزید. طبیعت شما این گونه است که خیلی سریع و راحت با غریبه های ارتباط برقرار می کنید. به این قابلیت بها دهید و در محیط کار از آن بیشترین استفاده را ببرید. شهامت های خود را بیشتر کنید. این را بدانید که از اکنون تا سه هفته دیگر، زندگی طبق خواسته شما پیش می رود. تا می توانید دوست پیدا کنید و از تعامل آنها برای ارتقا سطح دانش و فکر خود بهره بگیرید. به ورزش و تناسب اندام خود نیز فکر کنید. اگر لازم است رژیم بگیرید و در باشگاه بدنسازی ثبت نام کنید. با رسیدن به ظاهر خود می توانید جنس مخالف را جذب خود کنید. اگر در رابطه هستید، عشق و محبت میان شما زیاد می شود و با هم تفریحات تازه ای را تجربه خواهید کرد.

مرداد

شما از انسان هایی که به اصطلاح پایه هستند بسیار خوشتان می آید. با آنها ارتباط راحت تری دارید. امروز با این تیپ آدم های برخورد خواهید داشت. از آنها انرژی می گیرید. می توانید برای آخر هفته مهمانی ترتیب دهید و همه دوستان خوب را دور هم جمع کنید. از اکنون تا سه هفته دیگر پروژه های کاری در بهترین حالت پیش خواهند رفت. در محل کار می توانید مهارت های خود را به نمایش بگذارید. پیشنهادهای همکاران نیز بر روند بهبود شرایط کاری شما تاثیر خوبی خواهند داشت. از خصوصیت جذاب خود برای جلب نظر اطرافیان استفاده کنید. به کودک درون خود اجازه فعالیت دهید. بگذارید تا می تواند بازی و شیطنت کند. در ارتباط با جنس مخالف بسیار موفق خواهید بود. به ظاهر و اندام خود هم توجه داشته باشید.

شهریور

برای افراد و کارهایی که اهمیت بسیاری برای شما دارند وقت بیشتری بگذارید. شما یک انسان معتاد به کار هستید و تقریبا هیچ وقتی را برای خواسته های خود یا اعضای خانواده اختصاص نمی دهید. اما امروز باید این روند را تغییر دهید. گوشی را بردارید و با خانواده تماس بگیرید. از امروز تا سه هفته دیگر می توانید شادی و لذت بیشتری در زندگی احساس کنید. کودک درون خود را بیدار کنید و اجازه دهید شاد باشد. از محدودیت ها دوری کنید. رژیم غذایی خود را تغییر دهید و سعی کنید بیشتر لذت ببرید. شاید برای دیدن فردی که دوستش دارید لازم باشد یک سفر کوتاه بروید. برای آن برنامه ریزی کنید. اگر مجرد هستید هم می توانید در میان دوستان بهترین فرد را انتخاب و ارتباط خود را با او صمیمی تر کنید.

مهر

امروز باید دوستان تازه برای خود پیدا کنید. عشق و ارتباط با دیگران را در اولویت همه کارها قرار دهید. هارمونی و سازگیاری شما با اطرافین بسیار زیاد است و باید برای ارتقا موقعیت کاری و حتی فرصت های زندگی از آن بهره بگیرید. با همه افرادی که تماس دارید، مهربان باشید و سعی کنید با حرف های شیرین آنها را نیز جذب خود کنید. کار جدید، درآمد بیشتر و حتی شریک عاطفی بهتری در انتظار شما است. از فاز بدبینی و شک و تردید بیرون بیایید. شما در رابطه های خود همیشه نوعی ترس دارید که موجب می شود تا اندازه ای دور بایستید. اما این فاصله را از میان بردارید. با اعضای خانواده و عشقتان صمیمیت بیشاری برقرار کنید. از اینکه در مورد مسایل مهم حرف بزنید دست بردارید و کمی شاد و کودک باشید. اگر یار جدیدی پیدا کرده اند، تا می توانید خوش بگذارید و از فرصت های امروز تا سه هفته دیگر نهایت استفاده را ببرید.

آبان

شادی فراتر از آن چیزی است که بتوانید با چشمان خود ببینید. باید آن را حس کنید به همین دلیل با دید متفاوت به زندگی و رویدادها نگاه کنید تا آنچه در دنیای واقع در حال روی دادن است را کشف کنید. امروز در محل کار این فرصت را دارید تا درآمد خود را افزایش دهید. اگر در نظر دارید کار جدیدی آغاز کنید، امروز زمان مناسبی است. کائنات از امروز تا سه هفته دیگر بهترین ها را برای شما رقم زده است. هارمونی خود با اطرافیان را افزایش دهید. می توانید با خوش زبانی دیگران را جلب کنید. در رابطه عاشقانه اگر می توانید مرخصی بگیرید و با هم سفر بروید. با برر سی موقعیت مالی خود، بهترین ها را انتخاب کنید و تا می توانید خوش بگذرانید. دنیا در این روزها به کام شما خواهند بود.

آذر

برخی مواقه به این فکر می کنید که فقط در مورد چیزهایی حرف بزنید که با چشم می بینید اما برخی مسایل احساسی هستند. با در نظر گرفتن این مساله، اطرافیان را به خود جب کیند. از امروز تا سه هفته آینده بهترین رویدادها در انتظار شما هستند. کودک درونتان را بیدار کنید تا هر چه دلش م یخواهد انجام دهد و به دست بیاورد. برای هدف کاری ای که در نظر دارید نیز موقعیت های عالی برایتان پیش می آید و ارتقا موقعیت یا درآمد در انتظار شما است. نگاه خود را به زندگی تغییر دهید. همین کا موجب می شود تا عشقی تازه و سرشار از انرژی را تجربه کنید. شریک عاطفی شما به دیدگاه هایتان اهمیت بسیاری می دهد و موجب افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد.

دی

از این طرز فکر که کارها درست پیش نمی روند بیرون بیایید. از امروز تا چند هفته آینده، کائنات بهترین ها را برایتان رقم زده است. از فرصت ها استفاده کنید. تعاملات و معاشرت های خود را بیشتر کنید. با دیگران سازگاری بیشتری داشته باشید و سعی کنید با حرف های خوب نظر آنها را جلب کنید. در محیط کار می توانید پروژه هایی که در سر دارید را مطرح کنید و مطمئن باشید مورد توجه مدیران قرار خواهد گرفت. نگاه شما که خوب باشد، انرژی های خوب هم از اطرافیان دریافت خواهید کرد. اگر فردی را مد نظر دارید امروز به خود  شهامت بدهید تا با او قرار بگذارید. با هم بیرون بروید و در مورد هر چه دوست دارید حرف بزنید. حتی شاید در مسایل کاری نیز پیشنهادهای بسیار عالی برای شما داشته باشد. حتی می توانید در مورد فانتزی های شخصی خود هم حرف بزنید و بگذارید در مورد افکار شما بیشتر بداند.
 
بهمن

بیرون بروید و دوستان جدید برای خود پیدا کنید.  در دنیای مجازی با آنهایی که برایتان جاذبه بیشتری دارند ارتباط برقرار کنید. پیغام بدهید و قرار بگذارید و بیشتر با هم آشنا شوید. این در مورد هر دو حوزه کار و زندگی شخصی برای شما خوب است. در حوزه کار می توانید با کارشناسانی دوست شوید که موقعیت شما را ارتقا دهند. یا پیشنهادهایی داشته باشند که درآمدتان را زیاد کند. در زندگی فردی هم دوستان یا حتی عشق جدید پیدا خواهید کرد. این تغییرات انرژی زیادی را در زندگیتان جاری می کند و تا سه هفته آینده روزهای مملو از هیجان و خوشحالی را تجربه خواهید کرد. جاذبه شما هم امروز زیاد است و خیلی راحت و بدون مشکل می توانید جنس مخالف را به خود جذب کنید. از این فرصت برای قرار گذاشتن با فرد مناسبی که تفاوت هایی هم با شما دارد استفاده کنید.
 
اسفند

در هفته های گذشته دایم به دنبال راه فرار از روند همیشگی کار و زندگی بوده اید. از امروز تا چند هفته آینده این فرصت برای شما ایجاد شده است. درهای موفقیت باز هستند و فقط باید چشم دل خود را بگشایدد تا بتوانید آنها را کشف کنید. در کار و بیزینس با آدم های جدید کانکت شوید و از پیشنهادهای آنها برای ارتقا درآمد و موقعیت خود بهره بگیرید. هر چه دوستان بیشتری داشته باشید، فرصت های تازه تری در زندگی برایتان پیش می آید. ک.دک درون خود را امروز آزاد بگذارید. اجازه دهید شیطنت کند. امروز دوست دارید دنیای جدیدی کشف کنید و با تغییر دیدگاه و از بین بردن محدودیت های بیهوده، می توانید به این خواسته برسید. فقط ببینید چه چیزی واقبعتان خوشحالتان می کند و سپس به دنبال آن بروید. /ب

منبع: برترین ها
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/37078