امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 20 آبان 1393 - 08:16

فال روزانه 20 / 08 / 1393

فروردین

باید زنگ هشدار را برای خود به صدا در بیاورید. عجله و شتابزدگی در رفتار شما ممکن است موجب شود تا با اطرافیان وارد بحث یا مشاجره بشوید. اما باید بتوانید کنترل رفتار خود را به دست بگیرید. زیرا ممکن  است در میانه روز از دست یکی از همکاران به قدری عصبانی شوید که صورتتان سرخ و دهانتان باز باشد و خودتان در حال داد و بیداد مشاهده کنید. امروز مسایل عاشقانه نیز به آن شکلی که دوست دارید پیش نخواهند رفت. ارتباط شما با مادرتان نیز کمی خراب می شود اما بدانید که امروز برای شکایت از کمبودهای کودکی زمان مناسبی نیست. تا جای ممکن سعی کنید در رابطه عاطفی و خانوادگی خود، تعادل داشته باشید و موجب رنجش اعضای خانواده نشوید.
 
اردیبهشت

بعضی روزها دوست دارید در خانه بمانید و فقط استراحت کنید. امروز از آن روزها است. امروز کمی بی حوصله و عصبی هستید و ترجیح می دهید به جای ارتباط برقرار کردن با دیگران یا حاضر شدن در محل کار، در خانه بمانید و کارهای موردعلاقه خود را انجام دهید. اگر مجبور بودید در جمع باشید، در برابر حرف ها سریع واکنش نشان ندهید و سریعا نخواهید که بر اساس تفکرات خود از حرف دیگران نتیجه گیری کنید. در مسایل عاطفی امروز مهارت خوبی برای جای کردن خود در دل طرف دارید. پس همه انرژی های خود را برای گفت‌وگوهای رودررو حفظ کنید. البته این امکان وجود دارد برخی رفتارهای عشقتان، خونتان را به جوش بیاورد اما ترجیحا رو به رو با هم حرف هایتان را بزنید و در قالب پیامک یا ایمیل مطرح نکنید. 

خرداد

امروز ضرب‌الاجل کارهایی است که باید تحویل می داده اید؟ شما همیشه در انجام چند کار هم‌زمان توانایی بسیار بالایی دارید. اما امروز به دلیل فشارهای روحی و کاری زیاد، شاید نتوانید همه مسوولیت های خود را به خوبی و کامل به انجام برسانید. برای اینکه بدقول نشوید زمان خود را بهتر مدیریت کنید و در صورت لزوم، کارهای دیگر را به طور موقت کنار بگذارید. یا اینکه وقت بیشتری تقاضا کنید تا کیفیت کار پایین نیاید. رویدادهای امروز، روند عادی زندگی شمارا تحت تاثیر قرار خواهد داد. شاید به دلیل فشار روحی، برخی مشکلات پنهانی رابطه شما رو بیایند و مشاجره هایی با عشقتان داشته باشید. بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و از نمایش هرگونه واکنش شتابزده دوری کنید. بهتر است امروز از همدیگر دور باشید تا مشکل مهمی میان شما شکل نگیرد.
 
تیر

امروز بسیار عصبانی خواهید بود؟ گویا همه دنیا با شما سر لج دارند. شما همیشه انسان مهربانی هستید و به خوبی می تونید با اطرافیان همدردی کنید. اما امروز روی خشم و حساسیت خود کنترلی ندارید و ممکن است با دوستان یا همکاران دچار مشکل شوید. باید این را در ذهن داشته باشید برخی مسایل اصلا ارزش حرص خوردن ندارند و فقط وقت و انرژی خود را بیهوده هدر می دهید. کمی منعطف تر باشید و سریع در برابر  همه چیز واکنش نشان ندهید. امروز بید مراقب زبان خود باشید. در مورد عشق سابق خود در جمع دوستان بدگویی نکنید. شایعه پراکنی و غیبت هم نکنید. شمادر آن لحظه به طور هیجانی می خواهید احساسات منفی را تخلیه کنید، اما برای موقعیت اجتماعی شما بسیار بد خواهد شد.

مرداد

شما اصولا انسان مهربانی هستید اما امروز نمی توانید از منطق خود استفاده کنید. بسیار هیجانی هستید و در برابر هر رفتار یا حرفی، سریع واکنش نشان می دهید. ترجیحا هر مساله ای شما را ناراحت می کند را مستقیما به همان فرد بگویید و از غیبت یا شایعه پراکنی بپرهیزید. هر وقت عصبانی شدید، سعی کنید چند دقیقه در هوای آزاد قدم بزنید تا از این حالت منفی خارج شوید. برای کارهای خود چشم‌انداز تعریف کنید تا در آینده نیز با چنین شرایط ناراحت کننده ای روبه رو نشوید. عموما عادت دارید مشکلات خود را مخفی می کنید، اما امروز بسیار مستعد غر زدن و اعتراض کردن هستید. خیلی راحت از همه کارهای عشقتان ناراحت می شوید. به همین دلیل، بهتر است امروز به طور کل یبا هم در ارتباط و در تماس نباشید تا این حس های منفی شما از بین بروند.
 
شهریور

دوستان شما غمگین و بی حوصله هستند؟ اما متاسفانه شما هم انرژی ای برای شیطنت و خوشحالی آنها در خود نمی بینید. البته امروز از دست برخ یافراد هم بسیار عصبانی می شوید. شاید لازم باشد در این مورد با خودشان مستقیم حرف بزنید. البته مراقب باشید با زبان خود به آنها حمله نکنید. پیش از بیان هر حرفی به عواقب آن فکر کنید. امروز دوستان شما شاید خیلی بی پرده در مورد عشق شما نظر بدهند که چندان برای شما خوشایند نخواهد بود. آیا حرف های آنها برایتان مهم است؟ در ظاهر سرتان را به نشانه تایید تکان دهید و در قلب خود همان کاری که تصور می کنید درست است را انجام دهید. اگر میان شما و عشقتان مشکلی هست، سعی کنید با آرامش آن را مطرح و از بدزبانی یا بی احترامی دوری کنید.

مهر

تلاش کنید تا در همه لحظات آرام و صبور باشید. شما شخصیت سیاست مدار و زیرکی دارید و امروز باید همه جانبه از آن کمک بگیرید. البته با همه این توانایی ها، ممکن است برای حفظ آرامش، فشار زیادی را تحمل کنید. فشارهای کاری زیاد می شود یا ضرب الاجل تحویل پروژه ها فرارسیده و مجبور هستید با سرعت بیشتر کار کنید. یا مجبور به سروکله زدن با مشتری ها هستید. این مسایل، روند عادی زندگی شما را به هم می ریزند و استرس می دهند. اما سعی کنید پیش از هر واکنشی به نتیجه حرف های خود فکر کنید. این ناراحتی ها را به خانه نبرید. سعی کنید در کنار فرد دلخواه خود شادتر و آرام تر باشید. شاید زیادی حساس باشید و اگر توان کنترل زبان خود را ندارید، بهتر است امروز هیچ ملاقاتی با عشقتان نداشته باشید.

آبان

امروز به شدت روی عقاید خود تایید دارید و همه جانبه می خواهید بگویید نظر شما درست است و هیچ انتقادی را تاب نمی آورید. هرکسی هر نظری بدهد با او سر جنگ خواهید داشت و برای حرف هایشان از آنها نظر می خواهید. اما کمی با خود فکر کنید و ببینید آیا لازم است این گونه آرامش روز خود را از بین ببرید. اگر طاقت حرف کسی را ندارید، در خانه بمانید و با کسی هم‌کلام نشوید. این افکار حت یدر زندگی عاطفی و شخصی شما هم جریان دارد. حتی ممکن است بیهوده با مشکلات قدیمی رابطه خود کلید کنید و آنها راروی بیاورید و بهانه ای برای مشاجره بیابید. توصیه ما این است که بیشتر زمان خود را در تنهایی سپری کنید و تا حد امکان با کسی حرف نزنید. یا کار گروهی انجام ندهید.

آذر

شما برای اینکه همیشه واقعیت ها را بیان می کنید و آنچه در دلتان هست را به زبان می آورید، شهرت دارید. این عادت ممکن است امروز شما را دچار مشکل کند. دلیل آن این است که کمی عصبی و کلافه خواهید بود و هر مساله ساده ای می تواند موجب برافروخته شدنتان بشود. برای اینکه موقعیت اجتماعی شما به خطر نیفتد، بهتر است پیش از بیان هر حرف یا انجام هر کاری، به عواقب آن فکر کنید. برخی از راه ها، برگشتی ندارند و باید از تیزهوشی خود برای کنترل اوضاع استفاده کنید. خوشحالی های شما با کمی استرس همراه خواهند بود. امروز باید در بیان ناراحتی های خود به عشقتان بسیار محتاط باشید. شاید فشار ناراحتی شما به قدری باشد که با حرف هایتان او را برنجانید. شاید بهتر باشد امروز با هم تماسی نداشته باشید تا حرف های هیجانی و منفی هم میان شما ردوبدل نشوند.

دی

امروز روند عادی زندگی شما دچار تغییرات منفی خواهد شد. نمی توانید روی رفتارها و احساسات خود کنترل داشته باشید. همه چیز روی اعصاب شما خواهد بود. باید پیش از نمایش هر گونه واکنشی، خوب به عواقب  آن فکر کنید. این را بدانید که این شما هستید که بد به اطراف نگاه می کنید، وگرنه اتفاق ها به این شدت هم بد نیستند. هنگام حرف زدن صدای خود را پایین بیاورید. اگر لازم است مساله ای را شفاف سازی کنید، آن را به روز دیگری موکول کنید. این فشارهای روحی در ارتباط عاطفی شما هم تاثیر منفی خواهند داشت. احساس می کنید عشقتان نمی تواند شما را درک کند، اما در واقع نگاه شما منفی است و از کاه کوه ساخته اید. هیچ واکنشی نشان ندهید تا هیجانات امروز تمام شوند.
 
بهمن

امروز همه چیز روی اعصاب شما هستند. گویا همه کارهادر جهت اشتباه و ناراحت کننده در حرکت هستند. فردی در محل کار طوری رفتار می کند که خشم شما را بر می انگیزد. این فرد همان کسی است که باید با او یک پروژه کاری را به انجام برسانید. پس بهتر است روی کارها و رفتارهای خود کنترل بیشتری داشته باشید. هنگامی که عصبانی می شوید، یک نفس عمیق بکشید. آب بنوشید. یا کمی در هوای آزاد قدم بزنید. در ارتباط عاطفی خود کنترل زبان خود را داشته باشید. اگر مساله ای در روزهای گذشته موجب آزارتان شده است، امروز آن را تلافی نکنید. بهتر است امروز به طور کلی هیچ کاری انجام ندهید و زبان به دهان بگیرید.
 
اسفند

امروز بسیار دوست دارید در مورد خود، مهارت ها و توانایی های خود برای دیگران توضیح دهید. ایده های خود را مطرح کنید. اما اگر کسی با شما مخالفت کند، بسیار ناراحت و برافروخته خواهید شد. بهتر است بر رفتار و گفتار خود کنترل بیشتری داشته باشید. هیجانات منفی را از سر خود بیرون کنید و اگر نقد یا نظر مخالفی شنیدید، سریعا واکنش نشان ندهید. امروز از دست عشقتان هم شاید عصبانی شوید. اما کمی منعطف تر به مسایل نگاه کنید و سریع درصدد جبران ناراحتی نباشید. این را به خاطر داشته باشید، هر رابطه ای فراز و فرود دارد. پس در مواقع ناراحتی، سریع نتیجه گیری نکنید و همه خوبی ها رابه دست فراموشی نسپارید./ج



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۴ [حدود 20 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم / ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر 2 برابر شد
  • اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین/ فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری/تاکید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بر لزوم شتاب بخشی به پروژه ها
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • از دست اندركاران معاینات ادواری كاركنان پتروشیمی پردیس تقدیر شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/04
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/03
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/03
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/04
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • .: لیلادانا حدود 2 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 5 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 8 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 8 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...