امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 10 آبان 1393 - 08:11

فال امروز

فروردین

امروز خلاقیت به خرج دهید. همیشه دوست دارید در انجام همه کارها اول باشید و ایده های شما مورد تحسین قرار بگیرند. امروز این فرصت را دارید. با خواسته های و احساسات درونی خود ارتباط عمیقی برقرار می کنید و می توانید آنها را از قعر وجود خود بیرون بکشید. به جای بی مصرف ماندن، به آنها چاشنی خلاقیت بزنید و مطرحشان کنید. این افکار می توانند به متن، داستان، شعر یا حتی طرح نقاشی تبدیل شوند. امروز کمی مودی خواهید بود. در طول روز بارها احساسات شما تغییر می کنند. پیش هرکسی که بنشینید همانند اسفنج حس و حال او را به خود می گیرید. امروز عشقتان به شانه های شما برای تکیه نیاز دارد. احساسات خود را سروسامان دهید و به او انرژی های خوب منتقل کنید.
 
اردیبهشت

دوست دارید کمی مستقل عمل کنید. اما امروز ارتباط با دیگران شما را مجبور می کند تا با آنها همکاری داشته باشید و اتفاقا برای پیشبرد کارهایتان بسیار هم خوب است. مهربانی و خوش رفتاری با دیگران را بیشتر کنید. می توانید بسیاری از مشکلات موجود را با کمی سختکوشی برطرف کنید. از اینکه در مراسم های گروهی شرکت کنید هراسی نداشته باشید. حس و حالتان کمی متغیر است. مراقب رفتاری که با عشقتان دارید باشید. امروز خیلی سریع عقاید و حرف های دیگران روی شما تاثیر می گذارد و می تواند تفکرتان را تغییر دهد. بنابراین، مراقب باشید در جمع هایی که حضور دارید در مورد عشقتان حرف نزنید تا کامنت های منفی آنها روی رابطه شما تاثیر بد نگذارد.

خرداد

امروز مشغله کاری بسیاری دارید. دایم باید پاسخ گوی تلفن و ایمیل باشید. اما خیلی سر خود را شلوغ نکنید زیرا باید در این میان خلاقیت هم به خرج دهید. غبار نشسته بر افکار خود را کنار بزنید و کمی به عمق افکارتان سفر کنید. با طرح ایده های نو، مجبور نخواهید بود سخت کار کنید زیرا می توانید روش های بهتری برای دستیابی به نتایج بهتر کسب کنید. ایده هایی که از احساس و تفکرات شما بر می آیند بسیار ارزشمند هستند و ارتباط های کاری مهمی را برایتان رقم خواهند زد. در مورد رابطه عاطفی خود وسواس به خرج دهید و ببینید با چه کسی می خواهید قرار بگذارید. اگر همیشه نقش قربانی در رابطه هایتان دارید، امروز زمان آن است که از این فاز بیرون بیایید و نوع جدیدی از شهامت و جسارت را تجربه کنید.

تیر

امروز می خواهید به وظایف و قول هایی که داده اید پایبند باشید و وفادارانه آنها را به انجام برسانید. سخت کوشی بسیار خوب است اما این را هم در نظر داشته باشید گاهی مسایل بزرگ تر و ارزشمندتری نیز در زندگی هست که باید به آنها هم رسیدگی کنید. کمی به خودتان وقت «خودشناسی» بدهید. به اعماق ذهن خود سفر کنید و ببینید واقعا چه می خواهید. فرصت هایی که خارج از کار و بیزینس هستند را نیز در نظر داشته باشید. یک طوفان فکری امروز برای شما لازم است. افکار منفی را بیرون بکشید و دور بیندازید. بدبینی به اطرافیان موجب شده تا از آنها دوری کنید، این فاز را تغییر دهید. نگاه مثبت داشته باشید تا عشقتان نیز همان مهری را به شما ببخشد که شایسته آن هستید. برای یافتن فرد دلخواه خود نیز کمی انتخاب هایتان را تغییر دهید و به دنبال فرد فعال تر و شادتر باشید.
 
مرداد

هشدار خطر! اصولا برای خود نظم و قاعده خاصی دارید و این حداقل چیزی است که می توانید برای دستیابی به خواسته های خود از آن کمک بگیرید. اما امروز باید بتوانید رفتار و تفکرات جدیدی را تجربه کنید. شاید بد نباشد از این فشار و محدودیتی که برای خود در نظر گرفته اید بیرون بیایید و نوعی رهایی فکری را تجربه کنید. به این ترتیب، می توانید از خلاقیت های خود نیز بهره بیشتری بگیرید. البته به بیراهه نروید و مراقب رفتارهای خود هم باشید. روشن کردن یک سیگار یا خوردن شکلات می تواند به عادتی غیر قابل ترک تبدیل شود.

شهریور

نقش «ما» در این وسط چه می شود؟ همیشه عادت دارید تنهایی همه کارهای خود را انجام دهید. حتی در مسایل عاطفی نیز بسیار تک‌رو هستید. به جای اینکه همه وقت خود را با کار و کمک به دیگران پر کرده اید، کمی به یادگیری هنر روی بیاورید. مهارت های جدید بیاموزید. برای این موضوع نیز تحقیق و جست‌وجو کنید. با اینکه شما و عشقتان هر دو به دنبال این بودید که به رابطه تان فرم رسمی تر بدهید و وارد مرحله جدیدی بشوید، اما امروز نوعی عدم تعادل بین شما به وجود می آید. از اینکه بیشتر به هم نزدیک شوید دچار شک می شوید. حتی شاید به تمام کردن آن هم فکر کنید. اما خبر خوب این است که اینها همه هیجانات زودگذر هستند و دوباره به گرمای همیشگی عشق خود بازخواهید گشت.
 
مهر

خیلی بیش از حد در رویا سیر می کنید. کمی واقع بین تر باشید و مسایل را از جنبه واقعی آنها نگاه کنید. رویاها را در ذهن نگه دارید اما بیشتر روی زمین و در میان آدم ها باشید. این در آسمان بودن ها شما را به بیراهه هدایت می کند و فرصت های خوبی که می توانید داشته باشید را از دست خواهید داد. در عوض، روی خلاقیت خود تمرکز کنید و آنها را بپرورانید. برای اینکه در رابطه عاطفی خود هم بتوانید تعادل را برقرار کنید باید به سلامت جسم خود بیشتر بها دهید. باشگاه و خوردن غذاهای سالم را در دستور کار قرار دهید. پس از باشگاه حس انرژی بیشتر و حال بهتری خواهید داشت و خیلی سریع تر می توانید منفی ها را از ذهن خود بیرون کنید.
 
آبان

اول هفته کاری خود را با خلاقیت آغاز کنید. پس از انجام کارها، برای بودن در میان دوستان یا جمع های گروهی هم وقت بگذارید. به مکان های جدید بروید و فرصت های تازه کشف کنید. در میان این کارها، مراقب خوراکی هایی که می خورید باشید و در حجم غذا هم زیاده روی نکنید. باید مراقب باشید تا فردا با مسمومیت یا خستگی یا درد معده از خواب بیدار نشوید. از اینکه تنهایی همه کارها را انجام دهید دست بردارید. هرچه قدر هم آدم توانایی باشید یک نفره نمی توانید همه کاری انجام دهید. این در مسایل عاطفی هم مصداق دارد. با عشقتان همکاری و همفکری بیشتری داشته باشید. اگر تنها هستید، در انتخاب فرد موردنظر دقت بیشتری به خرج دهید. بهتر است امروز دنبال یافتن دوست نباشید و آن را به روزهای آینده موکول کنید.

آذر

امروز برای کشف مکان های جدید یا یافتن ایده های نو هیجان بسیاری دارید. اما بهتر این است که در خانه بمانید و به احساسات واقعی خود بیندیشید. باید کمی وقت «خودشناسی» برای خود بگذارید تا از خواسته های درونی خود آگاه شوید. در خانه ماندن این مزیت را دارد که با اعضای خانواده نیز رابطه صمیمی تر برقرار می کنید. اگر میان خود و فرد خاصی کششی حس می کنید امروز می توانید روی آن مانور دهید و این حس را کمی بیشتر تقویت کنید. در خانه ماندن ذهنتان را آرام می کند و از اعضای خانه انرژی های بسیاری دریافت می کنید که در روحیه تان تاثیر بسیاری دارد. می توانید حس های منفی رابطه عاشقانه خود را نیز به موجب این انرژی ها از میان بردارید.

دی

امروز همانند اسفج هستید. در هر جمعی که قرار می گیرید، حس و حال آنها را به خود می گیرید. این رفتار برای همخوانی در جمع های گروهی چندان هم بد نیست و می توانید لحظه های خوبی را در کنار دوستان و اعضای خانواده داشته باشید. ارتباط های اجتماعی قوی شما موجب می شود تا همه دوست داشته باشند با شما معاشرت کنند. از اینکه مثلا همسایه تان بیاید و در مورد کارها و برنامه هایش با شما حرف بزند تعجب نکنید. اگر می توانید به آنها پیشنهادهای کاربردی بدهید. اما در این نقش غرق نشوید که شما باید زندگی خود را وقف کمک به دیگران کنید. امروز فرصت آشنایی با فرد دلخواه خود را نیز خواهید داشت. این را بدانید که هر چه انسان های بیشتری را ملاقات کنید، شانس یافتن فرد کاملا دلخواه بیشتر می شود.
 
بهمن

آیا در مورد مسایل مالی، دیدگاه های واقع گرایانه دارید؟ شما عادت دارید روی افکار منطقی خود پافشاری بیشتری داشته باشید و عموما احساسات را نادیده می گیرید. مراقب باشید امروز زیاد از حد فکر نکنید و خود را در دام تفکرات مختل کننده گرفتار نکنید. اگر قرار است هزینه ای را متقبل شوید، پیش از اقدام حسابی فکر کنید تا پولتان هدر نرود. در مورد قرارهای عاطفی خود بیشتر فکر کنید و سواس بیشتری به خرج دهید. از عادت های همیشگی دست بکشید و به دنبال یافتن مسایل جدید در زندگی باشید. از اینکه انسان های مشابه را انتخاب کنید دست بکشید و دنبال فاز جدیدی در زندگی باشید.
 
اسفند

شما خیلی برای کارهای خاص و بزرگ شهرت ندارید. بیشتر مواقع در روال عادی زندگی حرکت می کنید. اما امروز کائنات برایتان تعریف های تازه ای دارند. در ابتدا می توانید واقعیت های زندگی را از بیراهه ها تشخیص دهید و سپس می توانید برای پشبرد بهتر آنها ایده و طرح های نوین داشته باشید. شاید تصمیم بگیرید ناگهان نقاب تاریکی و تنهایی را بردارید و بیشتر خودنمایی کنید. اما مراقب باشید زیاده روی نکنید. با خودتان صادق باشید. خودتان افسار زندگی را به دست بگیرید تا آن شما را به اشتباه نکشاند. اجازه ندهید افکار اشتباه دیگران روی فکر و تصمیمات شما تاثیر منفی بگذارد. امروز بسیار مستعد جذب افکار دیگران هستید و باید روی این مساله کنترل داشته باشید. اگر در رابطه عاطفی خود خوشحال هستید، با حرف های اشتباه آن را خراب نکنید./ج



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۴ [حدود 24 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم / ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر 2 برابر شد
  • اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین/ فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری/تاکید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بر لزوم شتاب بخشی به پروژه ها
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • از دست اندركاران معاینات ادواری كاركنان پتروشیمی پردیس تقدیر شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/04
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/03
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/03
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/04
  • حضور فعالانه آریاساسول در بزرگ‌ترین رویداد پلاستیک آسیا
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • .: لیلادانا حدود 2 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 5 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 8 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 8 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...