امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 22 آبان 1393 - 08:06

فال امروز

فروردین

امروز شانش با شما یار خواهد بود و شما فرصت های عاشقانه بسیار خوبی خواهید داشت. وضعیت رمانتیک زندگی شما بسیار خوب می شود. یک فرد خاص روش رفتاری خود را تغییر می دهد. شما هم سعی کنید کمی انعطاف پذیر باشید و بدانید اگر رابطه ای میان شما شکل بگیرد، بسیار خوب خواهد بود. خوش بینی خود را بیشتر کنید و با نگاه مثبت به اطراف و رویدادها بنگرید. برای بعدازظهر یک برنامه سرگرم کننده بریزید. اگر ایده ای ندارید، به دوران دبیرستان خود فکر کنید. از بازی های آن زمان برای هیجانات امروز استفاده کنید. با عشقتان به نخستین کافه ای که با هم رفته اید بروید و با تجدید آن روز، حس های عالی از هم بگیرید.
 
اردیبهشت

امروز مجبور به جابه جایی هستید. اما دوست دارید در همین وضعیت بمانید و تغییر کار یا محل زندگی چندان برایتان خوشایند نیست. اما در جست‌وجوهای خود می توانید فرصتی عالی پیدا کنید. یک دفتر یا خانه خوب پیدا می کنید که شما را سر شوق می آورد. یا شاید در دکوراسیون خانه تغییری ایجاد کنید. به طور کلی، تغییرات محل زندگی در طالع امروز شما نوشته شده است. با اعضای خانواده رابطه نزدیک تر برقرار کنید. در خانه برخی اصول فنگ‌شویی را پیاده کنید. شاید حتی به ازدواج با عشقتان فکر کنید و به واسطه آن به دنبال خانه باشید. اگر متاهل هستید، با هم در خانه باشید، آشپزی یا دکور خانه را تغییر دهید. 

خرداد

امروز باید روی واکنش های خود به اتفاق های اطراف حساسیت بیشتری به خرج دهید. تعاملات خود را بهبود ببخشید. با مشتری های خود قرار ناهار کاری بگذارید و بیشتر در مورد کار با او حرف بزنید. شاید حتی به دوستان صمیمی تبدیل شدید. امروز کار و رفاقت در یک مسیر قرار دارند و زندگی اجتماعی شما در وضعیت عالی قرار دارد. در میان جمع می توانید دانش بسیاری بیاموزید. با عشقتان قرار دونفره بگذارید و با حرف های درست و حسابی، بیشتر همدیگر را بشناسید. اگر در کلاس های آموزشی ثبت نام کنید، افراد جدیدی وارد زندگی شما می شوند که موقعیت بسیار خوبی برایتان خواهد بود.
 
تیر

امروز چشمان خود را باز کنید تا فرصت های عالی را تشخیص دهید. کائنات پیشرفت بسیاری برایتان می خواهد پس خودتان هم باید با انرژی ها همکاری کنید. با قرار گذاشتن با مشتری ها و متوجه خواسته های آنها شدن، می توانید درآمد خود را افزایش دهید. اگر به درستی حرف ها یا کارهای خود شک دارید، بهتر است بیشتر در مورد آنها فکر و تحقیق کنید. کمی ولخرجی برای رابطه عاشقانه خوب است. با این کار، اشتیاقات میان خود را افزایش می دهید. عشقتان را به رستوران خاص ببرید یا برای او هدیه ای جالب خریداری کنید. این تغییرات هیجان زیادی به رابطه می بخشد و بیشتر می توانید در کنار هم شاد باشید.

مرداد

شما عموما به عنوان یک انسان رئیس‌ماب شناخته می شوید. اما امروز باید کمی انعطاف پذیر باشید. پروژه ای که در دست دارید با کمک همکاران بهتر پیش خواهد رفت اما این نکته که بدون حضور شما امکان پیشرفت آن وجود ندارد را نیز نباید فراموش کنید. همچنان مدیریت این پروژه را عهده داشته باشید اما طوری رفتار کنید که دیگران هم مطمئن شوند شما بهترین مدیر هستید و ایده هایتان شاید سخت‌گیرانه اما موثر هستند. امروز باید دیدگاه خود  را به رابطه عاطفی تغییر دهید. مدل موی خود را عوض کنید. لباس های شیک بپوشید و در جمع دوستان حاضر شوید. امروز به سرگرمی های مورد علاقه خود  بیشتر برسید. با عشقتان برای تفریحات شاد و هیجان‌انگیز برنامه ریزی کنید.
 
شهریور

کمی صبر داشته باشید. همیشه از اینکه برای همه کارهای خود برنامه ریزی دارید، به خودتان افتخار می کنید. امروز هم توان این را دارید تا سرگرمی های جدید برای خود پیدا کنید. شاید احساس کنید اوضاع آن طور که می خواهید پیش نمی رود. در نگاه اول حس بدی به تغییرات دارید. اما ریشه مشکلات و تنش های درونی را بیابید و سعی کنید در سر خود آنها را حل و فصل کنید. امروز گذشته های بد را فراموش کنید و به آغاز ارتباط های بهتر بیندیشید. عشق گذشته را فراموش کنید. در برابر انسان ها گارد نگیرید و سعی کنید با عینک خوش بینی به اطراف و ارتباط ها نگاه کنید. مشکلاتی که در گذشته داشته اید قرار نیست دوباره تکرار شوند.

مهر

امروز باید در زندگی و دیدگاه های خود تغییر ایجاد کنید. ارتباط های اجتماعی را بیشتر کنید. چشم انداز خود به آینده را عوض کنید. این را بدانید که اگر خودتان را تغییر دهید، اتفاق های بسیار خوبی در زندگی برایتان روی خواهند داد. از اینکه در جا بزنید دست بردارید. هر تغییری در ابتدا سخت است اما به مرور به آن عادت می کنید و می توانید راهکارهای مناسب را بیابید. دست به کار شوید. همیشه با آدم هایی که می شناسید در ارتباط هستید. کمی دایره دوستان خود را توسعه دهید. در جمع های جدید حاضر شوید. در میان آنها احتمالا با فردی آشنا می شوید که عشق آینده شما خواهد بود. اگر در ارتباط عاطفی هستید، برای تفریحات جدید تحقیق کنید. به طور مثال، به محیط های ورزشی بروید و زندگیتان را کمی تغییر دهید.

آبان

همیشه در مسیر یک هدف مشخص در حرکت هستید. بهتر است کمی تغییر در زندگی ایجاد کنید. اگر همیشه با دیگران فاصله دارید، امروز کمی نرم تر باشید و ارتباط نزدیک تر با آنها برقرار کنید. اگر ایده ای برای بهبود شرایط کاری در سر دارید، آن را مطرح کنید. حتی این فرصت را دارید یا مدیریت یک پروژه را به دست بگیرید. کار گروهی برای شما نتیجه بهتری خواهد داشت. با تغییر دیدگاه های خود این فرصت را خواهید داشت تا با انسان جدیدی آشنا شوید. او از نسل دیگری است و رویاهای متفاوتی در سر دارد. این آشنایی برای تغییر زندگی شما لازم است. از همان ابتدا فقط برای تفاوت سنی که با هم دارید، دست رد به سینه او نزنید. به این فکر کنید که انسان های متفاوت، تغییر اساسی در زندگی و افکار شما ایجاد می کنند.

آذر

گوش به زنگ باشید. امروز به واسطه حرف هایی که می شنوید، می توانید فرصت های عالی برای خود دست و پا کنید. یک سری اطلاعات به دست می آورید که برایتان بسیار مفید خواهند بود. به رابطه های اجتماعی خود توجه بیشتری نشان دهید. این اطلاعات حکم تغییر دهنده نتیجه بازی را دارند. از این ایده ها برای استفاده در فرصت های مناسب بهره بگیرید و به واسطه آنها خود را بالا بکشید. می توانید برای یک سفر کوتاه برنامه ریزی کنید. در این مسیر شاید عشق زندگی خود را نیز پیدا کنید. در رویدادهای اجتماعی حضور فعال تری داشته باشید. البته حواستان به حساب بانکیتان باشد.

دی

امروز باید به دنبال یافتن راهکار مناسب برای ارتقا موقعیت مالی خود باشید. اصولا خیلی آهسته و محافظه کارانه قدم بر می دارید. اما باید تغییرات اساسی در زندگی ایجاد کنید. باید سرعت خود را بیشتر کنید. راه های جدید امتحان کنید. از تغییر نهراسید. سرمایه خود را بررسی کنید و اگر توان آن را دارید، یک کار جدید برای خودتان راه اندازی کنید. از اینکه با موانع مواجه شوید، دلخور یا ناامید نشوید. به خاطر داشته باشید همه مراحل زندگی فراز و فرود دارند. با عشقتان در مورد فکرهایتان حرف بزنید. از او مشورت بگیرید. رابطه خود را صمیمی تر و نزدیک تر کنید. به دلتان اعتماد داشته باشید و در مورد عمق احساس خود با فرد مورد علاقه تان حرف بزنید.
 
بهمن

آیا رابطه دوستانه یا کاری شما در وضعیت نامعلومی قرار دارد؟ باید کمی کلاه خود را کمی بالاتر بگذارید. سعی کنید با نگاهی دیگر به زندگی و اطرافیان نگاه کنید. نقش سازنده خود در پروژه های کاری را بیشتر کنید. روی ارتباط های اجتماعی خود سرمایه گذاری کنید. برای اینکه بهترین استفاده را از فرصت های امروز ببرید، باید ذهن خود را از چهارچوب و محدودیت ها رها کنید. با دوستان ارتباط های مثبت برقرار کنید. بیشتر به آنها نزدیک شوید. از اینکه مثل همیشه رفتار کنید دست بردارید. می توانید با عشقتان به تعادل خواهید رسید و می توانید لحظه های شادی با هم داشته باشید.
 
اسفند

کمی به فناوری روی خوش نشان دهید. از روندهای کلاسیک و قدیمی دست بردارید. خلاقیت خود را بیشتر کنید. اپلیکیشن های جدید دانلود کنید. از آنها برای ارتقا موقعیت کاری خود استفاده کنید. ایده هایی که دارید را برای در یک جا جمع و داکیومنت کنید تا در فرصت مناسب از آنها استفاده کنید. به ورزش اهمیت بیشتری بدهید. برنامه ریزی زندگی خود را تغییر دهید تا فرصتی برای رسیدگی به سلامت خود نیز داشته باشید. آیا در رابطه عاطفی خود احساس ناامنی یا ناامیدی دارید؟ باید روی خودتان فوکوس کنید. ظاهر، تیپ و اندام خود را تغییر دهید. لباس های نو بخرید. ورزش کنید. در معاشرت ها نیز خود را محدود نکنید. کمی راحت تر با بقیه رفتار کنید تا بتوانید دوست جدید بیابید./ج



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • تصاویری از بهشت روی زمین در شمال ایران
  • تیم های برتر والیبال ساحلی جام رمًضان دیر مشخص شدند
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 3 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 15 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 16 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 21 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...